-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код - ДК 021:2015 - 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція
Завершена
269 927.40
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 619.56 UAH
мін. крок: 0.6% або 1 619.56 UAH
Період оскарження:
18.03.2025 16:27 - 23.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
476e12831aef4dd6ae1703d18a46257d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-18-012772-a.a1
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол відхилення не випр.docx 07.04.2025 23:40
- Скарга.pdf.p7s.zip 07.04.2025 23:40
- sign.p7s 07.04.2025 23:41
- рішення від 09.04.2025 №5603.pdf 09.04.2025 15:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2025 №6129.pdf 18.04.2025 14:49
- рішення від 17.04.2025 №6129.pdf 22.04.2025 16:26
- грунтовні пояснення.pdf 11.04.2025 14:41
- грунтовні пояснення.doc 11.04.2025 14:41
- Додаток №1- скриншот.PNG 11.04.2025 14:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2025 23:48
Дата розгляду скарги:
17.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2025 15:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2025 16:26
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
06f2eace2e6948549e1741e7d939aca7
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Серед невідповідностей Замовником зазначено наступне:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі:
1) відсутність аналогічних договір з документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема акти поставки товарів або товарно-транспортні, видаткові накладні, а також лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в додатку та надано у складі тендерної пропозиції про належне або часткове виконання цього договору. Учасником було усунуто дану невідповідність.
2) заповнений додаток №1 до тендерної документації (Опитувальник для встановлення факту наявності у контрагента/клієнта зв'язків з іноземними державами зони ризику) Учасником не було усунуто дану невідповідність
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи №57/6 від 02.04.2025 р., пропозицію Учасника було відхилено з наступної причини:
У складі тендерної пропозиції не було усунуто невідповідність, а саме: не заповнено (Опитувальник для встановлення факту наявності у контрагента/клієнта зв’язків з іноземними державами зони ризику).
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель (Постанова КМУ №1178), якщо замовником виявлено невідповідності, він зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про їх усунення з дотриманням строку — не менш як два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Скаржник наголошує, що АТ «Чернівціобленерго» не надало Учаснику передбачену законодавством можливість усунути виявлену невідповідність (щодо незаповненого додатку про зв’язки з державами зони ризику), що є обов’язковою процедурною вимогою. Згідно з протоколом №57/6, дійсно зазначено, що інша невідповідність була усунута, а ця — ні. Водночас, оприлюднена на майданчику вимога про усунення невідповідностей не містить вимоги на надання Скаржником Опитувальника для встановлення факту наявності у контрагента/клієнта зв’язків з іноземними державами зони ризику.
Це прямо суперечить чинному законодавству, адже:
• якщо невідповідність виявлено, замовник зобов’язаний направити відповідне повідомлення через електронну систему;
• лише після того, як Учасник не усуне її протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення, замовник має право відхилити тендерну пропозицію.
Отже, замовник не дотримався обов’язкової процедури — не повідомив Учасника про виявлену невідповідність, не дав можливості її усунути, а отже, прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції з порушенням законодавчих вимог.
Таким чином, АТ «Чернівціобленерго» порушило вимоги пункту 43 Особливостей, що полягає у ненаданні Учаснику права на виправлення невідповідності протягом 24 годин з моменту повідомлення через електронну систему закупівель. Це свідчить про порушення принципів рівного доступу учасників до участі у публічних закупівлях, що може призвести до неправомірного відхилення пропозиції.
З урахуванням наведеного просимо Антимонопольний комітет України в межах своїх повноважень надати правову оцінку діям замовника та зобов’язати АТ «Чернівціобленерго» скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі:
1) відсутність аналогічних договір з документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема акти поставки товарів або товарно-транспортні, видаткові накладні, а також лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в додатку та надано у складі тендерної пропозиції про належне або часткове виконання цього договору. Учасником було усунуто дану невідповідність.
2) заповнений додаток №1 до тендерної документації (Опитувальник для встановлення факту наявності у контрагента/клієнта зв'язків з іноземними державами зони ризику) Учасником не було усунуто дану невідповідність
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи №57/6 від 02.04.2025 р., пропозицію Учасника було відхилено з наступної причини:
У складі тендерної пропозиції не було усунуто невідповідність, а саме: не заповнено (Опитувальник для встановлення факту наявності у контрагента/клієнта зв’язків з іноземними державами зони ризику).
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель (Постанова КМУ №1178), якщо замовником виявлено невідповідності, він зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про їх усунення з дотриманням строку — не менш як два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Скаржник наголошує, що АТ «Чернівціобленерго» не надало Учаснику передбачену законодавством можливість усунути виявлену невідповідність (щодо незаповненого додатку про зв’язки з державами зони ризику), що є обов’язковою процедурною вимогою. Згідно з протоколом №57/6, дійсно зазначено, що інша невідповідність була усунута, а ця — ні. Водночас, оприлюднена на майданчику вимога про усунення невідповідностей не містить вимоги на надання Скаржником Опитувальника для встановлення факту наявності у контрагента/клієнта зв’язків з іноземними державами зони ризику.
Це прямо суперечить чинному законодавству, адже:
• якщо невідповідність виявлено, замовник зобов’язаний направити відповідне повідомлення через електронну систему;
• лише після того, як Учасник не усуне її протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення, замовник має право відхилити тендерну пропозицію.
Отже, замовник не дотримався обов’язкової процедури — не повідомив Учасника про виявлену невідповідність, не дав можливості її усунути, а отже, прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції з порушенням законодавчих вимог.
Таким чином, АТ «Чернівціобленерго» порушило вимоги пункту 43 Особливостей, що полягає у ненаданні Учаснику права на виправлення невідповідності протягом 24 годин з моменту повідомлення через електронну систему закупівель. Це свідчить про порушення принципів рівного доступу учасників до участі у публічних закупівлях, що може призвести до неправомірного відхилення пропозиції.
З урахуванням наведеного просимо Антимонопольний комітет України в межах своїх повноважень надати правову оцінку діям замовника та зобов’язати АТ «Чернівціобленерго» скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №57/6 від 02.04.2025.