-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Дизельне паливо
Завершена
2 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період оскарження:
12.09.2018 15:26 - 23.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
3e8968a4e6e34365829834bde92a93c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-12-000474-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
учасника ФОП "Гладун Сергій Михайлович"
Після розгляду отриманих тендерних пропозицій в електронній системі закупівель за № 2907294 UA -2018-09-12-000474-a ( ДК 021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо) та відповідно протоколу засідання тендерного комітету КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради від 03.10.2018 року №254 пропозицію учасника ФОП "Гладун Сергій Михайлович" було відхиленов зв’язку з тим, що у складі тендерної пропозиції не було гарантійного листа, який підтверджує повну та безумовну згоду учасника з умовами збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю.
ФОП "Гладун Сергій Михайлович" вважає свою дискваліфікацію недостатньо аргументованою та звертається до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам закупівлі та скасувати рішення про визначення переможця і знову визначити переможцем відхиленого учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сканировать1.PDF 04.10.2018 12:07
Дата подачі:
04.10.2018 12:07
Вирішення:
Шановний Сергію Михайловичу !
Тендерний комітет Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради щиро вдячний Вам, за те, що Ви прийняли участь у відкритих торгах на закупівлю за ДК 021:2015, код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо).
Ознайомившись зі змістом Вашої Вимоги хочемо Вам зазначити наступне:
Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради оголосило відкриті торги 12.09.2018р.
Прийом пропозицій було визначено з 12.09.2018р. – 15:26 год. до 27.09.2018р. – 16:30 год.
Статтею 22 Закону України «Про піблічні закупівлі» визначено порядок оприлюднення тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
Під час оприлюднення тендерної документації, Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради в повній мірі виконало вимоги вище зазначеної статті Закону.
27 вересня 2018р. о 14 год. 12 хв. Вами було подано тендерну пропозицію.
28 вересня 2018р. о 12 год. 48 хв. відбулося розкриття тендерних пропозицій.
Під час електронного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією дійсно була визначена Ваша пропозиція з запропонованою ціною 2 580 000,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Тендерним комітетом КП УАШ була детально вивчена Ваша тендерна пропозиція.
Під час вивчення Вашої тендерної пропозиції, тендерним комітетом КП УАШ було встановлено, що у складі Вашої тендерної пропозиції не надано гарантійний лист, який підтверджує повну та безумовну згоду Вас, як учасника з умовами збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю.
Однак, зі змісту вимог тендерної документації (яка була розміщена на веб-порталі
Уповноваженого органу для загального доступу), а саме, розділ № 6 підпункт 4 чітко визначено, що у складі тендерної пропозиції має бути надано гарантійний лист, зі змісту якого буде вбачатися, що учасник погоджується з умовами збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю»
Нажаль, під час подачі тендерної пропозиції, Вами не було подано гарантійного листа.
На підставі вище зазначеного, тендерним комітетом КП УАШ, в кількості 06 членів було прийнято рішення яка зазначено в протоколі № 254 від 03.10.2018р.
З повагою,
Тендерний комітет КП УАШ
Статус вимоги:
Задоволено