-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт електричної мережі Вишгородського ліцею №1 Вишгородської міської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, м. Вишгород, проспект Івана Мазепи, 7-А
Торги відмінено
4 870 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 350.00 UAH
Період оскарження:
24.03.2025 12:37 - 26.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
d0364c1e6c9b447bb742266d74524fbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-24-005988-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ до п. 2 Скарги (Закон про публічні).pdf 04.04.2025 17:55
- Скарга на умови документації.docx 04.04.2025 17:55
- Скарга на умови документації.pdf 04.04.2025 17:55
- Доказ до п.1 (Постанова КМУ).pdf 04.04.2025 17:55
- Доказ до п. 2 (Технічне завдання).docx 04.04.2025 17:55
- sign.p7s 04.04.2025 17:58
- Запечеречення на відповідь на Скаргу.docx 14.04.2025 16:21
- tax_information_42082117.pdf.p7s 14.04.2025 16:21
- Запечеречення на відповідь на Скаргу (2).pdf 14.04.2025 16:21
- tax_information_42082117.pdf 14.04.2025 16:21
- рішення від 08.04.2025 №5513.pdf 08.04.2025 16:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2025 №6020.pdf 17.04.2025 12:44
- рішення від 16.04.2025 №6020.pdf 21.04.2025 17:44
- ВІДПОВІДЬ на скаргу 10 04 2025.pdf 11.04.2025 11:05
- ВІДПОПІДЬ на скаргу 10 04 2025.doc 11.04.2025 11:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2025 20:43
Дата розгляду скарги:
16.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.04.2025 17:44
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2025 21:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення замовником було внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e3858917b7c94b999b54e2a7521da98e
Заголовок пункту скарги:
У тендерній документації встановлена вимога надати документ, а саме Витяг з ЄДР, надання якого суперечить Закону.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В пункті 10.9 Додатку 1 Тендерної документації, Замовник вимагає надати в складі пропозиції: Витяг (розширений) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до постанови КМУ від 16 грудня 2022 р. № 1422 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації» відновлено доступ до відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому наданий час дані відомості містяться у відкритих єдиних державних реєстрах https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search .
За таких умов, зазначені вимоги Документації щодо надання відповідних документів не узгоджуються з вимогами Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до постанови КМУ від 16 грудня 2022 р. № 1422 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України у сферах нотаріату та державної реєстрації» відновлено доступ до відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому наданий час дані відомості містяться у відкритих єдиних державних реєстрах https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search .
За таких умов, зазначені вимоги Документації щодо надання відповідних документів не узгоджуються з вимогами Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації
×
-
Назва доказу:
Як доказ порушеного права надаємо: Постанову КМУ від 16 грудня 2022 р. № 1422
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.1 (Постанова КМУ).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c92f7587deb0434f974e8ee426db182d
Заголовок пункту скарги:
У тендерній документації встановлена вимога надати документ, а саме Лист від ДПС України, виданого у 2025 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В пункті 10.11. Додатку 1 Тендерної документації, Замовник вимагає надати в складі пропозиції: Лист Державної податкової служби України, виданий учаснику у 2025 році, стосовно того, що учасник не перебував в переліку ризикових платників податків відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами) – (далі – Лист).
Вищевказана вимога є дискримінаційною та така, що не узгоджується з нормами чинного законодавства, зокрема нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з нижченаведеним:
По-перше, Лист від ДПС України про не перебування у переліку ризикових платників не передбачений чинним законодавством ні для яких видів робіт. Керуючись ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано передбачено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Ключовим у даній статті є: вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Тобто Замовнику надається право встановлювати лише ті вимоги, котрі прямо передбачені законодавством для даного типу робіт. Даний документ - Лист від ДПС України про не перебування у переліку ризикових платників не передбачений чинним законодавством, не існує затвердженої форми такого листа.
Враховуючи вищевказане, ДПС України не зобов’язаний надавати такого роду листи та з незалежних від учасників причин, ДПС України може відмовити надати суб’єкту господарювання у наданні Листа стосовно того, що учасник не перебував в переліку ризикових платників податків відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами).
Відповідно до статті 19 Конституції, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
По-друге, під час проведення державної закупівлі, Замовник та Учасники процедури закупівлі повинні керуватися нормами Закону України «Про публічні Закупівлі». Зазначаємо, що нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає обмеження та не встановлює заборону приймати участь тим учасника, які перебували чи перебувають у переліку ризикових платників податків відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами).
Вважаємо, Замовник не обгрунтував та не підтвердив необхідність встановлення даної вимоги у Тендерній документації.
Вищевказана вимога є дискримінаційною та така, що не узгоджується з нормами чинного законодавства, зокрема нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з нижченаведеним:
По-перше, Лист від ДПС України про не перебування у переліку ризикових платників не передбачений чинним законодавством ні для яких видів робіт. Керуючись ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано передбачено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Ключовим у даній статті є: вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Тобто Замовнику надається право встановлювати лише ті вимоги, котрі прямо передбачені законодавством для даного типу робіт. Даний документ - Лист від ДПС України про не перебування у переліку ризикових платників не передбачений чинним законодавством, не існує затвердженої форми такого листа.
Враховуючи вищевказане, ДПС України не зобов’язаний надавати такого роду листи та з незалежних від учасників причин, ДПС України може відмовити надати суб’єкту господарювання у наданні Листа стосовно того, що учасник не перебував в переліку ризикових платників податків відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами).
Відповідно до статті 19 Конституції, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
По-друге, під час проведення державної закупівлі, Замовник та Учасники процедури закупівлі повинні керуватися нормами Закону України «Про публічні Закупівлі». Зазначаємо, що нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає обмеження та не встановлює заборону приймати участь тим учасника, які перебували чи перебувають у переліку ризикових платників податків відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами).
Вважаємо, Замовник не обгрунтував та не підтвердив необхідність встановлення даної вимоги у Тендерній документації.
×
-
Назва доказу:
Як доказ порушеного права надаємо: Закон України «Про публічні закупівлі».
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п. 2 Скарги (Закон про публічні).pdf
-
-
Назва доказу:
Як доказ порушеного права надаємо: технічне завдання, в якому передбачено перелік робіт, та для даного виду робіт не потрібно мати жодних листів з ДПС України, в тому числі і Листа, виданого учаснику у 2025 році, стосовно того, що учасник не перебував в переліку ризикових платників податків відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами).
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п. 2 (Технічне завдання).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу