• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з влаштування системи блискавкозахисту в приміщенні Центру культури та дозвілля Маневицької селищної ради за адресою: вул.Чорновола 5, селище Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області

Завершена

294 845.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 948.45 UAH
Період оскарження: 20.03.2025 13:15 - 25.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 643a093748ca402185d57cc6eb35ab52
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-20-006866-a.b1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.04.2025 16:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.04.2025 11:43
Дата виконання рішення Замовником: 17.04.2025 12:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відділ культури та туризму скасовує рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з Особливостями учасника ПП "Безпека-Сервіс-Плюс" у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-03-20-006866-a за предметом закупівлі: «Послуги з влаштування системи блискавкозахисту в приміщенні Центру культури та дозвілля Маневицької селищної ради за адресою: вул.Чорновола 5, селище Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області ДК 021:2015: 45312310-3 Встановлення обладнання для захисту від блискавок» згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5870-р/пк-пз від 14.04.2025.
Автор: ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО", Іван Мадяр +380675060118 pbv-mii@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a93e221841874123b31e4f1fe9e94f6d
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі ПП "Безпека-Сервіс-Плюс" (протокол № 19 від 31.03.2025 року)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі — Замовник) 20.03.2025 відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), було оголошено відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями № UA-2025-03-20-006866-a на закупівлю за предметом Послуги з влаштування системи блискавкозахисту в приміщенні Центру культури та дозвілля Маневицької селищної ради за адресою: вул.Чорновола 5, селище Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області за ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (далі – Закупівля).

Розкриття тендерних пропозицій відбулось 28.03.2025. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у Закупівлі взяли шість учасників, а саме:
1) ПП "Безпека-Сервіс-Плюс" із остаточною ціновою пропозицією 169 990,00 грн;
2) ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" із остаточною ціновою пропозицією 170 000,00 грн (далі - Скаржник);
3) ПП "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" із остаточною ціновою пропозицією 249 686,86 грн;
4) ТОВ "ТОП ФАЄР" із остаточною ціновою пропозицією 255 155,64 грн.

Згідно протоколу уповноваженої особи № 19 від 31.03.2025 року тендерну пропозицію ПП "Безпека-Сервіс-Плюс" (далі - Переможець) визначено переможцем Закупівлі.

Скаржник не погоджується з даним рішенням та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне.

Опис обґрунтування:

Додатком № 3 до тендерної документації, зокрема, визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати кошторисну документацію, яка повинна містити наступні документи:
- Договірна ціна (Додаток 30 до Настанови (пункт 5.2);
- Пояснювальна записка до Договірної ціни;
- Дефектний акт (Додаток 29 до Настанови (пункт 5.1);
- Локальний кошторис (Додаток 1до Настанови (пункт 3.11);
- Підсумкова відомість ресурсів.

Окрім цього Додатком № 3 до тендерної документації визначено, що Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік послуг або зміну обсягів та складу робіт з надання послуг (та/або не враховані в ціні пропозиції всі пункти відомості обсягів робіт та відомості ресурсів), така пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, і відхиляється Замовником, на підставі абзац другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

На виконання наведеної вище вимоги Переможцем надано Дефектний акт (файл «342_ДЦ_ДФ_02-01-01 (1).pdf») у якому зазначено інші одиниці виміру наступних робіт:
- Промазування мастикою окремих місць – замість одиниці виміру «штуки», Переможцем зазначено «м2»;
- Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м – замість одиниці виміру «штуки», Переможцем зазначено «м2».

Враховуючи викладене вище кошторисна документація Переможця не відповідає обсягам робіт, передбаченим технічними, якісними та кількісними характеристикам предмета закупівлі Замовника. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Зазначене підтверджується практикою Органу оскарження у рішенні №10721-р/пк-пз від 20.06.2024 року, оголошення № UA-2024-05-06-002608-a та висновком за результатами моніторингу закупівлі № UA-2024-03-08-004235-a.

Окрім зазначеного Переможцем у складі тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів (файл «342_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01 (1).pdf») у якій будівельні матеріали, вироби і комплекти не відповідають технічними, якісними та кількісними характеристикам предмета закупівлі Замовника, а саме: містить зайві матеріали, які не визначені у технічній специфікації Замовника, в тому числі Мастика Клеюча К-910, Шпилька двогвинтова з torx М8 L70 (50шт/уп), Шпилька двогвинтова з torx М8 L160 (10шт/уп).

Отже тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та підлягає відхиленню згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

ДОКАЗ: 1) протокол уповноваженої особи № 19 від 31.03.2025 року; 2) тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Протокол № 18 від 20.03.2025 року; 3) Дефектний акт (файл «342_ДЦ_ДФ_02-01-01 (1).pdf»); 4) рішення Органу оскарження №10721-р/пк-пз від 20.06.2024 року; 5) висновок за результатами моніторингу закупівлі № UA-2024-03-08-004235-a; 6) Підсумкову відомість ресурсів (файл «342_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01 (1).pdf»).

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір