• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Паталогогістологічні дослідження операційного і біопсійного матеріалів,цитологічне дослідження

Завершена

635 530.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 177.65 UAH
Період оскарження: 21.03.2025 09:57 - 12.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації, що стосуються місця розташування надавача послуг

Номер: 41ca6ae535be4821a721dd205338c7a2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-21-001832-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації, що стосуються місця розташування надавача послуг
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 07.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.03.2025 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.04.2025 18:16
Дата виконання рішення Замовником: 10.04.2025 09:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно протоколу від 08.04.2025р. №200 були внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі "Паталогогістологічні дослідження операційного і біопсійного матеріалів, цитологічне дослідження за № UA-2025-03-21-001832-а і опубліковані в електронній системі закупівель.КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ІЧНЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ІЧНЯНСЬКОЇ МСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 02006231 ПРОТОКОЛ 08.04.2025 року м. Ічня № 200 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про внесення змін до тендерної документації на підставі рішення органу оскарження. 2. Про продовження строку розгляду тендерних пропозицій. 3. Про затвердження нової редакції тендерної документації, переліку змін до тендерної документації 4. Про оприлюднення в електронній системі закупівель переліку змін до тендерної документації, нової редакції тендерної документації, а також розміщення підтвердження виконання рішення органу оскарження. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 21.03.2025 року № 150 оголошено проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 85110000-3 -ПОСЛУГИ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ (патологогістологічні дослідження операційного і біопсійного матеріалів, цитологічні дослідження), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-_2025_-03-21- 001832- а (далі — Закупівля). Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей (п. 55 Особливостей). Відповідно до пункту 19 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги Орган оскарження приймає обґрунтоване рішення, в якому зазначаються: 1) висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі; 2) висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні; 3) підстави та обґрунтування прийняття рішення; 4) у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково – зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. 27 березня 2025 року ТОВ « СІЛМЕДГРУП» розмістив в електронній системі закупівель скаргу № UA-2025-03-21-001832-a.b1 (далі – скарга) щодо умов тендерної документації для Закупівлі. За результатами розгляду скарги 31 березня 2025 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) оприлюднила в електронній системі закупівель рішення від 07.04.2025 року № 5398-р/пк-пз. Відповідно до резолютивної частини цього рішення комісія постановила зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство « Ічнянська міська лікарня» Ічнянської міської ради Чернігівської області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі « Паталогогістологічні дослідження операційного і біопсійного матеріалів, цитологічне дослідження», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за № UA – 2025-03-21-001832-а, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення . З метою усунення порушень процедури закупівлі, зазначених у рішення Комісії АМКУ від 07.04.2025 року № 5398-р/пк-пз, щодо Закупівлі, замовник зобов’язаний внести зміни до тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: На вимогу пункту 54 Особливостей у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. З огляду на те, що з моменту внесення змін до тендерної документації на підставі рішення органу оскарження до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишається менше чотирьох днів, замовник зобов'язаний продовжити в електронній системі закупівель строк для подання тендерних пропозицій на 5 днів 15.04 2025року. Під час розгляду третього питання порядку денного: На вимогу пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної -документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. З огляду на це є необхідність затвердити: • перелік змін, що вносяться до тендерної документації (Додаток 2). Під час розгляду четвертого питання порядку денного: Відповідно до пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Отже, на виконання вимог пункту 54 Особливостей є необхідність оприлюднити протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації та перелік змін, що вносяться до тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 пункту 67 Особливостей у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. З огляду на це, на виконання рішення Комісії АМКУ від 07.04.2025року № 5398-р/пк-пз в електронній системі закупівель замовник розміщує підтвердження такого змісту: «Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.04.2025року № 5398-р/пк-пз замовником внесені зміни до тендерної документації». ВИРІШИЛА: 1. Внести зміни до тендерної документації на виконання рішення Комісії АМКУ від 07.04.2025 року № 5398-р/пк-пз. 2. Продовжити в електронній системі закупівель строк для подання тендерних пропозицій на 5 днів, а саме до 15.04.2025року. 3. Затвердити перелік змін, що вносяться до тендерної документації (Додаток 2). 4. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі нової редакції тендерної документації, переліку змін, що вносяться до тендерної документації. Розмістити в електронній системі закупівель підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ зазначеного змісту. Додатки: Додаток 2 в одному примірнику на 3 аркушах. Уповноважена особа Людмила ГОЛУБ
Автор: ТОВ "СІЛМЕДГРУП", Світлана Баськова +380677689555 nk2911@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dcbe92e74f38400e91b1883706cc88cb
Заголовок пункту скарги: Замовником, в останній редакції тендерної документації, було внесено ряд вимог, що унеможливлюють участь у закупівлі субєктів господарської діялності, які розташовані поза межами Чернігівської осласті
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовником, в останній редакції тендерної документації, було внесено ряд вимог, що унеможливлюють участь у закупівлі субєктів господарської діялності, які розташовані поза межами Чернігівської осласті
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації