• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та управління небезпечними відходами)

Завершена

4 429 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 149.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2025 09:40 - 23.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: eec4d8dbe7b749ff890e0da2dc0630e3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-18-001449-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-03-18-001449-a
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.04.2025 15:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.04.2025 08:51
Дата виконання рішення Замовником: 22.04.2025 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення № 6110-р/пк-пз від 17.04.2025 Антимонопольного комітету України в повному обсязі, учасника товариство з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" 22.04.2025 року визнано переможцем закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та управління небезпечними відходами), ідентифікатор закупіві UA-2025-03-18-001449-a
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d129104c910c4259999ee5c56112768b
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 18.03.2025 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) опубліковало оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з перевезення та управління небезпечними відходами)» з очікуваною вартістю 1 4 429 800,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
• ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ".
• ТОВ "А-ЕНЕРГО".
27.03.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі – Скаржник). Але ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №24-ос/Відх від 03.04.2025 р. тендерна пропозиція Скаржника була відхилена.

Підставою для відхилення Замовник зазначив те, що Скаржник не виправив невідповідності, виялені Замовником і зазначені у вимозі про усунення невідповідностей. Разом з цим Замовник не зазначив, які саме невідповідності не виправив Скаржник.
1. 02.04.2025 року Замовником була опублікована вимога про усунення невідповідностей наступного змісту:
«Згідно Додатку 2 тендерної документації:
- Відповідно до пункту 4.1. Додатку 2 до Тендерної документації, Учаснику необхідно надати підтверджуючі документи щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме довідка про наявність відповідного обладнання для операцій з управління небезпечними відходами згідно з предметом закупівлі (інсинерація/кремація) з підтверджуючими документами, а саме право власності на обладнання (договір купівлі продажу з актами приймання-передачі або чинний договір оренди, тощо). Учасником надано акт приймання передачі (внутрішнього переміщення).
- Відповідно до пункту 4.2. Додатку 2 до Тендерної документації, Учаснику необхідно надати підтверджуючі документи щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме довідка про наявність відповідного обладнання для операцій з управління небезпечними відходами згідно з предметом закупівлі (інсинерація/кремація) з підтверджуючими документами, а саме сертифікат якості Виробника на обладнання. Учасником надано сертифікат відповідності.
- Відповідно до п. 11.5.9. Статуту, без попереднього із Загальними зборами Учасників Товариства, Директор від імені Товариства не має права вчиняти правочини на суму, що перевищує 100 000,00 грн. (сто тисяч) грн. У випадку необхідності прийняття рішень Загальними зборами Учасників Товариства про вчинення правочинів або здійснення будь-яких дій від імені Товариства Директор або особа, що виконує обов’язки Директора, ініціює розгляд цього питання Загальними зборами Учасників та надає необхідні обгрунутвання.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- Надати акт приймання-передачі до Договору купівлі-продажу обладнання , зазначеного у довідці про матеріально-технічну базу.
- Надати сертифікат якості на обладнання зазначене у довідці про матеріально-технічну базу.
- Привести у відповідність тендерну пропозицію».

Скаржник виконав зазначену вимогу про усунення невідповідностей і на виконання цієї вимоги надав:
1) На виконання пункту 1 вимоги: Акт приймання-передачі до Договору купівлі-продажу обладнання стосовно обладнання, зазначеного у довідці про матеріально-технічну базу, лист-пояснення Вих. №15 Від 04.02.2025 року стосовно акту, а також виписку з балансу, яка додатково підтверджує право власності Скаржника на зазначене обладнання, а саме на установку для переробки органічних промислових та муніципальних відходів ВИХОР-3,15. Додатково потрібно наголосити, що така виписка повністю відповідає вимогам пункту 4.1. Додатку 2 до Тендерної документації, оскільки відповідно до цього пункту право власності на обладнання підтверджується договором купівлі продажу з актами приймання-передачі або чинним договір оренди, тощо. Це також додатково підтверджується рішенням АМКУ № 18999-р/пк-пз від 27.11.2023.
2) На виконання пункту 2 вимоги: Сертифікат якості №1 від 05.10.2012 року на обладнання зазначене у довідці про матеріально-технічну базу, а саме на установку для переробки органічних промислових та муніципальних відходів ВИХОР-3,15.
3) На виконання пункту 3 вимоги: Тендерну пропозицію Вих. №9 Від 02.04.2025 року відповідно до Додатку 1 до тендерної документації.

Таким чином, Скаржником було повністю виконано вимогу Замовника стосовно виправлення невідповідностей тендерної пропозиції.

Крім цього, протокол про відхилення не містить інформації про підстави такого відхилення з посиланням на відповідні умови Документації, яким така Пропозиція та/або учасник не відповідають, та у чому саме полягає така невідповідність, а також, які саме пункти вимоги про усунення невідповідностей не були виконані Скаржником.
При цьому відповідно до п. 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Аналогічне положення міститься у ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Вищезазначені положення Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» не були дотримані Замовником у протоколі про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.

Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником.


Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника