-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію)
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Торги не відбулися
384 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 921.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 921.50 UAH
Період оскарження:
20.03.2025 15:47 - 13.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Номер:
f0063c6d58974040b810f08f17364fe0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-20-011397-a.b1
Назва:
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-03-20-011397-a.docx 24.03.2025 15:38
- 2. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf 24.03.2025 15:38
- 5. Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 ).pdf 24.03.2025 15:38
- 3. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf 24.03.2025 15:38
- 1. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf 24.03.2025 15:38
- Скарга UA-2025-03-20-011397-a.pdf 24.03.2025 15:38
- 4. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf 24.03.2025 15:38
- sign.p7s 24.03.2025 15:38
- ЗАЯВА на участь в засіданні дистанційно 03.doc 24.03.2025 19:00
- ЗАЯВА на участь в засіданні дистанційно 03.doc.asice.zip 24.03.2025 19:12
- пояснення на Скаргу UA-2025-03-20-011397-a.doc.asice.zip 01.04.2025 12:15
- рішення від 26.03.2025 № 4712.pdf 26.03.2025 16:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2025 № 5260.pdf 04.04.2025 11:10
- рішення від 03.04.2025 № 5260.pdf 07.04.2025 17:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2025 17:35
Дата розгляду скарги:
03.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2025 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.04.2025 17:58
Дата виконання рішення Замовником:
10.04.2025 16:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ № 5260-р/пк-пз від 03.04.2025
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
85ff3e25b3fe42ddbc894a9c35fb9c00
Заголовок пункту скарги:
1. Відповідно до п.п. 2.2 п. 2 Додатку 3 до Документації також ідентична вимога міститься і в ч.2 п.12 Додатку 6 до Документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник не дотримується та не керується Ліцензійними умовами, відповідно до яких встановлений вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності зокрема:
19. У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує:
цілодобовий режим чергування операторів такого пункту;
наявність транспорту реагування;
ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб;
наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини;
наявність джерела безперебійного резервного живлення.
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено мати в наявності саме генератора потужністю не менш ніж 20 кВт.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель.
Скаржник має чинну ліцензію на провадження охоронної діяльності та зобов’язані відповідати та виконувати ЛИШЕ вимоги цих Ліцензійних умов.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник не дотримується та не керується Ліцензійними умовами, відповідно до яких встановлений вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності зокрема:
19. У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує:
цілодобовий режим чергування операторів такого пункту;
наявність транспорту реагування;
ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб;
наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини;
наявність джерела безперебійного резервного живлення.
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено мати в наявності саме генератора потужністю не менш ніж 20 кВт.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель.
Скаржник має чинну ліцензію на провадження охоронної діяльності та зобов’язані відповідати та виконувати ЛИШЕ вимоги цих Ліцензійних умов.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»
-
Повʼязаний документ:
1. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a4a1701e2cae4af4b3509307cfb5e7ee
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.п.2.3 п. 2 Додатку 3 до Документації також ідентична вимога міститься і в ч.3 п.12 Додатку 6 до Документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності десяти автотранспортних засобів для реагування, не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Кожен суб’єкт господарювання самостійно визначає кількість обладнання та матеріально-технічної бази, яке йому необхідно для надання послуг відповідно до укладених договорів.
Замовники не мають права втручатися у господарську діяльність суб’єктів господарювання і вимагати наявність такої кількості, яка не потрібна суб’єктам господарювання для надання послуг.
Відповідно до багаторічного досвіду надання аналогічних послуг, вважаємо, що надання послуг у відповідності до технічного завдання, можна виконати при наявності п’яти автотранспортних засобів.
Крім того, ані Закон України «Про охоронну діяльність», а ні Ліцензійні умови не містять обмежень чи зобов’язань за кількістю транспорту реагування. Тому, не зрозуміло на підставі якого законодавчого акту Замовник встановив цю вимогу.
Замовник цілеспрямовано та навмисно встановив дані дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності десяти автотранспортних засобів для реагування, не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Кожен суб’єкт господарювання самостійно визначає кількість обладнання та матеріально-технічної бази, яке йому необхідно для надання послуг відповідно до укладених договорів.
Замовники не мають права втручатися у господарську діяльність суб’єктів господарювання і вимагати наявність такої кількості, яка не потрібна суб’єктам господарювання для надання послуг.
Відповідно до багаторічного досвіду надання аналогічних послуг, вважаємо, що надання послуг у відповідності до технічного завдання, можна виконати при наявності п’яти автотранспортних засобів.
Крім того, ані Закон України «Про охоронну діяльність», а ні Ліцензійні умови не містять обмежень чи зобов’язань за кількістю транспорту реагування. Тому, не зрозуміло на підставі якого законодавчого акту Замовник встановив цю вимогу.
Замовник цілеспрямовано та навмисно встановив дані дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів.
-
Повʼязаний документ:
4. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
df6d182592e64b8aa02242c51a10e697
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.п.4.14 п. 4 Додатку 4 до Документації також ідентична вимога міститься і в ч.14 п. 15 Додатку 6 до Документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Відповідно до Ліцензійних умов зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.»
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не встановлено обов’язку до надавачів охоронних послуг проводити сертифікацію відповідності до ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) «Управління якістю. Настанови щодо програм якості» стосовно надання послуг з діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки».
Проте, відповідно до умов даної Документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності згідно ДСТУ ISO 10005:2019 Управління якістю. Настанови щодо програм якості (ISO 10005:2018, IDT), виданого саме акредитованим органом сертифікації.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно дiяльностi у сферi охорони громадського порядку та безпеки ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Відповідно до Ліцензійних умов зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.»
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не встановлено обов’язку до надавачів охоронних послуг проводити сертифікацію відповідності до ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) «Управління якістю. Настанови щодо програм якості» стосовно надання послуг з діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки».
Проте, відповідно до умов даної Документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності згідно ДСТУ ISO 10005:2019 Управління якістю. Настанови щодо програм якості (ISO 10005:2018, IDT), виданого саме акредитованим органом сертифікації.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно дiяльностi у сферi охорони громадського порядку та безпеки ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
×
-
Назва доказу:
Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
5. Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 ).pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»
-
Повʼязаний документ:
1. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.