-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Штрипс оцинкований 111х0,5мм
Завершена
132 125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 321 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 321 250.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2025 10:10 - 27.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
feaad747a832481aa8ccfff8ec67ea9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-21-002176-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
№1 від 03.05.2025 До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
код ЄДРПОУ: 32036829
Адреса: 01010, місто КИЇВ, вулиця ОСТРОЗЬКИХ КНЯЗІВ, будинок 8
Замовник: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930)
код ЄДРПОУ: 14321512
Адреса: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-002176-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-002176-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " МЕТІНВЕСТ-СМЦ " (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:14620000-3: Сплави.
За результатами розгляду, пропозиція Підприємства була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
«
»
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно п.6 додатку 2 до тендерної документації учасники мали надати: документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація предмета закупівлі №456 від 28.03.2025 року (файл: Додаток 4 Технічні вимоги 0,5.pdf), в якій міститься наступне підтвердження: «ТОВ « МЕТІНВЕСТ- СМЦ » гарантує, що упаковка товару буде захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки) та зберігання, відповідати вимогам:
- кожна бухта повинна бути надійно стягнута металевою шиною не менше 4- х разів;
- вага 1- го піддона не повинна перевищувати більше 2,5 тон .
- ошинування поддону повинне забезпечувати надійне транспортування, що
унеможливлює падіння та розмотування штрипса;
- тара - не зворотна.»
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №56 від 29.04.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " МЕТІНВЕСТ-СМЦ" та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додаток:
1. Копія протоколу №56 від 29.04.2025 року на 5 арк.
З повагою,
Директор
ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» КЕП Олексієнко Євген Володимирович
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 03.05.2025 11:22
- Протокол №56 відхилення МЕТІНВЕСТ-СМЦ.pdf 03.05.2025 11:22
- sign.p7s 03.05.2025 11:22
- Висновок експерта щодо лінгвістичного дослідження №759.pdf 12.05.2025 18:46
- Лист щодо подовження строку дії тендерної пропозиції.docx 15.05.2025 18:43
- лист щодо подовження строку дії тендерної пропозиції.PDF 16.05.2025 10:14
- Рішення від 06.05.2025 №7161.pdf 06.05.2025 17:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.05.2025 №7740.pdf 15.05.2025 13:16
- Рішення від 14.05.2025 №7740.pdf 19.05.2025 15:36
- Додаток 2 до тендерної документації.pdf 07.05.2025 15:28
- Пояснення на скаргу ТОВ МЕТІНВЕСТ-СМЦ.pdf 07.05.2025 15:28
- Пояснення на скаргу ТОВ МЕТІНВЕСТ-СМЦ.docx 07.05.2025 15:28
- Додаток 4 Технічні вимоги 0,5.pdf 07.05.2025 15:28
- Протокол №56 від 29.04.2025.pdf 07.05.2025 15:28
- Додаток 2 до тендерної документації.docx 07.05.2025 15:28
- Протокол № 56 від 29.04.2025.docx 07.05.2025 15:28
- рішення від 18.04.2025 № 6179-1.pdf 07.05.2025 15:28
- Протокол № 67 виконання рішення АМКУ.pdf 20.05.2025 11:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.05.2025 11:49
Дата розгляду скарги:
14.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2025 17:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.05.2025 15:36
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2025 11:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар Замовника щодо усунення порушення: 1) Замовник скасовує рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕТІНВЕСТ- СМЦ» (код ЄДРПОУ 32036829) щодо Закупівлі — «Штрипс оцинкований 111х0,5мм», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-21-002176-а.
2) Замовник скасовує рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» переможцем щодо Закупівлі за процедурою закупівлі — «Штрипс оцинкований 111х0,5мм», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-21-002176-а.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
da8bccc057dc4c8dbc23d2dd271c806a
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення про відхилення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно п.6 додатку 2 до тендерної документації учасники мали надати: документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація предмета закупівлі №456 від 28.03.2025 року (файл: Додаток 4 Технічні вимоги 0,5.pdf), в якій міститься наступне підтвердження: «ТОВ « МЕТІНВЕСТ- СМЦ » гарантує, що упаковка товару буде захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки) та зберігання, відповідати вимогам:
- кожна бухта повинна бути надійно стягнута металевою шиною не менше 4- х разів;
- вага 1- го піддона не повинна перевищувати більше 2,5 тон .
- ошинування поддону повинне забезпечувати надійне транспортування, що
унеможливлює падіння та розмотування штрипса;
- тара - не зворотна.»
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №56 від 29.04.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Відповідно п.6 додатку 2 до тендерної документації учасники мали надати: документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація предмета закупівлі №456 від 28.03.2025 року (файл: Додаток 4 Технічні вимоги 0,5.pdf), в якій міститься наступне підтвердження: «ТОВ « МЕТІНВЕСТ- СМЦ » гарантує, що упаковка товару буде захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки) та зберігання, відповідати вимогам:
- кожна бухта повинна бути надійно стягнута металевою шиною не менше 4- х разів;
- вага 1- го піддона не повинна перевищувати більше 2,5 тон .
- ошинування поддону повинне забезпечувати надійне транспортування, що
унеможливлює падіння та розмотування штрипса;
- тара - не зворотна.»
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №56 від 29.04.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол №56 відхилення МЕТІНВЕСТ-СМЦ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " МЕТІНВЕСТ-СМЦ" та всі наступні рішення.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
7250c6395d2b480fac8b7b331bce58ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-21-002176-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
09.04.2025 р. До: Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ»
код ЄДРПОУ: 32036829
Адреса: 01010, Україна, місто Київ, вулиця Острозьких Князів, будинок, 8
Замовник: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930)
код ЄДРПОУ: 14321512
Адреса: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-002176-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-21-002176-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " МЕТІНВЕСТ-СМЦ " (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:14620000-3: Сплави, що зазначено у оголошенні.
Тендерна пропозиція Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТАІР-Д" (надалі за текстом – ТОВ "АЛЬТАІР-Д"), була прийнята Замовником, ТОВ "АЛЬТАІР-Д" було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:
1. Відповідно до п.6 додатку 2 до тендерної документації учасники мали надати: документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції надано відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі №28/03-07 від 28.03.2025 року (файл: Відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.pdf), в яку не підтверджено відповідність усім вимогам до предмету закупівлі, а саме:
«Вимоги до предмету закупівлі:
Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у цьому додатку технічним вимогам і характеристикам.
Товар повинен бути новий, не уживаний, без зовнішніх пошкоджень, рівний без дугового заокруглення, не брудний та придатний до використання за цільовим призначенням.
Вся продукція, що поставляється і документація до неї, повинна відповідати чинним в Україні законам, стандартам і нормам.
Упаковка товару повинна захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки) та зберігання, відповідати вимогам:
- кожна бухта повинна бути надійно стягнута металевою шиною не менше 4-х разів;
- вага 1-го піддона не повинна перевищувати більше 2,5 тон.
- ошинування піддону повинне забезпечувати надійне транспортування, що унеможливлює падіння та розмотування штрипса;
- тара – не зворотна.
Кожна партія товару повинна бути належної якості та підтверджуватись документами.
Переможець повинен забезпечити контроль якості кожної партії виробів з наданням сертифікату якості або сертифікату відповідності на кожну партію, в якому повинно бути посилання на технічні характеристики, що постачаються та своєчасну заміну неякісних виробів, якісними.
При поставці товару Переможець надає:
сертифікат якості, та/або сертифікат відповідності на кожну партію, в якому повинно бути посилання на технічні характеристики, що постачаються.
Обсяг поставки: окремими партіями відповідно до графіку поставки.
Поставка за адресою: м. Черкаси.
Кінцевий термін постачання не пізніше 30-го листопада 2025 року, відповідно до графіка поставки товару (додаток 2 договору)
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за договором з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, завантажувальних робіт, інших витрат, тощо.
Учасник несе всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості».
Також у складі тендерної пропозиції надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (файл: НФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗА.pdf), в якій не підтверджено саме відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
Вказаний файл містить такі висловлювання: «повинен захищати «повинно бути», повинен відповідати», а саме:
Використання вказаних словосполучень свідчить про відсутність підтвердження відповідності тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТАІР-Д" технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
Отже, у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТАІР-Д" технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТАІР-Д" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні №2794-р/пк-пз від 24.02.2025 року.
2. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації: на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів:
- для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – скан-копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання, (актів, накладних) із зазначенням в них дати і номеру договору.
Аналогічним вважається договір про постачання аналагічного товару відповідно предмету закупівлі.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації предметом закупівлі є:
№ п/п Найменування та технічна характеристика предмету закупівлі Один.виміру Кількість
1. Штрипс оцинкований 111х0,5мм,
EN 10346
бухта не більше 500 кг,
цинкове покриття не менше Z140.
допуск по ширині (- 0,5мм) т 2500
У складі тендерної пропозиції надано копію договору поставки №04/10-24 від 04.10.2024 року та видаткові накладні до нього (файл: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі.pdf). В рамках вказаного договору не поставлявся штрипс оцинкований 111х0,5мм з цинковим покриттям Z140.
Інформація про досвід постачальника згідно договору поставки №04/10-24 від 04.10.2024 року та видаткові накладні до нього (файл: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) не вміщують жодних даних про якісні характеристики продукції (в тому числі клас цинкового покриття) та стандарт, якому вона відповідає. Позначення «ZN» немає в жодному нормативному документі на оцинковані плоскі вироби.
Маса цинкового покриття – одна з основних якісних характеристик оцинкованих виробів. Товщина покриву безпосередньо впливає на термін використання оцинкованої продукції. За недостатнього рівня цинкування штрипс не забезпечить необхідної експлуатаційної стійкості.
Таким чином, вважаємо, що наданий договір не є аналогічним.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТАІР-Д" містить невідповідності, відповідно до п.43 Особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №39 від 04.04.2025 року.
2. Рішення №2794-р/пк-пз від 24.02.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "АЛЬТАІР-Д", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ " АЛЬТАІР-Д ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ " АЛЬТАІР-Д ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "АЛЬТАІР-Д" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "АЛЬТАІР-Д".
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додатки:
1. Копія протоколу №39 від 04.04.2025 року на 3 арк.
2. Копія рішення №2794-р/пк-пз від 24.02.2025 року на 9 арк.
З повагою,
ТОВ " МЕТІНВЕСТ-СМЦ " ______________________ Олексієнко Євген Володимирович
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол № 39.pdf 09.04.2025 15:15
- Скарга.PDF 09.04.2025 15:15
- рішення від 24.02.2025 № 2794.pdf 09.04.2025 15:15
- Скарга.docx 09.04.2025 15:15
- sign.p7s 09.04.2025 15:15
- Висновок експерта щодо лінгвістичного дослідження.pdf 16.04.2025 17:11
- рішення від 11.04.2025 № 5751.pdf 11.04.2025 15:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2025 № 6179.pdf 21.04.2025 11:08
- рішення від 18.04.2025 № 6179.pdf 23.04.2025 14:13
- Пояснення на скаргу.pdf 14.04.2025 09:20
- 2.Відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.pdf 14.04.2025 09:20
- 1.Перелік документів таабо інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі(6).pdf 14.04.2025 09:20
- 3.ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУП.pdf 14.04.2025 09:20
- 4.Кваліфікаційні критерії.pdf 14.04.2025 09:20
- 5.Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі.pdf 14.04.2025 09:20
- 6.Протокол № 39.pdf 14.04.2025 09:20
- Пояснення на скаргу ТОВ МЕНТІНВЕСТ-СМЦ.docx 14.04.2025 09:20
- 1.Перелік документів таабо інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі(6).docx 14.04.2025 09:20
- 4.Кваліфікаційні критерії.docx 14.04.2025 09:21
- Щодо пояснення на скаргу ТОВ МЕТІНВЕСТ-СМЦ (оновлене).pdf 14.04.2025 16:19
- Пояснення на скаргу ТОВ МЕНТІНВЕСТ-СМЦ (оновлене).docx 14.04.2025 16:19
- Протокол №53 скасування.pdf 24.04.2025 12:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2025 17:08
Дата розгляду скарги:
18.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.04.2025 15:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.04.2025 14:14
Дата виконання рішення Замовником:
24.04.2025 12:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар Замовника щодо усунення порушення: Замовник скасовує рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР-Д» переможцем щодо Закупівлі за процедурою закупівлі — «Штрипс оцинкований 111х0,5мм», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-21-002176-а.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7da59e5545fc46d6bd832de3ec75441b
Заголовок пункту скарги:
Відсутність документів підтвердження відповідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п.6 додатку 2 до тендерної документації учасники мали надати: документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції надано відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі №28/03-07 від 28.03.2025 року (файл: Відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.pdf), в яку не підтверджено відповідність усім вимогам до предмету закупівлі, а саме:
«Вимоги до предмету закупівлі:
Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у цьому додатку технічним вимогам і характеристикам.
Товар повинен бути новий, не уживаний, без зовнішніх пошкоджень, рівний без дугового заокруглення, не брудний та придатний до використання за цільовим призначенням.
Вся продукція, що поставляється і документація до неї, повинна відповідати чинним в Україні законам, стандартам і нормам.
Упаковка товару повинна захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки) та зберігання, відповідати вимогам:
- кожна бухта повинна бути надійно стягнута металевою шиною не менше 4-х разів;
- вага 1-го піддона не повинна перевищувати більше 2,5 тон.
- ошинування піддону повинне забезпечувати надійне транспортування, що унеможливлює падіння та розмотування штрипса;
- тара – не зворотна.
Кожна партія товару повинна бути належної якості та підтверджуватись документами.
Переможець повинен забезпечити контроль якості кожної партії виробів з наданням сертифікату якості або сертифікату відповідності на кожну партію, в якому повинно бути посилання на технічні характеристики, що постачаються та своєчасну заміну неякісних виробів, якісними.
При поставці товару Переможець надає:
сертифікат якості, та/або сертифікат відповідності на кожну партію, в якому повинно бути посилання на технічні характеристики, що постачаються.
Обсяг поставки: окремими партіями відповідно до графіку поставки.
Поставка за адресою: м. Черкаси.
Кінцевий термін постачання не пізніше 30-го листопада 2025 року, відповідно до графіка поставки товару (додаток 2 договору)
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за договором з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, завантажувальних робіт, інших витрат, тощо.
Учасник несе всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості».
Також у складі тендерної пропозиції надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (файл: НФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗА.pdf), в якій не підтверджено саме відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
Вказаний файл містить такі висловлювання: «повинен захищати «повинно бути», повинен відповідати», а саме:
Використання вказаних словосполучень свідчить про відсутність підтвердження відповідності тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТАІР-Д" технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
Отже, у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТАІР-Д" технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТАІР-Д" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні №2794-р/пк-пз від 24.02.2025 року.
У складі тендерної пропозиції надано відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі №28/03-07 від 28.03.2025 року (файл: Відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.pdf), в яку не підтверджено відповідність усім вимогам до предмету закупівлі, а саме:
«Вимоги до предмету закупівлі:
Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у цьому додатку технічним вимогам і характеристикам.
Товар повинен бути новий, не уживаний, без зовнішніх пошкоджень, рівний без дугового заокруглення, не брудний та придатний до використання за цільовим призначенням.
Вся продукція, що поставляється і документація до неї, повинна відповідати чинним в Україні законам, стандартам і нормам.
Упаковка товару повинна захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки) та зберігання, відповідати вимогам:
- кожна бухта повинна бути надійно стягнута металевою шиною не менше 4-х разів;
- вага 1-го піддона не повинна перевищувати більше 2,5 тон.
- ошинування піддону повинне забезпечувати надійне транспортування, що унеможливлює падіння та розмотування штрипса;
- тара – не зворотна.
Кожна партія товару повинна бути належної якості та підтверджуватись документами.
Переможець повинен забезпечити контроль якості кожної партії виробів з наданням сертифікату якості або сертифікату відповідності на кожну партію, в якому повинно бути посилання на технічні характеристики, що постачаються та своєчасну заміну неякісних виробів, якісними.
При поставці товару Переможець надає:
сертифікат якості, та/або сертифікат відповідності на кожну партію, в якому повинно бути посилання на технічні характеристики, що постачаються.
Обсяг поставки: окремими партіями відповідно до графіку поставки.
Поставка за адресою: м. Черкаси.
Кінцевий термін постачання не пізніше 30-го листопада 2025 року, відповідно до графіка поставки товару (додаток 2 договору)
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за договором з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, завантажувальних робіт, інших витрат, тощо.
Учасник несе всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості».
Також у складі тендерної пропозиції надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (файл: НФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗА.pdf), в якій не підтверджено саме відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
Вказаний файл містить такі висловлювання: «повинен захищати «повинно бути», повинен відповідати», а саме:
Використання вказаних словосполучень свідчить про відсутність підтвердження відповідності тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТАІР-Д" технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
Отже, у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТАІР-Д" технічним, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТАІР-Д" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні №2794-р/пк-пз від 24.02.2025 року.
×
-
Назва доказу:
Рішення
-
Повʼязаний документ:
рішення від 24.02.2025 № 2794.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол № 39.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "АЛЬТАІР-Д" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "АЛЬТАІР-Д".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a7d71a75c31a49e291cd9fae3265b982
Заголовок пункту скарги:
Відсутність аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації: на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів:
- для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – скан-копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання, (актів, накладних) із зазначенням в них дати і номеру договору.
Аналогічним вважається договір про постачання аналагічного товару відповідно предмету закупівлі.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації предметом закупівлі є:
№ п/п Найменування та технічна характеристика предмету закупівлі Один.виміру Кількість
1. Штрипс оцинкований 111х0,5мм,
EN 10346
бухта не більше 500 кг,
цинкове покриття не менше Z140.
допуск по ширині (- 0,5мм) т 2500
У складі тендерної пропозиції надано копію договору поставки №04/10-24 від 04.10.2024 року та видаткові накладні до нього (файл: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі.pdf). В рамках вказаного договору не поставлявся штрипс оцинкований 111х0,5мм з цинковим покриттям Z140.
Інформація про досвід постачальника згідно договору поставки №04/10-24 від 04.10.2024 року та видаткові накладні до нього (файл: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) не вміщують жодних даних про якісні характеристики продукції (в тому числі клас цинкового покриття) та стандарт, якому вона відповідає. Позначення «ZN» немає в жодному нормативному документі на оцинковані плоскі вироби.
Маса цинкового покриття – одна з основних якісних характеристик оцинкованих виробів. Товщина покриву безпосередньо впливає на термін використання оцинкованої продукції. За недостатнього рівня цинкування штрипс не забезпечить необхідної експлуатаційної стійкості.
Таким чином, вважаємо, що наданий договір не є аналогічним.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТАІР-Д" містить невідповідності, відповідно до п.43 Особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №39 від 04.04.2025 року.
2. Рішення №2794-р/пк-пз від 24.02.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "АЛЬТАІР-Д", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ " АЛЬТАІР-Д ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ " АЛЬТАІР-Д ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
- для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – скан-копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання, (актів, накладних) із зазначенням в них дати і номеру договору.
Аналогічним вважається договір про постачання аналагічного товару відповідно предмету закупівлі.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації предметом закупівлі є:
№ п/п Найменування та технічна характеристика предмету закупівлі Один.виміру Кількість
1. Штрипс оцинкований 111х0,5мм,
EN 10346
бухта не більше 500 кг,
цинкове покриття не менше Z140.
допуск по ширині (- 0,5мм) т 2500
У складі тендерної пропозиції надано копію договору поставки №04/10-24 від 04.10.2024 року та видаткові накладні до нього (файл: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі.pdf). В рамках вказаного договору не поставлявся штрипс оцинкований 111х0,5мм з цинковим покриттям Z140.
Інформація про досвід постачальника згідно договору поставки №04/10-24 від 04.10.2024 року та видаткові накладні до нього (файл: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) не вміщують жодних даних про якісні характеристики продукції (в тому числі клас цинкового покриття) та стандарт, якому вона відповідає. Позначення «ZN» немає в жодному нормативному документі на оцинковані плоскі вироби.
Маса цинкового покриття – одна з основних якісних характеристик оцинкованих виробів. Товщина покриву безпосередньо впливає на термін використання оцинкованої продукції. За недостатнього рівня цинкування штрипс не забезпечить необхідної експлуатаційної стійкості.
Таким чином, вважаємо, що наданий договір не є аналогічним.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТАІР-Д" містить невідповідності, відповідно до п.43 Особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №39 від 04.04.2025 року.
2. Рішення №2794-р/пк-пз від 24.02.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "АЛЬТАІР-Д", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ " АЛЬТАІР-Д ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ " АЛЬТАІР-Д ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол № 39.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "АЛЬТАІР-Д" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "АЛЬТАІР-Д".