• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Кушетка

Завершена

109 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 545.00 UAH
Період оскарження: 01.10.2018 13:58 - 04.10.2018 15:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо дискваліфікації

Номер: 96111b11cc924650b07fcaf19b29d9f3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-01-000999-c.a2
Назва: Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki.prom.ua, Фізичній особі – підприємцю Заможському Віктору Федоровичу (далі – ФОП Заможський В.Ф.) стало відомо, що після дискваліфікації Учасника - ФОП «ЛИТВИНЕНКО ГАННА ПЕТРІВНА» нашу тендерну пропозицію як Учасника торгів автоматично електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів. Однак, на підставі ПРОТОКОЛУ № 90/1 Засідання тендерного комітету Комунального закладу «ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4» Щодо розгляду пропозицій від 11.10.2018 року вирішили прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника аукціону – ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» щодо участі у торгах по предмету закупівлі: Код ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні у зв’язку з тим, що відповідно до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель – технічні вимоги до кушетки п.1.1 та п.1.6 Сертифікат відповідності, Сертифікат ДСТУ ISO 9001-2015 вимагались для підтвердження якості виробництва товару, Учасник не має заявлених документів. П.2 технічні вимоги до кушетки вимагає Декларацію відповідності технічному регламенту (відповідно до Наказу№753 від 02.10.2013р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» з 01.07.2015р.) – Учасником не надано даного документу. Ознайомившись з вищевказаним протоколом, котрий було опубліковано Замовником, просимо Тендерний комітет звернути увагу на наступне. Відповідно до пункту 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), що затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. передбачено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет КЗ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" розглянув оскарження ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» щодо його дискваліфікації у торгах по предмету зкупівлі: Код ДК 021:2015: 39151000-5 Меблі різні. Тендерний комітет КЗ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" повідомляє, що відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), що затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. дотримується таких принципів здійснення закупівель: ∙ добросовісна конкуренція серед учасників; ∙ максимальна економія та ефективність; ∙ відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; ∙ недискримінація учасників; ∙ об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; ∙ запобігання корупційним діям і зловживанням. Пропозицію ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» було розглянуто, та виявлено відсутність документів, які вимагались тендерною документацією. Пропозицію ФОП «ЗАМОЖСЬКИЙ ВІКТОР ФЕДОРОВИЧ» відхилено, по причині не відповідності запропонованого товару вимогам Замовника
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Доброго дня!

Номер: 06be7493a4b740918ea50a736cd7958b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-01-000999-c.c1
Назва: Доброго дня!
Вимога:
- копію документу, що підтверджує реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; - копію відомостей з Єдиного Державного Реєстру Підприємств та Організацій України (ЄДРПОУ) з Державної служби статистики України; Вимагається надати по факту одну і ту ж інформацію, котра підтверджується Випискою (Свідоцтвом) з ЄДР та відповідно дані відомості знаходять у відкритому доступі. Згідно розділу «4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» необхідно надати сертифікати або інші документи щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам, передбачені законодавством. Відповідно до вимог чинного законодавства, просимо внести корективу у Додаток №1, а саме до п.1.1 «Сертифікати відповідності», п.1.6 «Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015» таблиці №2 Технічні вимоги до кушетки КС, а також і по усьому тексту, де наведено вимогу лише відносно сертифікатів та прописати «п.1.1 «Сертифікати відповідності або інші документи щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам, передбачені законодавством»; «п.1.6 «Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 або інші документи щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам, передбачені законодавством»; тощо», у зв’язку з тим, що на теперішній час в Україні згідно вимог чинного законодавства обов’язковим документом, що підтверджує відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам є лише Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий у відповідності до ДСТУ, ТУ. Усі інші документи не є обов’язковою умовою, а тому і не можуть вимагатись в обов’язковому порядку. Також, в таблиці №2 Додатку №1 вказано: - довжина 1890 мм - довжина нерухомої частини сидіння 1380 мм - довжина нерухомої частини сидіння 500 мм Повинно бути: - довжина 1890 мм - довжина нерухомої частини сидіння 1380 мм або 1390 мм - довжина рухомої частини сидіння 510 мм або 500 мм
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Задовольнити вимогу
Статус вимоги: Задоволено