-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО (ДТ)
Торги не відбулися
296 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 484.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 484.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2025 10:18 - 30.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА дискримінаційні умови
Номер:
6ae10c53e5134ce8b5e7651bf2f417b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-20-000779-a.a1
Назва:
СКАРГА дискримінаційні умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 24.03.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації.pdf 24.03.2025 17:05
- 24.03.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації ДОК.docx 24.03.2025 17:05
- Технічні та якісні Дизельне паливо.pdf 24.03.2025 17:05
- Договір БРСМ Девон.pdf 24.03.2025 17:05
- Талони АЗС БРСМ.pdf 24.03.2025 17:05
- відстань від смт. Пісочин до м. Харків вул. Залютинська, 16 АЗС БРСМ-НАФТА.PNG 24.03.2025 17:05
- 9001 2015.pdf 24.03.2025 17:05
- відстань від смт. Пісочин до м. Харків вул. Залютинська, 3 АЗС БРСМ-НАФТА.PNG 24.03.2025 17:05
- sign.p7s 24.03.2025 17:06
- Рішення від 26.03.2025 №4681.pdf 26.03.2025 16:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2025 №5237.pdf 04.04.2025 12:20
- Рішення від 03.04.2025 №5237.pdf 07.04.2025 19:09
- Протокол 13.pdf 08.04.2025 13:52
- Протокол уповноваженой особи про внесення змін( ДТ).docx 08.04.2025 13:52
- Перелік змін до ТД згідно рішення АМКУ.docx 14.04.2025 08:36
- Протокол уповноваженой особи про внесення змін( ДТ1404).docx 14.04.2025 08:36
- Протокол від 14.04.pdf 14.04.2025 08:36
- ТД_ВТ_з_Особливостями_,ДТ (нова редакція 14.04.2025).doc 14.04.2025 08:36
- Перелік змін до ТД згідно рішення АМКУ(нова редакція 21.04.2025).docx 21.04.2025 08:49
- ТД_ВТ_з_Особливостями_,ДТ (нова редакція 21.04.2025).doc 21.04.2025 08:49
- Протокол уповноваженой особи про внесення змін( ДТ2104).docx 21.04.2025 08:49
- ТД_ВТ_з_Особливостями_,ДТ (нова редакція 21.04.2025).doc 28.04.2025 08:59
- Перелік змін до ТД згідно рішення АМКУ(нова редакція 21.04.2025).docx 28.04.2025 08:59
- Перелік змін до ТД згідно рішення АМКУ(нова редакція 28.04.2025).docx 28.04.2025 09:07
- ТД_ВТ_з_Особливостями_,ДТ (нова редакція 28.04.2025).doc 28.04.2025 09:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2025 17:52
Дата розгляду скарги:
03.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2025 16:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.04.2025 19:09
Дата виконання рішення Замовником:
28.04.2025 09:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено в новійредакції в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі за предметом закупівлі «ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО (ДТ)» код за ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (далі – Закупівля) з метою виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавста у сфері публічних закупівель № 5237-р/пк-пз від 03.04.2025 р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dc85eed523004cc2a29cb5b884e4f656
Заголовок пункту скарги:
ВИКЛЮЧИТИ І. Умову в частині наявності: документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 1 до тендерної документації 3.5. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності у учасника та надання останнім у складі пропозиції:
- документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання;
Замовником визначає дискримінаційну умову та таку, що обмежує Суб’єкт оскарження в можливості взяти участь у відповідній процедурі закупівлі щодо надання учасниками: документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника:
Стандарт ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якості» сприяє прийняттю процесного підходу під час розробляння, запровадження та поліпшування результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог, зокрема при здійсненні господарської діяльності підприємства.
За своєю суттю відповідний стандарт підтверджує систему управління якістю надання послуг при здійсненні господарської діяльності підприємства, зокрема встановлює системи та процеси, а також ресурси, потрібні для отримання результатів відповідно до вимог замовників і політик організації, а також ідентифікації ризиків та можливостей підприємства.
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ стандарту ДСТУ 9001:2015 (Додаток 1 до Скарги):
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Систему управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» - це система, яка впроваджується на підприємстві СУБ’ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ щодо ведення господарських процесів у відповідності до вимог якості та надійсності здійснення господарської діяльності. За своїм змістом така система управління якістю на підприємстві свідчить про ДОДАТКОВЕ проходження навчання для більш кращього ведення господарської діяльності.
При тому, що ЖОДЕН нормативно-правовий акт не передбачає для здійснення суб’єктом господарювання підприємницької діяльності отримання документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю як у суб’єкта господарювання.
Відповідна процедура закупівлі оголошена Замовником на закупівлю ТОВАРУ, а саме за предметом: ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО (ДТ) код за ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти.
П. 34 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає визначення поняття ТОВАР – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Сертифікат системи управління якістю згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» не визначає технічні та якісні характеристики на Дизельне паливо, не забезпечує умови щодо поставки такого палива Замовнику.
Згідно Проєкту договору Замовника, предмет договору: 1. Продавець зобов'язується поставити Покупцеві товар, зазначений в цьому Договорі Дизельне паливо (ДТ) (ДК 021:2015, код 09130000-9 Нафта і дистиляти), а Покупець - прийняти і оплатити такий товар в порядку та на умовах, вказаних у цьому Договорі та додатках (додаткових договорах) до нього..
Суб’єкт оскарження не має необхідності отримувати Сертифікат на відповідну систему управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015, для виконання зобов’язань з поставки Товару (Дизельного палива) Замовнику.
Підприємство, яке створене та зареєстроване у відповідному до вимог законодавства порядку, яке має профільну діяльність згідно КВЕД: 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, - НЕ МАЄ законодавчої необхідності отрминня “додаткових курсів” з покращення діяльності підприємства.
Предметом відповідної процедри закупівлі є Товар, який Суб’єкт оскарження планує поставити через партнерську мережу АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Вимога Замовника до учасників надати у складі Пропозиції документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, - встановлює дискримінаційні умови у зв'язку з чим Суб’єкт оскарження вимагає виключити зазначені вимоги.
ч. 5 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” визначає, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик ТОВАРУ, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Товаром за відповідною процедурою закупівлі є – Дизельне паливо, а не послуги з систем менедженту на підтприємстві учасника, які свідчать про впровадження додаткових систем керування, управління та покращення діяльності підприємства, але при цьому жодним чином не впливають на якість Товару та спроможність Суб’єкта оскарження поставити відповідний Товар Замовнику.
Отже, Замовник має право вимагати наявність документів, що підтверджують якість пропонуємого товару, а не системи управління якістю на підприємстві учасника, оскільки такі документи встановлюють надмірні додаткові умови для суб’єктів підприємницької діяльності, але при цьому – не забезпечують виконання такими суб’єктами умов з поставки Товару.
Фактично Замовником з незрозумілих причин без жодного обґрунтування вимагає документ, який не має жодного відношення до предмету закупівлі (ТОВАРУ) і Суб’єкт оскарження позбавлений будь-якої можливості виконати дану дискримінаційну вимогу, оскільки не має відповідних документів.
На виконання ст. 23 Закону щодо підтвердження того, що пропоновані учасниками товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації, Суб’єкт оскарження може надати сертифіка відповідності, паспорт якості та декларацію про відповідність виробника, оскільки саме такий документи підтверджує відповідність вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та/або ДСТУ 7688:2015 для Дизельного палива (згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації щодо встановлення Технічних та якісних характеристик Товару).
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 1 до тендерної документації 3.5. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності у учасника та надання останнім у складі пропозиції:
- документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання;
Замовником визначає дискримінаційну умову та таку, що обмежує Суб’єкт оскарження в можливості взяти участь у відповідній процедурі закупівлі щодо надання учасниками: документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника:
Стандарт ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якості» сприяє прийняттю процесного підходу під час розробляння, запровадження та поліпшування результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог, зокрема при здійсненні господарської діяльності підприємства.
За своєю суттю відповідний стандарт підтверджує систему управління якістю надання послуг при здійсненні господарської діяльності підприємства, зокрема встановлює системи та процеси, а також ресурси, потрібні для отримання результатів відповідно до вимог замовників і політик організації, а також ідентифікації ризиків та можливостей підприємства.
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ стандарту ДСТУ 9001:2015 (Додаток 1 до Скарги):
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Систему управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» - це система, яка впроваджується на підприємстві СУБ’ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ щодо ведення господарських процесів у відповідності до вимог якості та надійсності здійснення господарської діяльності. За своїм змістом така система управління якістю на підприємстві свідчить про ДОДАТКОВЕ проходження навчання для більш кращього ведення господарської діяльності.
При тому, що ЖОДЕН нормативно-правовий акт не передбачає для здійснення суб’єктом господарювання підприємницької діяльності отримання документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю як у суб’єкта господарювання.
Відповідна процедура закупівлі оголошена Замовником на закупівлю ТОВАРУ, а саме за предметом: ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО (ДТ) код за ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти.
П. 34 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає визначення поняття ТОВАР – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Сертифікат системи управління якістю згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» не визначає технічні та якісні характеристики на Дизельне паливо, не забезпечує умови щодо поставки такого палива Замовнику.
Згідно Проєкту договору Замовника, предмет договору: 1. Продавець зобов'язується поставити Покупцеві товар, зазначений в цьому Договорі Дизельне паливо (ДТ) (ДК 021:2015, код 09130000-9 Нафта і дистиляти), а Покупець - прийняти і оплатити такий товар в порядку та на умовах, вказаних у цьому Договорі та додатках (додаткових договорах) до нього..
Суб’єкт оскарження не має необхідності отримувати Сертифікат на відповідну систему управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015, для виконання зобов’язань з поставки Товару (Дизельного палива) Замовнику.
Підприємство, яке створене та зареєстроване у відповідному до вимог законодавства порядку, яке має профільну діяльність згідно КВЕД: 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, - НЕ МАЄ законодавчої необхідності отрминня “додаткових курсів” з покращення діяльності підприємства.
Предметом відповідної процедри закупівлі є Товар, який Суб’єкт оскарження планує поставити через партнерську мережу АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Вимога Замовника до учасників надати у складі Пропозиції документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, - встановлює дискримінаційні умови у зв'язку з чим Суб’єкт оскарження вимагає виключити зазначені вимоги.
ч. 5 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” визначає, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик ТОВАРУ, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Товаром за відповідною процедурою закупівлі є – Дизельне паливо, а не послуги з систем менедженту на підтприємстві учасника, які свідчать про впровадження додаткових систем керування, управління та покращення діяльності підприємства, але при цьому жодним чином не впливають на якість Товару та спроможність Суб’єкта оскарження поставити відповідний Товар Замовнику.
Отже, Замовник має право вимагати наявність документів, що підтверджують якість пропонуємого товару, а не системи управління якістю на підприємстві учасника, оскільки такі документи встановлюють надмірні додаткові умови для суб’єктів підприємницької діяльності, але при цьому – не забезпечують виконання такими суб’єктами умов з поставки Товару.
Фактично Замовником з незрозумілих причин без жодного обґрунтування вимагає документ, який не має жодного відношення до предмету закупівлі (ТОВАРУ) і Суб’єкт оскарження позбавлений будь-якої можливості виконати дану дискримінаційну вимогу, оскільки не має відповідних документів.
На виконання ст. 23 Закону щодо підтвердження того, що пропоновані учасниками товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації, Суб’єкт оскарження може надати сертифіка відповідності, паспорт якості та декларацію про відповідність виробника, оскільки саме такий документи підтверджує відповідність вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та/або ДСТУ 7688:2015 для Дизельного палива (згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації щодо встановлення Технічних та якісних характеристик Товару).
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 9001 2015
-
Повʼязаний документ:
9001 2015.pdf
-
-
Назва доказу:
Талони
-
Повʼязаний документ:
Талони АЗС БРСМ.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ Девон.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості на Дизельне паливо
-
Повʼязаний документ:
Технічні та якісні Дизельне паливо.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): І. Умову в частині наявності: документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання;
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
d05d94e929f94b1c8f6c5126e1c5ce44
Заголовок пункту скарги:
ВИКЛЮЧИТИ ІІ. Умову в частині наявності: саме не менше 2 (двох) АЗС в смт. Пісочин:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 1 до тендерної документації 3.2. Довідку із переліком АЗС Учасника Учасник торгів повинен мати розвинену мережу власних, орендованих або партнерських АЗС для забезпечення заправки транспорту замовника, як в місцях розміщення транспортних засобів так і по маршрутах пересування їх під час відряджень. Обов’язкова наявність не менше 2 АЗС в смт. Пісочин, а також наявність АЗС в м. Харків, м. Київ, на трасі Харків-Київ .
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності: не менше 2 АЗС в смт. Пісочин, а також наявність АЗС в м. Харків, м. Київ, на трасі Харків-Київ.
Щодо наявності саме не менше 2 (двох) АЗС в смт. Пісочин:
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Зазначена мережа АЗС має автозаправні станції по всій території України, а також достатню кількість АЗС у Харківській області (в тому числі в в м. Харків, м. Київ, на трасі Харків-Київ), АЛЕ не має АЗС в адміністративно-територіальних межах смт. Пісочин..
З огляду на вищезазначене, умови тендерної документації Замовника містять вимоги, які унеможливлюють взяти участь у закупівлі тим учасникам, які не мають саме не менше 2 АЗС в смт. Пісочин.
Суб’єкт оскарження може запропонувати Замовнику АЗС за адресами:
ЗГІДНО ВИМОГИ: АЗС на трасі Харків-Київ
Полтавська область, Чутівський район, смт. Чутове, вул. Короленка, 8
Полтавська область, Полтавський район, с. Копили, вул. Стрельнікова,1-В
Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Європейська, 157
Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 209
Київська обл., м. Бориспіль, Київський шлях, 2/7
ЗГІДНО ВИМОГИ: м. Київ
м. Київ, вул. Світла, 1
м. Київ, вул. Маяковського, 54/1
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 15
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 9
м. Київ, вул. Братиславська, 9-А
м. Київ, пр-т Правди, 39А
м. Київ, вул. Костянтинівська, 75Г
м. Київ, вул. Лугова, 13
м. Київ, вул. Новомостицька, 23
м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 33/162
м. Київ, вул. В. Брожко, 38-А
м. Київ, вул. Жуковського, 22
м. Київ, пр-т Ю.Гагаріна, 21-А
м. Київ, провулок Карельський, 7/2
м. Київ, вул. О.Теліги, 12-Б
ЗГІДНО ВИМОГИ: м. Харків
Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
Харківська обл., м. Харків, Московський пр-т, 195А
Харківська обл., м. Харків, вул. Валентинівська, 2А
Харківська обл., м. Харків, вуд. Клочківська 134А
Харківська обл., м.Харків, вул. Клочківськая, 67
Харківська обл., м.Харків, вуд. Дерев’янка, 1В
Харківська обл., м.Харків, пр-т Любові Малої, 2Г
Харківська обл., м. Харків, Магістральний в’їзд, 1Б
Харківська обл., м.Харків, вул. Залютинська, 16
Харківська обл., м. Харків, вул. Залютинська, 3
Харківська обл., м. Харків, вул. Льва Ландау, 155Б
Харківська обл., м. Харків, вул. Матюшенка, 13
Харківська обл., м. Харків, вул. Свистунова буд. 11
Харківська обл., м. Харків, вул. Велика Панасівка, буд. 82 А
Харківська обл., м.Харків, провулок Достатку, 19
Харківська обл., м. Харків, вул. Велика Кільцева, 6В
Харківська обл., м. Харків, пр-т Ювілейний, 45А
Харківська обл., м. Харків, Салтівське шосе, 173
А також інші АЗС по всій території України, з адресами яких можна ознайомитись на сайті мережі АЗС БРСМ-Нафта на посиланням: https://brsm-nafta.com/map .
ЗГІДНО ВИМОГИ: не менше 2 АЗС в смт. Пісочин
На виконання відповідної вимоги Суб’єкт оскарження може запропонувати АЗС ПОБЛИЗУ смт. Пісочин:
1) АЗС на відстані близько 5 км від смт. Пісочин до АЗС за адресою: АЗС Харків, вул. Залютинська, 16 (НЕ В АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ МЕЖАХ СМТ, ПІСОЧИН)
2) АЗС на відстані близько 5,5 км від смт. Пісочин до АЗС за адресою: АЗС Харків, вул. Залютинська, 3 (НЕ В АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ МЕЖАХ СМТ, ПІСОЧИН)
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо наявності АЗС учасників не менше 2 АЗС в смт. Пісочин. Виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників, А САМЕ 1 (ОДИН) Постачальник. З урахуванням вимоги наявності в межах смт. Пісочин САМЕ НЕ МЕНШЕ 2-х АЗС, - Замовник порушує принципи добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта. Але, зазначена мережа АЗС саме не менше 2 АЗС в смт. Пісочин.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- не менше 2 АЗС в смт. Пісочин
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 1 до тендерної документації 3.2. Довідку із переліком АЗС Учасника Учасник торгів повинен мати розвинену мережу власних, орендованих або партнерських АЗС для забезпечення заправки транспорту замовника, як в місцях розміщення транспортних засобів так і по маршрутах пересування їх під час відряджень. Обов’язкова наявність не менше 2 АЗС в смт. Пісочин, а також наявність АЗС в м. Харків, м. Київ, на трасі Харків-Київ .
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності: не менше 2 АЗС в смт. Пісочин, а також наявність АЗС в м. Харків, м. Київ, на трасі Харків-Київ.
Щодо наявності саме не менше 2 (двох) АЗС в смт. Пісочин:
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Зазначена мережа АЗС має автозаправні станції по всій території України, а також достатню кількість АЗС у Харківській області (в тому числі в в м. Харків, м. Київ, на трасі Харків-Київ), АЛЕ не має АЗС в адміністративно-територіальних межах смт. Пісочин..
З огляду на вищезазначене, умови тендерної документації Замовника містять вимоги, які унеможливлюють взяти участь у закупівлі тим учасникам, які не мають саме не менше 2 АЗС в смт. Пісочин.
Суб’єкт оскарження може запропонувати Замовнику АЗС за адресами:
ЗГІДНО ВИМОГИ: АЗС на трасі Харків-Київ
Полтавська область, Чутівський район, смт. Чутове, вул. Короленка, 8
Полтавська область, Полтавський район, с. Копили, вул. Стрельнікова,1-В
Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Європейська, 157
Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 209
Київська обл., м. Бориспіль, Київський шлях, 2/7
ЗГІДНО ВИМОГИ: м. Київ
м. Київ, вул. Світла, 1
м. Київ, вул. Маяковського, 54/1
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 15
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 9
м. Київ, вул. Братиславська, 9-А
м. Київ, пр-т Правди, 39А
м. Київ, вул. Костянтинівська, 75Г
м. Київ, вул. Лугова, 13
м. Київ, вул. Новомостицька, 23
м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 33/162
м. Київ, вул. В. Брожко, 38-А
м. Київ, вул. Жуковського, 22
м. Київ, пр-т Ю.Гагаріна, 21-А
м. Київ, провулок Карельський, 7/2
м. Київ, вул. О.Теліги, 12-Б
ЗГІДНО ВИМОГИ: м. Харків
Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
Харківська обл., м. Харків, Московський пр-т, 195А
Харківська обл., м. Харків, вул. Валентинівська, 2А
Харківська обл., м. Харків, вуд. Клочківська 134А
Харківська обл., м.Харків, вул. Клочківськая, 67
Харківська обл., м.Харків, вуд. Дерев’янка, 1В
Харківська обл., м.Харків, пр-т Любові Малої, 2Г
Харківська обл., м. Харків, Магістральний в’їзд, 1Б
Харківська обл., м.Харків, вул. Залютинська, 16
Харківська обл., м. Харків, вул. Залютинська, 3
Харківська обл., м. Харків, вул. Льва Ландау, 155Б
Харківська обл., м. Харків, вул. Матюшенка, 13
Харківська обл., м. Харків, вул. Свистунова буд. 11
Харківська обл., м. Харків, вул. Велика Панасівка, буд. 82 А
Харківська обл., м.Харків, провулок Достатку, 19
Харківська обл., м. Харків, вул. Велика Кільцева, 6В
Харківська обл., м. Харків, пр-т Ювілейний, 45А
Харківська обл., м. Харків, Салтівське шосе, 173
А також інші АЗС по всій території України, з адресами яких можна ознайомитись на сайті мережі АЗС БРСМ-Нафта на посиланням: https://brsm-nafta.com/map .
ЗГІДНО ВИМОГИ: не менше 2 АЗС в смт. Пісочин
На виконання відповідної вимоги Суб’єкт оскарження може запропонувати АЗС ПОБЛИЗУ смт. Пісочин:
1) АЗС на відстані близько 5 км від смт. Пісочин до АЗС за адресою: АЗС Харків, вул. Залютинська, 16 (НЕ В АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ МЕЖАХ СМТ, ПІСОЧИН)
2) АЗС на відстані близько 5,5 км від смт. Пісочин до АЗС за адресою: АЗС Харків, вул. Залютинська, 3 (НЕ В АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ МЕЖАХ СМТ, ПІСОЧИН)
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо наявності АЗС учасників не менше 2 АЗС в смт. Пісочин. Виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників, А САМЕ 1 (ОДИН) Постачальник. З урахуванням вимоги наявності в межах смт. Пісочин САМЕ НЕ МЕНШЕ 2-х АЗС, - Замовник порушує принципи добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта. Але, зазначена мережа АЗС саме не менше 2 АЗС в смт. Пісочин.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- не менше 2 АЗС в смт. Пісочин
×
-
Назва доказу:
6. Карта відстань від смт. Пісочин до м. Харків вул. Залютинська, 16 АЗС БРСМ-НАФТА.
-
Повʼязаний документ:
відстань від смт. Пісочин до м. Харків вул. Залютинська, 16 АЗС БРСМ-НАФТА.PNG
-
-
Назва доказу:
5. Карта відстань від смт. Пісочин до м. Харків вул. Залютинська, 3 АЗС БРСМ-НАФТА.
-
Повʼязаний документ:
відстань від смт. Пісочин до м. Харків вул. Залютинська, 3 АЗС БРСМ-НАФТА.PNG
-
-
Назва доказу:
Посилання на сайт мережі БРСМ-Нафта https://brsm-nafta.com/map .
-
Повʼязаний документ:
відстань від смт. Пісочин до м. Харків вул. Залютинська, 3 АЗС БРСМ-НАФТА.PNG
-
-
Назва доказу:
Талони
-
Повʼязаний документ:
Талони АЗС БРСМ.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ Девон.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): ІІ. Умову в частині наявності: саме не менше 2 (двох) АЗС в смт. Пісочин:
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
df2f0c0a452c47efae59f35c03893346
Заголовок пункту скарги:
ВИКЛЮЧИТИ ІІІ. Умову в частині наявності: Заявка вважається отриманою Постачальником на дату її направлення Покупцем.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
3 Додаток 1 до тендерної документації Порядок поставки - впродовж одного дня з дати направлення заявки Покупця не електронну адресу Постачальника (за бажанням Покупця заявка може дублюватися поштовим відправленням з повідомленням). Заявка вважається отриманою Постачальником на дату її направлення Покупцем.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності: Заявка вважається отриманою Постачальником на дату її направлення Покупцем.
Згідно Листа ТПП за вих. 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 - засвідчені форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), що впливають на можливість Постачальника вчасно отримати Заявку Замовника.
Через постійні обстріли та відключення електричної енергії, можуть бути наявні перебої в отримані заявки, надісланої Замовником на електронну адресу Постачальника, а з урахуванням умови Проєкту договору та Додатку № 1 до ТД, що заявка, надіслана Замовником вважається отриманою Постачальником на дату її направлення.
Суб’єкт оскарження не може погодитись на такі умови поставки Товару, оскільки у випадку незалежних обставин від Суб’єкта оскарження (перебоїв в роботі електричних мереж чи перебоїв в роботі мережі інтернет), Суб’єкт оскарження несе відповідальність згідно Розділу 7 Проєкту договору:
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором.
7.2. Кожна зі Сторін, яка порушила свої грошові зобов’язання за цим Договором, зобов’язана сплатити нараховані іншою Стороною штрафні санкції (пеня, штраф), а саме: пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період прострочення, від неоплаченої/несвоєчасно оплаченої суми за кожен день прострочення оплати. Пеня нараховується за весь період (строк), протягом якого тривало порушення відповідного грошового зобов’язання винною Стороною.
7.3. Сплата Стороною визначених цим Договором та (або) чинним законодавством України штрафних санкцій не звільняє її від обов’язку реально виконати свої договірні зобов’язання в повному обсязі та відшкодувати іншій Стороні збитки, завдані порушенням Договору у повному обсязі. Відшкодування винною Стороною збитків іншої Сторони, не звільняє її від обов’язку сплатити за вимогою іншої Сторони штрафні санкції у повному обсязі.
Договір вважається дійсним при дотриманні таких умов:
- законнiсть дiї;
- волевиявлення сторiн;
- дотримання встановленої законом форми договору;
- правоздатнiсть i дiєздатнiсть сторiн. Головним елементом кожного договору є воля сторін, спрямована на досягнення певної мети, яка не суперечить закону.
Основними ознаками договору є:
- домовленість, тобто для його існування має бути компроміс, збіг волевиявлення учасників;
- домовленість двох чи більше осіб, тобто з волевиявлення лише однієї сторони не може виникнути договір;
- спрямованість на встановлення, зміну чи припинення цивільних прав та обов'язків.
Відповідно до статті 6 Цивільного Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Умови , встановлені Замовником, в частині визначення порядку «Заявка вважається отриманою Постачальником на дату її направлення Покупцем.» про процес отримання Заявки (впродовж одного дня з дати направлення заявки Покупця не електронну адресу Постачальника) відповідно до умов цього договору про закупівлю – є несправедливими до Суб’єкта оскарження, та такими, що свідчать про нерівні умови контрагентів за майбутнім укладеним договором.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: Порядок поставки - впродовж одного дня з дати направлення заявки Покупця не електронну адресу Постачальника (за бажанням Покупця заявка може дублюватися поштовим відправленням з повідомленням). Заявка вважається отриманою Постачальником на дату її направлення Покупцем.
3 Додаток 1 до тендерної документації Порядок поставки - впродовж одного дня з дати направлення заявки Покупця не електронну адресу Постачальника (за бажанням Покупця заявка може дублюватися поштовим відправленням з повідомленням). Заявка вважається отриманою Постачальником на дату її направлення Покупцем.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності: Заявка вважається отриманою Постачальником на дату її направлення Покупцем.
Згідно Листа ТПП за вих. 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 - засвідчені форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), що впливають на можливість Постачальника вчасно отримати Заявку Замовника.
Через постійні обстріли та відключення електричної енергії, можуть бути наявні перебої в отримані заявки, надісланої Замовником на електронну адресу Постачальника, а з урахуванням умови Проєкту договору та Додатку № 1 до ТД, що заявка, надіслана Замовником вважається отриманою Постачальником на дату її направлення.
Суб’єкт оскарження не може погодитись на такі умови поставки Товару, оскільки у випадку незалежних обставин від Суб’єкта оскарження (перебоїв в роботі електричних мереж чи перебоїв в роботі мережі інтернет), Суб’єкт оскарження несе відповідальність згідно Розділу 7 Проєкту договору:
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором.
7.2. Кожна зі Сторін, яка порушила свої грошові зобов’язання за цим Договором, зобов’язана сплатити нараховані іншою Стороною штрафні санкції (пеня, штраф), а саме: пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період прострочення, від неоплаченої/несвоєчасно оплаченої суми за кожен день прострочення оплати. Пеня нараховується за весь період (строк), протягом якого тривало порушення відповідного грошового зобов’язання винною Стороною.
7.3. Сплата Стороною визначених цим Договором та (або) чинним законодавством України штрафних санкцій не звільняє її від обов’язку реально виконати свої договірні зобов’язання в повному обсязі та відшкодувати іншій Стороні збитки, завдані порушенням Договору у повному обсязі. Відшкодування винною Стороною збитків іншої Сторони, не звільняє її від обов’язку сплатити за вимогою іншої Сторони штрафні санкції у повному обсязі.
Договір вважається дійсним при дотриманні таких умов:
- законнiсть дiї;
- волевиявлення сторiн;
- дотримання встановленої законом форми договору;
- правоздатнiсть i дiєздатнiсть сторiн. Головним елементом кожного договору є воля сторін, спрямована на досягнення певної мети, яка не суперечить закону.
Основними ознаками договору є:
- домовленість, тобто для його існування має бути компроміс, збіг волевиявлення учасників;
- домовленість двох чи більше осіб, тобто з волевиявлення лише однієї сторони не може виникнути договір;
- спрямованість на встановлення, зміну чи припинення цивільних прав та обов'язків.
Відповідно до статті 6 Цивільного Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Умови , встановлені Замовником, в частині визначення порядку «Заявка вважається отриманою Постачальником на дату її направлення Покупцем.» про процес отримання Заявки (впродовж одного дня з дати направлення заявки Покупця не електронну адресу Постачальника) відповідно до умов цього договору про закупівлю – є несправедливими до Суб’єкта оскарження, та такими, що свідчать про нерівні умови контрагентів за майбутнім укладеним договором.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: Порядок поставки - впродовж одного дня з дати направлення заявки Покупця не електронну адресу Постачальника (за бажанням Покупця заявка може дублюватися поштовим відправленням з повідомленням). Заявка вважається отриманою Постачальником на дату її направлення Покупцем.
×
-
Назва доказу:
Проєкт договору згідно тендерної документації опублікованої Замовником в електронній системі закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
24.03.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): ІІІ. Умову в частині наявності: Заявка вважається отриманою Постачальником на дату її направлення Покупцем.