• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо

Завершена

301 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 507.50 UAH
Період оскарження: 19.03.2025 12:41 - 24.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Роз’яснення щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО-Сервіс»

Номер: 88a4dabeef064a0c8decf9a5b61a033d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-19-006475-a.a1
Назва: Роз’яснення щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО-Сервіс»
Вимога:
Керуючись п. 46 Постанови КМУ №1178, де передбачається, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель, звертаємось із вимогою щодо надання роз’яснення щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО-Сервіс» Відповідно до п.43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023року, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Керуючись інформацією, зазначеною в прогтоколі № 10 від 04.04.2025 року підставою для відхилення слугує наступне: Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Вимогами тендерної документації передбачено, що «Термін дії талонів/скретч-карт Учасника безстроковий. У разі, якщо Учасник здійснює перехід на талони та/або скретч-картки нового зразку, він повинен здійснити рівноцінний обмін талонів та/або скретч-картки старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони та/або скретч-картки нового зразку, в тому числі, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії». У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Зразок смарт-карток, талонів або штрих-карток», відповідно до якого «…ПП «ОККО-СЕРВІС» повідомляємо, що ми є емітентом талонів (дозвільних документів) по яким буде здійснюватись відпуск палива, та гарантуємо про те, що запропоновані Учасником скретч-картки або талони будуть прийматись на АЗС, що зазначені Учасником в наданому переліку та про гарантоване надання Учаснику необхідної кількості скретч-карток або талонів для забезпечення Замовника паливом протягом терміну дії договору». Даного роду підстави відхилення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, замовник повинен із неухильним дотриманням п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023року був надати час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: КП «ЦЗО» ДМР розглянуло Вашу Вимогу та повідомляє наступне: Вимогами Додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» передбачено таке: «Термін дії талонів/скретч-карт Учасника безстроковий. У разі, якщо Учасник здійснює перехід на талони та/або скретч-картки нового зразку, він повинен здійснити рівноцінний обмін талонів та/або скретч-картки старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони та/або скретч-картки нового зразку, в тому числі, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії». ПП «ОККО-СЕРВІС» в складі документів та інформацій тендерної пропозиції надано файл «Зразок смарт-карток, талонів або штрих-карток», відповідно до якого «…повідомляємо, що ми є емітентом талонів (дозвільних документів) по яким буде здійснюватися відпуск палива, та гарантуємо про те, що запропоновані Учасником скретч-картки або талони будуть прийматись на АЗС, що зазначені Учасником в наданому переліку та про гарантоване надання Учаснику необхідної кількості скретч-карток або талонів для забезпечення Замовника паливом протягом терміну дії договору, що не відповідає технічним та якісним вимогам до закуповуваного товару.
Статус вимоги: Відхилено