-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання Лот-1 Послуги з калібрування: мірного інструменту, засобів вимірювальної техніки спеціалізованого призначення. Лот-2 Послуги з калібрування: спектрометрів, електротехнічних засобів вимірювальної техніки, випробувального обладнання, засобів вимірювальної техніки спеціалізованого призначення. (50430000-8)
Завершена
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 550.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 550.00 UAH
Період оскарження:
19.03.2025 19:27 - 24.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей)
Номер:
c8fd0239eea94b379cf1f8c0101cd76f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-19-013972-a.a1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Атестат сфера КЛ ТОВ ЛАБ-ТЕСТ від 20.01.2024 .pdf 09.04.2025 16:48
- Тендерна пропозиція - лот 2.pdf 09.04.2025 16:48
- Опис предмета закупівлі (Додатки 1-3).pdf 09.04.2025 16:48
- Протокол УО відхилення лот 2 - UA-2025-03-19-013972-a.pdf 09.04.2025 16:48
- Тендерна документація.pdf 09.04.2025 16:48
- sign.p7s 09.04.2025 16:49
- Пояснення до заперечень UA-2025-03-19-013972-a.pdf 17.04.2025 16:11
- рішення від 11.04.2025 № 5733.pdf 11.04.2025 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2025 № 6190.pdf 21.04.2025 11:20
- рішення від 18.04.2025 № 6190.pdf 23.04.2025 13:54
- 2 Атестат сфера КЛ ТОВ ЛАБ-ТЕСТ від 20.01.2024 .pdf 15.04.2025 17:32
- Кваліфікаційні критерії та вимоги (Додатки 4,5,7).docx 15.04.2025 17:32
- Опис предмета закупівлі (Додатки 1-3).pdf 15.04.2025 17:32
- 1 Тендерна пропозиція - лот 2.pdf 15.04.2025 17:33
- Тендерна документація.docx 15.04.2025 17:33
- Тендерна документація.pdf 15.04.2025 17:33
- Кваліфікаційні критерії та вимоги (Додатки 4,5,7).pdf 15.04.2025 17:33
- Опис предмета закупівлі (Додатки 1-3).docx 15.04.2025 17:33
- Протокол УО відхилення.pdf 15.04.2025 17:33
- Пояснення по суті скарги.pdf 15.04.2025 17:33
- Пояснення по суті скарги ЛАБ ТЕСТ.doc 15.04.2025 17:45
- Протокол УО відхилення 2лот лаб-тест.doc 15.04.2025 17:45
- Протокол скасування рішення ЛАБ ТЕСТ.pdf 29.04.2025 17:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2025 17:01
Дата розгляду скарги:
18.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.04.2025 15:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.04.2025 13:55
Дата виконання рішення Замовником:
29.04.2025 17:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. На підставі рішення Комісії Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
№ 6190-р/пк-пз від 18.04.2025, скасувати рішення про відхилення тендерної
пропозиції ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» за процедурою закупівлі — "Послуги з
ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання Лот-1
Послуги з калібрування: мірного інструменту, засобів вимірювальної техніки
спеціалізованого призначення. Лот-2 Послуги з калібрування: спектрометрів,
електротехнічних засобів вимірювальної техніки, випробувального обладнання,
засобів вимірювальної техніки спеціалізованого призначення (50430000-8), за
лотом № 2.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про
скасування відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» та повернути на
етап кваліфікації за процедурою закупівлі — "Послуги з ремонтування і
технічного обслуговування високоточного обладнання Лот-1 Послуги з
калібрування: мірного інструменту, засобів вимірювальної техніки
спеціалізованого призначення. Лот-2 Послуги з калібрування: спектрометрів,
електротехнічних засобів вимірювальної техніки, випробувального обладнання,
засобів вимірювальної техніки спеціалізованого призначення (50430000-8), за
лотом № 2 відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням
Особливостей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
43950ebe5bc84903a41d669d7edf359a
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
03 березня 2025 р. Замовником - Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Послуги з калібрування: спектрометрів, електротехнічних засобів вимірювальної техніки, випробувального обладнання, засобів вимірювальної техніки спеціалізованого призначення.
03 березня 2025 р. протоколом №31 Уповноваженої особи Замовника затверджено Тендерну документацію по вказаній процедурі закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі по лот 2- 160 000,00 грн з ПДВ.
Оскарження рішення про дискваліфікацію до: 09.04.2025 23:59.
Відповідно до абз. 1 п. 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (надалі – Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 56 Особливостей передбачено, що скарга до органу оскарження подається Скаржником у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБ-ТЕСТ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерній документації (надалі ТД) подало свою тендерну пропозицію (надалі ТП).
За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" була визначена як найбільш економічна вигідна.
Відповідно до ч. 9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Протокольним рішенням уповноваженої особи №31/2 від 04 квітня 2025 року, тендерну пропозицію ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та підпункту 5 пункту 5 розділу 5 Тендерної документації.
З даним рішенням категорично не погоджуємось і вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" прямим порушенням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), зокрема: через необ’єктивну та упереджену оцінку, недобросовісне використання Замовником своїх прав при прийнятті рішення відхилено пропозицію Скаржника, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям тендерної документації процедури закупівлі та який надав всі документи, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Протокольним рішенням уповноваженої особи №31/2 від 04 квітня 2025 року зазначається, що:
« Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей): Технічні характеристики предмету закупівлі не відповідають характеристикам, заявленим Замовником в тендерній документації: В сфері акредитації калібрувальної лабораторії ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» (Додаток до атестата про акредитацію №40036 від 20.01.2024) не підтверджується можливість надання послуг з калібрування згідно з вимогами ДСТУ ISO/IEC 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» наступних засобів вимірювальної техніки (ЗВТ):
1) Ультразвуковий дефектоскоп УД2301 (п.2 таблиці з переліком ЗВТ лот 2 Додатку 3 до тендерної документації);
2) Вимірювач нелінійних спотворень С6-11(п.13 таблиці з переліком ЗВТ лот 2 Додатку 3 до тендерної документації). ».
Пояснення.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції», Замовником вимагається:
«Перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції:
…
2. Копію діючого атестату акредитації ООВ відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEС 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» з копією додатка, в якому зазначена сфера акредитації. …»
Зазначені зауваження, які стали підставою для дискваліфікації Учасника, що наведені в протоколі №31/2 від 04 квітня 2025 року, відсутні у вимогах Замовника, зазначених в Тендерній документації.
ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» у складі тендерної пропозиції надало документ, який відповідає вимозі замовника, а саме Копію діючого атестату акредитації ООВ № 40036 від 20.01.2024 року від відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEС 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» з копією додатка, в якому зазначена сфера акредитації.
Таким чином пропозиція учасника в повному обсязі відповідає вимогам Тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 9 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт/послуг) Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, наявні наступні вимоги:
«9.1. У разі закупівлі робіт або послуг Учасник у складі тендерної пропозиції зазначає інформацію про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю.
9.2. Вищезазначена інформація не зазначається у тендерній пропозиції у разі, якщо Учасник не має наміру залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю.»
У Тендерній документації до закупівлі, Замовником НЕ ВСТАНОВЛЕНІ вимоги щодо надання будь-якої іншої інформації стосовно субпідрядника/співвиконавця, у т.ч. копію діючого атестату акредитації ООВ № 40036 від 20.01.2024 року від відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEС 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» з копією додатка, в якому зазначена сфера акредитації.
Також, довідково, в Тендерній пропозиції лот 2 № ЛТ 27/03-25-02 від 27.03.2025 року зазначається вартість щодо кожної послуги, та очевидно, що сумарна доля позицій, які вказані в протокольному рішенні №31/2 від 04.04.2025 року, а саме п.2 та п.13 таблиці з переліком ЗВТ лот 2 Додатку 3 до тендерної документації, складає 6,38%, що вочевидь менше 20% від загальної вартості пропозиції по лот 2.
Тобто, відповідно до підпункту 9.2 пункту 9 Розділу 3 Тендерної документації, Замовником не вимагається, та відповідно учасником не подається інформація щодо субпідрядника/співвиконавця, якого планується залучати для надання послуг в обсязі менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю, та абсолютно відсутні підстави для дискваліфікації пропозиції ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ».
Вимога щодо надання інформації щодо субпідрядника/співвиконавця не є інформацією та/або документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, оскільки предметом закупівлі є послуга з калібрування лабораторного обладнання, технічні та якісні характеристики якого не впливають та/або не змінюються в залежності від наявності/відсутності завантажених документів Учасника.
Тому Замовник, у випадку встановлення недоліків, мав можливість надати 24 години на усунення недоліків (якщо такі взагалі наявні) або для надання роз’яснень з боку Учасника.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації, якщо вони в дійності є, шляхом завантаження відповідних документів.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене вище, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати протокольне рішення №31/2 від 04 квітня 2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ».
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи наведену вище інформацію наявні підстави для задоволення Скарги.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію Скаржника, всупереч власним вимогам відхилив пропозицію, і тим самим порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
03 березня 2025 р. протоколом №31 Уповноваженої особи Замовника затверджено Тендерну документацію по вказаній процедурі закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі по лот 2- 160 000,00 грн з ПДВ.
Оскарження рішення про дискваліфікацію до: 09.04.2025 23:59.
Відповідно до абз. 1 п. 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (надалі – Особливості) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 56 Особливостей передбачено, що скарга до органу оскарження подається Скаржником у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБ-ТЕСТ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерній документації (надалі ТД) подало свою тендерну пропозицію (надалі ТП).
За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" була визначена як найбільш економічна вигідна.
Відповідно до ч. 9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Протокольним рішенням уповноваженої особи №31/2 від 04 квітня 2025 року, тендерну пропозицію ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та підпункту 5 пункту 5 розділу 5 Тендерної документації.
З даним рішенням категорично не погоджуємось і вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ" прямим порушенням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), зокрема: через необ’єктивну та упереджену оцінку, недобросовісне використання Замовником своїх прав при прийнятті рішення відхилено пропозицію Скаржника, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям тендерної документації процедури закупівлі та який надав всі документи, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Протокольним рішенням уповноваженої особи №31/2 від 04 квітня 2025 року зазначається, що:
« Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей): Технічні характеристики предмету закупівлі не відповідають характеристикам, заявленим Замовником в тендерній документації: В сфері акредитації калібрувальної лабораторії ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» (Додаток до атестата про акредитацію №40036 від 20.01.2024) не підтверджується можливість надання послуг з калібрування згідно з вимогами ДСТУ ISO/IEC 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» наступних засобів вимірювальної техніки (ЗВТ):
1) Ультразвуковий дефектоскоп УД2301 (п.2 таблиці з переліком ЗВТ лот 2 Додатку 3 до тендерної документації);
2) Вимірювач нелінійних спотворень С6-11(п.13 таблиці з переліком ЗВТ лот 2 Додатку 3 до тендерної документації). ».
Пояснення.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції», Замовником вимагається:
«Перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції:
…
2. Копію діючого атестату акредитації ООВ відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEС 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» з копією додатка, в якому зазначена сфера акредитації. …»
Зазначені зауваження, які стали підставою для дискваліфікації Учасника, що наведені в протоколі №31/2 від 04 квітня 2025 року, відсутні у вимогах Замовника, зазначених в Тендерній документації.
ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» у складі тендерної пропозиції надало документ, який відповідає вимозі замовника, а саме Копію діючого атестату акредитації ООВ № 40036 від 20.01.2024 року від відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEС 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» з копією додатка, в якому зазначена сфера акредитації.
Таким чином пропозиція учасника в повному обсязі відповідає вимогам Тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 9 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт/послуг) Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, наявні наступні вимоги:
«9.1. У разі закупівлі робіт або послуг Учасник у складі тендерної пропозиції зазначає інформацію про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю.
9.2. Вищезазначена інформація не зазначається у тендерній пропозиції у разі, якщо Учасник не має наміру залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю.»
У Тендерній документації до закупівлі, Замовником НЕ ВСТАНОВЛЕНІ вимоги щодо надання будь-якої іншої інформації стосовно субпідрядника/співвиконавця, у т.ч. копію діючого атестату акредитації ООВ № 40036 від 20.01.2024 року від відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEС 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» з копією додатка, в якому зазначена сфера акредитації.
Також, довідково, в Тендерній пропозиції лот 2 № ЛТ 27/03-25-02 від 27.03.2025 року зазначається вартість щодо кожної послуги, та очевидно, що сумарна доля позицій, які вказані в протокольному рішенні №31/2 від 04.04.2025 року, а саме п.2 та п.13 таблиці з переліком ЗВТ лот 2 Додатку 3 до тендерної документації, складає 6,38%, що вочевидь менше 20% від загальної вартості пропозиції по лот 2.
Тобто, відповідно до підпункту 9.2 пункту 9 Розділу 3 Тендерної документації, Замовником не вимагається, та відповідно учасником не подається інформація щодо субпідрядника/співвиконавця, якого планується залучати для надання послуг в обсязі менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю, та абсолютно відсутні підстави для дискваліфікації пропозиції ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ».
Вимога щодо надання інформації щодо субпідрядника/співвиконавця не є інформацією та/або документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, оскільки предметом закупівлі є послуга з калібрування лабораторного обладнання, технічні та якісні характеристики якого не впливають та/або не змінюються в залежності від наявності/відсутності завантажених документів Учасника.
Тому Замовник, у випадку встановлення недоліків, мав можливість надати 24 години на усунення недоліків (якщо такі взагалі наявні) або для надання роз’яснень з боку Учасника.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації, якщо вони в дійності є, шляхом завантаження відповідних документів.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене вище, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати протокольне рішення №31/2 від 04 квітня 2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ».
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи наведену вище інформацію наявні підстави для задоволення Скарги.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію Скаржника, всупереч власним вимогам відхилив пропозицію, і тим самим порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення, в якому зазначені неправомірні підстави для відхилення пропозиції.
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО відхилення лот 2 - UA-2025-03-19-013972-a.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна пропозиція по лот 2, в якій видно, что п.2 та п.13 складають лише 6,38% від вартості пропозиції, що менше 20%.
-
Повʼязаний документ:
Тендерна пропозиція - лот 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація, яка містить вимоги щодо подання інформації щодо залучення субпідрядника/співвиконавця.
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.pdf
-
-
Назва доказу:
Атестат зі сферою КЛ ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ", наданий на вимогу п.2 Додатку 1
-
Повʼязаний документ:
Атестат сфера КЛ ТОВ ЛАБ-ТЕСТ від 20.01.2024 .pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1, що містить вимоги щодо дозвільних документів, а саме до подання атестату акредитації.
-
Повʼязаний документ:
Опис предмета закупівлі (Додатки 1-3).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення №31/2 від 04.04.2025 року про відхилення тендерної пропозиції скаржника.