• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Система рентгенівська діагностична на три робочих місця

Завершена

14 269 728.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 142 698.00 UAH
Період оскарження: 23.08.2018 16:21 - 19.09.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 9d2baa3fe5b14593aeb549dc48a9ec46
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-002006-a.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Уважно вивчивши медико – технічні вимоги, викладені у Тендерній документації, вважаємо, що Замовник встановив дискримінаційні вимоги щодо обладнання, яке є предметом закупівлі ти самим, обмежив конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі. Представлені нижче характеристики, значно звужують коло учасників, але істотно не покращують якість системи: п. 5.4 Розмір деки не менше ніж 240 х 85 см; – у більшості виробників рентгенівських систем високого класу дека стола має розміри від 240х73 см, даний параметр потрібно змінити, він є дискримінаційним. Тому потрібно змінити параметр на Розмір деки не менше ніж “240х730 см” п. 5.7 Діапазон переміщення деки столу по вертикалі не гірше 48 - 110 см – даний параметр вказаний не вірно, діапазон має бути вказаний в мінімумі “не більше” та в максимумі “не менше”. Але розмірність 48 см звужує коло учасників, середня мінімальна висота у сучасних рентгенівських системах починається від 48 і до 55 см, що не зменшує їх функціональність, тому потрібно змінити цей параметр на “не більше 55 см” та “не менше 110 см” п. 5.9 Максимальна вага пацієнта при будь-яких позиціях столу - не менше 230 кг – даний параметр звужує коло учасників, так-як така вантажопідйомність столу представлена у лише виробника Villa, системі Apollo, тому потрібно змінити даний параметр на “не менше 180 кг”, що відповідає параметрам більшості виробників сучасного рентгенівського обладнання. п. 7.1 - не менше ніж 5 кутів – даний параметр є дискримінаційним, так як в більшості виробників використовується 4 кута, і це не зменшує функціональність системи. Тому даний параметр потрібно змінити на “не менше 4 кутів”, щоб розширити коло учасників. п. 7.3 - томо-висота шару не менше ніж 0 – 35 см - параметр вказано не коректо, не зрозуміло що мається на увазі, потрібно вказати “не менше 0 см” та “не більше 35 см” п. 8.1 Тип генератора: високочастотний, з частотою не менше 380 кГц – дискримінаційний параметр, так як для якісної роботи достатньо 100 кГц, тому для розширення кола учасників потрібно змінити параметр на “не менше 100 кГц” п.11.3 Матриця зображення не менше ніж 2880 х 2880, 16 біт – є декілька світових виробників динамічних детекторів, і розмір їх матриць починається від 2870х2840, 16 біт, що не погіршує якості обстеження, а тобто початковий параметр є дискримінаційним і зменшує коло учасників. Даний параметр потрібно змінити на “Матриця зображення не менше ніж 2870х2840, 16 біт” Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, просимо усунити порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю, та розглянути цю вимогу у встановленні законом строки. У разі не усунення порушень, ми змушені будемо звернутись до уповноваженого органу за захистом прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Спираючись на проведений нами аналіз ринку рентгенівських систем і статус нашої Лікарні, ми обрали кілька рентгенодіагностичних систем всесвітньовідомих виробників, які відповідають нашим високим сучасним вимогам. Керуючись принципами зручності (для пацієнтів і персоналу), якості зображень і надійності рентгенівських систем в цілому, ми не можемо погодитись на погіршення технічних вимог і вибір на користь гіршого за параметрами рентгенодіагностичного комплексу! Стосовно Ваших зауважень: 1) У пункті 5.4 зазначено: «Розмір деки не менше ніж 240 х 85 см». Стіл з подібними розмірами мають майже всі всесвітньовідомі компанії-виробники: Canon, Shimadzu, Carestreem, Villa та інші. Широка дека стола дозволяє зручно й комфортно розташувати великих за розмірами пацієнтів та за необхідності додаткове медичне обладнання й прилади. 2) Пункт 5.7 «Діапазон переміщення деки столу по вертикалі не гірше 48 - 110 см». Стосовно діапазону переміщення деки столу по вертикалі, хочемо зазначити, що ми працюємо з різними пацієнтами, в тому числі інвалідами, важко хворими і тими що мають проблеми з опорно-рухомою та нервовою системами і для зручності їхнього укладання на стіл, він повинен мати якомога ширший діапазон вертикального руху. Мінімальну висоту 48 см мають такі виробники як: Siemens, Canon, Shimadzu та інші. 3) В пункті 5.9 «Максимальна вага пацієнта при будь-яких позиціях столу - не менше 230 кг», бажаний нами параметр значно знижено. Доводимо до Вашого відома, що окрім, зазначеного Вами апарату Apollo DRF Open виробника (Villa Medical), що має обмеження по вазі пацієнта в 284 кг, є велика кількість рентгенівських систем, що витримують навантаження на стіл понад 250 кг. Наприклад, Sonialvision G4 (виробництва Shimadzu) витримує максимальну вагу пацієнта 318 кг, Luminos dRF Max (виробництва Siemens) - 300 кг, EasyDiagnost Eleva DRF (виробництва Philips) – 250 кг та інші. Навантаження на стіл до 180 кг не є достатнім, тому що інколи вага наших пацієнтів значно перевищує цей показник. До того ж, нам відомі випадки, коли стіл прогинався під вагою пацієнта і блокував переміщення касетоприймача. 4) Пункт 11.3 «Матриця зображення не менше ніж 2880 х 2880, 16 біт». Щодо матриці зображення, також вказані найменші з бажаних показників (параметрів) «не менше ніж 2880 х 2880, 16 біт», тобто ми бажаємо отримати детектор з кращими параметрами, але ніяк не з гіршими, бо від цього залежить якість зображення і доза на пацієнта! Всі всесвітньовідомі виробники рентгенівської техніки (Siemens, Canon, Philips, Shimadzu та інші), комплектують свої рентгенівські системи якісними детекторами, що відповідають цій вимозі. Уважно вивчивши всі Ваші зауваження, ми не побачили жодного параметру, який би був спрямований на покращення якості, зручності і надійності Устаткування, що є предметом закупівлі. Тому ми лишаємо надані нами медико-технічні вимоги без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА

Номер: 7e556c65097b41cf91a30a022b3e4879
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-002006-a.a2
Назва: СКАРГА
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЙСИНОВИЧ ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ ________________________________________________________________________________ № 2 від 18.09.2018 року. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Гайсинович Олександр Дмитрович Ідентифікаційний номер 3192001736 Адреса: 02000, м.Київ, вулиця Закревського, будинок 101, квартира 62 Замовник: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами код ЄДРПОУ 05415792 Адреса: 03143, Україна, Київська область, м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21 електронна пошта: zakupivli1@feofaniya.org телефон: +380442596217 Інформація про закупівлю ID: UA-2018-08-23-002006-a Ідентифікатор закупівлі: ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 13.09.2018 року Плата за подання скарги – 5 000,00 грн. Без ПДВ Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні Закупівлі» Фізична особа-підприємець Гайсинович Олександр Дмитрович звертається до Антимонопольного комітету України, як до органу оскарження, та просить розглянути дану скаргу зважаючи на порушення виявленні потенційним учасником у тендерній документації державної закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична на три робочих місця) – 1 комплект. «23» серпня 2018 року Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю ID UA-2018-08-23-002006-a на ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична на три робочих місця) – 1 комплект. Фізична особа-підприємець Гайсинович Олександр Дмитрович (далі – Скаржник) здійснює діяльність з реалізації у тому числі, але не виключно медичних виробів, виявив бажання взяти участі у відповідній закупівлі, але уважно ознайомившись Тендерною документацією (Далі — Документація), вважаємо, що Замовником було порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних вимог у медико-технічних вимогах до предмету закупівлі, які на думку Скаржника, порушує не тільки права Скаржника як потенційного учасника, але й чинне законодавство України, а саме Закон України «Про публічні закупівлі» 13 вересня 2018 року Скаржник звернувся до Замовника з відповідною вимогою, але станом на дату подання даної скарги, а саме 18:00 «18» вересня 2018 року, Замовником жодних змін не було внесено. Деталі порушення: Уважно вивчивши медико – технічні вимоги, викладені у Тендерній документації, вважаємо, що Замовник встановив дискримінаційні вимоги щодо обладнання, яке є предметом закупівлі ти самим, обмежив конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі. Представлені нижче характеристики, значно звужують коло учасників, але істотно не покращують якість системи: п. 5.4 Розмір деки не менше ніж 240 х 85 см; – у більшості виробників рентгенівських систем високого класу дека стола має розміри від 240х73 см, даний параметр потрібно змінити, він є дискримінаційним. Тому потрібно змінити параметр на Розмір деки не менше ніж “240х730 см” п. 5.7 Діапазон переміщення деки столу по вертикалі не гірше 48 - 110 см – даний параметр вказаний не вірно, діапазон має бути вказаний в мінімумі “не більше” та в максимумі “не менше”. Але розмірність 48 см звужує коло учасників, середня мінімальна висота у сучасних рентгенівських системах починається від 48 і до 55 см, що не зменшує їх функціональність, тому потрібно змінити цей параметр на “не більше 55 см” та “не менше 110 см” п. 5.9 Максимальна вага пацієнта при будь-яких позиціях столу - не менше 230 кг – даний параметр звужує коло учасників, так-як така вантажопідйомність столу представлена у лише виробника Villa, системі Apollo, тому потрібно змінити даний параметр на “не менше 180 кг”, що відповідає параметрам більшості виробників сучасного рентгенівського обладнання. п. 7.1 - не менше ніж 5 кутів – даний параметр є дискримінаційним, так як в більшості виробників використовується 4 кута, і це не зменшує функціональність системи. Тому даний параметр потрібно змінити на “не менше 4 кутів”, щоб розширити коло учасників. п. 7.3 - томо-висота шару не менше ніж 0 – 35 см - параметр вказано не коректо, не зрозуміло що мається на увазі, потрібно вказати “не менше 0 см” та “не більше 35 см” п. 8.1 Тип генератора: високочастотний, з частотою не менше 380 кГц – дискримінаційний параметр, так як для якісної роботи достатньо 100 кГц, тому для розширення кола учасників потрібно змінити параметр на “не менше 100 кГц” п.11.3 Матриця зображення не менше ніж 2880 х 2880, 16 біт – є декілька світових виробників динамічних детекторів, і розмір їх матриць починається від 2870х2840, 16 біт, що не погіршує якості обстеження, а тобто початковий параметр є дискримінаційним і зменшує коло учасників. Даний параметр потрібно змінити на “Матриця зображення не менше ніж 2870х2840, 16 біт” Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі у тому числі під час визначення медико-технічних вимог необхідно дотримуватися принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначенння переможців торгів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «25» вересня 2018 року. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Встановити факт наявності порушення закону України «Про публічні закупівлі» Замовником. 3. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище, а саме внести зміни у медико-технічні вимоги, та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства Додатки: 1. Платіжне доручення №2 від 18 вересня 2018 року на 2 сторінках; З повагою Фізична особа-підприємець Гайсинович Олександр Дмитрович ___________________ Гайсинович О. Д.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.09.2018 15:12
Автор: ФОП Гайсинович Олександр Дмитрович, Гайсинович Олександр Дмитрович +380957422111 medtehnika1818@gmail.com