-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 КОД 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень адміністративно- господарської частини, другого поверху КНП«КМКЛ №12» ВО КМР (КМДА)).
Завершена
1 580 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 900.00 UAH
Період оскарження:
18.03.2025 10:44 - 23.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника при проведенні процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015 КОД 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень адміністративно-господарської частини, другого поверху КНП«КМКЛ №12» ВО КМР (КМДА))», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-18-003090-a
Номер:
d80f27e7995b479ab5b8191cf404f6b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-18-003090-a.c1
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника при проведенні процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015 КОД 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень адміністративно-господарської частини, другого поверху КНП«КМКЛ №12» ВО КМР (КМДА))», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-18-003090-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо визначення переможця UA-2025-03-18-003090-a.docx 04.04.2025 13:11
- протокол № 74.pdf 04.04.2025 13:11
- Додаток № 1 Перелік док. що вимагаються.pdf 04.04.2025 13:11
- Нова ред. Додаток № 2 Технічні якісні кількісні характеристики.pdf 04.04.2025 13:11
- Скарга щодо визначення переможця UA-2025-03-18-003090-a.pdf 04.04.2025 13:11
- Нова ред ТД 2 поверх.pdf 04.04.2025 13:11
- Кошторисна документація.pdf 04.04.2025 13:12
- sign.p7s 04.04.2025 13:32
- рішення від 08.04.2025 №5510.pdf 08.04.2025 16:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2025 №6018.pdf 17.04.2025 12:50
- рішення від 16.04.2025 №6018.pdf 21.04.2025 17:45
- Додаток № 1 Перелік док. що вимагаються.docx 10.04.2025 16:38
- Нова ред. Додаток № 2 Технічні якісні кількісні характеристики (1).docx 10.04.2025 16:38
- пояснення_по_скарзі Рембудкомплекс.docx 11.04.2025 09:01
- 61 Гарантійний лист походженн матеріалів.pdf 11.04.2025 09:01
- Кошторисна документація (4).pdf 11.04.2025 09:01
- Пояснення по скарзі Рембудкомплекс.PDF 11.04.2025 09:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2025 14:28
Дата розгляду скарги:
16.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 16:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.04.2025 17:45
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8de879c141f74326bc74c011ed54ff06
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі UA-2025-03-18-003090-a - ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», рішення про що прийняте протоколом - Протокольне рішення № 74 від 31 березня 2025 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
18 березня 2025 року Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) опублікував повідомлення про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), за предметом: ДК 021:2015 КОД 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень адміністративно-господарської частини, другого поверху КНП«КМКЛ №12» ВО КМР (КМДА)), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-18-003090-a
Очікувана вартість закупівлі – 1 580 000,00 грн. з ПДВ.
Свої тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали:
- Приватне підприємство «РЕМБУДКОМПЛЕКС» (далі – Скаржник) (остаточна пропозиція за результатом аукціону 1 548 527,49 грн. з ПДВ);
- Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» (далі – Переможець) (остаточна пропозиція за результатом аукціону 1 199 900,00 грн. з ПДВ);
- Фізична особа підприємець Голомах Віктор Володимирович (остаточна пропозиція за результатом аукціону 1 199 900,00 грн. без ПДВ);
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНЕЛЬ» (остаточна пропозиція за результатом аукціону 1 199 999,88 грн з ПДВ).
31 березня 2025 року уповноважена особа Замовника прийняла рішення (Протокольне рішення № 74 від 31 березня 2025 року – додається до скарги) про визначення ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» переможцем закупівлі за предметом: ДК 021:2015 КОД 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень адміністративно-господарської частини, другого поверху КНП«КМКЛ №12» ВО КМР (КМДА)), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-18-003090-a.
Приватне підприємство «РЕМБУДКОМПЛЕКС» (далі – Скаржник) категорично не погоджується з даним рішенням Замовника щодо визначення учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» переможцем закупівлі та вважає його таким, що порушує його права, з таких підстав:
Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку № 2 до Тендерної документації.
Так, на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених Додатком 2 до Тендерної пропозиції, Переможцем було надано файл з назвою «Кошторисна документація.pdf», який містить інформацію про запропоновані характеристики предмету закупівлі, а саме:
- Договірну ціну;
- Пояснювальну записку;
- Підсумкову відомість ресурсів;
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01;
- Проект календарного графіку робіт.
Відповідно до п. 2.10 Додатку 1 до Тендерної документації (Перелік документів, що вимагається замовником), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«У підсумковій відомості ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу** (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції».
Так, в ході аналізу Розділу ІІІ Підсумкової відомості ресурсів (Будівельні матеріали, вироби і комплекти) встановлено, що наступні позиції, не містять інформації про характеристики найменування матеріального ресурсу, а саме:
- п. 26 Гофротруба;
- п. 41 Жалюзі;
- п. 44 Змішувач для умивальника;
- п. 52 Комутатор;
- п. 60 Листи гіпсокартонні;
- п. 61 Лінолеум полівінілхлоридний;
- п. 79 Розетка;
- п. 83 Світильник;
- п. 84 Сифон;
- п. 108 Щиток.
Таким чином, Переможцем не виконані вимоги п. 2.10 Додатку 1 до Тендерної документації, в частини надання найменування матеріального ресурсу з характеристиками.
На підтвердження вказаного факту у складі скарги подається файл з назвою «Кошторисна документація.pdf», який був завантажений Переможцем у складі Тендерної пропозиції.
Враховуючи той факт, що вказані кошторисні документи (в тому числі і підсумкова відомість ресурсів) надані на підтвердження технічних вимог до закупівлі, однак містять невідповідності щодо зазначення характеристик найменувань матеріальних ресурсів, можна зробити логічний висновок, що Переможець надав у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які не підтверджують відповідність тендерної пропозиції Переможця технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, чим не виконав вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, п. 2.10 Додатку 1 до Тендерної документації та Додатку 2 до Тендерної документації.
Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ПП "Рембудкомплекс" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме - не відхиливши пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» порушує право ПП «РЕМБУДКОМПЛЕКС» та інших учасників на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації є порушенням положень законодавства, у зв’язку з чим заявлені вище вимоги є ефективним способом захисту прав Суб’єкта оскарження на участь на рівних та недискримінаційних умовах, що гарантовані Законом України «Про публічні закупівлі».
Керуючись пунктом 59 Особливостей, зазначаємо, що Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного визначення переможцем закупівлі UA-2025-03-18-003090-a, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Очікувана вартість закупівлі – 1 580 000,00 грн. з ПДВ.
Свої тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали:
- Приватне підприємство «РЕМБУДКОМПЛЕКС» (далі – Скаржник) (остаточна пропозиція за результатом аукціону 1 548 527,49 грн. з ПДВ);
- Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» (далі – Переможець) (остаточна пропозиція за результатом аукціону 1 199 900,00 грн. з ПДВ);
- Фізична особа підприємець Голомах Віктор Володимирович (остаточна пропозиція за результатом аукціону 1 199 900,00 грн. без ПДВ);
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНЕЛЬ» (остаточна пропозиція за результатом аукціону 1 199 999,88 грн з ПДВ).
31 березня 2025 року уповноважена особа Замовника прийняла рішення (Протокольне рішення № 74 від 31 березня 2025 року – додається до скарги) про визначення ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» переможцем закупівлі за предметом: ДК 021:2015 КОД 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень адміністративно-господарської частини, другого поверху КНП«КМКЛ №12» ВО КМР (КМДА)), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-18-003090-a.
Приватне підприємство «РЕМБУДКОМПЛЕКС» (далі – Скаржник) категорично не погоджується з даним рішенням Замовника щодо визначення учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» переможцем закупівлі та вважає його таким, що порушує його права, з таких підстав:
Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку № 2 до Тендерної документації.
Так, на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених Додатком 2 до Тендерної пропозиції, Переможцем було надано файл з назвою «Кошторисна документація.pdf», який містить інформацію про запропоновані характеристики предмету закупівлі, а саме:
- Договірну ціну;
- Пояснювальну записку;
- Підсумкову відомість ресурсів;
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01;
- Проект календарного графіку робіт.
Відповідно до п. 2.10 Додатку 1 до Тендерної документації (Перелік документів, що вимагається замовником), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«У підсумковій відомості ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу** (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції».
Так, в ході аналізу Розділу ІІІ Підсумкової відомості ресурсів (Будівельні матеріали, вироби і комплекти) встановлено, що наступні позиції, не містять інформації про характеристики найменування матеріального ресурсу, а саме:
- п. 26 Гофротруба;
- п. 41 Жалюзі;
- п. 44 Змішувач для умивальника;
- п. 52 Комутатор;
- п. 60 Листи гіпсокартонні;
- п. 61 Лінолеум полівінілхлоридний;
- п. 79 Розетка;
- п. 83 Світильник;
- п. 84 Сифон;
- п. 108 Щиток.
Таким чином, Переможцем не виконані вимоги п. 2.10 Додатку 1 до Тендерної документації, в частини надання найменування матеріального ресурсу з характеристиками.
На підтвердження вказаного факту у складі скарги подається файл з назвою «Кошторисна документація.pdf», який був завантажений Переможцем у складі Тендерної пропозиції.
Враховуючи той факт, що вказані кошторисні документи (в тому числі і підсумкова відомість ресурсів) надані на підтвердження технічних вимог до закупівлі, однак містять невідповідності щодо зазначення характеристик найменувань матеріальних ресурсів, можна зробити логічний висновок, що Переможець надав у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які не підтверджують відповідність тендерної пропозиції Переможця технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, чим не виконав вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, п. 2.10 Додатку 1 до Тендерної документації та Додатку 2 до Тендерної документації.
Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ПП "Рембудкомплекс" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС», Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме - не відхиливши пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» порушує право ПП «РЕМБУДКОМПЛЕКС» та інших учасників на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації є порушенням положень законодавства, у зв’язку з чим заявлені вище вимоги є ефективним способом захисту прав Суб’єкта оскарження на участь на рівних та недискримінаційних умовах, що гарантовані Законом України «Про публічні закупівлі».
Керуючись пунктом 59 Особливостей, зазначаємо, що Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного визначення переможцем закупівлі UA-2025-03-18-003090-a, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень допущених Замовником по процедурі закупівлі UA-2025-03-18-003090-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» переможцем закупівлі.