-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Інформаційно-консультаційні послуги за темою: «Зарплата, військовий та кадровий облік – 2025: новації та перспективи».
Завершена
24 988.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 249.88 UAH
мін. крок: 1% або 249.88 UAH
Період оскарження:
19.03.2025 15:23 - 24.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Номер:
46d58510b47e4f3da88ad920b7dabcd8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-19-010276-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Скарга:
19.03.2025 Комунальне підприємство "Водоканал" (далі – Замовник) оголосило закупівлю за предметом: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Інформаційно-консультаційні послуги за темою: «Зарплата, військовий та кадровий облік – 2025: новації та перспективи», ідентифікатор: UA-2025-03-19-010276-a.
Академія міждисциплінарної освіти подала тендерну пропозицію та взяла участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, Академія міждисциплінарної освіти подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі за ідентифікатором : UA-2025-03-19-010276-a.
Академія міждисциплінарної освіти вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 09.04.2025 № 5592.pdf 09.04.2025 16:37
- Рішення від 17.04.2025 № 6116.pdf 22.04.2025 16:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2025 № 6116.pdf 18.04.2025 12:44
- Скарга_АМО_UA-2025-03-19-010276-a 07.04.2025 .pdf 07.04.2025 20:11
- sign.p7s 07.04.2025 20:11
- Скарга_АМО_UA-2025-03-19-010276-a 07.04.2025 .docx 07.04.2025 20:11
- Протокол УО від 29.04.2025 (відміна рішення щодо скасування процедури та визначення переможця).pdf 29.04.2025 10:18
- Відповідь АМКУ за скаргою Акад.між.освіт 11.04.2025.docx 11.04.2025 14:57
- Відповідь КМУ за скаргою Акад.між.освіт 11.04.2025.pdf 11.04.2025 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2025 21:21
Дата розгляду скарги:
17.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2025 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.04.2025 16:39
Дата виконання рішення Замовником:
29.04.2025 10:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ прийнято до уваги та буде виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f927bd1544894dbe8c66f02e8d584574
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірної відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Фактичні обставини
19.03.2025 Замовник оголосив закупівлю за предметом: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Інформаційно-консультаційні послуги за темою: «Зарплата, військовий та кадровий облік – 2025: новації та перспективи», ідентифікатор: UA-2025-03-19-010276-a.
Академія міждисциплінарної освіти подала тендерну пропозицію та взяла участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
27.03.2025 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення Скаржнику з вимогою про усунення невідповідностей до 28.03.2025 10:33. Після того, як Скаржник усунув невідповідності, допущені в тендерній документації у порядку пункту 43 Особливостей, Замовник 28.03.2025 о 14:47 оприлюднив повідомлення в електронній системі закупівель про відміну закупівлі на підставі Протоколу від 28 березня 2025 року у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Щодо неправомірної відміни процедури закупівлі
1. Відповідно до даних електронної системи закупівель та Протоколу від 28 березня 2025 року, Замовником було відмінено процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зазначена причина: «Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 зі змінами (далі - Особливості), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КП «Водоканал» від 27.10.2021р. № 567/д, у зв’язку із наявністю підстав для відміни відкритих торгів з особливостями код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Інформаційно-консультаційні послуги за темою: «Зарплата, військовий та кадровий облік - 2025: новації та перспективи», та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, ВИРІШИВ: 1. Відмінити відкриті торги з особливостями № ІІА-2025-03-19-010276-а, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Інформаційно-консультаційні послуги за темою: «Зарплата, військовий та кадровий облік - 2025: новації та перспективи», з підстави, що передбачена підпунктом 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: у зв’язку з неможливістю усунення порушень, допущених у п.4 Додатку 5 до тендерної документації, а саме: вимога щодо наданням учасником у складі тендерної пропозиції переліку послуг по проведенню незалежної експертної оцінки майна та виготовлення висновку про вартість майна за формою Замовника, зазначеною у Додатку 3 є технічною помилкою, допущеною при складанні тендерної документації, адже у Додатку 3 тендерної документації відсутня відповідна форма та сама вимога суперечить предмету закупівлі - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Інформаційно-консультаційні послуги за темою: «Зарплата, військовий та кадровий облік - 2025: новації та перспективи», вважаємо, що Замовником було порушено процедуру відміни закупівлі, оскільки в рішенні вказано нічим не підкріплену та достатньо не обґрунтовану підставу для відміни закупівлі.
Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
По-перше, звертаємо увагу Комісії, на відсутність факту безпосереднього виявлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які Замовник не має можливості усунути.
По-друге, в рішенні Замовника відсутній опис самих порушень, а саме: відсутні будь-які посилання на законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що відповідає за порушення законодавства про закупівлі.
Додатково повідомляємо, що Замовник, відповідно до статті 19 Конституції України, не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 7 Закону, такими повноваженнями наділені органи, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, зокрема: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Таким чином, на думку скаржника, рішення щодо відміни відкритих торгів з особливостями є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що:
1) відсутній сам факт виявлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
2) Замовником не надано опис порушень законодавства у сфері публічних закупівель;
3) Замовником не зазначено у чому саме полягає неможливість усунення порушень.
Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів неможливість усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, підстави для відміни процедури закупівлі – відсутні. Замовник не мав права приймати рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на підставі Протоколу від 28 березня 2025 року.
Отже, рішення Замовника, оформлене Протоколом від 28 березня 2025 року є протиправним та таким, що порушує законодавство про публічні закупівлі та законні права та інтереси Скаржника.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
19.03.2025 Замовник оголосив закупівлю за предметом: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Інформаційно-консультаційні послуги за темою: «Зарплата, військовий та кадровий облік – 2025: новації та перспективи», ідентифікатор: UA-2025-03-19-010276-a.
Академія міждисциплінарної освіти подала тендерну пропозицію та взяла участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
27.03.2025 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення Скаржнику з вимогою про усунення невідповідностей до 28.03.2025 10:33. Після того, як Скаржник усунув невідповідності, допущені в тендерній документації у порядку пункту 43 Особливостей, Замовник 28.03.2025 о 14:47 оприлюднив повідомлення в електронній системі закупівель про відміну закупівлі на підставі Протоколу від 28 березня 2025 року у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Щодо неправомірної відміни процедури закупівлі
1. Відповідно до даних електронної системи закупівель та Протоколу від 28 березня 2025 року, Замовником було відмінено процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зазначена причина: «Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 зі змінами (далі - Особливості), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КП «Водоканал» від 27.10.2021р. № 567/д, у зв’язку із наявністю підстав для відміни відкритих торгів з особливостями код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Інформаційно-консультаційні послуги за темою: «Зарплата, військовий та кадровий облік - 2025: новації та перспективи», та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, ВИРІШИВ: 1. Відмінити відкриті торги з особливостями № ІІА-2025-03-19-010276-а, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Інформаційно-консультаційні послуги за темою: «Зарплата, військовий та кадровий облік - 2025: новації та перспективи», з підстави, що передбачена підпунктом 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: у зв’язку з неможливістю усунення порушень, допущених у п.4 Додатку 5 до тендерної документації, а саме: вимога щодо наданням учасником у складі тендерної пропозиції переліку послуг по проведенню незалежної експертної оцінки майна та виготовлення висновку про вартість майна за формою Замовника, зазначеною у Додатку 3 є технічною помилкою, допущеною при складанні тендерної документації, адже у Додатку 3 тендерної документації відсутня відповідна форма та сама вимога суперечить предмету закупівлі - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. Інформаційно-консультаційні послуги за темою: «Зарплата, військовий та кадровий облік - 2025: новації та перспективи», вважаємо, що Замовником було порушено процедуру відміни закупівлі, оскільки в рішенні вказано нічим не підкріплену та достатньо не обґрунтовану підставу для відміни закупівлі.
Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
По-перше, звертаємо увагу Комісії, на відсутність факту безпосереднього виявлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які Замовник не має можливості усунути.
По-друге, в рішенні Замовника відсутній опис самих порушень, а саме: відсутні будь-які посилання на законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що відповідає за порушення законодавства про закупівлі.
Додатково повідомляємо, що Замовник, відповідно до статті 19 Конституції України, не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 7 Закону, такими повноваженнями наділені органи, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, зокрема: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Таким чином, на думку скаржника, рішення щодо відміни відкритих торгів з особливостями є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що:
1) відсутній сам факт виявлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
2) Замовником не надано опис порушень законодавства у сфері публічних закупівель;
3) Замовником не зазначено у чому саме полягає неможливість усунення порушень.
Враховуючи викладене, Замовник не підтвердив та документально не довів неможливість усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, підстави для відміни процедури закупівлі – відсутні. Замовник не мав права приймати рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на підставі Протоколу від 28 березня 2025 року.
Отже, рішення Замовника, оформлене Протоколом від 28 березня 2025 року є протиправним та таким, що порушує законодавство про публічні закупівлі та законні права та інтереси Скаржника.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись п. 59 Особливостей, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2025-03-19-010276-a. 3. Визнати рішення Замовника, оформлене Протоколом від 28 березня 2025 року, про відміну процедури закупівлі, неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, оформлене Протоколом від 28 березня 2025 року.