-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95-Євро5 по талонах; Дизельне паливо-Євро5 по талонах
Завершена
750 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження:
18.03.2025 15:00 - 12.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА дискримінаційні умови
Номер:
9cda4c40b52e43b7aaa578132ac26483
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-18-010028-a.b1
Назва:
СКАРГА дискримінаційні умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір БРСМ Девон.pdf 22.03.2025 14:48
- Талони АЗС БРСМ.pdf 22.03.2025 14:48
- Витяг ЄДРПОУ_Девон-Інвест 2025 р..pdf 22.03.2025 14:48
- 22.03.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації ДОК.docx 22.03.2025 14:48
- 22.03.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації.pdf 22.03.2025 14:48
- sign.p7s 22.03.2025 14:50
- рішення від 25.03.2025 № 4557.pdf 25.03.2025 15:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2025 № 5087.pdf 02.04.2025 11:53
- рішення від 01.04.2025 № 5087.pdf 04.04.2025 16:58
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ Санаторій Одеса СБУ 26.03.2025.pdf 27.03.2025 10:57
- Договір БРСМ Девон.pdf 27.03.2025 10:57
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ Санаторій Одеса СБУ 26.03.2025.docx 27.03.2025 10:57
- Протокол про внесення змін.pdf 08.04.2025 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2025 17:49
Дата розгляду скарги:
01.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2025 15:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.04.2025 17:00
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2025 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №5087 -р/пк-пз від 01.04.2025 Замовником були внесені зміни до закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9829c03ac2de45348fe9e51be8718dda
Заголовок пункту скарги:
ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ, виданий САМЕ у 2024 році.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ДЕВОН-ІНВЕСТ» (СУБ'ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ) планує взяти участь у процедурі, але позбавлений такого права з огляду на наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації, що в свою чергу свідчить про наявність порушення прав та законних інтересів Суб'єкта оскарження.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 1.2. до тендерної документації
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ, виданий у 2024 році, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо надання учасниками Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ, виданий САМЕ у 2024 році,
Суб’єкт оскарження є новоствореним підприємством, яке зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 03.12.2024 року.
Отримання Витягу з ЄДР є правом юридичної особи, яке відбувається згідно норм Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5 (далі - Порядок). Відповідний Порядок передбачає надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань здійснюється щодо громадських формувань, що мають статус юридичної особи, відомості про які містяться в цьому реєстрі, в обсязі, передбаченому чинним програмним забезпеченням згідно ЗАПИТУ на отримання таких відомостей юридичною особою.
Необхідність вперше отримання Витягу з ЄДР у Суб’єкта оскарження постала у 2025 році (Додаток 1 до Скарги).
У суб’єкта оскарження відсутня можливість надання Витягу з ЄДР (або будь-якого іншого документу, що містить повну інформацію про КБВ) виданого САМЕ у 2024 році, що підтверджує факт наявності дискримінаційної умови для Суб’єкта оскарження.
При цьому, Суб’єкт оскарження може надати Витяг з ЄДР, виданий у відповідності до статті 11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» на запит Запитувача виданий 15.01.2025 року.
Тобто, вимога Замовника щодо встановлення ДАТИ ВИДАЧІ Витягу з ЄДР (або іншого документа, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника) – порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, оскільки останній не може отримати документ датою в минулому часі.
При цьому, Суб’єкт оскарження може надати відповідний Витяг з ЄДР, виданий у 2025 році, на підтвердження відповідним запитуваним Замовникам відомостям про юридичну особу Суб’єкта оскарження.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
1) Витягу з ЄДР (або іншого документа, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника) виданий у 2024 році.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 1.2. до тендерної документації
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ, виданий у 2024 році, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо надання учасниками Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ, виданий САМЕ у 2024 році,
Суб’єкт оскарження є новоствореним підприємством, яке зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 03.12.2024 року.
Отримання Витягу з ЄДР є правом юридичної особи, яке відбувається згідно норм Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5 (далі - Порядок). Відповідний Порядок передбачає надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань здійснюється щодо громадських формувань, що мають статус юридичної особи, відомості про які містяться в цьому реєстрі, в обсязі, передбаченому чинним програмним забезпеченням згідно ЗАПИТУ на отримання таких відомостей юридичною особою.
Необхідність вперше отримання Витягу з ЄДР у Суб’єкта оскарження постала у 2025 році (Додаток 1 до Скарги).
У суб’єкта оскарження відсутня можливість надання Витягу з ЄДР (або будь-якого іншого документу, що містить повну інформацію про КБВ) виданого САМЕ у 2024 році, що підтверджує факт наявності дискримінаційної умови для Суб’єкта оскарження.
При цьому, Суб’єкт оскарження може надати Витяг з ЄДР, виданий у відповідності до статті 11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» на запит Запитувача виданий 15.01.2025 року.
Тобто, вимога Замовника щодо встановлення ДАТИ ВИДАЧІ Витягу з ЄДР (або іншого документа, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника) – порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, оскільки останній не може отримати документ датою в минулому часі.
При цьому, Суб’єкт оскарження може надати відповідний Витяг з ЄДР, виданий у 2025 році, на підтвердження відповідним запитуваним Замовникам відомостям про юридичну особу Суб’єкта оскарження.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
1) Витягу з ЄДР (або іншого документа, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника) виданий у 2024 році.
×
-
Назва доказу:
Витяг 2025 рік
-
Повʼязаний документ:
Витяг ЄДРПОУ_Девон-Інвест 2025 р..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): І. Умову в частині наявності: Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ, виданий САМЕ у 2024 році.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b3b59ebd710e4d5d8c21433e0b96d5dd
Заголовок пункту скарги:
ВИКЛЮЧИТИ ІІ. Умову в частині наявності: талони дійсні не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік без перерахування ціни Товару (про що учасником надається гарантійний лист у складі пропозиції).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 3 до тендерної документації 1. Бензин А-95:
Відпуск за талонами; талони дійсні не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік без перерахування ціни Товару (талонів) на момент звернення Замовника відповідно закінчення строку талонів, що діють в мережах АЗС на території України, номіналом 10-20 л (Учасник надає письмове підтвердження (гарантійний лист) про термін дії талонів. В гарантійному листі Учасник також зазначає, що зобов’язується в подальшому безкоштовно замінити або продовжити термін дії залишку паливних талонів (скретч-карток, бланків-дозволів), які не будуть використанні замовником у встановлені терміни їх дії ).
2. Дизельне паливо:
Відпуск за талонами; талони дійсні не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік без перерахування ціни Товару (талонів) на момент звернення Замовника відповідно закінчення строку талонів, що діють в мережах АЗС на території України, номіналом 10-20 л (Учасник надає письмове підтвердження (гарантійний лист) про термін дії талонів. В гарантійному листі Учасник також зазначає, що зобов’язується в подальшому безкоштовно замінити або продовжити термін дії залишку паливних талонів (скретч-карток, бланків-дозволів), які не будуть використанні замовником у встановлені терміни їх дії ).
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності талони дійсні не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік без перерахування ціни Товару (про що учасником надається гарантійний лист у складі пропозиції).
Така умова тендерної документації Замовника щодо терміну дії талонів та строку поставки товару не узгоджуються між собою.
Проєкт договору (згідно Додатку № 2 до ТД) містить наступні умови:
1.1. Постачальник зобов'язується протягом 2025 року у терміни, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, поставити та передати у власність «Замовнику» найменування товару: Дизельне паливо (в талонах номіналом 10-20 літрів), визначених згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021 2015, наступної категорії: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 Дизельне паливо, 09132000-3 Бензин), (надалі – Товар), у кількості, зазначеній в узгодженій Сторонами Специфікації (Додаток № 1 до даного Договору), а Замовник зобов'язується прийняти Товар та оплатити його на умовах, визначених цим Договором.
3.3. Поставка талонів від Постачальника Замовнику проводиться не пізніше 5 (п’яти) днів з дня отримання від Замовника заявки на отримання Товару, в асортименті та кількості визначеній у заявці.
Строк поставки: до 31.12.2025 року.
9.1. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2025 року, а в частині зобов’язань – до повного їх виконання.
Отже, умовами процедури передбачено строк дії талонів – не менше одного року з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік
Проте, умовами Проєкту договору передбачено, що постачання Товару буде здійснюватись до 31.12.2025 року, як і строк дії Договору.
Оскільки закупівлі оголошена Замовником та опублікована в електронній системі закупівель 18.03.2025 року, строк прийому пропозицій визначено до 26.03.2025 року, а з урахуванням строків підписання договор (згідно п. 49 Особливостей), отримання талонів на отримання нафтопродуктів Замовником можливе не раніше квітня 2025 року.
Тобто, з урахуванням вимоги Замовника в частині терміну дії талонів (не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік), термін дії останніх повинен закінчуватись НЕ РАНІШЕ КВІТНЯ 2026 РОКУ, а також з урахуванням гарантій продовження терміну їх дії ще на рік – У КВІТНІ 2027 року.
Умовами тендерної документації щодо терміну дії талонів не узгоджуються з Проєктом договору (в частині строку його дії – до 31.12.2025 року, строку поставки Товару – 31.12.2025) та строку дії талонів (з урахуванням вищезазначеного розрахунку – ДО КВІТНЯ 2027 року).
Додатково варто зауважити, що згідно з Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно з розділом І Інструкції ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Інструкція передбачає визначення Талон та норми здійснення відпуску за ним:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами:
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
10.3.3.2 Заправлення за талонами відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Оскільки законодавством встановлено виключну інструкцію, яка є нормативно-правовою базою для господарської діяльності АЗС, застосування норм відповідної інструкції є обов’язком автозаправної станції.
Інструкція не визначає НОРМУ СТРОКУ ДІЇ ТАЛОНІВ для емітента таких талонів/мережі АЗС, не встановлює обмежень щодо термін дії облікових документів на відпуск нафтопродуктів. Мережа АЗС, яку може запропонувати Суб’єкт оскарження – не має талонів строком дії 1 рік та продовження терміну їх дії ще на рік, що визначає факт наявності дискримінаційної умови для Суб’єкта оскарження.
Замовник забезпечує свої права на отримання палива протягом строку дії Договору про закупівлі, який згідно Проєкту договору - закінчується 31.12.2025 року. Як і визначає обов’язок Постачальника поставити таке паливо до 31.12.2025 року.
Але, визначаючи термін дії талонів який є набагато більшим, ніж строк дії Проєкту договору та строк постачання Товару за ним (та згідно умов тендерної документації), Замовник встановлює умови, що не узгоджуються між собою. Більш того, порушують права учасників з огляду на встановлення обов’язку постачання палива ПІСЛЯ закінчення строку дії договору.
При тому, що згідно плану закупівлі, така відбувається відповідно до поточних бюджетних призначень на 2025 рік, а отже наявність права на отримання Товару у квітні 2027 року (з урахуванням проведення закупівлі згідно поточного бюджетного призначення на 2025 рік) – не може передбачатись для Замовника згідно чинного Бюджетного кодексу України.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 3 до Скарги).
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- талони дійсні не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік без перерахування ціни Товару (про що учасником надається гарантійний лист у складі пропозиції
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 3 до тендерної документації 1. Бензин А-95:
Відпуск за талонами; талони дійсні не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік без перерахування ціни Товару (талонів) на момент звернення Замовника відповідно закінчення строку талонів, що діють в мережах АЗС на території України, номіналом 10-20 л (Учасник надає письмове підтвердження (гарантійний лист) про термін дії талонів. В гарантійному листі Учасник також зазначає, що зобов’язується в подальшому безкоштовно замінити або продовжити термін дії залишку паливних талонів (скретч-карток, бланків-дозволів), які не будуть використанні замовником у встановлені терміни їх дії ).
2. Дизельне паливо:
Відпуск за талонами; талони дійсні не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік без перерахування ціни Товару (талонів) на момент звернення Замовника відповідно закінчення строку талонів, що діють в мережах АЗС на території України, номіналом 10-20 л (Учасник надає письмове підтвердження (гарантійний лист) про термін дії талонів. В гарантійному листі Учасник також зазначає, що зобов’язується в подальшому безкоштовно замінити або продовжити термін дії залишку паливних талонів (скретч-карток, бланків-дозволів), які не будуть використанні замовником у встановлені терміни їх дії ).
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності талони дійсні не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік без перерахування ціни Товару (про що учасником надається гарантійний лист у складі пропозиції).
Така умова тендерної документації Замовника щодо терміну дії талонів та строку поставки товару не узгоджуються між собою.
Проєкт договору (згідно Додатку № 2 до ТД) містить наступні умови:
1.1. Постачальник зобов'язується протягом 2025 року у терміни, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, поставити та передати у власність «Замовнику» найменування товару: Дизельне паливо (в талонах номіналом 10-20 літрів), визначених згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021 2015, наступної категорії: 09130000-9 Нафта і дистиляти (09134200-9 Дизельне паливо, 09132000-3 Бензин), (надалі – Товар), у кількості, зазначеній в узгодженій Сторонами Специфікації (Додаток № 1 до даного Договору), а Замовник зобов'язується прийняти Товар та оплатити його на умовах, визначених цим Договором.
3.3. Поставка талонів від Постачальника Замовнику проводиться не пізніше 5 (п’яти) днів з дня отримання від Замовника заявки на отримання Товару, в асортименті та кількості визначеній у заявці.
Строк поставки: до 31.12.2025 року.
9.1. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2025 року, а в частині зобов’язань – до повного їх виконання.
Отже, умовами процедури передбачено строк дії талонів – не менше одного року з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік
Проте, умовами Проєкту договору передбачено, що постачання Товару буде здійснюватись до 31.12.2025 року, як і строк дії Договору.
Оскільки закупівлі оголошена Замовником та опублікована в електронній системі закупівель 18.03.2025 року, строк прийому пропозицій визначено до 26.03.2025 року, а з урахуванням строків підписання договор (згідно п. 49 Особливостей), отримання талонів на отримання нафтопродуктів Замовником можливе не раніше квітня 2025 року.
Тобто, з урахуванням вимоги Замовника в частині терміну дії талонів (не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік), термін дії останніх повинен закінчуватись НЕ РАНІШЕ КВІТНЯ 2026 РОКУ, а також з урахуванням гарантій продовження терміну їх дії ще на рік – У КВІТНІ 2027 року.
Умовами тендерної документації щодо терміну дії талонів не узгоджуються з Проєктом договору (в частині строку його дії – до 31.12.2025 року, строку поставки Товару – 31.12.2025) та строку дії талонів (з урахуванням вищезазначеного розрахунку – ДО КВІТНЯ 2027 року).
Додатково варто зауважити, що згідно з Інструкцією про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом від 20.05.2008 за № 281/171/578/155 (далі - Інструкція) – строк дії талонів – не передбачений як обов’язковий реквізит, встановлених емітентом на талоні.
Згідно з розділом І Інструкції ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Згідно пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Інструкція передбачає визначення Талон та норми здійснення відпуску за ним:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами:
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
10.3.3.2 Заправлення за талонами відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Оскільки законодавством встановлено виключну інструкцію, яка є нормативно-правовою базою для господарської діяльності АЗС, застосування норм відповідної інструкції є обов’язком автозаправної станції.
Інструкція не визначає НОРМУ СТРОКУ ДІЇ ТАЛОНІВ для емітента таких талонів/мережі АЗС, не встановлює обмежень щодо термін дії облікових документів на відпуск нафтопродуктів. Мережа АЗС, яку може запропонувати Суб’єкт оскарження – не має талонів строком дії 1 рік та продовження терміну їх дії ще на рік, що визначає факт наявності дискримінаційної умови для Суб’єкта оскарження.
Замовник забезпечує свої права на отримання палива протягом строку дії Договору про закупівлі, який згідно Проєкту договору - закінчується 31.12.2025 року. Як і визначає обов’язок Постачальника поставити таке паливо до 31.12.2025 року.
Але, визначаючи термін дії талонів який є набагато більшим, ніж строк дії Проєкту договору та строк постачання Товару за ним (та згідно умов тендерної документації), Замовник встановлює умови, що не узгоджуються між собою. Більш того, порушують права учасників з огляду на встановлення обов’язку постачання палива ПІСЛЯ закінчення строку дії договору.
При тому, що згідно плану закупівлі, така відбувається відповідно до поточних бюджетних призначень на 2025 рік, а отже наявність права на отримання Товару у квітні 2027 року (з урахуванням проведення закупівлі згідно поточного бюджетного призначення на 2025 рік) – не може передбачатись для Замовника згідно чинного Бюджетного кодексу України.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 3 до Скарги).
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- талони дійсні не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік без перерахування ціни Товару (про що учасником надається гарантійний лист у складі пропозиції
×
-
Назва доказу:
Проєкт договору згідно тендерної документації Замовника
-
Повʼязаний документ:
22.03.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації.pdf
-
-
Назва доказу:
Талони
-
Повʼязаний документ:
Талони АЗС БРСМ.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ Девон.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): ІІ. Умову в частині наявності: талони дійсні не менше ніж один рік з дати отримання їх замовником та гарантованим продовженням їх терміну дії на один рік без перерахування ціни Товару (про що учасником надається гарантійний лист у складі пропозиції).