• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Апаратура СЦБ

Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю не перевищує строк дії договору про закупівлю.

Торги відмінено

41 601 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 208 009.20 UAH
Період оскарження: 18.03.2025 15:43 - 06.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Не правомірність рішення Замовника

Номер: e4e3931c38cb4996bf61cf55851c3795
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-18-011435-a.a2
Назва: Не правомірність рішення Замовника
Скарга:
Не правомірність рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 12.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.05.2025 15:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.05.2025 16:49
Дата виконання рішення Замовником: 06.06.2025 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.05.2025 №7551-р/пк-пз, скасовано рішення уповноваженої особи від 25.04.2025 №430-П про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВ ГРУП КР».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВ ГРУП КР", Олександр Шендрик 380976936792 AVGROUPKR20@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3d040ef2434340e386ddd39019c0d940
Заголовок пункту скарги: Не правомірність рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
18 березня 2025 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: Апаратура СЦБ, ідентифікатор: ua-2025-03-18-011435-a.
Для участі у закупівлі подано пропозиції наступними Учасниками:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВ ГРУП КР" – пропозицію було відхилено (Скаржник);
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОЕР-СІСТЕМ ГРУП"
Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «ES ПОЛІМЕР»

Відповідно до п.37 Особливостей:
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією визнана пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВ ГРУП КР", яка була відхилена Замовником згідно протоколу №430-П від 25.04.2025, опублікованого в електронній системі закупівель 25.04.2025.
Вважаємо, що рішення Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій, оформлене протоколом від 25.04.2025 в частині відхилення пропозиції Скаржника є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до п. 59 ОСОБЛИВОСТЕЙ
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, а тому строк для оскарження рішення про відхилення пропозиції Скаржника– дотриманий.

І. ЩОДО ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ
в частині забезпечення пропозиції

Відповідно до протоколу №430-П від 25.04.2025, опублікованого в електронній системі закупівель 25.04.2025 (далі - Протокол) підставою для відхилення пропозиції Скаржника стало:


Скаржник вважає, що відхилення пропозиції з підстави ненадання забезпечення в цій частині є незаконним виходячи з наступного.

Так, відповідно до положень п. 2 Р. 3 ТД:
2.1. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення виконання зобов’язань учасника перед Замовником, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, а саме, банківська гарантія (електронна банківська гарантія) (далі – Гарантія), оформлена у відповідності до Закону з урахуванням Особливостей, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами) на суму: 500 000,00 грн.
В Гарантії зазначаються наступні підстави для неповернення забезпечення тендерної пропозиції:
- відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання принципалом, який став переможцем тендеру договору про закупівлю;
- ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією;
- ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
2.2. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції:
Одержувач: КП «Київський метрополітен»
код ЄДРПОУ: 03328913
UA 55 351005 00000 2600 6032 0794 00 в АТ «УкрСиббанк»
Адреса банку: вул. Андріївська, 2/12, м. Київ, 04070

Для участі в процедурі закупівлі Скаржником було отримано банківську гарантію № CKK-250325/254-11 від 25.03.2025 р.

04.04.2025 року Замовником внесено зміни до тендерної документації, що мало наслідком внесення змін до забезпечення тендерної пропозиції Скаржника.

Змінами №2 до гарантії № CKK-250325/254-11 від 25.03.2025 р., які подано в складі пропозиції викладено первісну гарантію від 25.03.2025 р. в новій редакції та згідно примітки * - дані Зміни №2 до Гарантії № CKK-250325/254-11 від 25.03.2025 (зміни) вносяться у зв’язку з внесенням Змін до тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-18-011435-a. Дані Зміни №2 є невід’ємною частиною ГАРАНТІЇ № CKK-250325/254-11 від 25.03.2025 та набирають чинності з дати накладення кваліфікованого електронного підпису Гаранта.

Таким чином, під час подання пропозиції, у складі тендерної пропозиції Скаржником надано лише документ «Зміни №2 до гарантії № CKK-250325/254-11 від 25.03.2025», який містить повний текст банківської гарантії у чинній редакції.
Таким чином, враховуючи факт накладення КЕП гаранта на зміни 2 до гарантії № CKK-250325/254-11 від 25.03.2025 р. – СЕМЕ ДАНА РЕДАКЦІЯ №2 Є ЧИННОЮ БАНКІВСЬКОЮ ГАРАНТІЄЮ ПО ЗАКУПІВЛІ ТА ВІДПОВІДАЄ ВСІМ ВСТАНОВЛЕНИМ ВИМОГАМ ТД в частині забезпечення пропозиції.

Натомість, посилаючись на факт зазначення в змінах №2, що дані Зміни є невід’ємною частиною ГАРАНТІЇ № CKK-250325/254-11 від 25.03.2025, Замовником неправомірно зроблено висновок про ненадання в складі пропозиції забезпечення пропозиції в силу того, що первісний текст гарантії № CKK-250325/254-11 від 25.03.2025 р. втратив свою чинність в силу внесення до неї змін.

Таким чином, в складі пропозиції НАЯВНЕ забезпечення тендерної пропозиції, а факт ненадання гарантії № CKK-250325/254-11 від 25.03.2025 р. в первісній редакції може виключно вважатися невідповідністю, усунення якого здійснюється згідно п. 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Таким чином, враховуючи наявність в складі пропозиції забезпечення пропозиції, а саме – чинних змін №2 до гарантії № CKK-250325/254-11 від 25.03.2025 р. відхилення пропозиції Скаржника на підставі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником є незаконним, а тому рішення Замовника підлягає скасуванню.

ІІ. ЩОДО ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ
в частині технічних вимог

Відповідно до протоколу №430-П від 25.04.2025, опублікованого в електронній системі закупівель 25.04.2025 (далі - Протокол) підставою для відхилення пропозиції Скаржника стало:


Відповідно до умов додатку 4 до тендерної документації:
5. Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації:
5.1. Технічна специфікація, складена учасником за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатка 2 до тендерної документації Замовника.
5.2. Лист-підтвердження, складений в довільній формі, щодо поширення сфери застосування нормативного(их) документа(ів), зазначеного(их) в технічній специфікації учасника, на товар, що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником (надається у разі посилання учасником на інший(і) чинний(і) в Україні нормативний(і) документ(и) або міжнародний(і) чи європейський(і) нормативний(і) документ(и) (стандарт(и)), прийнятий(і) як національний(і) стандарт(и), методом підтвердження, згідно з яким виготовляється товар, що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником).
5.3. Документ(и) виробника(ів) на кожну позицію запропонованого до постачання товару, що зазначений(і) у підпункті 3.3 технічної специфікації учасника, для перевірки Замовником основних технічних характеристик та призначення цього товару для експлуатації на метрополітенах.

Замовником у протоколі відхилення вказано про незазначення в паспорті на апарат курбельний КА (позиція 7) інформації про ПРИЗНАЧЕННЯ цього товару для експлуатації на метрополітенах.
При цьому звертаємо увагу органу оскарження на наступне.
По-перше, відповідно до ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Натомість вимогами тендерної документації ВЗАГАЛІ НЕ БУЛО ВСТАНОВЛЕНО обовʼязковості зазначення у документі виробника призначення цього товару «для експлуатації на метрополітенах». Вимога ТД встановлена через формулювання «для перевірки Замовником».
Водночас документація не містить прямої вимоги про обов'язкове зазначення призначення товару саме в документі виробника на дану позицію.
Таким чином, формальне посилання на відсутність призначення «для експлуатації на метрополітенах» у паспорті товару є необґрунтованим і виходить за межі встановлених умов.
По-друге, твердження Замовника про відсутність у наданому документі виробника інформації про «призначення товару для експлуатації на метрополітенах» не відповідає дійсності виходячи із наступного.
2.1. Замовником у додатку 2 до ТД Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Апаратура СЦБ, код 34630000-2 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» за ДК 021:2015 зазначено: Опис: товар (позиції 1-6) призначений для застосування в системах автоматичної локомотивної сигналізації (АЛС) з автоматичним регулюванням швидкості (АРШ), що експлуатуються у системі безпеки руху поїздів на метрополітені міста Києва; товар (позиція 7) ПРИЗНАЧЕНИЙ для зберігання, блокування і дистанційного розблокування курбельної рукоятки стрілочного переводу з контролем її наявності та видачі.
Таким чином, сам Замовник трактує «ПРИЗНАЧЕННЯ» через «для зберігання, блокування і дистанційного розблокування курбельної рукоятки стрілочного переводу з контролем її наявності та видачі».
В заповненій технічній специфікації, поданій у складі пропозиції, Скаржником вказано: товар (позиція 7) ПРИЗНАЧЕНИЙ для зберігання, блокування і дистанційного розблокування курбельної рукоятки стрілочного переводу з контролем її наявності та видачі.

Крім цього, в наданому у складі пропозиції паспорті на апарат курбельний КА SCB.322.00.00.00 вказано: «2 призначення: призначений для зберігання, блокування і дистанційного розблокування курбельної рукоятки стрілочного переводу з контролем її наявності та видачі» тобто АНАЛОГІЧНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ, ЯКЕ І ВИЗНАЧЕНО ЗАМОВНИКОМ У ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЯКИЙ ЗАКУПІЛЯЄТЬСЯ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ У МЕТРОПОЛІТЕНІ:



Крім цього, в наданому паспорті вказано:
Апарат забезпечує блокування курбеля .. та неможливість його вилучення без дозволу від диспетчера поїзного або чергового по станції. Акцентуємо, що в даному описі є згадка про роботу через диспетчера поїзного або чергового по станції, що прямо вказує на використання в інфраструктурі залізничного транспорту і метрополітенів.
Також зазначено:
Апарат курбельний КА призначений для роботи при температурі навколишнього середовища від мінус 40°C до плюс 60°C.
І ще:
Апарат курбельний КА забезпечує індикацію світло-жовтого або білого кольору про розблокування курбеля на корпусі.
Тобто, у паспорті чітко описано функціонал, який повністю відповідає умовам експлуатації у системах СЦБ (сигналізації, централізації, блокування) залізничного транспорту і метрополітенів та з його аналізу можливо встановити можливість експлуатації на метрополітенах.
2.2. Курбельний апарат КА, який пропонується скаржником, є стандартним пристроєм, що використовується як на залізничних лініях, так і в метрополітенах. Це є загальноприйнятою практикою, оскільки технічні вимоги до таких пристроїв є однаковими для обох середовищ.
Запропонований впарат курбельний КА, запропонований Скаржником відповідає ВСІМ ВСТАНОВЛЕНИМ технічним вимогам, що не заперечується Замовником, зокрема:
У наданому паспорті апарата курбельного КА повністю зазначені всі запитані технічні характеристики, а саме:
Напруга живлення електрозачіпки — 24 В постійного струму;
Наявність світлодіодної індикації розблокування курбеля світло-жовтого або білого кольору;
Робочий температурний режим — від -40°C до +60°C;
Ступінь захисту корпусу — IP20 згідно ДСТУ EN 60529:2018;
Призначення роботи під контролем диспетчера поїзного або чергового по станції.
Таким чином, технічні характеристики та функціональне призначення апарата підтверджують його повну відповідність умовам експлуатації у метрополітенах.
Крім цього, у технічній специфікації Замовника були чітко зазначені вимоги відповідності наступним стандартам:
ДСТУ EN 60529:2018 (ступінь захисту оболонки);
ДСТУ EN 61140:2019 (загальні вимоги щодо електробезпеки).
У паспорті апарата курбельного КА ці стандарти чітко зазначені, що підтверджує повну відповідність товару встановленим технічним нормам.

Таким чином, в складі пропозиції Скаржника наявні документи (заповнена технічна специфікація та паспорт від виробника) із інформацією про призначення та можливість експлуатації Апарату курбельний КА на метрополітенах, а тому відхилення пропозиції з підстав технічної невідповідності є незаконним, а тому рішення підлягає скасуванню.

Отже, неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.

Відповідно до п. 18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.

Входячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 12f4d852a88a4a6ea736fe8b42158aef
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-18-011435-a.a1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Скасування рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо вимоги від 29.04.2025 №14, розміщеної ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВ ГРУП КР» в електронній системі закупівель 30.04.2025 о 09.22, повідомляємо наступне. Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВ ГРУП КР» (протокол від 25.04.2025 №430-П (далі – Рішення)) стало недотримання вимог, визначених Замовником в тендерній документації. 1. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, а саме: …; документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі); …». Підпунктом 2.1 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення виконання зобов’язань учасника перед Замовником, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, а саме, банківська гарантія (електронна банківська гарантія) ... на суму: 500 000,00 грн. Підпунктом 6.1.11 пункту 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 4.10 пункту 4 «Інші вимоги» Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання «Банківська гарантія (електронна банківська гарантія)». На виконання зазначеної вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВ ГРУП КР» в складі тендерної пропозиції надано «ЗМІНИ №2 ДО ГАРАНТІЇ № СКК-250325/254-11 від 25.03.2025*», якими повідомлено Замовника про внесення змін до ГАРАНТІЇ №СКК-250325/254-11 від 25.03.2025. Крім цього, під приміткою зазначено «* - ... Дані Зміни №2 є невід’ємною частиною ГАРАНТІЇ №СКК-250325/254-11 від 25.03.2025 та набирають чинності з дати накладення кваліфікованого електронного підпису Гаранта.». При цьому, як самої Гарантії №СКК-250325/254-11 від 25.03.2025, так і зміни №1 до Гарантії №СКК-250325/254-11 від 25.03.2025 до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не розміщено (не завантажено). 2. Підпунктом 7.1.3 пункту 7 «Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 5.3 пункту 5 «Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання «Документ(и) виробника(ів) на кожну позицію запропонованого до постачання товару, що зазначений(і) у підпункті 3.3 технічної специфікації учасника, для перевірки Замовником основних технічних характеристик та призначення цього товару для експлуатації на метрополітенах». На виконання зазначеної вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВ ГРУП КР» в складі тендерної пропозиції надано ПАСПОРТ SCB.322.00.00.00 на товар «Апарат курбельний КА» (позиція 7 технічної специфікації від 25.03.2025 №10) без зазначення інформації (щодо призначення товару для експлуатації на метрополітенах), що вимагалась Замовником. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), встановлено «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує …, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). …». Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником та 2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи відсутність в складі тендерної пропозиції ГАРАНТІЇ №СКК-250325/254-11 від 25.03.2025 та інформації, що вимагалась на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, керуючись пунктом 44 Особливостей, відхилено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВ ГРУП КР», без розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, згідно з пунктом 43 Особливостей. Отже, резюмуючи вищевикладене, Замовник не мав права розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, згідно з пунктом 43 Особливостей, а прийняте Замовником Рішення, відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. У зв’язку з чим, відсутні підстави для скасування прийнятого ним Рішення.
Статус вимоги: Відхилено