-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт сходових клітин (заміна вікон) у житловому будинку за адресою: вул. Ушинського, 27
Згідно оголошення, що додається
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 3 258 днів назад
224 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
30.09.2016 16:51 - 05.10.2016 17:00
Скарга
Виконана замовником
Порушено умови Закупівлі
Номер:
3f831bede658496da27205a13c8df286
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-30-001143-b.c1
Назва:
Порушено умови Закупівлі
Скарга:
Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Замовник: Управління житлово-комунального господарства Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37485401
Юридична адреса 03020, Україна, Київська область, Київ, просп. Повітрофлотський, 41
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі. Дата 30-09-2016, Закупівля UA-2016-09-30-001143-b
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: згідно Протоколу (рішення)засідання Комітету Замовника про дискваліфікацію ТОВ "Промбуд-Пласт" та визначення Переможцем ТОВ АКОРД від 18.10.2016_р.
ТОВ "Промбуд-Пласт" оскаржує дане рішення з наступних причин:
1. У відмові Товариству "Промбуд-Пласт" не було вказано конкретних тендерних документів, які не відповідають кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам згідно Додатку 3 до Документаціі електронних конкурсних торгів.
Пов'язані документи:
reviewers
- R_UA-2016-09-30-001143-b.c1.pdf 02.11.2016 22:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2016 13:35
Вирішення:
Щодо оскарження повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися від 18.10.2016 найменування предмета предмета закупівлі: "Капітальний ремонт сходових клітин (заміна вікон) у житловому будинку за адресою: вул. Ушинського, 27"
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.11.2016 22:23
Дата виконання рішення Замовником:
21.10.2016 17:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник провів повторний перегляд документів ТОВ "Промбуд-Пласт", і дійшов висновку, що учасник надав не повний пакет документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно Додатку 3 до оголошення про проведення закупівлі, а саме: 1. В відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку відсутні посилання на постачальника (Додаток 3 пункт 14 абзац 5 оголошення про проведення закупівлі).
2. Відсутня довідка про те, що учасник не визнаний у встановленому Законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. (Додаток 3 пункт 6 оголошення про проведення закупівлі)
3. Відсутня інформаційна довідка про відсутність учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та проти нього не відкрито ліквідаційну процедуру. (Додаток 3 пункт 7 оголошення про проведення закупівлі)
4. Відсутня копія ліцензії Учасника конкурсних торгів на право виконання робіт з додатками. (Додаток 3 пункт 11 оголошення про проведення закупівлі)
5. Відсутнє підтвердження про дотримання технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 1 оголошення про закупівлю).
6. Відсутні маляри/штукатури в довідці про персонал (унеможливлює виконання умов договору)
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
Порушення умов закупівлі
Номер:
81c449f1d98c468a989cff1f0b84eb11
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-30-001143-b.a2
Назва:
Порушення умов закупівлі
Скарга:
Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога: Замовник: Управління житлово-комунального господарства Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37485401
Юридична адреса 03020, Україна, Київська область, Київ, просп. Повітрофлотський, 41
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі. Дата 30-09-2016, Закупівля UA-2016-09-30-001143-b
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: згідно Протоколу (рішення)засідання Комітету Замовника про визначення Переможцем ТОВ АКОРД від 18.10.2016_р.
ТОВ "Промбуд-Пласт" оскаржує дане рішення з наступних причин:
Документи, які були прикріпленні на електронному майданчику Учасником-Переможцем ТОВ АКОРД не відповідають у мовам закупівлі, а саме:
1.Не надано копію протоколу установчих (загальних зборів)
2. В проекті Договору не вказано ПІБ уповноваженої особи та в п.3 не вказана договірна ціна.
Пов'язані документи:
reviewers
- .docx UA-2016-09-30-001143-b.a2.pdf 02.11.2016 21:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2016 13:45
Вирішення:
Щодо оскарження повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися від 18.10.2016 найменування предмета предмета закупівлі: "Капітальний ремонт сходових клітин (заміна вікон) у житловому будинку за адресою: вул. Ушинського, 27"
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.11.2016 21:45
Дата виконання рішення Замовником:
21.10.2016 17:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник провів повторний перегляд документів ТОВ "Промбуд-Пласт", і дійшов висновку, що учасник надав не повний пакет документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно Додатку 3 до оголошення про проведення закупівлі, а саме: 1. В відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку відсутні посилання на постачальника (Додаток 3 пункт 14 абзац 5 оголошення про проведення закупівлі).
2. Відсутня довідка про те, що учасник не визнаний у встановленому Законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. (Додаток 3 пункт 6 оголошення про проведення закупівлі)
3. Відсутня інформаційна довідка про відсутність учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та проти нього не відкрито ліквідаційну процедуру. (Додаток 3 пункт 7 оголошення про проведення закупівлі)
4. Відсутня копія ліцензії Учасника конкурсних торгів на право виконання робіт з додатками. (Додаток 3 пункт 11 оголошення про проведення закупівлі)
5. Відсутнє підтвердження про дотримання технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 1 оголошення про закупівлю).
6. Відсутні маляри/штукатури в довідці про персонал (унеможливлює виконання умов договору)
Задовільнена:
Ні