-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
М’ясопродукти
Завершена
448 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 190.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 190.00 UAH
Період оскарження:
18.03.2025 17:02 - 22.03.2025 08:00
Вимога
Вирішена
Неправомірне визначення переможцем спрощеної закупівлі, пропозицію ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» за закупівлею Лот №1: М’ясопродукти Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-013527-a
Номер:
c2f0b60af34d47da88587e35efc9569b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-18-013527-a.a2
Назва:
Неправомірне визначення переможцем спрощеної закупівлі, пропозицію ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» за закупівлею Лот №1: М’ясопродукти Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-013527-a
Вимога:
Звертаємось до Замовника з вимогою звернути увагу на неправомірне визначення переможцем спрощеної закупівлі, пропозицію ТОВ «ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» надалі - Переможець) за закупівлею Лот №1: М’ясопродукти Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-013527-a
1. Так, Замовником Відповвідно до ДОДАТКУ № 1 до Оголошення, вимагалося надання Форми «Пропозиція», яка подається у вигляді наведеному нижче, Учасник не повинен відступати від даної форми. Додаток № 1 до Оголошення, є підтвердженням Учасника у наданні своєї пропозиції щодо участі у спрощеній закупівлі та подається у складі пропозиції Учасника, як окремий файл.
Переможцем не надано вищезазначеного Додатку № 1 до Оголошення.
Документи, що розміщуються Учасником в електронній системі закупівель, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду та не повинні містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток).
Також, якщо в електронній системі закупівель повністю або частково не відкривається пропозиція Учасника, документи мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника, як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
2. Пунктом 1.5. Додатку № 2 Оголошення, Замовник вимагав надати оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються на підписання документів пропозиції та укладення договору про закупівлю
Переможец надав листи – згоди на на обробку персональних даних осіб Плітнюк Ольга Василівна та Лукоянов Павло Олександрович. Відповідно до вищезазначеного пункту, дані особи є правомірні на підписання документів пропозиції та укладення договору про закупівлю, але Учасник не надав на вказаних осіб відповідні документи, які передбачені пунктом 1 Додатку 2 до Оголошення (*У випадку, якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів пропозиції учасника закупівлі та укладення договору про закупівлю є інша службова (посадова) особа крім керівника, у складі пропозиції подаються документи на службову (посадову) особу учасника, яка підписала пропозицію та має право на укладення договору про закупівлю.
3. Пунктом 4.1. Додатку 2 до Оголошення, Замовником вимагалося надання Оригіналу або завірену копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та інших документів необхідних для укладення договору .
Якщо отримання дозволу або ліцензії не передбачено відповідно до норм чинного законодавства документ, Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання)), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу.
Переможцем не надано Оригінал або завірена копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, а також не надано Лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання)), у якому Переможец повинен був зазначити законодавчі підстави ненадання дозволу або ліцензії. Конкретно посилання на діюче законодавство України.
4. Пунктом 9.2. Додатку 2 до Оголошення, Замовником вимагалося надання документу, що підтверджує виконання договору оригінал або завірену Учасником копію:
- заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або
- листа–відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору в повному обсязі та встановлені строки (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
Переможец у складі своєї пропозиції не надав Лист відгук, а у наданому Рекомендаційному листі, який не вимагався замовником не вказано чи виконано договір в повному обсязі.
Також у Видатковій накладні № 04-12 від 16.12.2024 року, вказано інший номер договору.
5. Пунктом 10.1. до Оголошення, Замовником вимагалося надання ДОВІДКА-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (відповідно форми 1 до ДОДАТКУ № 2).
Пунктом 1 Оголошення чітко визначено найменування Замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3082 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Переможец у складі своєї пропозиції не надав ДОВІДКУ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ з ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3082 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Натомість було надано довідку підтвердження підписання договору з Міжнародним міжвідомчим багатопрофільним центром підготовки підрозділів (військова частина 3070 Національної гвардії України).
На підставі зазначеного Переможец не підтвердив відсутність ризиків для підписання договору з ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3082 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ.
6. Пунктом 1.11. до Оголошення, Замовником вимагалося надання Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобіля(ів) ізотермічного(ів) чи рефрижератора(ів), у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу.
Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці з зазначенням тонажності та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договору(ів) оренди або Договору(ів) про надання транспортних послуг Учаснику (договор(и) повинен(ні) діяти протягом 2025 року).
Переможец у наданій довідці до своєї пропозиції не вказав тип автомобіля (ізотермічного(ів) чи рефрижератора(ів) та не зазначив інформацію щодо марки та моделі автомобіля.
7. Замовником вимагалося надання Довідки у довільній формі про складські приміщення з вказанням та підтвердженням проведення дератизації і дезінсекції та наявність складу у цьому році.
Надані документи у складі пропозиції Переможця щодо проведення дератизації і дезінсекції не підтверджують проведення даних заходів на складському приміщенні вказаному у Довідці. У наданих Актах та Договорах не підтверджено, що саме на даному складі за вказаною адресою проводились дератизаційні та дезінсекційні роботи.
8. Замовником вимагалося надання Довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Документ повинен бути чинним на дату укладення договору.
Учасником не надано довідку у складі своєї пропозиції.
Виходячи з вищевикладених недоліків та порушень Переможця, Замовник не зважаючи на всі невідповідності ТОВ ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, Замовник своїми протокольним рішенням № 33 від 03 квітня 2025 року визначив ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС» переможцем спрощеної закупівлі за Лот №1: М’ясопродукти Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-013527-a.
Просимо Замовника, звернути увагу на вказані невідповідності у пропозиціях переможця та не допустити порушення принципів здійснення публічних закупівель в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі та скасувати свої Рішення, щодо визначення переможця спрощеної закупівлі ТОВ " ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2025 09:55
Вирішення:
1.ціна пропозиція подана у файлі Документи кваліфікації 2
2. Учасник згідно Закону України «Про захист персональних даних» надав лист- згоду на всіх осіб чиї персональні дані було надано, вимога є виконаною. Якщо Учасник на свій розсуд надає додаткові документи, це не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
3. Учасник надав лист, де зазначено , що ця діяльність не підлягає ліцензуванню. Учасник надає лист в довільній формі, Замовником перевірено, що відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» даний вид діяльності не підлягає ліцнзування. Учасник надав достовірну інформацію, ця відсутність посилання на закон не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, бо основний критерій – це економічна вигода, при дотриманні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
4. відповідно до надання рекомендаційного листа, а не листа відгука – це формальна помилка, так як зміст не змінюється від назви і несе ту ж саму сутність. У листі чітко зазначено, що: «… постачальник виконав свої зобов’язання: поставка здійсненна в обумовлений строк, товар відповідає всіх якісним та кількісним характеристикам. Претензії до постачальника відсутні.» - вимога виконана, все що вимагалось надано. Якщо Скаржник бачить формулювання листа по іншому –це суб’єктивний погляд.
5. Довідка – підтвердження містить всю необхідну інформацію, Учасник надав повністю підтвердження всієї інформації, посилання на інший підрозділ НГУ відносимо до формальної помилки. Так як Підтвердження надано, інше не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, бо основний критерій – це економічна вигода, при дотриманні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
6. Тип автотранспортних засобів зазначений в договорі надання послуг, інформація яка вимагалась у довідці надана, а саме : «щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу.
Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці з зазначенням тонажності» вимога виконана!
7.Вимога виконана, так як Замовником в умовах не обумовленно вказання в актах виконаних робіт адрес складів.
8. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі на даний момент визначаються пунктом 42 Особливостей, затверджених постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Серед даних підстав відсутні вимоги щодо перевірки учасника на предмет наявності чи відсутності заборгованості зі сплати податків чи зборів.
Отже, наразі при здійсненні закупівлі за Особливостями замовники не здійснюють перевірку учасників та переможців щодо наявності чи відсутності податкової заборгованості, відповідно, підстави для відхилення пропозиції переможця відсутні.
Виходячи з вищевказаного, учасник який подав вимогу з неупередженого розгляду пропозицій учасників, або намагався надати неправдиву інформацію у своїй вимозі або тулмачив вимоги/не вимоги до тендерної документації на свій розсуд. При повторному розгляді всіх зауважень підстав у задоволені вимоги замовником не виявлено.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможцем спрощеної закупівлі, пропозицію ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ за закупівлею Лот №2: М’ясопродукти Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-013527-a
Номер:
f0b23b233cd94014a16ccfe2c457dd17
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-18-013527-a.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможцем спрощеної закупівлі, пропозицію ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ за закупівлею Лот №2: М’ясопродукти Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-013527-a
Вимога:
Звертаємось до Замовника з вимогою звернути увагу на неправомірне визначення переможцем спрощеної закупівлі, пропозицію ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ (надалі – Переможець або ФОП) за закупівлею Лот №2: М’ясопродукти Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-013527-a
Так, Замовником Відповвідно до ДОДАТКУ № 1 до Оголошення, вимагалося надання Форми «Пропозиція», яка подається у вигляді наведеному нижче, Учасник не повинен відступати від даної форми.
ФОП має бланк, та подає листи в пропозиції на своєму бланку, але ЦІНОВА не на БЛАНКУ!!!
Учасник не повинен відступати від форми цінової. У ціновій чітко визначено, що повинно бути зазначено
Пунктом 3.1. Додатку № 2 Оголошення, Замовником вимагалося надання Довідки, складена у довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка містить відомості про підприємство:
- найменування учасника повне, скорочено та іншою мовою відповідно до статутних документів
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, електронна адреса) юридичне та фактичне;
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, громадянство);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, в разі визначення його переможцем.
Переможець у складі своєї пропозиції надав довідку, де не вказано громадянство.
Пунктом 5.1. Оголошення, Замовником вимагалося надання Проєкт договору про закупівлю, довідка про погодження з проектом договору , підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання) (ДОДАТОК № 4).
ФОП у складі своєї пропозиції не надав довідку про погодження, Лист – згода не вимагалися Замовником.
Пунктом 9.1. Оголошення, Замовником вимагалося надання Оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)).
ФОП у складі своєї пропозиції не надав оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору
Пунктом 9.2. Оголошення, Замовником вимагалося надання Документу, що підтверджує виконання договору оригінал або завірену Учасником копію:
- заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або
- листа–відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору в повному обсязі та встановлені строки (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
ФОП у складі своєї пропозиції надав Лист відгук де не має інформації, щодо вказаного предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору в повному обсязі та встановлені строки.
Додатком № 3 до Оголошення в табличній частині, Замовником вимагалося надання листа гарантії (у довільній формі) на поставку зазначеного товару. Доставка товару на склад Замовника, проводиться за рахунок коштів Учасника (або транспортом Учасника) на умовах DDP (в редакції Incoterms 2010) дрібними партіями поставки, з орієнтованим об’ємами поставки: Учасник надає
- Сосиски варені вищого гатунку 200 кг 1 раз на тиждень або 1 раз на 2 тижні по заявці.
- сардельки вищого гатунку 200 кг 1 раз на тиждень або 1 раз на 2 тижні по заявці
Переможець у складі своєї пропозиції не надав листа гарантії (у довільній формі) на поставку зазначеного товару
Додатком № 3 до Оголошення під таблицею, Замовником вимагалося надання Гарантійного листа Учасника погодження з додатком № 3
ФОП у складі своєї пропозиції не надав Гарантійного листа Учасника погодження з додатком № 3
Пунктом 1.1. частиною 2 Додатку № 3 до Оголошення Замовником вимагалося надання для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1.
Таблиця 1
№ з/п Найменування
товару Од. вим. Кількість Технічні характеристики товару Виробник товару Країна походження товару
____________________________________________________________________________
Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника або уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання)
*Примітки:
- зазначається найменування, одиниця виміру, кількість Товару, що пропонується Учасником, для підтвердження відповідності пропозиція учасника вимогам, викладеним в ДОДАТКУ № 3 до оголошення;
- зазначаються технічні характеристики Товару, що пропонується Учасником, для підтвердження відповідності пропозиція учасника вимогам, викладеним в ДОДАТКУ № 3 до оголошеня;
- зазначається Учасником виробник товару та країна походження товару.
Переможець у складі своєї пропозиції надав файл «33. Дов. про пох. товар (1).pdf» у якому у пункті 5 надано інформацію, яка не підтверджує відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме: у колонці Технічні характеристики товару, Учасник пропонує Замовнику Шинку копчено-варена, свинина, вищий сорт. Відповідає вимогам ДСТУ 4668:2006. Поверхня повинна бути сухою, без слизу, цвілі та яких-небудь пошкоджень. Колір тканин повинен бути рожево-червоного кольору, без сірих плям, шматки при нарізанні не розпадаються. Запах приємний, з ароматом спецій, без стороннього смаку і запаху , смак солонуватий. Форма: закруглена, без кісток. Консистенція: пружна. Якість продукції повинна відповідати вимогам ДСТУ «Продукти зі свинини варені, копчено-варені, копчено-запечені, запечені, смажені, сирокопчені. Загальні технічні умови». Строк придатності предмету закупівлі повинен становити не менше 90% від терміну зберігання даного виду предмету закупівлі з дня поставки його на склад ЗамовникаДоставка товару на склад Замовника, проводиться за ФОП Ковальчук Сергій Михайлович Україна рахунок коштів Учасника (або транспортом Учасника) на умовах DDP (в редакції Incoterms 2010) дрібними партіями поставки, з орієнтованим об’ємами поставки: - шинка копчено-варена 30 кг 1 раз на тиждень або 1 раз на 2 тижні по заявці. Замовник не надає 24 години на виправлення невідповідностей у зв’язку з невідповідністю документу про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та наявності помилок які приводять до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пунктами 1.5. – 1.8. частиною 2 Додатку № 3 до Оголошення Замовником вимагалося надання Атестат про акредитацію, дійсний(і) на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, та надати на підтвердження
Переможець у складі своєї пропозиції не надав Атестат про акредитацію
Пунктом 1.10. частиною 2 Додатку № 3 до Оголошення Замовником вимагалося надання Сканованого оригіналу в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості (або сертифікату відповідності) на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам ДОДАТКУ № 3. У Додатку № 3 Замовником вимагається, що Товар повинен бути упакований в індивідуальний пакет (мішок) із полівінілхлоридної плівки для харчових продуктів (ПВХ), наповнений модифікованим газовим середовищем.
Переможець у складі своєї пропозиції надає Декларацію Виробника файл «39. Декларація.pdf» де зазначається вид пакування «ЯЩИК». Декларація подається на товар, який повинен відповідати технічним вимогам ДОДАТКУ № 3.
Пунктом 1.11. частиною 2 Додатку № 3 до Оголошення Замовником вимагалося надання Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобіля(ів) ізотермічного(ів) чи рефрижератора(ів), у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу.
Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці з зазначенням тонажності та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договору(ів) оренди або Договору(ів) про надання транспортних послуг Учаснику (договор(и) повинен(ні) діяти протягом 2025 року).
Переможець у складі своєї пропозиції надає Довідку у який не зазначено тоннажність автотранспортних засобів. Також у складі своєї пропозиції Учасник надає на підтвердження ДОГОВІР № 2 оренди легкового автомобіля, який відповідно до пункту 10.1. Договору передбачає «Цей Договір підписується Сторонами, скріплюється печаткою Орендаря та підлягає обов'язковому нотаріальному посвідченню.» Але наданий Договір не завірений нотаріально.
Також пунктом 3.2. Договору зазначено, що Передання орендованого автомобіля Орендодавцем у користування Орендареві оформлюється за фактом відповідної передачі із складенням Акту передачі-приймання, який підписується Сторонами та скріплюється печаткою Орендаря. Учасником не надано Акт приймання передачі автомобіля, що не може бути підтверджено право користування Учасником.
Також наданий Договір діє до червня 2025 року, але Замовником вимагалося, щоб Договір діяв протягом 2025 року).
Тому, наданий Договір не є підтверденням користування автомобілем зазначеним у Довідці.
Пунктом 1.11.1. частиною 2 Додатку № 3 до Оголошення Замовником вимагалося надання Довідку в довільній формі від виробника та Учасника, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника Технічним, якісним та кількісним характеристикам.
Переможець у складі своєї пропозиції не надав вищезазначений документ
Пунктом1.11.3. частиною 2 Додатку № 3 до Оголошення Замовником вимагалося надання Довідку у довільній формі про складські приміщення з вказанням та підтвердженням проведенення дератизації і дезінсекції та наявність складу у цьому році.
Переможець у складі своєї пропозиції надав файл «41.Дез. і дез.pdf» АКТ наданих послуг який не підтверджує проведення дератизації і дезінсекції у складському приміщенні, яке вказано у Довідці. У Акті не має посилання на місцезнаходження складу або Договору.
Пунктом1.11.4. частиною 2 Додатку № 3 до Оголошення Замовником вимагалося Довідку про впровадження системи НАССР з підтвердженням.
Переможець у складі своєї пропозиції не надав Довідку про впровадження системи НАССР
Замовником у ДОДАТОКу № 5 вимагалося надання таких документів:
9.1. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення:
- юридичну особу, яка є учасником закупівлі, внесено/не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було/не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
10.1. Інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство:
- учасник закупівлі визнаний/невизнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита/не відкрита ліквідаційна процедура.
З 06.09.2024 року інформація про боржників, яка міститься в Єдиному реєстрі боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), надається в електронній формі за електронним запитом з можливістю пошуку та перегляду відомостей у вигляді інформаційної довідки про перебування суб’єкта у процедурі банкрутства (неплатоспроможності) (далі – Інформаційна довідка), а також отримання такої Інформаційної довідки з можливістю збереження та роздрукування, у порядку, визначеному розділом IV Порядку функціонування автоматизованої системи «Банкрутство та неплатоспроможність», затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.02.2020 № 594/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.02.2020 № 186/34469.
11.1. Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Документ повинен бути чинним на дату укладення договору
12.1. Повний Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі / фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Переможець у складі своєї пропозиції не надав жодного документу з вищезазначеного Переліку.
Виходячи з вищевикладених недоліків та порушень Переможця, Замовник не зважаючи на всі невідповідності ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а також іншим своїм вимогам, Замовник своїми протокольним рішенням № 36 від 05 квітня 2025 року визначив ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ переможцем спрощеної закупівлі за Лот № 2: М’ясопродукти Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-013527-a.
Просимо Замовника, звернути увагу на вказані невідповідності у пропозиціях переможця та не допустити порушення принципів здійснення публічних закупівель в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі та скасувати свої Рішення, щодо визначення переможця спрощеної закупівлі ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ.
Пов'язані документи:
Учасник
- КОВАЛЬЧУК.docx 07.04.2025 09:52
Дата подачі:
07.04.2025 09:52
Вирішення:
Шановний учасник.
Викладений перелік зауважень та невідповідностей,як і в попередній вимозі або не відповідає дійсності або вимоги підтверджені іншими документами а саме не вказане громадянство підтверджено паспортом громадянина України, форма пропозиції присутня як на фірменому бланку так і без нього (хоча розміщення на фірмовому бланку підприємства не забороняється вимогами ТД) і т.ін. виходячи з вищевказаного, та після повторной перевірки ТД документації переможця, законних підстав щодо відхилення пропозиції переможця не виявлено. вимога відхилена
Статус вимоги:
Відхилено