• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення амбулаторії загальної практики – сімейної медицини № 7 КП «Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», розташованої за адресою: Харківська область, м.Чугуїв, вул. Леонова, 4А (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 25.03.2025 14:12 - 31.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відміни закупівлі UA-2025-03-25-008594-а

Номер: 5bc1f6c6a1b746119bac6b7400895273
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-25-008594-a.c3
Назва: Вимога щодо відміни закупівлі UA-2025-03-25-008594-а
Вимога:
У відповідності до вимог додатку 1, 5 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» у складі своєї пропозиції надало довідку від 01.04.2025 №04 у якій зазначено найменування замовника по аналогічному договору «Малинівська селищна рада Чугуївського району Харківської області» з кодом ЄДРПОУ «44876094». У наданому аналогічному договорі від 08 липня 2024 року №0807-П замовником якого є «Малинівська селищна рада Чугуївського району Харківської області» зазначено код ЄДРПОУ «04397000». Лист відгук від 01.04.2025 №01-09/557 наданий від Малинівської селищної військової адміністрації за кодом ЄДРПОУ «44876094». Тобто Малинівська селищна військова адміністрація та Малинівська селищна рада Чугуївського району Харківської області є різними юридичними особами. Таким чином, ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» у довідці від 01.04.2025 №04 не вірно зазначив код ЄДРПОУ замовника та надав лист відгук не від замовника, а від іншої юридичної особи. Замовником закупівлі не виставлено вимогу щодо виправлення зазначеної помилки, а після визначення ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» переможцем – не має на це законодавчої можливості. Отже, Замовник зобов’язаний застосувати підпункт 2 пункту 50 Постанови 1178. Також, додатком 3, 5 тендерної документації виставлено вимогу щодо надання розрахунку вартості наданих послуг шляхом складання локальних кошторисів, відомісті ресурсів до локальних кошторисів, загальновиробничих витрат. У договірній ціні №1 ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» вартість матеріальних ресурсів зазначено – 138907 грн., а у самій відомості ресурсів – 138905 грн. Зазначена невідповідність є невідповідністю технічній специфікації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», на територіях, на яких введено воєнний стан, для забезпечення дії Конституції та законів України, забезпечення разом із військовим командуванням запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, оборони, цивільного захисту, громадської безпеки і порядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян можуть утворюватися тимчасові державні органи – військові адміністрації. У зв'язку з утворенням Малинівської селищної військової адміністрації, до неї переходять повноваження Малинівської селищної ради. Частина 2 статті 15 Закону України «Про військово-цивільні адміністрації» передбачає, що з моменту утворення військової адміністрації населеного пункту відповідна сільська, селищна, міська рада, її виконавчі органи та сільський, селищний, міський голова втрачають свої повноваження, які переходять до відповідної військової адміністрації. Оскільки військова адміністрація утворюється на час дії воєнного стану та виконує функції місцевого самоврядування, які до її утворення здійснювала відповідна рада, вона є тимчасовим правонаступником щодо цих повноважень. Це включає в себе права та обов'язки, необхідні для здійснення цих функцій. Таким чином, Малинівська селищна військова адміністрація є правонаступником Малинівської селищної ради Чугуївського району Харківської області в обсязі повноважень, переданих їй у зв'язку з введенням воєнного стану та утворенням військової адміністрації. Після припинення або скасування воєнного стану діяльність військової адміністрації припиняється, і повноваження повертаються органам місцевого самоврядування, обраним у встановленому законом порядку. Отже, юридичною підставою для твердження про правонаступництво є законодавчі норми, що регулюють діяльність військових адміністрацій в умовах воєнного стану, зокрема передача повноважень органів місцевого самоврядування таким адміністраціям. Також, відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів: “3) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, до тендерної документації.” Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації технічні, якісні, кількісні та інші вимоги Замовника до предмета закупівлі наведено у Додатку № 3 до цієї тендерної документації. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - Інформаційна довідка, складена у довільній формі про документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам тендерної документації (може бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис предмета, що пропонуються, згідно технічних вимог Додатку №3), - Інші документи відповідно до вимог, визначених у цій тендерній документації та додатках до неї. Додаток 3 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Замовником встановлена сукупність технічних умов, що визначають якісні, кількісні характеристики, необхідних для виконання поточного ремонту приміщення амбулаторії загальної практики – сімейної медицини № 7 КП "Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги", розташованої за адресою: Харківська область, м.Чугуїв, вул. Леонова, 4А (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). У тих випадках, коли у технічному завданні містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – слід читати як "або еквівалент". Договірна ціна та обов’язкові додатки (локальний кошторис, відомість ресурсів до локальних кошторисів, загальновиробничі витрати) до неї додатково подаються окремим архівом у відкритому форматі. Учасники при підготовці цінової пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля а саме: заходи із зниження рівня або зменшення шкідливого впливу шуму/вібрацій від роботи машин і механізмів, заходи з використання безпечних для людини і довкілля будівельних матеріалів, заходи зі зменшення забруднення повітря, в тому числі при роботі транспортних засобів, машин і механізмів, використання токсичних і летючих речовин, санітарно-гігієнічні заходи, заходи із утилізації відходів, відпрацьованих паливомастильних матеріалів, тощо. Додаток 3 Документації також містить відомість обсягів робіт. Додаток 5 Документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, до тендерної документації Договірна ціна та обов’язкові додатки (локальний кошторис, відомість ресурсів до локальних кошторисів, загальновиробничі витрати) до неї додатково подаються окремим архівом у відкритому форматі. У складі Пропозиції ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» міститься, зокрема, файл "Договірна ціна.pdf", у якому наявні, зокрема: -ДОГОВІРНА ЦІНА № 1 на будівництво Поточний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини №7 КП "Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Леонова, 4А -Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001 Поточний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини №7 КП "Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Леонова, 4А -ВIДОМIСТЬ РЕСУРСIВ до Договірної цiни № 1 Поточний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини №7 КП "Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" за адресою: Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Леонова, 4А. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві: 1. Настанова з визначення вартості будівництва; 2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. 1.2. У цій Настанові терміни вживаються у такому значенні, зокрема, будівельні роботи – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи. Відповідно до пункту 2.3 Настанови з визначення вартості будівництва, до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН): 1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб); 2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму); 3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― РЕКНр); 4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУ РЕКНрв); 5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн); 6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ). Відповідно до пункту 4.1 розділу І тендерної документації назва предмета закупівлі - "Поточний ремонт приміщення амбулаторії загальної практики – сімейної медицини № 7 КП "Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги", розташованої за адресою: Харківська область, м.Чугуїв, вул. Леонова, 4А (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)". Відповідно до оголошення про проведення Процедури закупівлі, вид предмета закупівлі – послуги. Слід зазначити, що Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" не поширюється на надання послуг, в тому числі, послуги з поточного ремонту. Враховуючи викладене, у тому числі інформацію про відомість ресурсів зазначену у файлі "Договірна ціна.pdf", оформивши наведені вище розрахунки у спосіб, наведений ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» не порушив вимоги Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 4727a3c04f6f489ea27e44e3e6594d9a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-25-008594-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 23.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2025 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.04.2025 12:41
Дата виконання рішення Замовником: 01.05.2025 14:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи обов’язковість виконання рішень АМКУ відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Виконати рішення АМКУ № 6481-р/пк-пз від 23.04.2025 та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ “КЕНБУД ПЛЮС” (код ЄДПРОУ 45196826) в процедурі закупівлі — "Поточний ремонт приміщення амбулаторії загальної практики – сімейної медицини № 7 КП «Чугуївський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», розташованої за адресою: Харківська область, м.Чугуїв, вул. Леонова, 4А (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-008594-a).
Автор: ТОВ "КЕНБУД ПЛЮС", Олександр Куц +380501839730 kenbudplus@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 866500b9b64844c4bc1ab68860cd4447
Заголовок пункту скарги: 1. Визнати протиправними дії замовника – КП «Чугуївський міський ЦПМСД» ЧМР ХО щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації або документах, поданих учасником, та п.19 частини другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» (код ЄДРПОУ: 45196826)

Номер: 12ba1bd45bb144948fb8794ea47e7533
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-25-008594-a.a1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» (код ЄДРПОУ: 45196826)
Вимога:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» від 10 квітня 2025 року, ухвалене Уповноваженою особою КП «Чугуївський міський ЦПМСД» ЧМР ХО. 2. Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» з урахуванням викладених обставин та поданих документів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Умовами тендерної документації (додаток № 5) було передбачено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до пункту 2 розділу “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, до тендерної документації” додатку № 5 було встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції Договірної ціна та обов’язкових додатків (локальний кошторис, відомість ресурсів до локальних кошторисів, загальновиробничі витрати) до неї додатково. Пунктом 3.21 кошторисних норм України в будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) визначено, що Відомість ресурсів до локального кошторису складається за формою, наведеною у додатку 4 Настанови. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ “КЕНБУД ПЛЮС” (код ЄДПРОУ 45196826) було надано відповідну Договірну ціну, в тому числі з додатком - Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001. Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ “КЕНБУД ПЛЮС” (код ЄДПРОУ 45196826) було надано Відомість ресурсів до Договірної цiни № 1 (Додаток 11 до Настанови (пункт 3.40)). Згідно з пунктом 3.40. Настанови передбачено, що відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складається за формою, наведеною у додатку 11 Настанови. Водночас положеннями Настанови (пункт 3.21) передбачено, що Відомість ресурсів до локального кошторису складається за формою, наведеною у додатку 4 цієї Настанови. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ “КЕНБУД ПЛЮС” (код ЄДПРОУ 45196826) не було надано відомості ресурсів до вказаного локального кошторису (як це передбачено п. 3.21 та додатком № 4 до Настанови). Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки зазначена відомість ресурсів до локального кошторису як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, то відсутність такої відомості ресурсів до вказаного локального кошторису не підпадає під можливість виправлення невідповідності згідно п. 43 Особливостей. На підставі вищевказаного, було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено