-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
С_25Т- 292_ 39520000-3 Готові текстильні вироби (Покривало пожежне (кошма)
Завершена
100 821.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
25.03.2025 11:35 - 30.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне відхилення пропозиції та порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
a823eab8910f49fd92190093daa04671
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-25-004948-a.a2
Назва:
СКАРГА на неправомірне відхилення пропозиції та порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довкілля.pdf 18.04.2025 14:15
- Скарга.docx 18.04.2025 14:15
- Скарга.pdf 18.04.2025 14:15
- Протокол 290 відхилення С_25Т-292 Кошма ТОВ НВП Укрпожстандарт (1).docx 18.04.2025 14:15
- Довідка статті 44.pdf 18.04.2025 14:15
- sign.p7s 18.04.2025 14:18
- рішення від 22.04.2025 №6366.pdf 22.04.2025 18:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2025 №6923.pdf 01.05.2025 15:07
- рішення від 30.04.2025 № 6923.pdf 05.05.2025 15:55
- Пояснення по суті скарги UA-2025-03-25-004948-a.a2.pdf 24.04.2025 17:16
- Пояснення по суті скарги UA-2025-03-25-004948-a.a2.docx 24.04.2025 17:16
- квітанція 2024 рік.pdf 24.04.2025 17:16
- Баланс рік 2024.pdf 24.04.2025 17:16
- Протокол 387 викон.ріш. АМКУ скасув.відхил С_25Т-292 Кошма ТОВ Укппожстандарт.pdf 09.05.2025 12:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2025 14:44
Дата розгляду скарги:
30.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2025 18:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2025 15:56
Дата виконання рішення Замовником:
09.05.2025 12:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати рішення Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ" (ЄДРПОУ 40422095) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 39520000-3 Готові текстильні вироби (Покривало пожежне (кошма), С_25Т- 292, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-004948-a.
2. Повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію учасника ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ" (ЄДРПОУ 40422095) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями по предмету закупівлі 39520000-3 Готові текстильні вироби (Покривало пожежне (кошма), С_25Т- 292, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-004948-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7704802dff964b2ebb815b131f1ef64c
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ НВП "Укрпожстандарт" ПРОТОКОЛ №290 від 16.04.2025 р
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на неправомірне відхилення пропозиції та порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
25.03.202 року АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" розмістив на порталі prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-25-004948-a) оголошення про проведення закупівлі шляхом проведення процедури відкритих торгів по предмету: С_25Т- 292_ 39520000-3 Готові текстильні вироби (Покривало пожежне (кошма)
ТОВ НВП «Укрпожстандарт», приймало участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
16.04.2025 року АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" оприлюднив Протокольне рішення (протокол) №290 від 16.04.2025 р. по предмету закупівлі С_25Т- 292_ 39520000-3 Готові текстильні вироби (Покривало пожежне (кошма), яким вирішено відхилити пропозицію ТОВ НВП «Укрпожстандарт», оскільки вона не відповідає вимогам Замовника.
У протоколі відхилення зазначено наступне: «Зведений висновок відділу закупівель матеріально-технічних цінностей СЗЛЦ апарату управління АТ «Укргазвидобування» від 15.04.2025р. №305.2/4413-С щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ" (ЄДРПОУ 40422095) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 39520000-3 Готові текстильні вироби (Покривало пожежне (кошма), С_25Т- 292, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-004948-a., з наступної причини:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ" (ЄДРПОУ 40422095) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
Відповідно п.8 Розділу ІІ. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій Додатку 1 до тендерної документації учасник надає:
1.Довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також довідка від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника.
Учасником надана довідка (файл "Довідка.pdf" вих. № 10 від 02.04.2025 р.), в якій учасник зазначив про незастосованість положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та про відсутність будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. При цьому, учасником в наданій довідці не зазначено вартість своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (вимога про усунення невідповідностей до 11.04.25, 15:20 (протягом 24 годин).
На вимогу замовника, учасником надано довідку (файл "Довідка статті 44.pdf" вих. № 2 від 11.04.2025 р.), в якій учасник зазначив вартість своїх чистих активів - 12 159 000,00 грн. (12 159,00 тис. грн). При цьому, під час перевірки наданого документу замовником виявлено невідповідність наданої інформації з інформацією, розміщеною в аналітичній онлайн - системі YouControl та а аналітичній платформі Clarity Project, відповідно яких вартість чистих активів ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ" згідно останньої затвердженої фінансової звітності (за 2024 рік, на кінець року, код рядка 1495) становить 6 675,50 тис. грн. Відтак, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню.
Підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника п. 44 Особливостей, а саме: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ" (ЄДРПОУ 40422095) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 39520000-3 Готові текстильні вироби (Покривало пожежне (кошма), С_25Т- 292, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-004948-a, згідно п. 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Учасник не погоджується з рішенням та вважає його необґрунтованим та таким, що порушує наші права.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
1. 10.04.25 р. Замовником була оприлюднена вимога про усунення порушення, а саме: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку (файл "Довкілля.pdf" вих. №7 від 02.04.2025 р.), в якій учасник зазначив про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля. При цьому, відсутня інформація щодо вжиття заходів із гігієни та безпеки праці. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 розділу 2 частини І Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам додатку №1 до тендерної документації: "Надається скан-копія довідки/листа у довільній формі або гарантійний лист учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів." 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати довідку із зазначенням інформації в повному обсязі: про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку (файл "Довідка.pdf" вих. № 10 від 02.04.2025 р.), в якій учасник зазначив про незастосованість положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та про відсутність будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. При цьому, учасником в наданій довідці не зазначено вартість своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 8 частини II "Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій" Додатку №1 до тендерної документації: "8. Довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також довідка від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку від учасника в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю. Для учасника, що не є резидентом України – довідка від учасника у довільній формі про те, що до моменту укладення правочину виконано усі корпоративні процедури передбачені законодавством країни реєстрації учасника та його внутрішніми нормативними актами, необхідні для надання особі повноважень на підписання правочину, із зазначенням які саме корпоративні процедури були виконані та посиланням на нормативні акти законодавства країни реєстрації учасника та його внутрішні нормативні акти." 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має додати довідку в довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності /незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
На цю вимогу нашим підприємством були завантажені 11 квіт. 2025 р. об 10:35 відповідні довідки:
Довідка статті 44.pdf
Довкілля.pdf
Замовник підтверджує надання довідок у встановлений час. Таким чином, наше підприємство виконало вимогу Замовника, тому, підстава, яку зазначає Замовник у протоколі відхилення «Підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника п. 44 Особливостей, а саме: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» не має жодного законного підґрунтя, оскільки виправлені довідки були завантажені.
2. Невірне посилання на п. 44 Особливостей Відповідно до протоколу відхилення, підставою для відхилення нашої пропозиції було невиконання вимоги замовника протягом 24 годин, що не відповідає фактичним обставинам, оскільки 11.04.2025 року, у відповідь на повідомлення про усунення невідповідностей, ми вчасно надали виправлену довідку, яка містить усі необхідні дані, зокрема інформацію про вартість чистих активів (12 159 000,00 грн). Доказом є поданий документ “Довідка статті 44.pdf” вих. №2 від 11.04.2025. Таким чином, вимога про усунення невідповідностей була виконана в повному обсязі та у визначений строк, що прямо спростовує обґрунтування замовника.
3. Порушення порядку перевірки достовірності інформації Замовник визнав, що довідка була подана, однак відхилив пропозицію на підставі того, що сума активів, зазначена в довідці, нібито не збігається з інформацією з онлайн-сервісів YouControl та Clarity Project.
Хочемо зазначити, що:
- Ці сервіси не є офіційними джерелами фінансової звітності, і їх використання як підстави для відхилення суперечить нормам законодавства.
- Відповідно до п. 39 Особливостей (Постанова КМУ №1178), у разі сумнівів у достовірності поданої інформації замовник повинен звертатися до компетентних органів, а не до аналітичних онлайн-платформ.
4. Фактична відповідність тендерної пропозиції вимогам документації
Надана нами виправлена довідка містить усю інформацію, яка вимагалась згідно з пунктом 8 Розділу II Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- Відомості про застосовність/незастосовність статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»;
- Інформацію про наявність/відсутність обмежень;
- Вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Таким чином, підстави для відхилення відсутні.
5. Розбіжність у сумі активів не є підставою для відхилення
У протоколі №290 від 16.04.2025 р. зазначено, що сума чистих активів, зазначена нами у довідці (12 159 тис. грн), нібито не відповідає даним сторонніх аналітичних ресурсів, де вказано 6 675,5 тис. грн. Навіть якщо припустити наявність такої розбіжності, вона жодним чином не впливає на зміст та ціль подання відповідного документа. Замовник не довів, як розбіжність у цих сумах впливає на пропозицію за запропонований товар. Також зазначимо, що сума закупівлі складає 100 821,60 грн з ПДВ. Будь яка зазначена сума чистих активів значно перевищує очікувану вартість закупівлі.
Метою подання довідки про вартість чистих активів є підтвердження загальної фінансової спроможності учасника виконати договір. У нашому випадку, як сума 12 млн грн, так і 6,6 млн грн значно перевищують вартість предмета закупівлі, що унеможливлює будь-які ризики для замовника.
Жодна з норм Закону України «Про публічні закупівлі» або Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, або інше законодавство, не встановлює обов’язку замовника перевіряти арифметичну точність показника чистих активів чи відхиляти пропозицію у разі найменшої розбіжності.
Якщо у замовника виникли сумніви — він мав звернутися до компетентного органу (наприклад, ДПС), а не покладатися на неофіційні аналітичні платформи та приймати дискримінаційне рішення.
6. Вимога
Вимоги суб’єкта оскарження:
Виходячи з вищезазначеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» вимагаємо таке:
1. Перевірити на законність дії АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
2. Скасувати протокол №290 від 16.04.2025 р.
3. Зобов'язати Замовника допустити нашу пропозицію до повторної оцінки з урахуванням викладених аргументів.
4. Зобов’язати Замовника визначити переможця згідно з вимогами законодавства у разі відповідності нашої пропозиції критеріям оцінки.
5. Додатки:
1. Скарга
2. Протокол 290 відхилення С_25Т-292 Кошма ТОВ НВП Укрпожстандарт
3. Довідка статті 44.pdf
4. Довкілля.pdf
на неправомірне відхилення пропозиції та порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
25.03.202 року АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" розмістив на порталі prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-25-004948-a) оголошення про проведення закупівлі шляхом проведення процедури відкритих торгів по предмету: С_25Т- 292_ 39520000-3 Готові текстильні вироби (Покривало пожежне (кошма)
ТОВ НВП «Укрпожстандарт», приймало участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
16.04.2025 року АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" оприлюднив Протокольне рішення (протокол) №290 від 16.04.2025 р. по предмету закупівлі С_25Т- 292_ 39520000-3 Готові текстильні вироби (Покривало пожежне (кошма), яким вирішено відхилити пропозицію ТОВ НВП «Укрпожстандарт», оскільки вона не відповідає вимогам Замовника.
У протоколі відхилення зазначено наступне: «Зведений висновок відділу закупівель матеріально-технічних цінностей СЗЛЦ апарату управління АТ «Укргазвидобування» від 15.04.2025р. №305.2/4413-С щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ" (ЄДРПОУ 40422095) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 39520000-3 Готові текстильні вироби (Покривало пожежне (кошма), С_25Т- 292, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-004948-a., з наступної причини:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ" (ЄДРПОУ 40422095) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
Відповідно п.8 Розділу ІІ. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій Додатку 1 до тендерної документації учасник надає:
1.Довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також довідка від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника.
Учасником надана довідка (файл "Довідка.pdf" вих. № 10 від 02.04.2025 р.), в якій учасник зазначив про незастосованість положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та про відсутність будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. При цьому, учасником в наданій довідці не зазначено вартість своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (вимога про усунення невідповідностей до 11.04.25, 15:20 (протягом 24 годин).
На вимогу замовника, учасником надано довідку (файл "Довідка статті 44.pdf" вих. № 2 від 11.04.2025 р.), в якій учасник зазначив вартість своїх чистих активів - 12 159 000,00 грн. (12 159,00 тис. грн). При цьому, під час перевірки наданого документу замовником виявлено невідповідність наданої інформації з інформацією, розміщеною в аналітичній онлайн - системі YouControl та а аналітичній платформі Clarity Project, відповідно яких вартість чистих активів ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ" згідно останньої затвердженої фінансової звітності (за 2024 рік, на кінець року, код рядка 1495) становить 6 675,50 тис. грн. Відтак, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню.
Підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника п. 44 Особливостей, а саме: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ" (ЄДРПОУ 40422095) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 39520000-3 Готові текстильні вироби (Покривало пожежне (кошма), С_25Т- 292, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-004948-a, згідно п. 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Учасник не погоджується з рішенням та вважає його необґрунтованим та таким, що порушує наші права.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
1. 10.04.25 р. Замовником була оприлюднена вимога про усунення порушення, а саме: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку (файл "Довкілля.pdf" вих. №7 від 02.04.2025 р.), в якій учасник зазначив про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля. При цьому, відсутня інформація щодо вжиття заходів із гігієни та безпеки праці. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 розділу 2 частини І Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам додатку №1 до тендерної документації: "Надається скан-копія довідки/листа у довільній формі або гарантійний лист учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів." 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати довідку із зазначенням інформації в повному обсязі: про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку (файл "Довідка.pdf" вих. № 10 від 02.04.2025 р.), в якій учасник зазначив про незастосованість положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та про відсутність будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. При цьому, учасником в наданій довідці не зазначено вартість своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 8 частини II "Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій" Додатку №1 до тендерної документації: "8. Довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також довідка від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку від учасника в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю. Для учасника, що не є резидентом України – довідка від учасника у довільній формі про те, що до моменту укладення правочину виконано усі корпоративні процедури передбачені законодавством країни реєстрації учасника та його внутрішніми нормативними актами, необхідні для надання особі повноважень на підписання правочину, із зазначенням які саме корпоративні процедури були виконані та посиланням на нормативні акти законодавства країни реєстрації учасника та його внутрішні нормативні акти." 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має додати довідку в довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності /незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
На цю вимогу нашим підприємством були завантажені 11 квіт. 2025 р. об 10:35 відповідні довідки:
Довідка статті 44.pdf
Довкілля.pdf
Замовник підтверджує надання довідок у встановлений час. Таким чином, наше підприємство виконало вимогу Замовника, тому, підстава, яку зазначає Замовник у протоколі відхилення «Підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника п. 44 Особливостей, а саме: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» не має жодного законного підґрунтя, оскільки виправлені довідки були завантажені.
2. Невірне посилання на п. 44 Особливостей Відповідно до протоколу відхилення, підставою для відхилення нашої пропозиції було невиконання вимоги замовника протягом 24 годин, що не відповідає фактичним обставинам, оскільки 11.04.2025 року, у відповідь на повідомлення про усунення невідповідностей, ми вчасно надали виправлену довідку, яка містить усі необхідні дані, зокрема інформацію про вартість чистих активів (12 159 000,00 грн). Доказом є поданий документ “Довідка статті 44.pdf” вих. №2 від 11.04.2025. Таким чином, вимога про усунення невідповідностей була виконана в повному обсязі та у визначений строк, що прямо спростовує обґрунтування замовника.
3. Порушення порядку перевірки достовірності інформації Замовник визнав, що довідка була подана, однак відхилив пропозицію на підставі того, що сума активів, зазначена в довідці, нібито не збігається з інформацією з онлайн-сервісів YouControl та Clarity Project.
Хочемо зазначити, що:
- Ці сервіси не є офіційними джерелами фінансової звітності, і їх використання як підстави для відхилення суперечить нормам законодавства.
- Відповідно до п. 39 Особливостей (Постанова КМУ №1178), у разі сумнівів у достовірності поданої інформації замовник повинен звертатися до компетентних органів, а не до аналітичних онлайн-платформ.
4. Фактична відповідність тендерної пропозиції вимогам документації
Надана нами виправлена довідка містить усю інформацію, яка вимагалась згідно з пунктом 8 Розділу II Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- Відомості про застосовність/незастосовність статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»;
- Інформацію про наявність/відсутність обмежень;
- Вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Таким чином, підстави для відхилення відсутні.
5. Розбіжність у сумі активів не є підставою для відхилення
У протоколі №290 від 16.04.2025 р. зазначено, що сума чистих активів, зазначена нами у довідці (12 159 тис. грн), нібито не відповідає даним сторонніх аналітичних ресурсів, де вказано 6 675,5 тис. грн. Навіть якщо припустити наявність такої розбіжності, вона жодним чином не впливає на зміст та ціль подання відповідного документа. Замовник не довів, як розбіжність у цих сумах впливає на пропозицію за запропонований товар. Також зазначимо, що сума закупівлі складає 100 821,60 грн з ПДВ. Будь яка зазначена сума чистих активів значно перевищує очікувану вартість закупівлі.
Метою подання довідки про вартість чистих активів є підтвердження загальної фінансової спроможності учасника виконати договір. У нашому випадку, як сума 12 млн грн, так і 6,6 млн грн значно перевищують вартість предмета закупівлі, що унеможливлює будь-які ризики для замовника.
Жодна з норм Закону України «Про публічні закупівлі» або Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, або інше законодавство, не встановлює обов’язку замовника перевіряти арифметичну точність показника чистих активів чи відхиляти пропозицію у разі найменшої розбіжності.
Якщо у замовника виникли сумніви — він мав звернутися до компетентного органу (наприклад, ДПС), а не покладатися на неофіційні аналітичні платформи та приймати дискримінаційне рішення.
6. Вимога
Вимоги суб’єкта оскарження:
Виходячи з вищезазначеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» вимагаємо таке:
1. Перевірити на законність дії АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
2. Скасувати протокол №290 від 16.04.2025 р.
3. Зобов'язати Замовника допустити нашу пропозицію до повторної оцінки з урахуванням викладених аргументів.
4. Зобов’язати Замовника визначити переможця згідно з вимогами законодавства у разі відповідності нашої пропозиції критеріям оцінки.
5. Додатки:
1. Скарга
2. Протокол 290 відхилення С_25Т-292 Кошма ТОВ НВП Укрпожстандарт
3. Довідка статті 44.pdf
4. Довкілля.pdf
×
-
Назва доказу:
Скарга пдф
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.docx
-
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол 290 відхилення С_25Т-292 Кошма ТОВ НВП Укрпожстандарт (1).docx
-
-
Назва доказу:
Довкілля
-
Повʼязаний документ:
Довкілля.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка статті 44
-
Повʼязаний документ:
Довідка статті 44.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Вимога Вимоги суб’єкта оскарження: Виходячи з вищезазначеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» вимагаємо таке: 1. Перевірити на законність дії АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" 2. Скасувати протокол №290 від 16.04.2025 р. 3. Зобов'язати Замовника допустити нашу пропозицію до повторної оцінки з урахуванням викладених аргументів. 4. Зобов’язати Замовника визначити переможця згідно з вимогами законодавства у разі відповідності нашої пропозиції критеріям оцінки.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції
Номер:
e2d5fa992f78419bbcc9e9f30f4713c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-25-004948-a.a1
Назва:
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
Шановник Замовник. Наше підприємство не погоджується із протоколим відхилення із наступних причин:
1. Невірне посилання на п. 44 Особливостей
Відповідно до протоколу відхилення, підставою для відхилення нашої пропозиції було невиконання вимоги замовника протягом 24 годин, що не відповідає фактичним обставинам.
11.04.2025 року, у відповідь на повідомлення про усунення невідповідностей, ми вчасно надали виправлену довідку, яка містить усі необхідні дані, зокрема інформацію про вартість чистих активів (12 159 000,00 грн). Доказом є поданий документ “Довідка статті 44.pdf” вих. №2 від 11.04.2025.
Таким чином, вимога про усунення невідповідностей була виконана в повному обсязі та у визначений строк, що прямо спростовує обґрунтування замовника.
2. Порушення порядку перевірки достовірності інформації
Замовник визнав, що довідка була подана, однак відхилив пропозицію на підставі того, що сума активів, зазначена в довідці, нібито не збігається з інформацією з онлайн-сервісів YouControl та Clarity Project.
Хочемо зазначити, що:
- Ці сервіси не є офіційними джерелами фінансової звітності, і їх використання як підстави для відхилення суперечить нормам законодавства.
- Відповідно до п. 39 Особливостей (Постанова КМУ №1178), у разі сумнівів у достовірності поданої інформації замовник повинен звертатися до компетентних органів, а не до аналітичних онлайн-платформ.
3. Фактична відповідність тендерної пропозиції вимогам документації
Надана нами виправлена довідка містить усю вимогу інформацію згідно з пунктом 8 Розділу II Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- Відомості про застосовність/незастосовність статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»;
- Інформацію про наявність/відсутність обмежень;
- Вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Таким чином, підстави для відхилення відсутні.
4. Розбіжність у сумі активів не є підставою для відхилення
У протоколі №290 від 16.04.2025 р. зазначено, що сума чистих активів, зазначена нами у довідці (12 159 тис. грн), нібито не відповідає даним сторонніх аналітичних ресурсів, де вказано 6 675,5 тис. грн. Навіть якщо припустити наявність такої розбіжності, вона жодним чином не впливає на зміст та ціль подання відповідного документа.
Метою подання довідки про вартість чистих активів є підтвердження загальної фінансової спроможності учасника виконати договір. У нашому випадку, як сума 12 млн грн, так і 6,6 млн грн значно перевищують вартість предмета закупівлі, що унеможливлює будь-які ризики для замовника.
Жодна з норм Закону України «Про публічні закупівлі» або Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, не встановлює обов’язку замовника перевіряти арифметичну точність показника чистих активів чи відхиляти пропозицію у разі найменшої розбіжності. Якщо у замовника виникли сумніви — він мав звернутися до компетентного органу (наприклад, ДПС), а не покладатися на неофіційні аналітичні платформи та приймати дискримінаційне рішення.
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ", оформлене протоколом №290 від 16.04.2025 р.
2. Допустити нашу пропозицію до подальшого розгляду в межах процедури закупівлі UA-2025-03-25-004948-a.
У разі ігнорування цієї вимоги залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2025 16:36
Вирішення:
Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу зазначаємо, що згідно абзацу 2 пункту 46 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості): «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Проте, надана Вами вимога не містить звернення до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Натомість, вимога стосується скасування рішення, що не передбачене законодавством. При цьому, зазначаємо, що вичерпний перелік причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації відображені в протокольному рішенні уповноваженої особи №290 від 16.04.2025 року.
Статус вимоги:
Відхилено