-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання спортивного обладнання зі встановленням
Завершена
403 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 037.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 037.00 UAH
Період оскарження:
25.03.2025 15:23 - 30.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
94d7f9fba8fd458488af14ea6cb34371
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-25-010784-a.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику,
Звертаємося до Вас як до суб’єкта у сфері публічних закупівель з вимогою надати обґрунтоване пояснення та здійснити перегляд прийнятого рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, яке ми вважаємо таким, що є юридично необґрунтованим, суперечить чинному законодавству України у сфері публічних закупівель та порушує принципи добросовісної конкуренції.
Ваша мотивація щодо відхилення нашої пропозиції — відсутність у її складі висновку санітарно-епідеміологічної експертизи — є неправомірною, з огляду на наступне:
1. Висновок є інформацією, а не обов'язковим документом
У Додатку 1 до Тендерної документації, у розділі “3. Перелік документів та/або інформації на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі”, зазначено, що на підтвердження відповідності вимогам можуть надаватись інформація та/або документи. Таким чином, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи не є виключним чи обов’язковим документом, а лише одним із можливих засобів підтвердження.
Ваша кваліфікація відсутності цього висновку як підстави для відхилення є формалістичною та протиправною, оскільки всі інші характеристики товару були належним чином підтверджені сертифікатами якості та іншими відповідними документами.
2. Порушено п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022
Відповідно до п.43 Постанови КМУ №1178, Замовник зобов'язаний надати Учаснику можливість усунути невідповідності у пропозиції (у т.ч. відсутність документа чи технічну помилку), якщо така невідповідність не змінює суті пропозиції.
Відсутність висновку СЕЕ не змінює суті пропозиції, не впливає на кількісні, якісні чи технічні параметри товару, а отже є таким недоліком, який підлягає виправленню.
Ваше рішення про відхилення без надання нам права виправити цю формальність є прямим порушенням вищезазначеної норми.
3. Порушення принципів Закону України “Про публічні закупівлі”
Згідно зі ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник зобов’язаний дотримуватись принципів:
добросовісної конкуренції серед учасників;
максимальної економії та ефективності;
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
недискримінації учасників.
Відхилення нашої пропозиції на підставі, яка не передбачена чітко вимогами технічного завдання (Додатку 2), є суб’єктивною, дискримінаційною та обмежує конкуренцію без обґрунтованої правової підстави.
4. Судова та антимонопольна практика на нашому боці
Згідно з рішенням Київського окружного адміністративного суду №320/18336/23 від 10.11.2023, відсутність документа не є підставою для відхилення, якщо інші документи підтверджують відповідність предмету закупівлі. Аналогічні позиції неодноразово висловлював Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях.
Висновок та вимоги:
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо:
Негайного перегляду рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Надання нам можливості усунути формальний недолік відповідно до п.43 Постанови КМУ №1178.
Приведення процедур Вашої закупівлі у відповідність до принципів, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2025 12:00
Вирішення:
Відповідно п. 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи, що вимога надання відповідних документів згідно пункту 3 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до тендерної документації була для підтвердження інформації про технічні та якісні характеристики товару, в нас як в Замовника були відсутні підстави для надання 24 годин для виправлення.
Статус вимоги:
Не задоволено