-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Абразивні вироби
Завершена
1 584 862.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 924.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 924.31 UAH
Період оскарження:
20.03.2025 16:26 - 25.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
5a5cd92fed9c4139ae479b0c27b8b199
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-20-012660-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
згідно додатків
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 6 до ТД.pdf 11.04.2025 14:41
- Додаток 10 до ТД.pdf 11.04.2025 14:41
- Цінова пропозиція (Додаток 2).pdf 11.04.2025 14:41
- Unknown-3.pdf 11.04.2025 14:41
- ПР_ТОВ ДНІПРО АБРАЗИВ.pdf 11.04.2025 14:41
- Оскарження АМКУ (дискваліфікація).docx 11.04.2025 14:41
- sign.p7s 11.04.2025 15:22
- рішення від 14.04.2025 №5848.pdf 14.04.2025 16:50
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2025 №6411.pdf 23.04.2025 11:46
- рішення від 22.04.2025 №6411.pdf 25.04.2025 11:56
- 2868-05 від 16.04.2025.pdf 16.04.2025 12:16
- Пояснення .doc 16.04.2025 12:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2025 16:43
Дата розгляду скарги:
22.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2025 16:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.04.2025 11:57
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c3b8232d933342e29099c202310f0ada
Заголовок пункту скарги:
згідно протоколу відхилення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «Дніпро Абразив» вважає, що Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію, що є порушенням законодавства та основоположних принципів публічних закупівель, зокрема прозорості, недискримінації учасників та ефективного використання державних коштів.
По першому пункту відхилення зазначаємо, що згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року, у разі виявлення Замовником недоліків у документах, що подані учасником тендеру, Замовник зобов'язаний повідомити про це учасника та надати йому 24 години для усунення виявлених недоліків. Замовником було порушено цю вимогу, оскільки жодних повідомлень про надання можливості усунення недоліків ТОВ «Дніпро Абразив» не отримувало.
Щодо другого пункту відхилення, Замовник зазначив, що найменування товару в ціновій пропозиції не відповідає найменуванню товару, що зазначено у технічній пропозиції. Однак, згідно з вимогами тендерної документації, зокрема Додатка №2, назви товарів повинні вказуватись відповідно до документації виробника. ТОВ «Дніпро Абразив» виконало цю вимогу, чітко зазначивши у своїй пропозиції відповідні найменування, що підтверджується поданими документами. Отже, рішення Замовника є безпідставним і необґрунтованим.
За третім пунктом відхилення, Замовник безпідставно вказує на наявність у складі учасника товарів виробництва ТОВ «УКРАБРАЗИВ», яке знаходиться в стадії припинення та має у складі акціонерів громадян Російської Федерації. Слід зазначити, що чинне законодавство України, зокрема Закон «Про публічні закупівлі» та Особливості №1178, не містять заборони щодо участі у тендерах учасників, що пропонують товари виробництва компаній із іноземними акціонерами. Відповідно, така підстава відхилення пропозиції є необґрунтованою, неправомірною та свідчить про необ'єктивний підхід Замовника, що може призвести до фінансових втрат держави через зниження конкуренції та збільшення цінових пропозицій.
По четвертому пункту протоколу відхилення, Замовник неправильно інтерпретував умови власної тендерної документації. Учасник не пропонував еквівалентний товар, а виключно продукцію, що чітко відповідає технічній специфікації, затвердженій Замовником. Таким чином, вимога щодо подання документів для підтвердження еквівалентності продукції є недоречною та неправомірною, що додатково підтверджує необ'єктивність та упередженість рішення Замовника.
Наведені дії Замовника призводять до суттєвих порушень принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації учасників та ефективного використання державних коштів. Також наголошуємо, що подібні неправомірні дії з боку Замовника можуть мати негативні наслідки для державного бюджету та призвести до погіршення якості товарів, що постачаються державним підприємствам.
Додатково зазначаємо, що запропоновані ТОВ «Дніпро Абразив» товари повністю відповідають державним стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 21963:2003, технічним умовам ТУ У 26.8-00222226-024:2005 та іншим нормативним документам, що підтверджують якість та відповідність продукції заявленим вимогам.
Враховуючи викладене, просимо Антимонопольний комітет України визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дніпро Абразив» незаконним, зобов'язати Замовника повторно розглянути нашу тендерну пропозицію з дотриманням усіх процедурних та законодавчих вимог, та забезпечити належну прозорість і об'єктивність під час проведення процедури закупівлі.
По першому пункту відхилення зазначаємо, що згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року, у разі виявлення Замовником недоліків у документах, що подані учасником тендеру, Замовник зобов'язаний повідомити про це учасника та надати йому 24 години для усунення виявлених недоліків. Замовником було порушено цю вимогу, оскільки жодних повідомлень про надання можливості усунення недоліків ТОВ «Дніпро Абразив» не отримувало.
Щодо другого пункту відхилення, Замовник зазначив, що найменування товару в ціновій пропозиції не відповідає найменуванню товару, що зазначено у технічній пропозиції. Однак, згідно з вимогами тендерної документації, зокрема Додатка №2, назви товарів повинні вказуватись відповідно до документації виробника. ТОВ «Дніпро Абразив» виконало цю вимогу, чітко зазначивши у своїй пропозиції відповідні найменування, що підтверджується поданими документами. Отже, рішення Замовника є безпідставним і необґрунтованим.
За третім пунктом відхилення, Замовник безпідставно вказує на наявність у складі учасника товарів виробництва ТОВ «УКРАБРАЗИВ», яке знаходиться в стадії припинення та має у складі акціонерів громадян Російської Федерації. Слід зазначити, що чинне законодавство України, зокрема Закон «Про публічні закупівлі» та Особливості №1178, не містять заборони щодо участі у тендерах учасників, що пропонують товари виробництва компаній із іноземними акціонерами. Відповідно, така підстава відхилення пропозиції є необґрунтованою, неправомірною та свідчить про необ'єктивний підхід Замовника, що може призвести до фінансових втрат держави через зниження конкуренції та збільшення цінових пропозицій.
По четвертому пункту протоколу відхилення, Замовник неправильно інтерпретував умови власної тендерної документації. Учасник не пропонував еквівалентний товар, а виключно продукцію, що чітко відповідає технічній специфікації, затвердженій Замовником. Таким чином, вимога щодо подання документів для підтвердження еквівалентності продукції є недоречною та неправомірною, що додатково підтверджує необ'єктивність та упередженість рішення Замовника.
Наведені дії Замовника призводять до суттєвих порушень принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації учасників та ефективного використання державних коштів. Також наголошуємо, що подібні неправомірні дії з боку Замовника можуть мати негативні наслідки для державного бюджету та призвести до погіршення якості товарів, що постачаються державним підприємствам.
Додатково зазначаємо, що запропоновані ТОВ «Дніпро Абразив» товари повністю відповідають державним стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 21963:2003, технічним умовам ТУ У 26.8-00222226-024:2005 та іншим нормативним документам, що підтверджують якість та відповідність продукції заявленим вимогам.
Враховуючи викладене, просимо Антимонопольний комітет України визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дніпро Абразив» незаконним, зобов'язати Замовника повторно розглянути нашу тендерну пропозицію з дотриманням усіх процедурних та законодавчих вимог, та забезпечити належну прозорість і об'єктивність під час проведення процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.