• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Спеціальний робочий одяг - за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9 (Костюм бавовняний)

Завершена

3 081 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 405.00 UAH
Період оскарження: 24.03.2025 10:27 - 29.03.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

щодо невідповідності технічних вимог тендерної документації

Номер: f9c58bd07e0441b4a742b1f4a5a6a884
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-24-002319-a.b2
Назва: щодо невідповідності технічних вимог тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.05.2025 17:34
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ-ФАРМІНГ", МИХАЙЛЮК МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ 380671730107 cco@smart-farming.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ecc8e62490db43639e4e847c0de0d333
Заголовок пункту скарги: невідповідність технічниим вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У технічній специфікації в Таблиці 2 "Вимоги до тканин та
матеріалів", як обовʼязковий параметр зазначено:
«Стійкість до роздиральних навантажень (основа / уток), Н , згідно з
ДСТУ ISO 13937-2:2005, не менше [...]».
Однак звертаємо увагу, що ДСТУ ISO 13937-2:2005 не існує як
чинний нормативно-технічний документ в Україні. Актуальною
національною адаптацією міжнародного стандарту ISO 13937-2 €
ДСТУ ISO 13937-2:2006, який затверджено та набрав чинності згідно
з наказом Держспоживстандарту України Nº 370 від 12.10.2006.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 2472adb31b244fce8235290a979a5c56
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-24-002319-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2025 15:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.04.2025 12:53
Дата виконання рішення Замовником: 28.04.2025 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Учасника ТОВ "УМТК" повернуто на кваліфікацію
Автор: ТОВ "УМТК", Коновалов Антон 380952802652 uitctov@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 42c5a59b453e472a81577e83decf2f51
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Протокольним рішенням (Протоколом) уповноваженої особи Замовника від 09.04.2025 №ТЕ-102/1 пропозицію ТОВ "УМТК", відповідно вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилено, як таку що «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».

Вважаємо рішення Замовника, які оформлені Протокольним рішенням (Протоколом) уповноваженої особи Замовника від 09.04.2025 №ТЕ-102/1такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, а також суперечать вимогам Закону з наступних підстав.

В протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.04.2025 №ТЕ-102/1 наведено наступне обґрунтування для відхилення пропозиції Скаржника, а саме:
«Тендерна документація містить такі вимоги: "В складі пропозиції обов'язкове надання наступних документів: пункт 10. Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" або ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" виробника тканини."
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" або ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" на виробника товару, а саме Учасника.»

Відповідно до п. 3.1 Розділу 3. Підготовка тендерних пропозицій тендерної документації (далі - ТД), тендерні пропозиції подаються в порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей.

Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 2 до тендерної документації.

В додатку 2 до ДТ не міститься вимог про необхідність надання у складі пропозиції учасниками копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги" або ДСТУ EN ISO 9001:2018 "Системи управління якістю. Вимоги" виробника тканини.

Натомість п. 3.6. Розділу 3. Підготовка тендерних пропозицій ТД містить наступну вимогу: «Технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в додатку 5 до тендерної документації.»

Відповідно до вимог п. 10 Додатку 5 до ТД Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції наступні документи:
10. Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» виробника тканини.

Так, серед документів пропозиції Скаржника відсутній сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» виробника запропонованої тканини, а саме: «SHAOXING ZUNA TEXTILE CO.,LTD».

Але даний документ не підтверджує технічні характеристики тканини, а підтверджує дотримання вимог стандарту ISO 9001 при здійсненні діяльності виробником тканини. Відтак, відсутність, даного документу у складі пропозиції відноситься до невідповідностей, визначених пунктом 43 Особливостей.

Аналогічна позиція Органу оскарження викладена, зокрема, в рішеннях Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6644 -р/пк-пз від 15.04.2024 та № 12868-р/пк-пз від 29.07.2024.

Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або окументах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.


Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, а саме – не надавши можливість усунути невідповідності та відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного ст.5 Закону, а саме – недискримінація учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.

Враховуючи наведене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника.

Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, оскільки допущено порушення ст. 5 Закону в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них; та порушено права Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, тому керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника