-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Напівбрикети торф’яні , вугілля камˊяне ДК 021-2015 - 09110000-3 – Тверде паливо
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2025 09:41 - 11.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
91fae72c29054a4a9ab95b154fc5230e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-20-001186-a.b1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
21 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (РЕСУРСИ)-2-.pdf.asice.zip 24.03.2025 09:45
- S0110014_1_м,_2_м_Фінансова_звітність_малого_підприємства (5).pdf 24.03.2025 09:45
- Квитанція 2 (13).pdf 24.03.2025 09:45
- Скарга АМКУ (РЕСУРСИ)-2-.pdf 24.03.2025 09:45
- лист енерго (1).pdf 24.03.2025 09:46
- (РСТ УРСР 1297-82).pdf 24.03.2025 09:46
- 7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf 24.03.2025 09:46
- 20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 24.03.2025 09:46
- Витяг ЄДР.pdf 24.03.2025 09:46
- sign.p7s 24.03.2025 09:50
- Документ1.docx 24.03.2025 16:32
- Додаток 2_зі змінами.docx 26.03.2025 19:31
- Додаток 4_зі змінами.docx 26.03.2025 19:31
- Пояснення до скарги.pdf 26.03.2025 19:31
- Протокол №7.pdf 26.03.2025 19:31
- додаток 1 зі змінами.docx 26.03.2025 19:31
- Зміни_2.docx 26.03.2025 19:31
- тендерна документація зі змінами.docx 26.03.2025 19:31
- Протокол №8.pdf 08.04.2025 12:01
- Зміни 3.docx 08.04.2025 12:01
- Додаток 1_зі змінами 2.docx 08.04.2025 12:01
- Додаток 4_зі змінами 2.docx 08.04.2025 12:01
- тендерна документація зі змінами 2.docx 08.04.2025 12:12
- рішення від 26.03.2025 № 4703.pdf 26.03.2025 16:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2025 № 5254.pdf 04.04.2025 12:41
- рішення від 03.04.2025 № 5254.pdf 07.04.2025 18:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2025 11:15
Дата розгляду скарги:
03.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2025 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.04.2025 18:31
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2025 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Опорний заклад освіти "Крилівський ліцей" Корецької міської ради (код
ЄДРПОУ: 22564462) вніс зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі -
"Напівбрикети торф’яні , вугілля камˊяне ДК 021- 2015 - 09110000-3 – Тверде паливо",
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-20-001186-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1e4e6ba605be470ebeb881630c5ffc43
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
21 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
Витяг з ЄДР
-
Опис доказу:
Витяг з ЄДР
-
Повʼязаний документ:
Витяг ЄДР.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Опис доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Повʼязаний документ:
20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 3472:2015
-
Опис доказу:
ДСТУ 3472:2015
-
Повʼязаний документ:
7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf
-
-
Назва доказу:
РСТ УРСР 1297-82
-
Опис доказу:
РСТ УРСР 1297-82
-
Повʼязаний документ:
(РСТ УРСР 1297-82).pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від постачальника
-
Опис доказу:
Лист від постачальника
-
Повʼязаний документ:
лист енерго (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (РЕСУРСИ)-2-.pdf
-
-
Назва доказу:
Квитанція до фін звітності
-
Опис доказу:
Квитанція до фін звітності
-
Повʼязаний документ:
Квитанція 2 (13).pdf
-
-
Назва доказу:
Фін звітність
-
Опис доказу:
Фін звітність
-
Повʼязаний документ:
S0110014_1_м,_2_м_Фінансова_звітність_малого_підприємства (5).pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (РЕСУРСИ)-2-.pdf.asice.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації