-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові вікна
Завершена
380 979.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 904.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 904.90 UAH
Період оскарження:
19.03.2025 14:12 - 24.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
рішення замовника
Номер:
26bd347fcfcf4cd7a9726cac5671674a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-19-008370-a.b2
Назва:
рішення замовника
Вимога:
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Металопластикові вікна повинні відповідати ДСТУ EN 14351-1:2020 «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT)» та ДБН В.2.6 -31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель», забезпечувати високу міцність, не змінювати структуру, не випаровувати шкідливих речовин, не змінювати колір.
Згідно ДБН В.2.6 -31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель опір теплопередачі має відповідати кліматичним зонам. В даній закупівлі перша кліматична зона отже опір теплопередачі 0,9м²*°С/Вт. Наданий протокол випробувань вибраного переможця цілком не відповідає ДБН В.2.6 -31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель. Показник опору теплопередачі нижче за вимоги ДСТУ. Наявна не відповідноість технічної пропозиції вибраного переможця. На якій підставі замовник порушую законодавство та вимоги ДСТУ? вимагаємо скасувати рішення про переможця та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2025 10:21
Вирішення:
Шановний Учасник! Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівліˮ та пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості) надаємо відповідь на Вимогу від 24.04.2025 року № UA-2025-03-19-008370-a.b2 учасник ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА, код ЄДРПОУ 2249508745 вимагає «скасувати рішення про переможця та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника», що передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП", код ЄДРПОУ 39484237.
Коефіцієнт опору теплопередачі (Rq) не менше Rq = 0,75 м²*°С/Вт на блоки вікон з ПВХ профілю встановлено Замовником, оскільки встановлення конструкцій здійснюватиметься в адміністративних будівлях, а не житлових чи громадських, а тому положення ДБН В. 2.6-31:2021 до цих характеристик не застосовується.
У зв’язку з вищевикладеним – вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
9a725c1271714034ab9960e6a5b2714e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-19-008370-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.docx.p7s 06.04.2025 09:59
- Скарга до АМКУ.pdf 06.04.2025 09:59
- Скарга до АМКУ.docx 06.04.2025 09:59
- sign.p7s 06.04.2025 10:30
- Рішення від 08.04.2025 № 5515.pdf 08.04.2025 16:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2025 № 5951.pdf 16.04.2025 11:24
- Рішення від 15.04.2025 № 5951.pdf 18.04.2025 10:46
- Протокол переможець 0104-4 ТОВ МАЙСТЕРБУД-Д.pdf 10.04.2025 18:40
- Протокол вимога 24 години ТОВ МАЙСТЕРБУД-Д.pdf 10.04.2025 18:40
- Пояснення щодо проведення процедури закупівлі.odt 10.04.2025 18:40
- Сертифікат аксор 2027.pdf 10.04.2025 18:40
- Пояснення щодо проведення процедури закупівлі.pdf 10.04.2025 18:40
- Протокол випробування фурнітура ТОВ МАЙСТЕРБУД-Д.pdf 11.04.2025 10:42
- Протокол 1804-2 відхилення пропозиції ТОВ Майстербуд Д.pdf 18.04.2025 13:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.04.2025 10:32
Дата розгляду скарги:
15.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.04.2025 10:48
Дата виконання рішення Замовником:
18.04.2025 13:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.04.2025 № 5951-р/пк-пз, 8 Державним пожежно-рятувальним загоном Головного управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області скасовано рішення прийняте уповноваженою особою від 01.04.2025 № 01/04-4 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МАЙСТЕРБУД-Д" переможцем процедури закупівлі - "Металопластикові вікна", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-008370-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
92fa20f534f241a6ac3aaeb8d5db6a4d
Заголовок пункту скарги:
докази підтверджують що в діях замовника вбачаються порушення вимог Закону і Особливостей, а саме зловживання своїми правами і обов’язками
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
19.03.2025 року 8 Державний пожежно – рятувальний загін Головного Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Дніпропетровській області (далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднив оголошення № UA-2025-03-19-008370-a про проведення процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю «Металопластикові вікна Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби» з очікуваною вартістю 380 979 грн з ПДВ
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь і за результатами торгів були
товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРБУД-Д» (код ЄДРПОУ 44323771) з ціновою пропозицією 325 783 грн з ПДВ
товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (код ЄДРПОУ 39484237) (далі - Скаржник) з ціновою пропозицією 336 490 грн з ПДВ
ФОП "Голубова Ольга Андріївна";
ФОП "Дубина Анна Сергіївна"
ФОП Васильченко Валентина Анатоліївна
31.03.2025, під час кваліфікації учасника ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д», Замовник розмістив Вимогу про усунення порушення наступного характеру:
2. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимог п.п. 3.7. та п.п. 3.10 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив файл (Сертифікат фурнітура.pdf) у файлі зазначено, що термін дії Сертифікату відповідності на фурнітуру з 24 квітня 2024р. до 21 березня 2025р., тобто Учасником завантажено сертифікат строк дії якого вичерпано. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.10 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що «Всі надані сертифікати, протоколи випробувань та висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції.», п.п. 3.7. Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження Учасник надає сертифікати відповідності на фурнітуру, протокол випробувань на фурнітуру та висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.
На виконання вищевказаної вимоги, учасник ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» завантажив в числі інших файл «Сертифікат аксор 2027.pdf» від 19.03.2025 року № 023854 (№UA.PS.25-0266)
01.04.2025 року Замовник визнав учасника ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» переможцем.
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Металопластикові вікна Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби», Фурнітура має відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-39:2008 «Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків. Технічні умови». Фурнітура повинна забезпечувати якісне, надійне та довговічне відкривання - закривання фрамуги. Фурнітура повинна бути з якісними експлуатаційними характеристиками. Фурнітура повинна бути стальною, жорсткою та корозієстійкою.
Відповідно до п.п. 3.6 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Фурнітура має відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-39:2008 «Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків. Технічні умови». Фурнітура повинна забезпечувати якісне, надійне та довговічне відкривання - закривання фрамуги. Фурнітура повинна бути з якісними експлуатаційними характеристиками. Фурнітура повинна бути стальною, жорсткою та корозієстійкою.
Відповідно до п. 3.7 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження Учасник надає сертифікати відповідності на фурнітуру, протокол випробувань на фурнітуру та висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
В свою чергу учасник ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» на підтвердження відповідності тендерної пропозиції в цій частині тендерної документації надав:
у файлі «Сертифікат фурнітура.pdf» сертифікат відповідності № UA.PS.23-0174 на Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків TM AXOR Системи KOMFORT LINE K-3;
у файлі «»СЕС фурнітура.pdf» висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.04.2019 № 602-123-20-1/8725
При цьому в супереч п. 3.7 Додатку 1 до Тендерної документації учасник ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» не надав в складі свої тендерної пропозиції протокол випробувань на фурнітуру
Більш того, зертають на себе увагу неякі «невідповідності» сертифіката відповідності № UA.PS.23-0174 на Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків TM AXOR Системи KOMFORT LINE K-3. А сам: терміном дії сертифіката з 24 квітня 2024 року по 21 березня 2025 року. Протокол випробувань зазначений в сертифікаті від 21.03.2023 року. Сам сертифікат видавався на продукцію, що виготовляється серійно в період з 22 березня 2023 року по 21 березня 2025 року. Вочевидь що «поза увагою» терміну дії сертифіката залишився період виробництва продукції з 22 березня 2023 року по 23 квітня 2024 року. Загадкою залишається чому орган сертифікації проводячи випробування 21.03.2023 року відтермінував дію сертифікату на строк у майже 1 рік 1 місяць. Чинність цього сертифікату перевіряється в Реєстрі Системи органу на сайті prom-standart.com.ua та за тел (056) 742-82-39. Проте Замовник чогось цього не зробив.
Документи щодо сертифікації товару відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Зважаючи на невідповідність сертифіката на фурнітуру, Замовник, як вже вище зазначалось, розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Вказана процедура закупівлі відповідно до умов тендерної документації проводиться відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі - Особливості)
Відповідно до п. 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже Замовник не мав права розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.) в електронній системі закупівель, оскільки сертифікат. який втратив чинність на момент подачі тендерної пропозиції, і відповідно не відносився будь-яким чином до продукції, яка мала вироблятись після 22 березня 2025 року (дата коли сертифікат відповідності № UA.PS.23-0174 на Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків TM AXOR Системи KOMFORT LINE K-3. втрачав свою дію).
На підставі вищевикладеного, через те що учасник ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» не надав сертифікат відповідності на фурнітуру, а також протокол випробувань на фурнітуру, Замовник повинен був відхили його тендерну пропозицію на підставі підп 2 п. 44 особливостей через те що тендерна пропозиція такого учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д», а навпаки визнав його переможцем.
Вважаємо, що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, визнавши переможцем учасника ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-03-19-008370-a відмінити рішення оформлені протоколом від 01.04.2025 № 01/04-4.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядком оскарження відкритих торгів Особливостей,
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь і за результатами торгів були
товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРБУД-Д» (код ЄДРПОУ 44323771) з ціновою пропозицією 325 783 грн з ПДВ
товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (код ЄДРПОУ 39484237) (далі - Скаржник) з ціновою пропозицією 336 490 грн з ПДВ
ФОП "Голубова Ольга Андріївна";
ФОП "Дубина Анна Сергіївна"
ФОП Васильченко Валентина Анатоліївна
31.03.2025, під час кваліфікації учасника ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д», Замовник розмістив Вимогу про усунення порушення наступного характеру:
2. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимог п.п. 3.7. та п.п. 3.10 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив файл (Сертифікат фурнітура.pdf) у файлі зазначено, що термін дії Сертифікату відповідності на фурнітуру з 24 квітня 2024р. до 21 березня 2025р., тобто Учасником завантажено сертифікат строк дії якого вичерпано. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.10 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що «Всі надані сертифікати, протоколи випробувань та висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції.», п.п. 3.7. Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження Учасник надає сертифікати відповідності на фурнітуру, протокол випробувань на фурнітуру та висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.
На виконання вищевказаної вимоги, учасник ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» завантажив в числі інших файл «Сертифікат аксор 2027.pdf» від 19.03.2025 року № 023854 (№UA.PS.25-0266)
01.04.2025 року Замовник визнав учасника ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» переможцем.
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Металопластикові вікна Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби», Фурнітура має відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-39:2008 «Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків. Технічні умови». Фурнітура повинна забезпечувати якісне, надійне та довговічне відкривання - закривання фрамуги. Фурнітура повинна бути з якісними експлуатаційними характеристиками. Фурнітура повинна бути стальною, жорсткою та корозієстійкою.
Відповідно до п.п. 3.6 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Фурнітура має відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-39:2008 «Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків. Технічні умови». Фурнітура повинна забезпечувати якісне, надійне та довговічне відкривання - закривання фрамуги. Фурнітура повинна бути з якісними експлуатаційними характеристиками. Фурнітура повинна бути стальною, жорсткою та корозієстійкою.
Відповідно до п. 3.7 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження Учасник надає сертифікати відповідності на фурнітуру, протокол випробувань на фурнітуру та висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
В свою чергу учасник ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» на підтвердження відповідності тендерної пропозиції в цій частині тендерної документації надав:
у файлі «Сертифікат фурнітура.pdf» сертифікат відповідності № UA.PS.23-0174 на Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків TM AXOR Системи KOMFORT LINE K-3;
у файлі «»СЕС фурнітура.pdf» висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.04.2019 № 602-123-20-1/8725
При цьому в супереч п. 3.7 Додатку 1 до Тендерної документації учасник ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» не надав в складі свої тендерної пропозиції протокол випробувань на фурнітуру
Більш того, зертають на себе увагу неякі «невідповідності» сертифіката відповідності № UA.PS.23-0174 на Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків TM AXOR Системи KOMFORT LINE K-3. А сам: терміном дії сертифіката з 24 квітня 2024 року по 21 березня 2025 року. Протокол випробувань зазначений в сертифікаті від 21.03.2023 року. Сам сертифікат видавався на продукцію, що виготовляється серійно в період з 22 березня 2023 року по 21 березня 2025 року. Вочевидь що «поза увагою» терміну дії сертифіката залишився період виробництва продукції з 22 березня 2023 року по 23 квітня 2024 року. Загадкою залишається чому орган сертифікації проводячи випробування 21.03.2023 року відтермінував дію сертифікату на строк у майже 1 рік 1 місяць. Чинність цього сертифікату перевіряється в Реєстрі Системи органу на сайті prom-standart.com.ua та за тел (056) 742-82-39. Проте Замовник чогось цього не зробив.
Документи щодо сертифікації товару відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Зважаючи на невідповідність сертифіката на фурнітуру, Замовник, як вже вище зазначалось, розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Вказана процедура закупівлі відповідно до умов тендерної документації проводиться відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі - Особливості)
Відповідно до п. 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже Замовник не мав права розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.) в електронній системі закупівель, оскільки сертифікат. який втратив чинність на момент подачі тендерної пропозиції, і відповідно не відносився будь-яким чином до продукції, яка мала вироблятись після 22 березня 2025 року (дата коли сертифікат відповідності № UA.PS.23-0174 на Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків TM AXOR Системи KOMFORT LINE K-3. втрачав свою дію).
На підставі вищевикладеного, через те що учасник ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» не надав сертифікат відповідності на фурнітуру, а також протокол випробувань на фурнітуру, Замовник повинен був відхили його тендерну пропозицію на підставі підп 2 п. 44 особливостей через те що тендерна пропозиція такого учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д», а навпаки визнав його переможцем.
Вважаємо, що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, визнавши переможцем учасника ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-03-19-008370-a відмінити рішення оформлені протоколом від 01.04.2025 № 01/04-4.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядком оскарження відкритих торгів Особливостей,
×
-
Назва доказу:
Скарга до АМКУ.pdf
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
2. Визнати рішення 8 Державного пожежно – рятувального загону Головного Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Дніпропетровській області у процедурі закупівлі UA-2025-03-19-008370-a «Металопластикові вікна Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби»», оформлене протоколом від 01.04.2025 № 01/04-4 щодо визначення переможцем ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д», неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати 8 Державний пожежно – рятувальний загін Головного Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Дніпропетровській області у закупівлі UA-2025-03-19-008370-a «Металопластикові двері, вікно (ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини)», скасувати рішення про визнання учасника ТОВ «МАЙСТЕРБУД-Д» переможцем у процедурі закупівлі UA-2025-03-19-008370-a ««Металопластикові вікна Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби»», оформлене від 01.04.2025 № 01/04-4.