-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів)
Завершена
804 288.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 042.88 UAH
мін. крок: 1% або 8 042.88 UAH
Період оскарження:
24.03.2025 12:57 - 29.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
1f1bd28c3d3d4907a68aac08c368cc10
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-24-006114-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів).
Закупівлю було оголошено:24.03.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
21.05.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 48 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Замовник вимагав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Дозвіл надається на підставі Закону України «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022р. та може бути завантажений із сайту https://my.eco.gov.ua/, шляхом використання електронного ключа.
Відповідно до технічної специфікації, предметом закупівлі між іншим є:
№ Найменування відходів та код операції Код відповідно до Національного переліку відходів Одиниці виміру Кількість відходів
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D15, D10) 18 01 03* кг 16 000
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р., в якому відсутня операція D 15 щодо відходів збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (18 01 03*), які є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 27 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закону № 2320-ІХ), суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023.
Згідно з пунктом 3 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1328 (далі – Порядок № 1328), суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів.
Дозвіл видається за формою згідно з додатком 3 (пункт 14 Порядку № 1328).
Згідно вказаної форми дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, в першій частині дозволу зазначається перелік операцій з оброблення відходів із зазначенням найменування виду відходів та коду операції.
Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону № 2320-ІХ свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до Закону № 2320-ІХ. Так, перелік операцій з видалення відходів містить, зокрема, операцію D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам Додатку № 2 до ТД, в частині наявності права на здійснення операції з оброблення відходів D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14» для відходу за кодом (18 01 03*).
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-13-005024-a, а також закупівлі UA-2024-12-20-004634-a, а також КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 6286-р/пк-пз від 21.04.2025 р.
Відповідно до вимоги щодо виправлення невідповідностей від 19.05.2025 14:06 Замовник вимагав підтвердити, що дозвіл наданий Учасником передбачає операцію D 15 для коду відходів 18 01 03* на Вимогу Замовника : (Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Дозвіл надається на підставі Закону України «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022р. та може бути завантажений із сайту https://my.eco.gov.ua/, шляхом використання електронного ключа).
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» завантажив лист-довідку, а також Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р.
Натомість, із змісту першої частини наданого Дозволу вбачається, що в переліку дозволених операцій оброблення щодо відходів відсутня операція D 15 щодо відходів збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (18 01 03*), які є предметом закупівлі.
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не виправив виявлені невідповідності.
Згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В порушення положень абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-03-24-006114-a ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a) ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ".
3) Зобов’язати ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" скасувати Протокольне рішення № 48 від 21.05.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»,
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 48 від 21.05.2025 р.
3) висновок моніторингу UA-2025-01-13-005024-a
4) висновок моніторингу UA-2024-12-20-004634-a
5) рішення № 6286-р/пк-пз від 21.04.2025 р.
6) Лист-довідка
7) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 (31).docx 26.05.2025 13:27
- Додаток 3 (11).doc 26.05.2025 13:27
- Додаток 2 (14).doc 26.05.2025 13:27
- Додаток 5 (6).doc 26.05.2025 13:27
- Додаток 4 (9).doc 26.05.2025 13:27
- Додаток 6 (3).doc 26.05.2025 13:27
- Додаток 7 перелік документів для Учасника (2).docx 26.05.2025 13:27
- Додаток 8 перелік документів для Переможця (2).docx 26.05.2025 13:27
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів ОЛЕСТАС ЕКО_.pdf 26.05.2025 13:27
- Лист довідка.pdf 26.05.2025 13:27
- протокол 48.pdf 26.05.2025 13:27
- рішення від 21.04.2025 № 6286 (2).pdf 26.05.2025 13:27
- скарга до АМКУ.PDF 26.05.2025 13:27
- ТД (30).docx 26.05.2025 13:27
- sign.p7s 26.05.2025 13:27
- рішення від 28.05.2025 № 8489.pdf 28.05.2025 16:17
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 05.06.2025 №1344.pdf 05.06.2025 18:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2025 №9422.pdf 13.06.2025 15:59
- рішення від 12.06.2025 № 9422.pdf 17.06.2025 16:05
- Протокол 50 Офіційна_відповідь_щодо_скарги_повна.pdf 30.05.2025 11:10
- 3_дод_рішення від 21.04.2025 № 6286.pdf 30.05.2025 11:10
- Протокол 50.docx 30.05.2025 11:10
- 2_дод_висновок UA-2025-01-07-003199-a.pdf 30.05.2025 11:10
- 1_дод_Реєстр Дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів (1).xlsx 30.05.2025 11:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.05.2025 14:57
Дата розгляду скарги:
05.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2025 16:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.06.2025 16:05
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
26e90a898a8b47fe8e29a84037ea5bd0
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів).
Закупівлю було оголошено:24.03.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
21.05.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 48 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Замовник вимагав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Дозвіл надається на підставі Закону України «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022р. та може бути завантажений із сайту https://my.eco.gov.ua/, шляхом використання електронного ключа.
Відповідно до технічної специфікації, предметом закупівлі між іншим є:
№ Найменування відходів та код операції Код відповідно до Національного переліку відходів Одиниці виміру Кількість відходів
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D15, D10) 18 01 03* кг 16 000
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р., в якому відсутня операція D 15 щодо відходів збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (18 01 03*), які є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 27 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закону № 2320-ІХ), суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023.
Згідно з пунктом 3 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1328 (далі – Порядок № 1328), суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів.
Дозвіл видається за формою згідно з додатком 3 (пункт 14 Порядку № 1328).
Згідно вказаної форми дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, в першій частині дозволу зазначається перелік операцій з оброблення відходів із зазначенням найменування виду відходів та коду операції.
Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону № 2320-ІХ свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до Закону № 2320-ІХ. Так, перелік операцій з видалення відходів містить, зокрема, операцію D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам Додатку № 2 до ТД, в частині наявності права на здійснення операції з оброблення відходів D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14» для відходу за кодом (18 01 03*).
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-13-005024-a, а також закупівлі UA-2024-12-20-004634-a, а також КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 6286-р/пк-пз від 21.04.2025 р.
Відповідно до вимоги щодо виправлення невідповідностей від 19.05.2025 14:06 Замовник вимагав підтвердити, що дозвіл наданий Учасником передбачає операцію D 15 для коду відходів 18 01 03* на Вимогу Замовника : (Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Дозвіл надається на підставі Закону України «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022р. та може бути завантажений із сайту https://my.eco.gov.ua/, шляхом використання електронного ключа).
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» завантажив лист-довідку, а також Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р.
Натомість, із змісту першої частини наданого Дозволу вбачається, що в переліку дозволених операцій оброблення щодо відходів відсутня операція D 15 щодо відходів збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (18 01 03*), які є предметом закупівлі.
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не виправив виявлені невідповідності.
Згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В порушення положень абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-03-24-006114-a ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a) ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ".
3) Зобов’язати ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" скасувати Протокольне рішення № 48 від 21.05.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»,
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 48 від 21.05.2025 р.
3) висновок моніторингу UA-2025-01-13-005024-a
4) висновок моніторингу UA-2024-12-20-004634-a
5) рішення № 6286-р/пк-пз від 21.04.2025 р.
6) Лист-довідка
7) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р.
на рішення
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів).
Закупівлю було оголошено:24.03.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
21.05.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 48 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Замовник вимагав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Дозвіл надається на підставі Закону України «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022р. та може бути завантажений із сайту https://my.eco.gov.ua/, шляхом використання електронного ключа.
Відповідно до технічної специфікації, предметом закупівлі між іншим є:
№ Найменування відходів та код операції Код відповідно до Національного переліку відходів Одиниці виміру Кількість відходів
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D15, D10) 18 01 03* кг 16 000
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р., в якому відсутня операція D 15 щодо відходів збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (18 01 03*), які є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 27 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закону № 2320-ІХ), суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023.
Згідно з пунктом 3 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1328 (далі – Порядок № 1328), суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів.
Дозвіл видається за формою згідно з додатком 3 (пункт 14 Порядку № 1328).
Згідно вказаної форми дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, в першій частині дозволу зазначається перелік операцій з оброблення відходів із зазначенням найменування виду відходів та коду операції.
Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону № 2320-ІХ свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до Закону № 2320-ІХ. Так, перелік операцій з видалення відходів містить, зокрема, операцію D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам Додатку № 2 до ТД, в частині наявності права на здійснення операції з оброблення відходів D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14» для відходу за кодом (18 01 03*).
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-13-005024-a, а також закупівлі UA-2024-12-20-004634-a, а також КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 6286-р/пк-пз від 21.04.2025 р.
Відповідно до вимоги щодо виправлення невідповідностей від 19.05.2025 14:06 Замовник вимагав підтвердити, що дозвіл наданий Учасником передбачає операцію D 15 для коду відходів 18 01 03* на Вимогу Замовника : (Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Дозвіл надається на підставі Закону України «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022р. та може бути завантажений із сайту https://my.eco.gov.ua/, шляхом використання електронного ключа).
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» завантажив лист-довідку, а також Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р.
Натомість, із змісту першої частини наданого Дозволу вбачається, що в переліку дозволених операцій оброблення щодо відходів відсутня операція D 15 щодо відходів збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (18 01 03*), які є предметом закупівлі.
Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не виправив виявлені невідповідності.
Згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В порушення положень абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-03-24-006114-a ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a) ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ".
3) Зобов’язати ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" скасувати Протокольне рішення № 48 від 21.05.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»,
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 48 від 21.05.2025 р.
3) висновок моніторингу UA-2025-01-13-005024-a
4) висновок моніторингу UA-2024-12-20-004634-a
5) рішення № 6286-р/пк-пз від 21.04.2025 р.
6) Лист-довідка
7) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРГА на рішення ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів). Закупівлю було оголошено:24.03.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". 21.05.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 48 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Замовник вимагав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Дозвіл надається на підставі Закону України «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022р. та може бути завантажений із сайту https://my.eco.gov.ua/, шляхом використання електронного ключа. Відповідно до технічної специфікації, предметом закупівлі між іншим є: № Найменування відходів та код операції Код відповідно до Національного переліку відходів Одиниці виміру Кількість відходів 1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D15, D10) 18 01 03* кг 16 000 Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р., в якому відсутня операція D 15 щодо відходів збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (18 01 03*), які є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 27 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закону № 2320-ІХ), суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Більш того, відповідно до частини 2 статті 41 Закону № 2320-IX суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX, утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Норми Закону № 2320-IX набули чинності 09.07.2023. Згідно з пунктом 3 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1328 (далі – Порядок № 1328), суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України “Про управління відходами”, зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Дозвіл видається суб’єкту господарювання, який здійснює операції з оброблення відходів на одному чи кількох об’єктах оброблення відходів. Дозвіл видається за формою згідно з додатком 3 (пункт 14 Порядку № 1328). Згідно вказаної форми дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, в першій частині дозволу зазначається перелік операцій з оброблення відходів із зазначенням найменування виду відходів та коду операції. Відтак, для надання послуг з управління небезпечними відходами, які входять у предмет закупівлі, учасник зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Невиконання даного обов’язку може призвести до порушення Замовником вимог пункту 3 частини 2 статті 27 Закону № 2320-IX щодо недопустимості передачі небезпечних відходів утворювачами та власниками небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону № 2320-ІХ свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до Закону № 2320-ІХ. Так, перелік операцій з видалення відходів містить, зокрема, операцію D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам Додатку № 2 до ТД, в частині наявності права на здійснення операції з оброблення відходів D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14» для відходу за кодом (18 01 03*). Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-13-005024-a, а також закупівлі UA-2024-12-20-004634-a, а також КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 6286-р/пк-пз від 21.04.2025 р. Відповідно до вимоги щодо виправлення невідповідностей від 19.05.2025 14:06 Замовник вимагав підтвердити, що дозвіл наданий Учасником передбачає операцію D 15 для коду відходів 18 01 03* на Вимогу Замовника : (Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Дозвіл надається на підставі Закону України «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022р. та може бути завантажений із сайту https://my.eco.gov.ua/, шляхом використання електронного ключа). Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» завантажив лист-довідку, а також Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р. Натомість, із змісту першої частини наданого Дозволу вбачається, що в переліку дозволених операцій оброблення щодо відходів відсутня операція D 15 щодо відходів збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (18 01 03*), які є предметом закупівлі. Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не виправив виявлені невідповідності. Згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В порушення положень абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-03-24-006114-a ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a) ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ". 3) Зобов’язати ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" скасувати Протокольне рішення № 48 від 21.05.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокольне рішення № 48 від 21.05.2025 р. 3) висновок моніторингу UA-2025-01-13-005024-a 4) висновок моніторингу UA-2024-12-20-004634-a 5) рішення № 6286-р/пк-пз від 21.04.2025 р. 6) Лист-довідка 7) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
803528d715fd4ad5bbd9dc4d50beb19a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-24-006114-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів).
Закупівлю було оголошено:24.03.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
08.04.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 28 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Замовник вимагав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Дозвіл надається на підставі Закону України «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022р. та може бути завантажений із сайту https://my.eco.gov.ua/, шляхом використання електронного ключа.
Відповідно до технічної специфікації, предметом закупівлі між іншим є:
№ Найменування відходів та код операції Код відповідно до Національного переліку відходів Одиниці виміру Кількість відходів
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D15, D10) 18 01 03* кг 16 000
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р., в якому відсутня операція D 15 щодо відходів збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (18 01 03*), які є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 27 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону № 2320-ІХ, суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону № 2320-ІХ свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до Закону № 2320-ІХ. Так, перелік операцій з видалення відходів містить, зокрема, операцію D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам Додатку № 2 до ТД, в частині здійснення операції з оброблення відходів D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14» для відходу за кодом (18 01 03*).
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-13-005024-a, а також закупівлі UA-2024-12-20-004634-a.
2. На усунення невідповідностей учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» мав надати підписаний проєкт договору (Додаток 6 до тендерної документації ) у повному тексті, з усіма пунктами.
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» завантажив проект договору не на бланку підприємства, та в якому не заповнено п. 4.2 вартість Договору.
Відповідно до ч.3 Розділу 5 тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-03-24-006114-a ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a) ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ".
3) Зобов’язати ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" скасувати Протокольне рішення № 28 від 08.04.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»,
Пов'язані документи:
Учасник
- висновок моніторингу UA-2024-12-20-004634-a.pdf 11.04.2025 11:39
- висновок моніторингу UA-2025-01-13-005024-a.pdf 11.04.2025 11:39
- Додаток 1 (25).docx 11.04.2025 11:39
- Додаток 4 (8).doc 11.04.2025 11:39
- Додаток 2 (13).doc 11.04.2025 11:39
- Додаток 3 (9).doc 11.04.2025 11:39
- Додаток 5 (3).doc 11.04.2025 11:39
- Додаток 6 (2).doc 11.04.2025 11:39
- Додаток 8 перелік документів для Переможця (1).docx 11.04.2025 11:39
- Проєкт договору (2).pdf 11.04.2025 11:39
- Додаток 7 перелік документів для Учасника (1).docx 11.04.2025 11:39
- скарга до АМКУ.PDF 11.04.2025 11:39
- протокол 28.pdf 11.04.2025 11:39
- ТД (19).docx 11.04.2025 11:39
- sign.p7s 11.04.2025 11:39
- рішення від 14.04.2025 № 5832.pdf 14.04.2025 17:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2025 № 6286.pdf 22.04.2025 11:39
- рішення від 21.04.2025 № 6286.pdf 24.04.2025 15:55
- Протокол 36 про скасування рішення про визначення переможця за рішенням органу оскарження.docx 28.04.2025 14:27
- протокол 36.pdf 28.04.2025 14:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2025 12:27
Дата розгляду скарги:
21.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2025 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.04.2025 15:56
Дата виконання рішення Замовником:
28.04.2025 14:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення від 08 квітня 2025р №28 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕСТАС ЕКО".
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0795847227d84730a6547d9382448ff2
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів).
Закупівлю було оголошено:24.03.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
08.04.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 28 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Замовник вимагав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Дозвіл надається на підставі Закону України «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022р. та може бути завантажений із сайту https://my.eco.gov.ua/, шляхом використання електронного ключа.
Відповідно до технічної специфікації, предметом закупівлі між іншим є:
№ Найменування відходів та код операції Код відповідно до Національного переліку відходів Одиниці виміру Кількість відходів
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D15, D10) 18 01 03* кг 16 000
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р., в якому відсутня операція D 15 щодо відходів збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (18 01 03*), які є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 27 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону № 2320-ІХ, суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону № 2320-ІХ свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до Закону № 2320-ІХ. Так, перелік операцій з видалення відходів містить, зокрема, операцію D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам Додатку № 2 до ТД, в частині здійснення операції з оброблення відходів D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14» для відходу за кодом (18 01 03*).
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-13-005024-a, а також закупівлі UA-2024-12-20-004634-a.
2. На усунення невідповідностей учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» мав надати підписаний проєкт договору (Додаток 6 до тендерної документації ) у повному тексті, з усіма пунктами.
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» завантажив проект договору не на бланку підприємства, та в якому не заповнено п. 4.2 вартість Договору.
Відповідно до ч.3 Розділу 5 тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-03-24-006114-a ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a) ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ".
3) Зобов’язати ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" скасувати Протокольне рішення № 28 від 08.04.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»,
на рішення
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів).
Закупівлю було оголошено:24.03.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
08.04.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 28 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Замовник вимагав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Дозвіл надається на підставі Закону України «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022р. та може бути завантажений із сайту https://my.eco.gov.ua/, шляхом використання електронного ключа.
Відповідно до технічної специфікації, предметом закупівлі між іншим є:
№ Найменування відходів та код операції Код відповідно до Національного переліку відходів Одиниці виміру Кількість відходів
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D15, D10) 18 01 03* кг 16 000
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р., в якому відсутня операція D 15 щодо відходів збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (18 01 03*), які є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 27 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону № 2320-ІХ, суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону № 2320-ІХ свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до Закону № 2320-ІХ. Так, перелік операцій з видалення відходів містить, зокрема, операцію D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам Додатку № 2 до ТД, в частині здійснення операції з оброблення відходів D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14» для відходу за кодом (18 01 03*).
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-13-005024-a, а також закупівлі UA-2024-12-20-004634-a.
2. На усунення невідповідностей учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» мав надати підписаний проєкт договору (Додаток 6 до тендерної документації ) у повному тексті, з усіма пунктами.
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» завантажив проект договору не на бланку підприємства, та в якому не заповнено п. 4.2 вартість Договору.
Відповідно до ч.3 Розділу 5 тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-03-24-006114-a ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a) ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ".
3) Зобов’язати ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" скасувати Протокольне рішення № 28 від 08.04.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРГА на рішення ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів). Закупівлю було оголошено:24.03.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". 08.04.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 28 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Замовник вимагав Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Дозвіл надається на підставі Закону України «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022р. та може бути завантажений із сайту https://my.eco.gov.ua/, шляхом використання електронного ключа. Відповідно до технічної специфікації, предметом закупівлі між іншим є: № Найменування відходів та код операції Код відповідно до Національного переліку відходів Одиниці виміру Кількість відходів 1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D15, D10) 18 01 03* кг 16 000 Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 р., в якому відсутня операція D 15 щодо відходів збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (18 01 03*), які є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 9 частини 2 статті 27 та пункту 1 частини 3 статті 27 Закону № 2320-ІХ, суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону № 2320-ІХ свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до Закону № 2320-ІХ. Так, перелік операцій з видалення відходів містить, зокрема, операцію D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам Додатку № 2 до ТД, в частині здійснення операції з оброблення відходів D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14» для відходу за кодом (18 01 03*). Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-13-005024-a, а також закупівлі UA-2024-12-20-004634-a. 2. На усунення невідповідностей учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» мав надати підписаний проєкт договору (Додаток 6 до тендерної документації ) у повному тексті, з усіма пунктами. Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» завантажив проект договору не на бланку підприємства, та в якому не заповнено п. 4.2 вартість Договору. Відповідно до ч.3 Розділу 5 тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-03-24-006114-a ID у PROZORRO 993e566dd0294dcbbf0376ee82d2c0de (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-006114-a) ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ". 3) Зобов’язати ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ТРАВМАТОЛОГІЇ ТА ОРТОПЕДІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" скасувати Протокольне рішення № 28 від 08.04.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»,