• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

АЛЮМІНІЄВІ ДВЕРІ код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - код 44220000-8 Столярні вироби, детальний код ДК 021:2015 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби

Постанов КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та №590 від 09.06.2021 року «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»(зі змінами)

Торги відмінено

347 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 738.00 UAH
Період оскарження: 17.03.2025 21:09 - 22.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: 5e8550309a2f4f84a87fd16f20ee2d2a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-17-013616-a.c2
Назва: неправомірне відхилення пропозиції учасника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 09.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.04.2025 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.04.2025 18:54
Дата виконання рішення Замовником: 08.05.2025 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: відміна тендера
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", КАСЯН ВАДИМ 380969659618 tov-umb2023@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7086996450444c95914a1edaf3a30401
Заголовок пункту скарги: неправомірне відхилення пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 17-03-2025 р. Комунальне підприємство «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради (далі – Замовник) розмістило оголошення в Електроній системі закупівель (далі-ЕСЗ) № UA-2025-03-17-013616-a на закупівлю : «АЛЮМІНІЄВІ ДВЕРІ код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - код 44220000-8 Столярні вироби, детальний код ДК 021:2015 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби» на суму 347 600 UAH (з ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 25-03-2025, 00:00.
25-03-2025, 13:41 по даній закупівлі після проведеного аукціону було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ТОВ " УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО " на суму 342 587 UAH, з ПДВ
2. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЖАНІВСЬКА ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА на суму 344 300 UAH, з ПДВ

Системою ЕСЗ цінова пропозиція ТОВ " УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО " (далі – Скаржник) була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію, але відповідно до Рішення Замовника від 26.03.2025р. була відхилена , як така що не відповідає вимогам ТД з наступних підстав:
«Учасник процедури ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО " запропонував в 1 та 2 позиції алюмінієві двері вхідні ALUMIL M15000 з шириною стулки Т90,4мм та позиціях 3-22 ALULIGHT C45 з шириною стулки Т76,6мм виробника ПП «Екіпаж». Учасник запропонував товар з гіршими технічними та якісними характеристиками, тим самим не виконав умови технічного завдання.
Скаржник не погодився з таким рішенням Замовника та 26-03-2025р. розмістив наступну вимогу:
«Шановний Замовник, ми категорично не згодні з прийнятим Вами рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Українське міжрегіональне будівництво», так як дана пропозиція повністю відповідає вимогам ТД, а саме:
1. У Додатку 2 до ТД міститься таблиця з Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, а саме в таблиці вказується про закупівлю 22 позицій товару.
Стовбець 2 даної таблиці має назву : «Найменування товару»
Так в позиції №1 стовпчик 2 вказано:
«Алюмінієві двері вхідні Т94, 1600*2120 мм:
- колір білий;
- склопакет 4-16-4;
- штульп;
- сендвіч панель 24 мм;
- ручка офісна;
- дотягувачGEZEз фіксацією;» (цитата Додатку 2)
Тобто відсутня будь яка інформація щодо стулки шириною Т94. Взагалі вся ТД не містить в собі інформації щодо маркування «Т94» та що це означає (чи це стулка, чи це маркування, чи це бренд, чи це назва, тощо), та які це характеристики, тому Ваше посилання на те, що запропонований нами товар не відповідає по ширині стулці Т94 не може бути підставою для відхилення пропозиції, так як Вами не вказані вимоги щодо ширини стулки.
По позиціях Товару 2-22 в даній таблиці у Додатку 2 взагалі відсутня інформація про Т94 та про ширину стулки, що також не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції.
2. У поданій нами тендерній пропозиції була надана інформація про назви профільних систем з яких буде виготовлятись товар, при цьому не були вказані технічні параметри стулки. Звідкіля Ви взяли такі параметри профільних систем , які вказані Вами у протоколі? Це також не може бути підставою для відхилення, так як ми ці параметри не вказували у своїй пропозиції і в наданих інших документах ця інформація відсутня.
3. На підставі яких даних Ви провели порівняння технічних характеристик профільних систем? Якщо ні в складі Тендерної документації ні в пропозиції Учасника така інформація відсутня. Це також не може бути підставою для відхилення.
4. Додатком 2 встановлена наступна інформація: « У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». На підставі цього та норм діючого законодавства нами був запропонований товар із профільної системи ALUMIL M15000 та ALULIGHT C45
На підставі вищенаведених фактів, вважаємо, що Ви неправомірно та безпідставно відхилили тендерну пропозицію ТОВ «Українське міжрегіональне будівництво». Вимагаємо скасувати Ваш протокол від 26.03.2025р. за яким була скасована наша пропозиція та визнати нашу пропозицію , як таку , що відповідає вимогам ТД.
У разі ігнорування чи надання необґрунтованих відповідей ми будемо змушені звертатись в АМКУ з відповідною скаргою».
На дану вимогу від замовника 31-03-2025р. надійшла відповідь про її відхилення з наступним змістом:
«Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі — звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Жодних запитань з приводу роз’яснення щодо Т94 не було, хоча кожний виробник, дилер, тощо даної продукції (ДВЕРІ АЛЮМІНІЄВІ) розуміє, що Т94 відображає технічні характеристики профільної системи з її габаритними розмірами. Якщо учасник не надає повної інформації стосовно запропонованого ним товару відповідно п.42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням, роз’ясненням чи доповненням інформації до підприємств, установ, організацій, тощо відповідно до їх компетентності. Замовник скористався даним правом та отримав повну інформації стосовно технічних та якісних характеристик запропонованих ТОВ «УМБ» алюмінієвих вхідних дверей з профільних систем ALUMILM15000 та ALULIGHT C45 виробника ПП «Екіпаж»
Вважаємо, що прийняте рішення Замовника є необґрунтованим та безпідставним, а саме:
1. Тендерна документація не містить інформації про визначення маркування «Т94», тому не можливо ідентифікувати , що це означає (чи це стулка, чи це маркування, чи це бренд, чи це назва, тощо), та які характеристики слід розуміти під цим маркуванням.
2. У Додатку 2 до ТД міститься таблиця з Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, а саме в таблиці вказується про закупівлю 22 позицій товару.
Стовбець 2 даної таблиці має назву : «Найменування товару»
Так в позиції №1 стовпчик 2 вказано:
«Алюмінієві двері вхідні Т94, 1600*2120 мм:
- колір білий;
- склопакет 4-16-4;
- штульп;
- сендвіч панель 24 мм;
- ручка офісна;
- дотягувачGEZEз фіксацією;» (цитата Додатку 2)
В даній позиції відсутні будь які технічні вимоги щодо ширини стулки.
По позиціях Товару 2-22 в даній таблиці у Додатку 2 взагалі відсутня інформація про Т94 та про ширину стулки.
3. Додатком 2 встановлена наступна інформація: « У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». На підставі цього та норм діючого законодавства нами був запропонований товар із профільної системи ALUMIL M15000 та ALULIGHT C45. Так як у технічному завданні Замовником не вказані вимоги щодо ширини стулки то Скаржник запропонував саме цей товар , який по своїх характеристиках відповідає вимогам замовника, що вказані в технічному завданні. При цьому Скаржник не вказував характеристики запропонованого товару щодо ширини стулки. Але ж Замовник якимось дивом провів порівняння профільних систем щодо ширини стулки не маючи даних в тендерній документації та тендерній пропозиції Скаржника. І ще більше дивує, висновок Замовника про гірші показники запропоновані Скаржником, якщо відсутні вищевказані показники.
4. У своїй відповіді на вимогу Замовник вказує : «Замовник скористався даним правом та отримав повну інформації стосовно технічних та якісних характеристик запропонованих ТОВ «УМБ» алюмінієвих вхідних дверей з профільних систем ALUMILM15000 та ALULIGHT C45 виробника ПП «Екіпаж»» (цитата відповіді). З метою підтвердження даної інформації, Скаржник звернувся з офіційним листом до заводу –виробника , на що отримав відповідь, що по даній закупівлі від Замовника ніяких звернень не надходило.
Всі вищенаведені факти , підтверджують те, що Замовник прийняв суб’єктивне безпідставне необґрунтоване рішення, яке також є дискримінаційне по відношенню до Скаржника.
На підставі цього, Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: 180a217a98a54dbb82a8b8c66ea084b6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-17-013616-a.a1
Назва: неправомірне відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Шановний Замовник, ми категорично не згодні з прийнятим Вами рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Українське міжрегіональне будівництво», так як дана пропозиція повністю відповідає вимогам ТД, а саме: 1. У Додатку 2 до ТД міститься таблиця з Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, а саме в таблиці вказується про закупівлю 22 позицій товару. Стовбець 2 даної таблиці має назву : «Найменування товару» Так в позиції №1 стовпчик 2 вказано: «Алюмінієві двері вхідні Т94, 1600*2120 мм: - колір білий; - склопакет 4-16-4; - штульп; - сендвіч панель 24 мм; - ручка офісна; - дотягувачGEZEз фіксацією;» (цитата Додатку 2) Тобто відсутня будь яка інформація щодо стулки шириною Т94. Взагалі вся ТД не містить в собі інформації щодо маркування «Т94» та що це означає (чи це стулка, чи це маркування, чи це бренд, чи це назва, тощо), та які це характеристики, тому Ваше посилання на те, що запропонований нами товар не відповідає по ширині стулці Т94 не може бути підставою для відхилення пропозиції, так як Вами не вказані вимоги щодо ширини стулки. По позиціях Товару 2-22 в даній таблиці у Додатку 2 взагалі відсутня інформація про Т94 та про ширину стулки, що також не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. 2. У поданій нами тендерній пропозиції була надана інформація про назви профільних систем з яких буде виготовлятись товар, при цьому не були вказані технічні параметри стулки. Звідкіля Ви взяли такі параметри профільних систем , які вказані Вами у протоколі? Це також не може бути підставою для відхилення, так як ми ці параметри не вказували у своїй пропозиції і в наданих інших документах ця інформація відсутня. 3. На підставі яких даних Ви провели порівняння технічних характеристик профільних систем? Якщо ні в складі Тендерної документації ні в пропозиції Учасника така інформація відсутня. Це також не може бути підставою для відхилення. 4. Додатком 2 встановлена наступна інформація: « У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». На підставі цього та норм діючого законодавства нами був запропонований товар із профільної системи ALUMIL M15000 та ALULIGHT C45 На підставі вищенаведених фактів, вважаємо, що Ви неправомірно та безпідставно відхилили тендерну пропозицію ТОВ «Українське міжрегіональне будівництво». Вимагаємо скасувати Ваш протокол від 26.03.2025р. за яким була скасована наша пропозиція та визнати нашу пропозицію , як таку , що відповідає вимогам ТД. У разі ігнорування чи надання необґрунтованих відповідей ми будемо змушені звертатись в АМКУ з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі — звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Жодних запитань з приводу роз’яснення щодо Т94 не було, хоча кожний виробник, дилер, тощо даної продукції (ДВЕРІ АЛЮМІНІЄВІ) розуміє, що Т94 відображає технічні характеристики профільної системи з її габаритними розмірами. Якщо учасник не надає повної інформації стосовно запропонованого ним товару відповідно п.42 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням, роз’ясненням чи доповненням інформації до підприємств, установ, організацій, тощо відповідно до їх компетентності. Замовник скористався даним правом та отримав повну інформації стосовно технічних та якісних характеристик запропонованих ТОВ «УМБ» алюмінієвих вхідних дверей з профільних систем ALUMILM15000 та ALULIGHT C45 виробника ПП «Екіпаж»
Статус вимоги: Не задоволено