-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бронежилет модульний
Завершена
102 375 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 511 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 511 875.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2025 16:11 - 21.03.2025 18:00
Вимога
Відхилено
Визначення переможцем Учасника, документи якого не відповідають вимогам Оголошення
Номер:
86f933bf5d6b47929cfb723bc1029032
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-17-011458-a.c2
Назва:
Визначення переможцем Учасника, документи якого не відповідають вимогам Оголошення
Вимога:
На веб – порталі уповноваженого органу 17.03.2025 року ГОЛОВНИМ ЦЕНТРОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (надалі - Замовник) було оприлюднено Оголошення №UA-2025-03-17-011458-a, про спрощену закупівлю Бронежилетів модульних ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (надалі - Учасник) було подано свою пропозицію у спосіб та строки передбачені Замовником.
04.04.2025 року Замовником було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України №475 від 04.04.2025 року (надалі - Протокол), відповідно до якого Замовником прийнято рішення, щодо визначення ТОВ «УКРТАК.ЮА» переможцем процедури.
ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» не згоден з даним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. Щодо зловживань з боку Замовника під час оголошення та проведення спрощених закупівель:
20.02.2025 року Замовником було оголошено спрощену закупівлю за оголошенням UA-2025-02-20-004199-а, розміщене за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-20-004199-a .
У зв’язку із прийняттям Замовником незаконного рішення (дане рішення скасовано рішенням Київського окружного адміністративним судом по справі №320/15621/25 від 04.04.2025 року, набрало законної сили) щодо відхилення пропозиції ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», вищевказану процедуру було протиправно відмінено.
Після незаконного відхилення та відміни спрощеної закупівлі за оголошенням UA-2025-02-20-004199-а, Замовником було оголошено нову закупівлю (оголошення UA-2025-03-17-011458-а) із тим самим предметом на заміну відміненої закупівлі.
Враховуючи, що рішенням суду було скасовано, як незаконне, рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» за оголошенням UA-2025-02-20-004199-а, дана процедура повинна бути відмінена Замовником, а закупівля за оголошенням UA-2025-02-20-004199-а поновлена та відновлені порушені права та законні інтереси ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», як переможця.
2. Невідповідність пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» вимогам Замовника та застосованя Замовником дискримінаційного підходу під час оцінки пропозицій учасників, нерівне ставлення до них, а саме:
2.1. Відповідно до п. 5 Додатку 4 до Оголошення, Замовником встановлено перелік документів, що подаються учасником у складі пропозиції серед яких - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного (ів) договору (ів) (укладеного протягом 2022-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента та контактний номер телефону такої особи, предмет договору, рік виконання договору.
- копію аналогічного(их) договору (ів), інформація про який міститься у довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, документальне підтвердження виконання договору (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та/або інше).
Аналогічним договором у розумінні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є договір (або декілька договорів) на поставку товару за кодом Код ДК 021-2015: 35810000-5: «Індивідуальне обмундирування» та/або за назвою предмета закупівлі у обсязі не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, визначеної в Оголошенні.
У складі пропозиції Учасником ТОВ «УКРТАК.ЮА» було завантажено довідку про наявність виконання аналогічного договору.
На підтвердження чого надано Договір про закупівлю для державних потреб товарів речової служби (за кошти державного бюджету України) №286/3/23/312 від 31.07.2023 року, відповідно до п. 1.1. якого сторони визначили термін постачання товару до 01.08.2023 року. При цьому із наданих ТОВ «УКРТАК.ЮА» вбачається, що даний договір не було ними виконано належним чином, відповідно до додаткової угоди №1 від 18.10.2023 року МОУ довелося продовжити термін постачання товару до 31.10.2023 року, що відбувалося через майже 2 місяці після погодженого терміну постачання товару.
Також 17.11.2023 року МОУ та ТОВ «УКРТАК.ЮА» було підписано, ще одну додаткову угоду №2 до даного договору, відповідно до якої постачання товару продовжено до 20.12.2023 року, і знову ж таки дана угода була підписана вже після дати постачання товару. Але і в ці строки товар не було поставлено ТОВ «УКРТАК.ЮА». Товар поставлено 31.12.2023 року із затримкою від першої дати на 5 місяців.
Більше того за рішенням суду у справі №910/10636/24 ( ТОВ «УКРТАК.ЮА» ) МОУ було стягнуто з ТОВ «УКРТАК.ЮА» штрафні санкції за несвоєчасне постачання товарів.
Також на веб – порталі уповноваженого органу за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-21-002424-a міститься інформація про розірвання 24.12.2024 року ДП «ДОТ» договору №218/05-24-РМ від 21.05.2024 року із постачальником ТОВ «УКРТАК.ЮА», через їх неналежне виконання в частині дотримання термінів постачання.
Все вищевикладене свідчить про надання ТОВ «УКРТАК.ЮА» у складі пропозиції аналогічного договору, який не є належним чином виконаний.
2.2. Відповідно до п. 3 Оголошення Замовника, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі містяться у Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до Додатку 3 Бронежилет модульний (далі – бронежилет, повинен відповідати технічній специфікації Міністерства оборони України ТС А01ХJ.29423-420:2023 (01), тип жорстких бронеелементів – Тип 2, рівень захисту – Рівень П, вид предмета – Вид 5, комплектність – 1-5).
Бронежилети мають бути виготовлені не раніше 2024 року.
Розміри бронежилетів:
M – 550 шт;
L – 3000 шт;
XL – 1000 шт.
Пропонований до постачання товар повинен бути маркований відповідно до вимог ТС А01ХJ.29423-420:2023 (01) та додатково містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
Відповідно до п. 2 Додатку №3 Оголошення Замовника на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмету закупівлі, учасник повинен надати у складі пропозиції - Сертифікати або протоколи випробувань, надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
Відповідно до Обсягу перевірки бронежилета модульного на відповідність вимогам технічної специфікації МОУ, розміщеного на сайті МОУ за посиланням - https://www.mil.gov.ua/content/ddz/TY_2024/obsyag_bronizhelet_modulniy.PDF :
1. У готовому предметі перевіряється:
- Загальна маса;
- Габаритні розміри жорстких бронеелементів та їх площа;
- Площа м’яких балістичних елементів №1 – 3;
- Маркування предмета та окремих захисних елементів;
- Небалістичне випробування жорстких бронеелементів на кидок, відповідно до п. 5.2.4. ВСТ 01.301.003-2020 (02)
- Балістична стійкість жорстких бронеелементів.
Відповідно до п. 3.1.4.2. ТС А01ХJ.29423-420:2023 зазначено вимоги до загальної маси БМ із м’якими та жорсткими захисними елементами.
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було завантажено протокол випробувань №773/2024 від 20.12.2024 року, відповідно до п. 6.6. якого було визначено наступні небалістичні характеристики зразків:
- Вимірювання розмірів жорстких бронеелементів
- Вимірювання розмірів м’яких бронеелементів.
Як вбачається із наданого протоколу, він не містить перевірку у готовому виробі загальної маси бронежилета.
При цьому у п. 7.6. розділу 7 протоколу (висновку та результати випробувань) зазначено про висновки, щодо вимірювання зразків стосовно небалістичних характеристик пункту 3.1.4.2, в частині вимог загальної маси БМ із м’якими та жорсткими захисними елементами і зазначено, що вони відповідають. Але при цьому протокол не містить виміру загальної маси (кг) та яка вона в розрізі кожного розміру, і яким чином без випробувань зроблено такий висновок.
З вищевикладеного вбачається, що наданий ТОВ «УКРТАК.ЮА» протокол не містить випробувань щодо загальної маси, а зазначене у п. 7.6. протоколу суперечить п. 6.6.
Відповідно до п. 3.1.10.4 та 3.1.10.5 ТС А01ХJ.29423-420:2023 зазначено вимоги до маркування окремо до чохла БМ та окремо до захисних елементів, а саме:
3.1.10.4. Маркування чохла БМ має бути нанесено на внутрішню частину, і так само, як і для чохлів усіх складових елементів БМ має містити таку інформацію:
назва (відповідно до пункту ІІІ Передмови цієї ТС Міноборони);
назва моделі БМ;
клас захисту БМ та позначення національного стандарту, якому відповідає цей клас захисту;
розмір і зріст БМ або умовний розмірозріст;
номер та дата договору, номер партії та номер чохла БМ в партії;
емблема Збройних Сил України;
ННН: (номенклатурний номер НАТО);
дата виготовлення (місяць та дві останні цифри року);
назва постачальника (виробника), його адреса;
правила догляду за чохлом;
попереджувальний напис: “Під час чищення або прання чохла БМ захисні елементи треба вийняти”;
напис “ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ”;
умови зберігання.
3.1.10.5. Маркування захисних елементів повинно містити таку інформацію:
клас захисту (рівень захисту) захисного елемента та позначення національного стандарту, якому відповідає цей клас (рівень) захисту;
емблема Збройних Сил України;
розмір захисного елемента;
номер партії та номер захисного елемента в партії;
дата виготовлення (місяць та дві останні цифри року);
назва постачальника (виробника), його адреса;
спеціальні правила поводження із захисним елементом;
позначення зовнішньої/внутрішньої сторони захисного елемента; напис “ВЛАСНІСТЬ ЗСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ”;
умови зберігання.
При цьому Замовником вимагається додаткове маркування виробу - додатково містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було завантажено протокол випробувань №773/2024 від 20.12.2024 року, відповідно розділу 3 якого було зазначено характеристики, комплектація та маркування зразків.
Відповідно до даного розділу, наведено дані, щодо маркування виробу без розділу на маркування чохла та маркування захисних елементів, з якого вбачається, що маркування виробів ТОВ «УКРТАК.ЮА» не містить наступні елементи визначені п. 3.1.10.4 та п. 3.1.10.5 ТС А01ХJ.29423-420:2023, а саме:
Чохол БМ не містить:
- адреси постачальника (виробника)
- Умови зберігання
- зображення емблеми Державної прикордонної служби України,
- надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ»
Захисні елементи не містять:
- розміру захисного елемента
- адреси постачальника (виробника)
- спеціальні правила поводження із захисним елементом
- умови зберігання
- зображення емблеми Державної прикордонної служби України,
- надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
При цьому у п. 7.6. розділі 7 протоколу (висновки за результатами випробувань) не зазначено про перевірку небалістичних характеристик зразків в частині маркування предмету та окремих захисних елементів, та не зроблено висновок, щодо відповідності предмета та окремих захисних елементів п. 3.1.10.4 та 3.1.10.5 ТС А01ХJ.29423-420:2023.
Наданий у складі пропозиції лист з лабораторії №182/140/2/2 від 12.03.2025 року не може бути взято Замовником до уваги, адже даний лист не є протоколом випробувань чи доповненням до нього. Чинне законодавство не містить можливості доповнення протоколів випробувань та внесення до них змін шляхом надання листів. Крім того на сторінці 9 протоколу розміщено примітку 5, відповідно до якої зазначено, що виправлення по тексту Протоколу не допускається і можуть бути оформленими лише іншим документом, який є невід’ємною частиною такого протоколу.
Таким чином у складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» не було надано належний сертифікати або протоколи випробувань, надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки, у зв’язку із чим Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «УКРТАК.ЮА», на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі , чого Замовником не було зроблено, чим застосовано дискримінаційний підхід до учасників та нерівне ставлення до них, порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством,-
ПРОШУ:
1. Скасувати Рішення Уповноваженої особи Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, оформлене Протоколом №475 від 04.04.2025 року, про визначення ТОВ «УКРТАК.ЮА» переможцем спрощеної закупівлі за Оголошенням № UA-2025-03-17-011458-a, та відхилити пропозицію, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2025 20:25
Вирішення:
Доброго дня, дякую за звернення з приводу чого повідомляю :
Стосовно 1 питання повідомляю, що закупівля за оголошенням UA-2025-03-17-011458-а є окремою процедурою та може бути відмінена на підставі частини 17 Статті 14 Закону тільки у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
3) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Отже з вищезазначеного випливає, що рішення Київського окружного адміністративного суду не є законною підставою для відміни закупівлі.
Стосовно закупівлі за оголошенням UA-2025-02-20-004199-а замовником проводяться відповідні дії згідно до ч. 2 ст. 14 Кодексу адміністративного судочинства України.
Стосовно 2 питання:
2.1 Відповідно до п.5 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати:
довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного (ів) договору (ів) (укладеного протягом 2022-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента та контактний номер телефону такої особи, предмет договору, рік виконання договору.
- копію аналогічного(их) договору (ів), інформація про який міститься у довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, документальне підтвердження виконання договору (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та/або інше)
Учасником у складі пропозиції були завантажені документи що підтверджують всі вимоги Замовника відповідно до п.5 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2.2 Відповідно до наданого протоколу №773/2024 від 20.12.2024 року надані зразки, а саме об’єкти випробування №773/1-№773/4 є бронежилетами модульними (готовими виробами) та відповідно до висновку п. 7.6. відповідають пункту 3.1.4.2, в частині вимог загальної маси БМ відповдно до ТС А01ХJ.29423-420:2023.
Щодо вимоги замовника про додаткове маркування виробу - додатково містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ» то відповідно до абзацу 2 п.п. 2.1 Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
У складі пропозиції ТОВ «УКРТАК.ЮА» було завантажено протоколи випробувань №773/2024 від 20.12.2024 року та №177/2023 від 29.05.2023 відповідно до яких Чохол БМ містить назву постачальника (виробника) відповідно і його адресу.
Стосовно Умов зберігання то відповідно до протоколів випробувань №773/2024 від 20.12.2024 року та №177/2023 від 29.05.2023 Чохол БМ містить QR-код з зазначенням інструкції з використання (відповідно до п.3.1.10 ТС), що є тотожним умовам зберігання.
Відповідно до протоколів випробувань №773/2024 від 20.12.2024 року та №177/2023 від 29.05.2023 Захисні елементи містять «розмір і зріст БМ або умовний розмірозріст».
Додатково звертаємо вашу увагу що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Аналогічна норма закріплена у статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Отже, чинне законодавство, у відповідності до якого проводиться спрощена закупівля, не наділяє учасника, пропозиція якого не розглядалася правом на публікацію вимоги щодо неправомірного визначення переможця.
Також, звертаємо увагу ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» на постанову Касаційного адміністративного суду Верховного суду України по справі № 640/12361/19 від 01.09.2022 р. (яку можна використати за аналогією в частині наданих законом повноважень щодо розгляду опублікованої вимоги). Аналогічна практика і в Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: «Закон та Особливості не містять обов'язку задовольняти вимоги суб'єкта господарювання щодо скасування рішення про визначення переможця Процедури закупівлі» (див. на стор.4 рішення Комісії АМКУ від 01.11.2023 № 17551 – р/пк-пз - за результатами розгляду скарги UA-2023-09-19-002666-a.b2).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НВП «ТЕМП-3000»
Номер:
96d0519db3c44468bc33cb8d2fc23b6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-17-011458-a.b1
Назва:
Оскарження рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НВП «ТЕМП-3000»
Вимога:
Згідно протоколу Уповноваженої особи №464 від 01 квітня 2025 року було прийнято рішення щодо відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕМП-3000» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 35810000-5: «Індивідуальне обмундирування» (Бронежилет модульний), UA-2025-03-17-011458-a.
Протоколом визначено підставу для відхилення пропозиції:
У складі пропозиції Учасника не надано Протоколи випробувань продукції, що підтверджують відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01ХJ.29423-420:2023 (01) або відповідність товару вимогам технічної Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки, а саме за параметром «загальна маса», що окремо визначено для комплектності 1-5 пп. 3.1.4.2 пункту 3.1.4 Основні параметри та розміри ТС А01ХJ.29423-420:2023 (01) (Згідно вимог Замовника).
Слід зауважити, що Додатком №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі чітко визначено перелік документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам до предмету закупівлі, а саме:
2.1 Сертифікати або протоколи випробувань, надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
Будь-які вимоги щодо необхідності підтвердження учасником відповідності запропонованого товару за параметром «загальна маса» саме у комплектності 1-5 згідно пп. 3.1.4.2 пункту 3.1.4 Основні параметри та розміри ТС А01ХJ.29423-420:2023 (01) відсутні.
ТОВ «НВП «ТЕМП-3000» було надано у складі пропозиції протоколи випробувань: №164/1/2023, №164/2023, №133/2024, №629/2024,№684/2024, №64068.23, №126-Л/23, №112-Л/24, №2024.00.12.25.05, № 64134.24 видані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, що підтверджують у повному обсязі відповідність запропонованого товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України, відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки, що і вимагалось Замовником згідно Додатку №3 до Оголошення.
ТОВ «НВП «ТЕМП-3000», як учасник спрощеної закупівлі (№ UA-2025-03-17-011458-a) виконав вимоги Замовника, які визначені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та відповідно вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НВП «ТЕМП-3000» згідно протоколу уповноваженої особи №464 від 01 квітня 2025 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2025 16:53
Вирішення:
Доброго дня, дякуємо за ваше звернення, з приводу чого повідомляємо, що відповідно до вимог Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі, а саме :
Бронежилет модульний (далі – бронежилет, повинен відповідати технічній специфікації Міністерства оборони України ТС А01ХJ.29423-420:2023 (01), тип жорстких бронеелементів – Тип 2, рівень захисту – Рівень П, вид предмета – Вид 5, комплектність – 1-5)
Бронежилети мають бути виготовлені не раніше 2024 року.
Розміри бронежилетів:
M – 550 шт;
L – 3000 шт;
XL – 1000 шт.
Пропонований до постачання товар повинен бути маркований відповідно до вимог ТС А01ХJ.29423-420:2023 (01) та додатково містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
На підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмету закупівлі, учасник повинен був надати у складі пропозиції:
2.1 Сертифікати або протоколи випробувань, надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
Отже з вищезазначеного учасником мають бути надані документи (Сертифікати або протоколи),що підтверджують вимоги до предмету закупівлі, а саме - комплектність – 1-5.
Уважно розглянувши протоколи надані учасником, а саме : №164/1/2023, №164/2023, №133/2024, №629/2024,№684/2024, №64068.23, №126-Л/23, №112-Л/24, №2024.00.12.25.05, № 64134.24 видані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність було встановлено, що надані протоколи не дають змоги встановити «загальну масу», що окремо визначена для комплектності 1-5 пп. 3.1.4.2 пункту 3.1.4 Основні параметри та розміри ТС А01ХJ.29423-420:2023 (01).
Отже з зазначеного вище вдається встановити що учасник в складі своєї пропозиції не надав Протоколи випробувань продукції, що підтверджують відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України ТС А01ХJ.29423-420:2023 (01) або відповідність товару вимогам технічної Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки, а саме за параметром «загальна маса», що окремо визначено для комплектності 1-5 пп. 3.1.4.2 пункту 3.1.4 Основні параметри та розміри ТС А01ХJ.29423-420:2023 (01) (Згідно вимог Замовника).
Статус вимоги:
Відхилено