• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних та небезпечних відходів)

Рішенням уповноваженої особи

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 144.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2025 11:21 - 29.03.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

Скарга

Номер: 3ec5e380762b4c0eadb3e2cf9ae46c12
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-20-004240-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Дата розгляду скарги: 02.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.03.2025 16:33
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.04.2025 12:10
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.04.2025 12:10
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 58d8f011c1e84c41b24c4328b3514d2e
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 20.03.2025 року Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР) (далі-Замовник) опублікував оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних та небезпечних відходів)» з очікуваною вартістю 320 000,00 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації зі змінами по Процедурі закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-20-004240-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.

пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1 П.10 додатку 6 до тендерної документації документи, які підтверджують перевірку знань з охорони праці керівника підприємства або відповідальної особи з охорони праці, та документи, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства Відповідно до ст.15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Таким чином, на підприємствах, де відсутні працівники не вимагається наявність інженера з охорони праці/відповідного з охорони праці.

Стосовно проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки, то предмет закупівлі жодним чином не стосується надання послуг чи виконання робіт протипожежного призначення. Надання послуг за закупівлею не передбачає послуг, пов'язаних з підвищеною пожежною небезпекою. Крім цього, наказ МІНІСТЕРСТВА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ від 29.09.2003 N 368, який визначав перелік посад для яких є обов’язковою перевірку знань з питань пожежної безпеки втратив чинність.

Таких вимог щодо наявності документів, який вимагаються у цьому пункті, виключно для керівника або іншої посадової особи не встановлюють норми чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази).
Скаржнику видана ліцензія на право провадження діяльність, яка стосується надання послуг за закупівлею, що додатково підтверджує дискримінаційність вимоги, зазначеної у цьому пункті.

2 П.10 додатку 6 до тендерної документації документи, що підтверджують проходження навчання робітників з пожежно-технічного мінімуму Предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Предмет закупівлі жодним чином не стосується надання послуг чи виконання робіт протипожежного призначення. Надання послуг за закупівлею не передбачає послуг, пов'язаних з підвищеною пожежною небезпекою.

Крім цього, Положення МВС України N 628 від 17.11.94, яке регулювало проходження навчання робітників з пожежно-технічного мінімуму втратило чинність. Крім цього, у ньому також було зазначено, що проходження навчання робітників з пожежно-технічного мінімуму передбачено стосовно надання послуг пов'язаних з підвищеною пожежною небезпекою.

Таких вимог щодо наявності документів, які вимагаються у цьому пункті не встановлюють норми чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази).
Скаржнику видана ліцензія на право провадження діяльність, яка стосується надання послуг за закупівлею, що додатково підтверджує дискримінаційність вимоги, зазначеної у цьому пункті.


Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.

Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
3 П.10 додатку 6 до тендерної документації документи, що підтверджують проходження навчання керівника (або іншої посадової особи) підприємства з питань поводження з відходами Скаржник має сертифікати про професійну підготовку щодо управління небезпечними відходами (додаються як докази) для працівників, які не є керівником підприємства чи посадовими особами.

Таких вимог щодо наявності документів, який вимагаються у цьому пункті, виключно для керівника або іншої посадової особи не встановлюють норми чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази).
Скаржнику видана ліцензія на право провадження діяльність, яка стосується надання послуг за закупівлею, що додатково підтверджує дискримінаційність вимоги, зазначеної у цьому пункті.

Замовник повинен був передбачити можливість надання таких документів стосовно керівника або іншого працівника підприємства.

Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.

Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.

4 П.10 додатку 6 до тендерної документації диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» ( не менше 2-х осіб); У Скаржника наявний 1 еколог з дипломом за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища» (додається як доказ). При цьому безпідставною є вимога щодо наявності диплома або сертифіката лише за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування», не допускаючи наявність еквівалентного документа щодо освіти за екологічним напрямком.

Таких вимог щодо наявності диплома або сертифіката, який вимагається у цьому пункті, та для не менше 2 осіб не встановлюють норми чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази).
Скаржнику видана ліцензія на право провадження діяльність, яка стосується надання послуг за закупівлею, що додатково підтверджує дискримінаційність вимоги, зазначеної у цьому пункті.

Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.

Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
5 П.10 додатку 6 до тендерної документації Інформація щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг:
- документальне підтвердження (наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо), що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору);
- акредитаційний сертифікат, що наданий суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо), який здійснює господарську діяльність з медичної практики (дійсний на весь період договору)
- Щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа»(згідно Наказу МОЗУ та МВСУ від 31.01.2013 року №65/80) - надати диплом про навчання та посвідчення про проходження атестації за спеціальністю;
- документальне підтвердження (довідка/витяг тощо) про наявність запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору);
Договори мають бути укладені безпосередньо з суб’єктом господарювання який здійснює господарську діяльність з медичної практики (ФОП, лікарня тощо)
Договори цивільно-правового характеру не передбачені Відповідно до п.2.3. Розділу ІІ наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів за результатом попереднього (періодичного) медичного огляду медична комісія видає Медичну довідку.

Наказ №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів не регламентує та не встановлює обов’язку підприємству мати на підприємстві таке документальне підтвердження як:
- наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству;
- договір, укладений із з суб’єктом господарювання який здійснює господарську діяльність з медичної практики (ФОП, лікарня, медична установа, тощо)предметом якого є надання послуг з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України).

Тому, зазначене Замовником документальне підтвердження інформації щодо щозмінних (перед рейсових та/або після рейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів складене всупереч вимогам наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.

Скаржник має як доказ та надає Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022 року та Наказ МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80.

Разом, з тим Скаржник вважає інформація щодо щозмінних (перед рейсових та/або після рейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг має підтверджуватись медичною довідкою працівника водія, але не документами, які Замовник вимагає в цій частині тендерної документації.

Крім цього, чинним законодавством, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (які надаються в якості доказів) також не передбачена обов’язкова наявність вищезазначених документів, які вимагає Замовник. Разом з цим, даними Ліцензійними умовами встановлений вичерпний перелік документів, який повинен бути наявний в суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність з управління небезпечними відходами.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий і за відсутності вищезазначених документів, які вимагає Замовник.

Більше того, вищезазначені документи, які вимагаються Замовником передбачені для суб’єктів господарювання, які провадять медичну практику. Скаржник не є таким суб’єктом. Крім цього, чинним законодавством, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 також не передбачено, що суб’єкти господарювання, які провадять господарську діяльність з управління небезпечними відходами повинні провадити також і медичну практику. Цими ж нормативно-правовими актами не вимагається наявність документів, які передбачені в цій вимозі.

Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.

Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.

Про дискримінаційний характер даної вимоги свідчать також рішення АМКУ №12160-р/пк-пз від 15.07.2024 (додається в якості доказу).
6 П.10 додатку 6 до тендерної документації документи, що підтверджують проходження навчання робітників щодо роботи по виробництву, зберіганню, використанню, транспортуванню, утилізації та знешкодженню речовин, які відносяться до І та ІІ класів небезпеки за «Правилами безпеки при зберіганні, перевезенні та використанні сильнодіючих отруйних речовин»; Предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Предмет закупівлі жодним чином не стосується зберігання, перевезення та використання сильнодіючих отруйних речовин.

Таких вимог щодо наявності документів, які вимагаються у цьому пункті не встановлюють норми чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази). Зберігання, перевезення та використання сильнодіючих отруйних речовин є іншим видом діяльності, ніж управління небезпечними відходами, і суб’єкти господарювання, які здійснюють управління небезпечними відходами, не зобов’язані також здійснювати діяльність із зберігання, перевезення та використання сильнодіючих отруйних речовин.
Скаржнику видана ліцензія на право провадження діяльність, яка стосується надання послуг за закупівлею, що додатково підтверджує дискримінаційність вимоги, зазначеної у цьому пункті.


Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.

Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
7 П.10 додатку 6 до тендерної документації Посвідчення курсу «Спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум) працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою») – не менше 2-х осіб Предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Предмет закупівлі жодним чином не стосується надання послуг чи виконання робіт протипожежного призначення. Надання послуг за закупівлею не передбачає послуг, пов'язаних з підвищеною пожежною небезпекою.

Крім цього, Положення МВС України N 628 від 17.11.94, яке регулювало проходження навчання робітників з пожежно-технічного мінімуму втратило чинність. Крім цього, у ньому також було зазначено, що проходження навчання робітників з пожежно-технічного мінімуму передбачено стосовно надання послуг пов'язаних з підвищеною пожежною небезпекою.

Таких вимог щодо наявності документів, які вимагаються у цьому пункті не встановлюють норми чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази).
Скаржнику видана ліцензія на право провадження діяльність, яка стосується надання послуг за закупівлею, що додатково підтверджує дискримінаційність вимоги, зазначеної у цьому пункті.


Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.

Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
8 П.10 додатку 6 до тендерної документації Посвідчення курсу «Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи, пов’язані з переробкою пластичних мас за правилами з охорони праці з перероблення пластичних мас» (не менше 2-х осіб) Предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Предмет закупівлі жодним чином не стосується виконання робіт, пов’язаних з переробкою пластичних мас за правилами з охорони праці з перероблення пластичних мас. Такі роботи не виконуються також під час надання послуг за даною закупівлею.

Таких вимог щодо наявності документів, які вимагаються у цьому пункті не встановлюють норми чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази).
Скаржнику видана ліцензія на право провадження діяльність, яка стосується надання послуг за закупівлею, що додатково підтверджує дискримінаційність вимоги, зазначеної у цьому пункті.


Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.

Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
9 П.10 додатку 6 до тендерної документації Посвідчення курсу «Спеціальне навчання працівників за курсом «Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками» Предметом закупівлі є Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Предмет закупівлі жодним чином не стосується виконання робіт, пов’язаних з переробкою використання виробничого обладнання працівниками.

Таких вимог щодо наявності документів, які вимагаються у цьому пункті не встановлюють норми чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази).
Скаржнику видана ліцензія на право провадження діяльність, яка стосується надання послуг за закупівлею, що додатково підтверджує дискримінаційність вимоги, зазначеної у цьому пункті.

Відповідно до НПАОП 0.00-7.14-17 (додається як доказ) використання виробничого обладнання - діяльність, пов'язана з виробничим обладнанням, зокрема запуск або зупинка обладнання, його використання за призначенням, транспортування, ремонт, модифікація (реконструкція, модернізація), нагляд і технічне обслуговування, у тому числі очищення. Такі роботи не передбачені предметом закупівлі.

Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.

Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
10 П.12, 13, 14 додатку 6 до тендерної документації 12. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено).
13. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено).
14. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування Замовник передбачає можливість надання лише сертифікатів ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT), ISO 14001:2015 IDT, ISO 45001:2018 і при цьому не передбачає можливості надання еквівалентних сертифікатів. У Скаржника наявний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (додаються в якості доказів). Разом з цим, маючи еквівалентні сертифікат Скаржник позбавлений права взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки не має сертифікатів, які вимагає Замовник в умовах тендерної документації, а можливість надання еквівалентних сертифікатів не передбачена.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації і неможливість надання еквівалентних сертифікатів. Замовник повинен би був передбачити можливість надання також еквівалентних сертифікатів, зокрема сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015.

Дискримінаційність такої вимоги підтверджується також рішенням АМКУ № 15104-р/пк-пз від 10.09.2024 (додається як доказ).
11 Додаток 6 до тендерної документації Залучення третіх осіб для виконання Договору заборонено.
Дана вимога прямо суперечить Особливостям та Закону України «Про публічні закупівлі» (додаються як докази), відповідно до яких для виконання Договору можуть бути залучений субпідрядник/співвиконавець, який є третьою особою.

Скаржник планує залучити субпідрядника/співвиконавця для надання послуг. Але умови тендерної документації безпідставно не дозволяють Скаржнику таке залучення третіх осіб.

Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.

Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.

Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги або відмінити процедуру закупівлі у разі неможливості внесення таких змін. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації