-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт систем електропостачання шляхом встановлення сонячної електростанції для споживачів комунального некомерційного підприємства "Вигодська міська багатопрофільна лікарня"
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
25.03.2025 17:36 - 05.04.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови
Номер:
9de0b2326623419cb0a8e81a7fbc9ec6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-25-011564-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Вигоднянська с-р.docx 04.04.2025 16:49
- Про затвердження переліку машин, ... _ від 03.02.2021 № 77 (Текст для друку).pdf 04.04.2025 16:49
- Декларація МТБ автопідйомник.pdf 04.04.2025 16:49
- Про затвердження Порядку видачі... _ від 26.10.2011 № 1107 (Текст для друку).pdf 04.04.2025 16:49
- Диплом Нартенко.jpg 04.04.2025 16:49
- Про особливості запровадження п... _ від 06.11.2015 № 1151 (Текст для друку).pdf 04.04.2025 16:49
- Деякі питання виконання робіт пі... _ від 24.03.2022 № 357 (Текст для друку).pdf 04.04.2025 16:49
- Настанова з визначення вартості будівництва.pdf 04.04.2025 16:49
- sign.p7s 04.04.2025 16:50
- рішення від 08.04.2025 № 5452.pdf 08.04.2025 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2025 18:23
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.04.2025 15:53
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bd75042aab2d441aa186449ad0175484
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна вимога щодо дозволу учасника на експлуатацію автопідйомника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В пункті 1.4 Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлена вимоги:
«Копію діючого дозволу учасника на експлуатацію автопідйомника.»
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що значно зменшує коло потенційних учасників закупівлі.
Дозволи на експлуатацію машин та механізмів підвищеної небезпеки видаються відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» та Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»
В березні 2022 року буда прийнята Постанова КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану»
В даній Постанові вказано «на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці»
Автопідйомник – вантажопідіймальною машиною. Дані машин зазначені в пункту 7 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, тому під час воєнного стану на експлуатації даного механізму реєструється декларація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» дозвіл на експлуатацію автопідйомника.
ТОВ «ТОП ФАЄР» керуючись чинним законодавством зареєстрував Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на експлуатацію автопідйомника. Проте ми не можемо прийняти участь в закупівлі, так як замовник вимагає надати виключно Копію діючого дозволу учасника на експлуатацію автопідйомника, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР»
Як доказ порушеного нашого права надаємо
- Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану відповідно до чинного законодавства ччерез портал держ. послуг «ДІЯ»
«Копію діючого дозволу учасника на експлуатацію автопідйомника.»
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що значно зменшує коло потенційних учасників закупівлі.
Дозволи на експлуатацію машин та механізмів підвищеної небезпеки видаються відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» та Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»
В березні 2022 року буда прийнята Постанова КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану»
В даній Постанові вказано «на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці»
Автопідйомник – вантажопідіймальною машиною. Дані машин зазначені в пункту 7 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, тому під час воєнного стану на експлуатації даного механізму реєструється декларація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» дозвіл на експлуатацію автопідйомника.
ТОВ «ТОП ФАЄР» керуючись чинним законодавством зареєстрував Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на експлуатацію автопідйомника. Проте ми не можемо прийняти участь в закупівлі, так як замовник вимагає надати виключно Копію діючого дозволу учасника на експлуатацію автопідйомника, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР»
Як доказ порушеного нашого права надаємо
- Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану відповідно до чинного законодавства ччерез портал держ. послуг «ДІЯ»
×
-
Назва доказу:
Декларація МТБ Автопідйомник
-
Повʼязаний документ:
Декларація МТБ автопідйомник.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити дискримінаційну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
dbc7ac454b2b4812aeda94a40eb28b52
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна вимога щодо диплому інженера-енергетика
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В пункті 1.5 Додатку 1 Замовником встановив вимогу «Обов’язкова наявність вищої освіти з кваліфікацією «інженер-енергетик», на підтвердження надати скан-копію відповідного диплому з кваліфікацією «інженер-енергетик»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі.
Замовник вимагає надати скан-копію відповідного диплому з кваліфікацією «інженер-енергетик». Тобто Замовник хоче щоб учасники надали диплом працівника в якому буде вказано кваліфікація «інженер-енергетик». Проте наданий час згідно чинного законодавства такі дипломи не видаються. Можливо в дипломах радянського зразку, чи в дипломах які видавалися на початку Незалежності, така кваліфікація і вказувалася.
На даний час перелік спеціальностей регулюється Постановою МОНУ 06.11.2015 № 1151 «Про особливості запровадження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 266»
В дані постанові не передбачено такої кваліфікації як «інженер-енергетик».
Відповідно до Національного класифікатору України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (КП), є така посада як «інженер-енергетик» із кодом КП 2143.2.
Тобто згідно чинного законодавства «інженер-енергетик» це не кваліфікація по диплому а посада.
Інженером-енергетиком може працювати особа, що має вищу освіту першого або другого рівня (бакалавр чи магістр) у галузі знань «Електрична інженерія» за відповідною спеціальністю.
В нас на підприємстві є Інженер-енергетик з відповідним дипломом. А саме Нартенко Владислав, котрий має диплом магістра в галузі знань «Елекрична інженерія» спеціальність «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. (Копію диплома надаємо)
Проте ми не можемо прийняти участь в закупівлі, так як в дипломі відсутня фраза я кваліфікація «інженер-енергетик», як вимагає замовник.
Тому просимо зобов’язати замовника внести зміни до закупівлі, та викласти вимогу так щоб вона відповідала чинному законодавству.
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі.
Замовник вимагає надати скан-копію відповідного диплому з кваліфікацією «інженер-енергетик». Тобто Замовник хоче щоб учасники надали диплом працівника в якому буде вказано кваліфікація «інженер-енергетик». Проте наданий час згідно чинного законодавства такі дипломи не видаються. Можливо в дипломах радянського зразку, чи в дипломах які видавалися на початку Незалежності, така кваліфікація і вказувалася.
На даний час перелік спеціальностей регулюється Постановою МОНУ 06.11.2015 № 1151 «Про особливості запровадження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 266»
В дані постанові не передбачено такої кваліфікації як «інженер-енергетик».
Відповідно до Національного класифікатору України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (КП), є така посада як «інженер-енергетик» із кодом КП 2143.2.
Тобто згідно чинного законодавства «інженер-енергетик» це не кваліфікація по диплому а посада.
Інженером-енергетиком може працювати особа, що має вищу освіту першого або другого рівня (бакалавр чи магістр) у галузі знань «Електрична інженерія» за відповідною спеціальністю.
В нас на підприємстві є Інженер-енергетик з відповідним дипломом. А саме Нартенко Владислав, котрий має диплом магістра в галузі знань «Елекрична інженерія» спеціальність «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. (Копію диплома надаємо)
Проте ми не можемо прийняти участь в закупівлі, так як в дипломі відсутня фраза я кваліфікація «інженер-енергетик», як вимагає замовник.
Тому просимо зобов’язати замовника внести зміни до закупівлі, та викласти вимогу так щоб вона відповідала чинному законодавству.
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Порядку видачі... _ від 26.10.2011 № 1107 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження переліку машин, ... _ від 03.02.2021 № 77 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Повʼязаний документ:
Деякі питання виконання робіт пі... _ від 24.03.2022 № 357 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
Диплом Нартенко
-
Повʼязаний документ:
Диплом Нартенко.jpg
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
видалити дискримінаційну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
77271aa7dd9e461fb01898a991a1213d
Заголовок пункту скарги:
Неповне технічне завдання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Предметом даної закупівлі, є «Капітальний ремонт систем електропостачання шляхом встановлення сонячної електростанції для споживачів комунального некомерційного підприємства "Вигодська міська багатопрофільна лікарня"»
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт
Пункт 1.1. КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» вказано Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво)
Тому дана закупівля підпадає під дію КНУ «Настанови з визначення будівництва» затвердженої Наказ від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»
В пункті 5.1 Настанови вказано «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.»
Тобто з положень Настанови випливає, що Замовник для розрахунку ціни повинен надати на вибір:
або відомість обзягів робіт з відомістю ресурсів до неї
або затверджену проекту документацію.
В тендерній документації Замовник надає лише відомість ресурсів з цінами, не надаючи при цьому відомість обсягів робіт, як те передбачено Настановою
Тому Технічне завдання замовника не узгоджується з положеннями Настанови.
Вважаємо що Замовник повинен усунути дане порушення та надати технічне завдання, а саме інформацію для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) як того вимагає пункт 5.1 Настанови, а саме надати:
- Або відомість обсягів робіт з відомістю ресурсів до неї без цін
- Або затверджену проекту документацію
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Настанова з визначення вартості будівництва затверджену наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт
Пункт 1.1. КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» вказано Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво)
Тому дана закупівля підпадає під дію КНУ «Настанови з визначення будівництва» затвердженої Наказ від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»
В пункті 5.1 Настанови вказано «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.»
Тобто з положень Настанови випливає, що Замовник для розрахунку ціни повинен надати на вибір:
або відомість обзягів робіт з відомістю ресурсів до неї
або затверджену проекту документацію.
В тендерній документації Замовник надає лише відомість ресурсів з цінами, не надаючи при цьому відомість обсягів робіт, як те передбачено Настановою
Тому Технічне завдання замовника не узгоджується з положеннями Настанови.
Вважаємо що Замовник повинен усунути дане порушення та надати технічне завдання, а саме інформацію для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) як того вимагає пункт 5.1 Настанови, а саме надати:
- Або відомість обсягів робіт з відомістю ресурсів до неї без цін
- Або затверджену проекту документацію
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Настанова з визначення вартості будівництва затверджену наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р
×
-
Назва доказу:
НАСТАНОВА
-
Повʼязаний документ:
Настанова з визначення вартості будівництва.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Надати - Або відомість обсягів робіт з відомістю ресурсів до неї без цін - Або затверджену проекту документацію