-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Тверде паливо
Торги не відбулися
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2025 11:41 - 10.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
651fe0291e7e49bd9e11f2dba312ed1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-20-004919-a.b4
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Рішення Замовника оформлене у вигляді Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунальної установи "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради, про визнання ТОВ "Енергопроект ЛТД" від 29.05.2025 року, є таким, що суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (ЗАХІДМАРКЕТ).pdf.asice-23.zip 03.06.2025 21:04
- 4. ВІдповідність технічним вимогам-2-14-17.pdf 03.06.2025 21:04
- Скарга АМКУ (ЗАХІДМАРКЕТ).pdf 03.06.2025 21:05
- sign.p7s 03.06.2025 21:07
- рішення від 05.06.2025 №8979.pdf 05.06.2025 16:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2025 №9475.pdf 16.06.2025 12:53
- рішення від 13.06.2025 №9475.pdf 18.06.2025 16:38
- Протокол УО про намір укласти договір.pdf 09.06.2025 12:43
- Пояснення на скаргу ТОВ Західмаркет.pdf 09.06.2025 12:43
- Протокол УО відповіді на звернення.doc 09.06.2025 12:43
- Протокол УО про намір укласти договір.docx 09.06.2025 12:43
- ТД Тверде паливо (нова редакція).doc 09.06.2025 12:43
- Пояснення на скаргу ТОВ «Західмаркет» щодо закупівлі UA-2025-03-20-004919-a .doc 09.06.2025 12:43
- Додаток №1 (зі змінами 4).doc 09.06.2025 12:43
- Протокол УО про скасування рішення про визначення переможця.pdf 19.06.2025 11:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2025 21:13
Дата розгляду скарги:
13.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2025 16:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.06.2025 16:38
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2025 11:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасоване рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Енергопроект ЛТД" (код ЄДРПОУ: 40401054) переможцем за процедурою закупівлі — "Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-20-004919-а, на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
92ac4443567e4459853accf93a6ad6b3
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
Рішення Замовника оформлене у вигляді Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунальної установи "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради, про визнання ТОВ "Енергопроект ЛТД" від 29.05.2025 року, є таким, що суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (ЗАХІДМАРКЕТ).pdf
-
-
Назва доказу:
Документи, щодо якості пропонованої продукції
-
Опис доказу:
Документи, щодо якості пропонованої продукції
-
Повʼязаний документ:
4. ВІдповідність технічним вимогам-2-14-17.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (ЗАХІДМАРКЕТ).pdf.asice-23.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
16662f121ad541ad8a7f338908e159a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-20-004919-a.c3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
16 квітня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-85.zip 17.04.2025 21:54
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf 17.04.2025 21:55
- Протокол УО про внесення змін (2).pdf 17.04.2025 21:55
- рішення від 10.04.2025 № 5705.pdf 17.04.2025 21:55
- sign.p7s 17.04.2025 21:57
- рішення від 21.04.2025 № 6244.pdf 21.04.2025 15:31
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2025 № 6665.pdf 29.04.2025 13:13
- рішення від 28.04.2025 № 6665.pdf 30.04.2025 18:16
- Оголошення (зі змінами 2).doc 22.04.2025 16:52
- Протокол УО про надання пояснень(2).pdf 22.04.2025 16:52
- Додаток №1 (зі змінами 2).doc 22.04.2025 16:52
- Оголошення (зі змінами).doc 22.04.2025 16:52
- Протокол УО про внесення змін (3).pdf 22.04.2025 16:52
- Додаток №1 (зі змінами 3).doc 22.04.2025 16:53
- Протокол УО про внесення змін (2).pdf 22.04.2025 16:53
- Оголошення (зі змінами 3).doc 22.04.2025 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2025 21:59
Дата розгляду скарги:
28.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2025 15:32
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.04.2025 18:20
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.04.2025 18:20
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
427acf9cbc8f480b8d7fc4e1b98b335c
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
16 квітня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
Рішення від 10.04.2025 №5705
-
Опис доказу:
Рішення від 10.04.2025 №5705
-
Повʼязаний документ:
рішення від 10.04.2025 № 5705.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол
-
Опис доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО про внесення змін (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ (підписана)
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ (підписана)
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-85.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
321ea9287bbf41bd9c2245c5458bb670
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-20-004919-a.b2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
24 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
17.04.2025 20:13
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
94ae449db1e94817a6e14088fb9a2cdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-20-004919-a.a1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
24 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-79.zip 24.03.2025 18:11
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf 24.03.2025 18:12
- Документ про якість.pdf 24.03.2025 18:12
- ДСТУ 8358.pdf 24.03.2025 18:12
- Лист-відповідь.pdf 24.03.2025 18:12
- аналог〓чнии〓_договір_2023_року_Нафта_Сливинськии〓.pdf 24.03.2025 18:12
- sign.p7s 24.03.2025 18:19
- Лист запит.pdf 31.03.2025 10:00
- лист енерго (2).pdf 31.03.2025 10:00
- Пояснення .pdf 31.03.2025 10:00
- рішення від 26.03.2025 № 4704.pdf 26.03.2025 16:41
- інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 03.04.2025 № 826.pdf 03.04.2025 19:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2025 № 5705.pdf 11.04.2025 13:54
- рішення від 10.04.2025 № 5705.pdf 15.04.2025 08:06
- Додаток №5.doc 28.03.2025 15:22
- ТД Тверде паливо.doc 28.03.2025 15:22
- Оголошення зі змінами.pdf 28.03.2025 15:22
- Пояснення на скаргу.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток 5 .1 Договір поставки Брикетів паливних з деревини.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток 5 Договір поставки Брикетів паливних з деревини.pdf 28.03.2025 15:22
- Оголошення.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток 4.1 Сертифікат якості на брикет.pdf 28.03.2025 15:22
- Протокол УО про внесення змін.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток 3 Копія ДСТУ 8358.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток №1.doc 28.03.2025 15:22
- Додаток 2.1 Аналогічний договір постачання.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток №2.doc 28.03.2025 15:22
- Додаток №1 (із змінами).doc 28.03.2025 15:22
- Протокол УО.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток 2.3 звіт про виконання аналогічного договору UA-2023-04-12-005922-a.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток 4.2 Сертифікат якості на брикет.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток 2.5 Звіти про невиконанні Договори.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток 2.4 Звіт про виконання аналогічного договору UA-2023-11-15-009585-a.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток 2.2 Аналогічний договір постачання.pdf 28.03.2025 15:22
- Протокол УО відповіді на звернення.doc 28.03.2025 15:22
- Додаток 5 .2 Гарантійний лист виробника про поставку Брикетів паливних з деревини.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток 1 аналітика clarity project.infotenderer 32872463.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток 2.3.2 лист відгук 2.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток 2.3.1 лист відгук 1.pdf 28.03.2025 15:22
- Додаток №3.doc 28.03.2025 15:22
- Додаток №6.docx 28.03.2025 15:22
- Додаток №4.doc 28.03.2025 15:22
- Пояснення на скаргу.doc 31.03.2025 09:06
- Протокол УО про внесення змін (2).pdf 15.04.2025 11:41
- Додаток №1 (зі змінами 2).doc 15.04.2025 11:41
- Протокол УО про внесення змін (3).pdf 08.05.2025 16:13
- Додаток №1 (зі змінами 2).doc 08.05.2025 16:13
- Протокол УО про внесення змін (2).pdf 08.05.2025 16:13
- Додаток №1 (зі змінами 3).doc 08.05.2025 16:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2025 18:22
Дата розгляду скарги:
03.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2025 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.04.2025 08:06
Дата виконання рішення Замовником:
08.05.2025 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №5705-р/пк-пз від 10.04.2025 року, уповноваженою особою внесені зміни до тендерної документації по закупівлі Твердого палива (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), Брикети паливні з деревини, Торфобрикети) (номер оголошення UA-2025-03-20-004919-a), з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині Рішення Комісії АМКУ, а саме:
1. Пункт 6. Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам замовника, що вказана у змісті технічної специфікації, яка надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинна бути підтверджена шляхом надання учасником у складі тендерної пропозиції наступних документів:
Для брикетів паливних із деревини:
- Брикети повинні бути виготовлені з деревини хвойних та листяних порід, зі зв’язувальною речовиною. Діаметром (товщиною) – т 25-75 мм, довжина 10-400 мм. Технічні вимоги згідно табл. 2 ДСТУ 8358:2015 Брикети та гранули паливні з деревинної сировини для першої групи якості.
На підтвердження відповідності запропонованого товару усім вимогам визначеним для брикетів, відповідно до таблиці 2 ДСТУ 8358:2015, показникам та їх значенням необхідно надати: копію документів про якість, в якому має бути зазначено інформацію про дату виготовлення товару, термін зберігання, партію товару.
2. Внесення змін викладено у:
- Протоколі уповноваженої особи про внесення змін від 15.04.2025 року та Додатку 1 до тендерної документації (редакція зі змінами);
- Протоколі уповноваженої особи про внесення змін від 18.04.2025 року та Додатку 1 до тендерної документації (редакція зі змінами).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9baab90136524cd1afc453c6f4e385c2
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
24 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Опис доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
аналог〓чнии〓_договір_2023_року_Нафта_Сливинськии〓.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від постачальника
-
Опис доказу:
Лист від постачальника
-
Повʼязаний документ:
Лист-відповідь.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 8358:2015
-
Опис доказу:
ДСТУ 8358:2015
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 8358.pdf
-
-
Назва доказу:
Документ про якість
-
Опис доказу:
Документ про якість
-
Повʼязаний документ:
Документ про якість.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-79.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації