-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Частини та приладдя до металообробних верстатів
Завершена
1 011 497.32
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 057.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 057.49 UAH
Період оскарження:
21.03.2025 10:00 - 26.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Щодо відміни безпідставного та неправомірного рішення Замовника, яке грубо порушує права та законні інтереси Скаржника
Номер:
d6fafc20585348ef97ac9dc1e1e69beb
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-21-001913-a.c1
Назва:
Щодо відміни безпідставного та неправомірного рішення Замовника, яке грубо порушує права та законні інтереси Скаржника
Скарга:
Скаржник виконав належним чином вимоги Документації щодо підтвердження відповідності шляхом надання документів визначених п.п. 1.3. п. 1 Додатку 2 до Документації. У свою чергу рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.Копія листа від 27.03.2025 № 05_661-7_2.pdf 04.04.2025 13:33
- 4.Цінова пропозиція від 31.03.2025 № 05668-72;.docx 04.04.2025 13:33
- 2.Копія листа від 26.03.2025 № 08-10836.PDF 04.04.2025 13:33
- 3.Цінова пропозиція від 27.03.2025 № 05657-72;.docx 04.04.2025 13:33
- Скарга 1913.pdf 04.04.2025 13:33
- 6.Порівняльна таблиця.pdf 04.04.2025 13:33
- 5.Зразок паспорту «Пластина HNGX-090600-SN».pdf 04.04.2025 13:33
- sign.p7s 04.04.2025 13:34
- рішення від 07.04.2025 № 5361.pdf 07.04.2025 15:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2025 № 5858.pdf 15.04.2025 11:21
- рішення від 14.04.2025 № 5858.pdf 16.04.2025 12:09
- Пояснення АМКУ скарга Вагон Сервіс.docx 09.04.2025 08:39
- Пояснення АМКУ скарга Вагон Сервіс.pdf 09.04.2025 08:39
- Протокол відхилення ВАГОН СЕРВІС.docx 09.04.2025 08:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2025 13:54
Дата розгляду скарги:
14.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.04.2025 15:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.04.2025 12:14
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fbe7bb3a9b1840f890dfc8bb9cb8c82b
Заголовок пункту скарги:
І. Щодо відсутності декларації про відповідність
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.п.1.1. п. 1 Додатку 2 до Документації передбачено обов’язок учасника надати оригінал або копію одного з документів про відповідність, у тому числі декларацію про відповідність.
При цьому, вимогами п.п. 1.3. п. 1. Додатку 2 до Документації Замовником передбачено, якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
В складі тендерної пропозиції Скаржника містяться файли: «Гарантійний лист» та «Довідка ОС». У файлі «Гарантійний лист» міститься лист від 27.03.2025 № 05/661-7/2 складений Скаржником щодо надання документу про відповідність не пізніше постачання першої партії продукції. У файлі «Довідка ОС» міститься лист від 26.03.2025 № 08-10/836 за підписом генерального директора ДП «Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Черкашина Андрія, яким підтверджено, що за заявою Скаржника розпочато процедуру оцінки відповідності продукції (Пластина твердосплавна (кат. № CNM 563:М8340), Пластина RNMG-150600-E, Пластина SNMG-150612-EN, Пластина HNGX-090600-SN) з метою сертифікації або декларування. Орієнтовний термін закінчення робіт – 26.06.2025.
Таким чином Скаржник виконав належним чином вимоги Документації щодо підтвердження відповідності шляхом надання документів визначених п.п. 1.3. п. 1 Додатку 2 до Документації. У свою чергу рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню.
При цьому, вимогами п.п. 1.3. п. 1. Додатку 2 до Документації Замовником передбачено, якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
В складі тендерної пропозиції Скаржника містяться файли: «Гарантійний лист» та «Довідка ОС». У файлі «Гарантійний лист» міститься лист від 27.03.2025 № 05/661-7/2 складений Скаржником щодо надання документу про відповідність не пізніше постачання першої партії продукції. У файлі «Довідка ОС» міститься лист від 26.03.2025 № 08-10/836 за підписом генерального директора ДП «Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» Черкашина Андрія, яким підтверджено, що за заявою Скаржника розпочато процедуру оцінки відповідності продукції (Пластина твердосплавна (кат. № CNM 563:М8340), Пластина RNMG-150600-E, Пластина SNMG-150612-EN, Пластина HNGX-090600-SN) з метою сертифікації або декларування. Орієнтовний термін закінчення робіт – 26.06.2025.
Таким чином Скаржник виконав належним чином вимоги Документації щодо підтвердження відповідності шляхом надання документів визначених п.п. 1.3. п. 1 Додатку 2 до Документації. У свою чергу рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Лист органу з оцінки відповідності
-
Повʼязаний документ:
2.Копія листа від 26.03.2025 № 08-10836.PDF
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист
-
Повʼязаний документ:
1.Копія листа від 27.03.2025 № 05_661-7_2.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скаржник виконав належним чином вимоги Документації щодо підтвердження відповідності шляхом надання документів визначених п.п. 1.3. п. 1 Додатку 2 до Документації. У свою чергу рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8e72b0b0905542f580d16eafaa0b0bcd
Заголовок пункту скарги:
Щодо формальної описки в ціновій пропозиції від 27.03.2025 № 05/567-7/2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
Скаржник допустив формальну описку в ціновій пропозиції та замість «пластина HNGX-090600-SN» помилково зазначив «Пластина LNUX 301940 SN DM». Втім намір запропонувати до постачання саме «Пастину HNGX-090600-SN» підтверджується наданими Скаржником технічними документами, зокрема зразком паспортом якості на «Пластина HNGX-090600-SN», листом від 26.03.2025 № 08-10/836 ДП «Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» та порівняльною таблицею в якій також міститься посилання на «Пластина HNGX-090600-SN». Технічних або будь яких інших документів щодо «Пластина LNUX 301940 SN DM» тендерна пропозиція Скаржника не містить. З наведеного можна зробити чіткий та однозначний висновок, що Скаржник пропонує до постачання саме «Пластина HNGX-090600-SN».
×
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція за результатами редукціону
-
Повʼязаний документ:
4.Цінова пропозиція від 31.03.2025 № 05668-72;.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Виявивши зазначений недолік Скаржник самостійно, за результатами аукціону, завантажив актуальну цінову пропозицію з вірним найменуванням продукції. Тим не менше, виявивши зазначену невідповідність Замовник був зобов’язаний звернутись до Скаржника з вимогою про виправлення описки в порядку передбаченим пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості), зокрема: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Не звернувшись до Скаржника Замовник допустив порушення пункту 43 Особливостей. З наведеного вище вбачається, що порушенням Замовником п. 43 та 44 Особливостей призвели до прийняття безпідставного та неправомірного рішення, яке грубо порушує права та законні інтереси Скаржника. Відновлення порушених право можливе шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.