-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вікна металопластикові енергозберігаючі
WDS або аналог не нижчий за характеристиками
Завершена
46 838.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 234.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 234.19 UAH
Період оскарження:
21.03.2025 09:56 - 28.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне обрання переможця- кримінальне правопорушення: надання підробних документів
Номер:
9c025272d8e54c1eb918e3dac08aa7b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-21-001812-a.b2
Назва:
неправомірне обрання переможця- кримінальне правопорушення: надання підробних документів
Вимога:
Шановний Замовник, не погоджуємось з Вашим рішенням про обрання переможцем ФОП Сухар , так як дана пропозиція учасника не відповідає вимогам ТД, а саме :
1. Додатком 1 п.3 встановлена вимога про надання : «Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 4 до тендерної документації» . Порушуючи дану вимогу учасник-переможець у складі своєї пропозиції замість ВІДОМОСТІ надав ДОВІДКУ з інформацією про гарантування наявності досвіду виконання аналогічних договорів та надання копії аналогічного договору та акту виконаних робіт окремим файлом.
1.1. По-перше: вимагалось надати відомості про виконання , а не ГАРАНТУВАННЯ наявності . В наданій довідці відсутня САМЕ ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ. Взагалі надана довідка не містить КОНКРЕТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ щодо виконання конкретних аналогічних договорів відповідно до даної закупівлі.
1.2. По-друге: предметом даної закупівлі є Вікна металопластикові енергозберігаючі код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44220000-8 Столярні вироби. Учасник-переможець у якості підтвердження у складі своєї пропозиції завантажив договір №53/21 від 17.03.2021р. предметом якого є ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ МЕТАЛОПЛАСТИКОВИХ ВІКОН ТА ДВЕРЕЙ за кодом ДК 021:2015- 45420000-7. Цей договір ні за кодом ДК ні за предметом договору НЕ ВІДПОВІДАЄ предмету закупівлі, що є НЕВІДПОВІДНІСТЮ в даній пропозиції.
1.3. По- третє: учасник-переможець відповідно до довідки про наявність аналогічного договору , як підтвердження вказує договір з ВЧ А2923 та надає копію договору , але ж уважно роздивившись ці документи було встановлено, що :
1.3.1. Предметом договору №53/22 від 17.01.2022р. є столярні вироби код за ДКПП-ДК 021:2015:44220000-8, відповідно ж до специфікації це є вікона фурнітура. Такими чином предмет договору №53/22 не відповідає предмету аналогічних договорів, що витребувалось - Вікна металопластикові енергозберігаючі
1.3.2. У наданій видатковій накладні №5 від 03.02.2022р. не вказана інформація щодо якого договору виконувались зобов’язання до постачання віконної фурнітури, що унеможливлюють провести ідентифікацію належності видаткової накладної до будь якого договору. Окрім того підпис представника Замовника відрізняється від підпису підписанта договору, що також унеможливлює проведення належності.
1.3.3. Також сама редакція договору викликає сумніви щодо його правомочності: у частині де вказуються Сторони за договором вказано «… і ФОП Сухарь А.І, що діє на підставі витягу з ЄДР юридичних осіб та ФОП №1001973353 в особі Сухарь Наталії Анатоліївна» (цитата з договору). Не зрозуміла вся інформація взагалі: хто ж є іншою стороною за договором ФОП Сухар А.І чи ФОП Сухар Наталія Анатоліївна? Що це за витяг №№1001973353 і чий він саме ? У складі тендерної пропозиції ФОП Сухарь А.І надав витяг з ЄДР за №1001939734.
1.3.4. П.1.1. Договору №53/22 не заповнений.
1.3.5. Наданий відгук за договором №53/22 нанесений на звичайний аркуш, відсутній фірмовий бланк замовника та вихідний номер з датою. Підпис та печатка за допомогою комп’ютерних програм була вирізана з іншого документа та накладена у даний відгук. Неозброєним оком можна побачити різні шрифти тексту відгуку та інформації про підписанта . Назва Замовника вказана невірно , а саме вказано «ВЧ а2923». Який керівник військового підрозділу підпише документи, коли невірно вказана його назва ?!?! Всі літери військових частин вказуються з великої , а саме ВЧ А2923. Даний відгук також не містить суми договору та суми виконання. Окрім того у відгуку вказано, що його підписав командир військової частини А.Ю.Кіх , як і в договорі , але ж неозброєним оком видно, що підписи РІЗНІ.
1.3.6. Всі ці невідповідності вказують на те, що наданий договір є підробним, а так як учасник-переможець надав недостовірну інформацію , то його пропозиція підлягає відхиленню. Звертаємо окрему увагу на те, що даний учасник переможець вже вдруге використовує підробні документи у закупівлях за державні кошти (попередня закупівля UA-2025-03-04-010547-a). Нами вже подана заява в правоохоронні органи з приводу виготовлення та використання підробних документів.
Вимагаємо скасувати Ваше рішення щодо обрання переможцем ФОП Сухар, так як учасник надав недостовірні дані. У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необґрунтованої відповіді , ставимо Вас до відома , що нами буде подана чергова заява в національну поліцію України про використання підробних документів з боку ФОП Сухарь та проведення службових перевірок на предмет укладання Вами договорів за останні три роки у Ваше профільне міністерство, прокуратуру, Держаудитслужбу та інші.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2025 23:13
Вирішення:
Шановний Учасник, ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" на виконання вимоги встановленої пунктом 3 Додатку до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надав Договори та видаткові накладні про постачання товару відповідно до цих Договорів, чим підтвердив наявність відповідного досвіду.
Звертаємо Вашу увагу, що посилання Вами на договір №53/21 від 17.03.2021р. не є цілком доречним, оскільки договір №53/21 від 17.03.2021р. не надавався у складі тендерної пропозиції ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ".
Також, ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" у складі тендерної пропозиції окрім договору №53/22 від 17.01.2022 р. надано й інші договори, які цілком відповідають вимогам кваліфікації. Один з цих договорів ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" було заключено з 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Чернігівській області та відповідно до видаткової накладної - виконано, що свідчить про те, що в ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" має відповідний досвід, саме у співпраці з ДСНС, що є позитивною складовою, оскільки системою ДСНС встановлені високі стандарти до постачання товарів, надання послуг, тощо.
Наданий відгук ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" за договором №53/22 від 17.01.2022р. не розглядався, оскільки не вимагався тендерною документацією.
Інформуємо, що до повноважень 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області не входить дослідження автентичності підписів Учасників та їх порівняльний аналіз. Даними повноваженнями наділені правоохоронні органи.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
неправомірне обрання переможця
Номер:
200257487f0b40afba5741b05e927fc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-21-001812-a.a1
Назва:
неправомірне обрання переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 3 дпрз ДСНС Полтавська.pdf 07.04.2025 13:11
- скарга АМКУ 3дпрз ДСНС Полтавська.rar 07.04.2025 13:16
- скарга АМКУ 3дпрз ДСНС Полтавська.rar.asice.zip 07.04.2025 13:16
- sign.p7s 07.04.2025 13:18
- рішення від 09.04.2025 № 5600.pdf 09.04.2025 15:07
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2025 № 6063.pdf 17.04.2025 11:56
- рішення від 16.04.2025 № 6063.pdf 21.04.2025 12:32
- Пояснення_для_Антимонопольного_комітету.doc 10.04.2025 16:02
- Пояснення АМКУ.pdf 10.04.2025 16:02
- Пояснення АМКУ.pdf.p7s 10.04.2025 16:07
- Пояснення АМКУ_Validation_Report.pdf 10.04.2025 16:07
- Пояснення АМКУ.pdf 10.04.2025 16:07
- Про скасування рішення.pdf 01.05.2025 13:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2025 13:29
Дата розгляду скарги:
16.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2025 15:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.04.2025 12:32
Дата виконання рішення Замовником:
01.05.2025 13:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На викоання Рішення № 6063-р/пк-пз від 16.04.2025 скасувано визначення фізичної особи-підприємця Сухаря Андрія Івановича (код ЄДРПОУ: 2712700132) переможцем процедури закупівлі — "Вікна металопластикові енергозберігаючі", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-21-001812-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2c7b32bc3fa94e1c82873146d94ab177
Заголовок пункту скарги:
невідповідність пропозиції учасника вимогам ТД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
21-03-2025 р. 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (далі- Замовник) розмістив оголошення в Електроній системі закупівель (далі-ЕСЗ) № UA-2025-03-21-001812-a на закупівлю : «Вікна металопластикові енергозберігаючі код за ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби» на суму 46 838 UAH (з ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 31-03-2025, 00:00.
01-04-2025, 12:45 по даній закупівлі після проведеного аукціону було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" на суму 35 323 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 44 700 UAH, з ПДВ
Системою ЕСЗ цінова пропозиція ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію та на підставі протоколу №44 від02.04.2025р. була визнана переможною.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (далі- Скаржник) з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
Відповідно до Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.». Також «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);». Водночас: «Замовник перевіряє (КЕП) учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки (КЕП) повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)». Учасником-переможцем на тендерну пропозицію при поданні до аукціону був накладений електронний підпис від 31.03.2025р. При перевірці електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що даний підпис не є кваліфікованим ( не є КЕП), а є удосконаленим (УЕП), принт-скрин даної інформації надається. Окрім того, Учасник-переможець після обрання своєї пропозиції переможною завантажив в ЕСЗ документи переможця на наклав на свою тендерну пропозицію УДОСКОНАЛЕНИЙ електронний підпис (УЕП), принт-скрин даної інформації надається.
Таким чином , Учасник – переможець не виконав умови тендерної документації Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», а на підставі вимог цього пункту така тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
01-04-2025, 12:45 по даній закупівлі після проведеного аукціону було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" на суму 35 323 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 44 700 UAH, з ПДВ
Системою ЕСЗ цінова пропозиція ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію та на підставі протоколу №44 від02.04.2025р. була визнана переможною.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (далі- Скаржник) з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
Відповідно до Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.». Також «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);». Водночас: «Замовник перевіряє (КЕП) учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки (КЕП) повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)». Учасником-переможцем на тендерну пропозицію при поданні до аукціону був накладений електронний підпис від 31.03.2025р. При перевірці електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що даний підпис не є кваліфікованим ( не є КЕП), а є удосконаленим (УЕП), принт-скрин даної інформації надається. Окрім того, Учасник-переможець після обрання своєї пропозиції переможною завантажив в ЕСЗ документи переможця на наклав на свою тендерну пропозицію УДОСКОНАЛЕНИЙ електронний підпис (УЕП), принт-скрин даної інформації надається.
Таким чином , Учасник – переможець не виконав умови тендерної документації Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», а на підставі вимог цього пункту така тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Прийняти нашу скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати протокол №44 від 02.04.2025р. згідно якого пропозиція ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" була визнана переможною. 3. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" як таку , що не відповідає вимогам тендерної документації.