• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання адміністративних приміщень ГУ ДМС в Одеській області (за рахунок загального фонду)

Завершена

1 788 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 942.40 UAH
Період оскарження: 17.03.2025 16:44 - 17.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 79cff09af00f435e82201c1b07e31826
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-17-012340-a.c3
Назва: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2025 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.05.2025 17:39
Дата виконання рішення Замовником: 26.05.2025 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником рішення АМКУ виконано. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС" (код ЄДРПОУ: 38441213) скасовано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС", Калініченко Володимир Володимирович 380732137183 sdir@iws.ua http://www.iws.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9797f3f7f804424dac94e926fdffa3b4
Заголовок пункту скарги: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей.
Головне управління Державної міграційної служби України в Одеській області (далі також – Замовник) оголосило відкриті торги з особливостями UA-2025-03-17-012340-a за предметом закупівлі «Послуги з прибирання адміністративних приміщень ГУ ДМС в Одеській області» за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90910000-9 «Послуги з прибирання», очікуваною вартістю 1 788 480,00 грн. ТОВ «ІНПЛЕЙС», (далі також – Скаржник) взяло участь у торгах.
Протоколом №36 від 28.04.2025 р. було оприлюднено рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ІНПЛЕЙС».
ТОВ «ІНПЛЕЙС» не погоджується з зазначеним рішенням Замовника. Вказане рішення замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Окрім того, Скаржник вважає, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель перебачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу призводить до порушення прав та інтересів Скаржника. Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, хибним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи та є незаконними. Зважаючи на те, що пропозиція ТОВ «ІНПЛЕЙС» відповідає вимогам тендерної документації та не мала бути відхиленою Замовником з наступних підстав.

1. Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника зазначивши, що: «Учасником на усунення невідповідностей було долучено довідку від 25.04.2025 №03/01, де він зазначає, що не має достатньої кількості працівників (прибиральників) на момент подання тендерної пропозиції.
Таким чином, учасник ТОВ «ІНПЛЕЙС» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, згідно ст. 16 Закону України.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».

Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності достатньої кількості прибиральників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід і будуть задіяні у виконанні договору, учасник у складі пропозиції надає довідку встановленої форми
№ п/п ПІБ (повністю) прибиральника
Документальна підстава відносин з Учасником (трудовий договір, наказ, договір цивільно- правового характеру) Прибиральник учасника /співвиконавця Об’єкт прибирання (Додаток 3), за яким буде закріплено прибиральника у разі у кладення договору
1.
Для документального підтвердження відомостей, зазначених у довідці, Учасник надає:
1. Лист-згоду на обробку персональних даних щодо кожної особи, зазначеної у довідці;
2. Копії цивільно-правових договорів, або копії трудових книжок (перша сторінка та останній запис) або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час його формування щодо кожної особи, зазначеної у довідці.
У стовпчику 4 форми довідки, яку встановив Замовник, передбачена можливість для учасника вказувати інформацію щодо прибиральника, який працевлаштований у співвиконавця.
У документах, що подаються для підтвердження відомостей, зазначених у довідці, також надано можливість учаснику подати документи як на прибиральників, які є його штатними працівниками, так і на прибиральників співвиконавця. Таким чином, Замовником не встановлено вимогу обов’язковості працевлаштування працівників саме в учасника.
Також, тендерна документація не містить жодних обмежень щодо мінімальної або максимальної кількості працівників, які повинні бути у складі учасника чи співвиконавця.
Крім того, відповідно до п.5 розділу 3 тендерної документації у разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до умов тендерної документації учасник має право залучати працівників співвиконавця в будь-якій кількості для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію.

2. Замовником було надано Вимогу про усунення невідповідностей:
1. Виявлені невідповідності: Невідповідність у документах, що зазначені у довідці, наданої для підтвердження наявності достатньої кількості прибиральників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід і будуть задіяні у виконанні договору, а саме в наказах на прийняття на роботу №134-к, №190-к (дата ознайомлення з наказом) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» п.2 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Інформація та\або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати вірні документи
2. Виявлені невідповідності: Невідповідність у довідці про залучення Співвиконавця, а саме: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНПЛЕЙС» залучає в обсязі менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю Співвиконавця…», але в довідці про працівників вказано, що задіяні всі прибиральники Співвиконавця, що є більше 20% вартості договору Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» п.2 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Інформація та\або документи, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ з вірним значенням відсотка залучення Співвиконавця
3. Виявлені невідповідності: Невідповідність у інформації в електронних полях При заповнені інформації на майданчику в електронному полі «Відповідність кваліфікаційним критеріям» вказано: Інформування про субпідрядників/співвиконавців При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю -80% Також Учасником внесено інформацію : Інформація про субпідрядника: ТОВ «ІНПЛЕЙС» залучає в обсязі менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю співвиконавця: - найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «І Н В А Й Т»; - код ЄДРПОУ: 37701437; - місцезнаходження: Бульвар Лесі Українки, будинок 26, місто Київ, 01133; - ПІБ керівника: Давидович Тетяна Іванівна. Посилання на вимогу, щодо якої виявлені невідповідності: Електронні поля майданчика Інформація та\або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Зазначити вірну інформацію
4. Виявлені невідповідності: Не надано Листи - згоди на обробку персональних даних від кожної особи, а саме прибиральників/робітників, керівника юридичної особи/ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції, фізичної особи – підприємця, чиї дані та документи надаються Учасником у складі тендерної пропозиції (за зразком), а саме від Давидович Тетяни Іванівни Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. Перелік додаткових документів, що має надати учасник – п.5 Інформація та\або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Листи-згоди на обробку персональних даних від кожної особи, чиї дані надаються у складі тендерної пропозиції.
Як вбачається з переліку та суті документів, що були завантажені Учасником на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей Скаржник належним чином та в належний спосіб виконав вимогу Замовника та надав всі документи та інформацію, яка вимагалась Замовником (листи-згоди щодо дозволу на обробку персональних даних, наказ № 134-к від 28.07.2023р. та наказ №190-к від 04.07.2024р., довідка від 25.04.2025 №03/01).
Також, варто зауважити, що Замовник не висував жодної вимоги щодо усунення невідповідностей в частині надання інформації та документів, що підтверджують наявність необхідної кількості працівників, не зважаючи на те, що даний критерій відноситься до кваліфікаційних, оскільки пропозиція Скаржника повністю відповідає вимога цього кваліфікаційного критерію.
Таким чином, твердження Замовника, що Скаржник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, згідно ст. 16 Закону України, є хибним.
3. Щодо твердження Замовника, викладеного у протоколі №36 від 28.04.2025 року, про те, що Учасником (Скаржником) не надано документального підтвердження взаємовідносин з ТОВ «ІНВАЙТ» (зокрема, договору співпраці чи аналогічного документа), внаслідок чого нібито неясно, на підставі чого працівники ТОВ «ІНВАЙТ», працевлаштовані на умовах основного місця роботи, мали б надавати послуги з прибирання на об’єктах Замовника, повідомляємо наступне:
Тендерна документація не містить жодної вимоги щодо обов’язкового надання підтвердження договірних або інших правових взаємовідносин між учасником та співвиконавцем.
Крім того, під час надання 24 годин на усунення виявлених невідповідностей Замовник не вимагав подання документів, що підтверджують взаємовідносини між Скаржником та співвиконавцем, та не кваліфікував їх відсутність як порушення кваліфікаційного критерію.
Відповідно до Закону та Особливостей Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника за ненадання інформації та документів, які не вимагались в тендерній документації.

З огляду на вищевикладене, Замовником НЕ БУЛО обґрунтовано якому саме пункту тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника, та які саме вимоги не було дотримано, що доводить неправомірність винесеного щодо нас рішення.

На підставі викладеного, відповідно до Закону та враховуючи Особливості,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: b61a220cdf3f45d3b4cc301f60a39d1f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-17-012340-a.a2
Назва: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 02.05.2025 14:29
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС", Калініченко Володимир Володимирович 380732137183 sdir@iws.ua http://www.iws.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4022533c796349d794ebb5d6cf6bf349
Заголовок пункту скарги: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей.
Головне управління Державної міграційної служби України в Одеській області (далі також – Замовник) оголосило відкриті торги з особливостями UA-2025-03-17-012340-a за предметом закупівлі «Послуги з прибирання адміністративних приміщень ГУ ДМС в Одеській області» за кодом CPV за ДК 021:2015 - 90910000-9 «Послуги з прибирання», очікуваною вартістю 1 788 480,00 грн. ТОВ «ІНПЛЕЙС», (далі також – Скаржник) взяло участь у торгах.
Протоколом №36 від 28.04.2025 р. було оприлюднено рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ІНПЛЕЙС».
ТОВ «ІНПЛЕЙС» не погоджується з зазначеним рішенням Замовника. Вказане рішення замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Окрім того, Скаржник вважає, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель перебачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу призводить до порушення прав та інтересів Скаржника. Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, хибним та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи та є незаконними. Зважаючи на те, що пропозиція ТОВ «ІНПЛЕЙС» відповідає вимогам тендерної документації та не мала бути відхиленою Замовником з наступних підстав.

1. Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника зазначивши, що: «Учасником на усунення невідповідностей було долучено довідку від 25.04.2025 №03/01, де він зазначає, що не має достатньої кількості працівників (прибиральників) на момент подання тендерної пропозиції.
Таким чином, учасник ТОВ «ІНПЛЕЙС» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, згідно ст. 16 Закону України.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.».

Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності достатньої кількості прибиральників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід і будуть задіяні у виконанні договору, учасник у складі пропозиції надає довідку встановленої форми
№ п/п ПІБ (повністю) прибиральника
Документальна підстава відносин з Учасником (трудовий договір, наказ, договір цивільно- правового характеру) Прибиральник учасника /співвиконавця Об’єкт прибирання (Додаток 3), за яким буде закріплено прибиральника у разі у кладення договору
1.
Для документального підтвердження відомостей, зазначених у довідці, Учасник надає:
1. Лист-згоду на обробку персональних даних щодо кожної особи, зазначеної у довідці;
2. Копії цивільно-правових договорів, або копії трудових книжок (перша сторінка та останній запис) або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час його формування щодо кожної особи, зазначеної у довідці.
У стовпчику 4 форми довідки, яку встановив Замовник, передбачена можливість для учасника вказувати інформацію щодо прибиральника, який працевлаштований у співвиконавця.
У документах, що подаються для підтвердження відомостей, зазначених у довідці, також надано можливість учаснику подати документи як на прибиральників, які є його штатними працівниками, так і на прибиральників співвиконавця. Таким чином, Замовником не встановлено вимогу обов’язковості працевлаштування працівників саме в учасника.
Також, тендерна документація не містить жодних обмежень щодо мінімальної або максимальної кількості працівників, які повинні бути у складі учасника чи співвиконавця.
Крім того, відповідно до п.5 розділу 3 тендерної документації у разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до умов тендерної документації учасник має право залучати працівників співвиконавця в будь-якій кількості для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію.

2. Замовником було надано Вимогу про усунення невідповідностей:
1. Виявлені невідповідності: Невідповідність у документах, що зазначені у довідці, наданої для підтвердження наявності достатньої кількості прибиральників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід і будуть задіяні у виконанні договору, а саме в наказах на прийняття на роботу №134-к, №190-к (дата ознайомлення з наказом) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» п.2 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Інформація та\або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати вірні документи
2. Виявлені невідповідності: Невідповідність у довідці про залучення Співвиконавця, а саме: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНПЛЕЙС» залучає в обсязі менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю Співвиконавця…», але в довідці про працівників вказано, що задіяні всі прибиральники Співвиконавця, що є більше 20% вартості договору Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» п.2 наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Інформація та\або документи, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ з вірним значенням відсотка залучення Співвиконавця
3. Виявлені невідповідності: Невідповідність у інформації в електронних полях При заповнені інформації на майданчику в електронному полі «Відповідність кваліфікаційним критеріям» вказано: Інформування про субпідрядників/співвиконавців При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю -80% Також Учасником внесено інформацію : Інформація про субпідрядника: ТОВ «ІНПЛЕЙС» залучає в обсязі менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю співвиконавця: - найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «І Н В А Й Т»; - код ЄДРПОУ: 37701437; - місцезнаходження: Бульвар Лесі Українки, будинок 26, місто Київ, 01133; - ПІБ керівника: Давидович Тетяна Іванівна. Посилання на вимогу, щодо якої виявлені невідповідності: Електронні поля майданчика Інформація та\або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Зазначити вірну інформацію
4. Виявлені невідповідності: Не надано Листи - згоди на обробку персональних даних від кожної особи, а саме прибиральників/робітників, керівника юридичної особи/ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції, фізичної особи – підприємця, чиї дані та документи надаються Учасником у складі тендерної пропозиції (за зразком), а саме від Давидович Тетяни Іванівни Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. Перелік додаткових документів, що має надати учасник – п.5 Інформація та\або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Листи-згоди на обробку персональних даних від кожної особи, чиї дані надаються у складі тендерної пропозиції.
Як вбачається з переліку та суті документів, що були завантажені Учасником на виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей Скаржник належним чином та в належний спосіб виконав вимогу Замовника та надав всі документи та інформацію, яка вимагалась Замовником (листи-згоди щодо дозволу на обробку персональних даних, наказ № 134-к від 28.07.2023р. та наказ №190-к від 04.07.2024р., довідка від 25.04.2025 №03/01).
Також, варто зауважити, що Замовник не висував жодної вимоги щодо усунення невідповідностей в частині надання інформації та документів, що підтверджують наявність необхідної кількості працівників, не зважаючи на те, що даний критерій відноситься до кваліфікаційних, оскільки пропозиція Скаржника повністю відповідає вимога цього кваліфікаційного критерію.
Таким чином, твердження Замовника, що Скаржник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, згідно ст. 16 Закону України, є хибним.
3. Щодо твердження Замовника, викладеного у протоколі №36 від 28.04.2025 року, про те, що Учасником (Скаржником) не надано документального підтвердження взаємовідносин з ТОВ «ІНВАЙТ» (зокрема, договору співпраці чи аналогічного документа), внаслідок чого нібито неясно, на підставі чого працівники ТОВ «ІНВАЙТ», працевлаштовані на умовах основного місця роботи, мали б надавати послуги з прибирання на об’єктах Замовника, повідомляємо наступне:
Тендерна документація не містить жодної вимоги щодо обов’язкового надання підтвердження договірних або інших правових взаємовідносин між учасником та співвиконавцем.
Крім того, під час надання 24 годин на усунення виявлених невідповідностей Замовник не вимагав подання документів, що підтверджують взаємовідносини між Скаржником та співвиконавцем, та не кваліфікував їх відсутність як порушення кваліфікаційного критерію.
Відповідно до Закону та Особливостей Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника за ненадання інформації та документів, які не вимагались в тендерній документації.

З огляду на вищевикладене, Замовником НЕ БУЛО обґрунтовано якому саме пункту тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника, та які саме вимоги не було дотримано, що доводить неправомірність винесеного щодо нас рішення.

На підставі викладеного, відповідно до Закону та враховуючи Особливості,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: d41f8f40ca6c451d829a285639b64ab5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-17-012340-a.a1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.03.2025 14:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.04.2025 17:35
Дата виконання рішення Замовником: 15.04.2025 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником рішення АМКУ, щодо внесення змін до тендерної документації, виконано. Внесено відповідні зміни та опубліковано тендерну документацію в новій редакції.
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 your@griffin.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a33da682392343ef8a3be66fc149b5e0
Заголовок пункту скарги: Станом на дату публікації даної процедури закупівлі (17.03.2025 р.) Замовником висвітлено в системі Prozorro тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.03.2025 року протокол №24, яка містить дискримінаційні умови.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» повідомляє про можливість надання послуг згідно викладеного технічного завдання Замовника в рамках даної процедури закупівлі зважаючи на наявність відповідних відкритих КВЕДів, що підтверджується документально (файл «1.1_Витяг_14.09.2022.pdf»).
Проте, Скаржник наголошує на тому, що з незалежних від учасника підстав, Замовник (в особі будь-кого з 35 (тридцяти п’яти) осіб) може не допустити учасника до огляду об'єкта та не підписати відповідний акт огляду приміщень/адреси прибирання, що в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Крім того, підписуючи акт огляду у Замовника, учасник ідентифікує себе, що порушує положення статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка передбачає, що спілкування із замовником здійснюється виключно через систему закупівель без ідентифікації особи.
За таких умов, взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати акт огляду приміщень/адреси прибирання, який підписаний САМЕ представниками Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
2. Окрім цього, зазначаємо, що форма викладеного акту передбачає, що підписувати такий ПОВИНЕН САМЕ прибиральник, де така вимога аналогічно є необґрунтованою.
До того ж потрібно зазначити адресу проживання прибиральника, де незрозуміло для чого саме потрібна адреса проживання працівника Замовнику, де така адреса є конфіденційною інформацією третіх осіб, яку без дозволу відповідного працівника ми розкривати не маємо права.
Станом на сьогодні такі акти у нас підписує директор або відповідний менеджер, уповноважений на огляд приміщення, але аж ніяк не прибиральник!!!
Прибиральник НЕ ПРИЙМАЄ УЧАСТЬ у даній процедурі закупівлі на НЕ МОЖЕ від свого імені погодитись з об’ємом послуг прибирання за вказаною адресою.
Де САМЕ прибиральник, А НЕ учасник має погодитись з об’ємом послуг!!!
3. Замовник вирішив, що йому недостатньо для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації копій цивільно-правових договорів, або копії трудових книжок (перша сторінка та останній запис) або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час його формування.
Окремо таким умисно встановлена обов’язкова умова щодо надання паспортів таких працівників, а саме 1, 2 сторінки та сторінки місця проживання або ж витягу з реєстру територіальної громади, де така є цілком дискримінаційною для нас як для Скаржника.
Станом на сьогодні ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» МАЮЧИ відповідних працівників у штаті (наприклад, Кулик Наталія Олександрівна – прибиральник службових приміщень (файл «3.1_Наказ_Кулик Н.О..pdf»), Осадча Любов Василівна – прибиральник службових приміщень (файл «3.2_Наказ_Осадча Л.В..pdf»), Клименко Микола Григорович – прибиральник службових приміщень (файл «3.3_Наказ Клименко М.Г..pdf») та залучених за договорами цивільно-правового характеру НЕ МОЖЕ прийняти участь у даній процедурі закупівлі оскільки такі відмовляються надавати скан-копії сторінок зі своїх паспортів та відмовляються отримувати та надавати витяги з реєстру територіальної громади, що містять їх особисту конфіденційну інформацію задля публікації у системі Prozorro.
Незрозуміло для яких цілей Замовнику потрібні саме ці документи, окрім умисного звуження ринку та відповідно не зрозуміло яким чином відсутність таких документів впливає на виконання технічного завдання в рамках даної процедури закупівлі.
За таких умов, взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати скан-копії сторінок паспортів УСІХ прибиральників, зазначених в довідці або ж витяги з реєстру територіальної громади, отримані такими працівниками, що містять їх особисту інформацію, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
4. ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» маючи працівників відповідної кваліфікації, які готові надавати відповідні послуги за предметом закупівлі, але проживають в іншій місцевості (наприклад, Лавріва Ганна Григорівна (файл «4_ЦПХ.pdf») НЕ МОЖЕ прийняти участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Станом на сьогодні, наші працівники пересуваються:
- комунальним транспортом, в тому числі автобусами, маршрутками, потягами,
- особистими/позиченими/взятими в оренду автомобілями,
- особистими/позиченими/взятими в оренду велисопедами,
- особистими/позиченими/взятими в оренду самокатами, що не є забороненим, але в рамках даної вимоги тендерної документації обмежено Замовником.
Проте, Замовника НЕ ВЛАШТОВУЄ можливість пересування працівників таким чином, як і не влаштовує проживання таких поза межами адміністративної одиниці.
Усі наші працівники станом на сьогодні самостійно вирішують питання з тим, як їх харчуватись, на чому їздити та де проживати.
Ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі в рамках такої повинні надати належно послуги з прибирання, а не послуги з забезпечення життєдіяльності працівників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації