-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Котел твердопаливний 400 кВт
Завершена
920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 200.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2025 14:40 - 16.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискимінаційні умови тендерної документації
Номер:
1f6794ae15e04c98886f18faa9e56f56
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-17-008508-a.a2
Назва:
Скарга на дискимінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ зазначення невірного габаритного розміру котла по висоті.jpg.p7s 21.03.2025 18:05
- Викопіювання з офіційного сайту Retra.pdf 21.03.2025 18:05
- Інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі.pdf.p7s 21.03.2025 18:05
- перша сторінка ТУ на котли.pdf.p7s 21.03.2025 18:05
- Доказ зазначення невірного габаритного розміру котла по висоті.jpg 21.03.2025 18:05
- Інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі.pdf 21.03.2025 18:05
- Деякі питання Державної санітарн... _ від 29.03.2017 № 348.pdf 21.03.2025 18:05
- скарга.pdf 21.03.2025 18:05
- Деякі питання Державної санітарн... _ від 29.03.2017 № 348.pdf.p7s 21.03.2025 18:05
- ТУ RETRA.pdf 21.03.2025 18:05
- ТУ RETRA.pdf.p7s 21.03.2025 18:05
- перша сторінка ТУ на котли.pdf 21.03.2025 18:05
- скарга.pdf.p7s 21.03.2025 18:05
- Викопіювання з офіційного сайту Retra.pdf.p7s 21.03.2025 18:05
- sign.p7s 21.03.2025 18:06
- рішення від 25.03.2025 № 4552.pdf 25.03.2025 16:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2025 № 4958.pdf 01.04.2025 11:03
- рішення від 31.03.2025 № 4958.pdf 03.04.2025 19:07
- Інформація із сайту termalsteel.pdf 27.03.2025 15:38
- Скан-копія листа.pdf 27.03.2025 15:38
- СЕС Ретра.pdf 27.03.2025 15:38
- ТУ У 25.2-38718237-003 2017.pdf 27.03.2025 15:38
- Відповідь по суті скарги (2).doc 27.03.2025 15:38
- Інструкція-з-експлуатація-INDUSTRIAL-200-2000-кВт.docx 27.03.2025 15:38
- Інструкція-з-експлуатація-INDUSTRIAL-200-2000-кВт.pdf 27.03.2025 15:38
- Інформація із сайту termalsteel.com.doc 27.03.2025 15:38
- ТУ RETRA.pdf 27.03.2025 15:38
- ТУ У 25.2-38718237-003 2017 (1).pdf 27.03.2025 15:39
- ТУ ТЕРМО СТАЛЬ.pdf 27.03.2025 15:39
- ТУ RETRA (1).pdf 27.03.2025 15:39
- Висновок СЕС ТОВ ТЕРМО СТАЛЬ (1).pdf 27.03.2025 17:20
- Відповідь по суті скарги (3).pdf 27.03.2025 17:20
- Інформація з сайту retra (1).pdf 27.03.2025 17:20
- Інформація з сайту retra (4).doc 27.03.2025 17:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.03.2025 18:19
Дата розгляду скарги:
31.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2025 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.04.2025 19:07
Дата виконання рішення Замовником:
12.04.2025 12:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано. Зміни до тендерної документації внесено.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d1b8d09380524be6b1b232cf92da967d
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - КП «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» СМТ.ЛИПОВА ДОЛИНА (ЄДРПОУ: 32141799) було оголошено закупівлю ID UA-2025-03-17-008508-a на: Котел твердопаливний 400 кВт (код ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі).
Розглянувши Тендерну документацію Замовника ми вважаємо що її умови є дискримінаційними та порушують принципи публічних закупівель, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі які визначені Замовником повністю відповідають технічним характеристикам котла Retra-3М Plus 400 кВт https://retra.com.ua/vse-kotly/kotel-retra-3m-400-kvt
2. В Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначені технічні характеристики предмета закупівлі, які є дискримінаційними. Так, в п.6 вказано що температура води на виході з котла має становити 950С. Як Замовник буде постійно контролювати температуру, яка в процесі роботи може коливатися? Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
3. Вимога п. 7 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації, щодо температури води на вході в котел 550С взагалі є незрозумілою, оскільки температуру води забезпечує експлуатуюча організація Замовника, а не Учасник закупівлі. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
4. В пункті 8 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: площа поверхні теплообміну в котлі - 34,2 м2. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
5. В пункті 9 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: об’єм камери згорання - 1,3 м3. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
6. В пункті 11 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: водяна ємність котла - 1020 л. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
7. В пункті 12 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: маса котла без води - 2950 кг. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
8. В пункті 16 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: розмір горловини завантажувального люку: ширина - 530, висота - 455. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
Така конкретизація параметрів котла до мм, л і кг, без виразів не менше або не більше може слугувати підставою для обґрунтованого припущення, що Замовником написані технічні характеристики під конкретний котел певного виробника.
9. В п.6 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати:
- інструкцію з експлуатації на запропонований котел з повністю заповненою інформацією, яка включає, але не обмежується: загальні відомості про котел (найменування та модель котла, заводський номер, дата виготовлення, назва виробника, адреса та контакти виробника), технічні характеристики, вимоги до монтажу та експлуатації, комплект поставки, гарантійні зобов’язання.
- паспорт на котел (зі схемою поперечного та поздовжнього розрізу).
Згідно п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником потрібно надати лист від виробника про гарантію наявності товару (фото котлів та табличок із вказанням заводських номерів та дат виготовлення).
А в п.3 Додатку 2 до тендерної документації визначено строк поставки: упродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання договору.
Вищевказані умови, ще раз вказують на дискримінаційність вимог Замовника, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та підтверджують що технічні вимоги визначені під конкретного виробника, у якого котли вже є в наявності на складі.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дані вимоги.
10. Згідно малюнка у додатку 2 до тендерної документації видно, що розмір L в мм є дійсно габаритним розміром котла, а розмір Н не є габаритним розміром котла, а розміром до якогось елемента котла. Над ним існує частини виступаючих деталей які в кінцевому залишку збільшують загальний габарит котла (до 200 мм) і можуть слугувати підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. З огляду на вимогу Замовника, що у разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію.
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника зазначити повний габаритний розмір щодо висоти Н з висловом не більше або не менше, так як у кожного виробника еквіваленту габарити різні.
11. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається:
- копія Технічних умов України, зареєстрованими в єдиному державному реєстрі (усі сторінки).
Навіщо надавати усі сторінки, коли ТУ У є зареєстрованими в єдиному державному реєстрі і за запитом є у вільному доступі. Крім того, звертаємо увагу, що Технічні умови є комерційною таємницею. Для підтвердження виконання даної вимоги Замовника достатньо надання перших трьох сторінок Технічних умов.
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити вимогу про надання перших трьох сторінок ТУ У.
12. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається:
- висновок СЕС, що отриманий на основі ТУ У.
Словосполучення «висновок СЕС» розшифровується як «висновок санітарно-епідеміологічної служби». Постановою КМУ № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» 29 березня 2017 р. Державну санітарно-епідеміологічну службу було ліквідовано. Таким чином, даною вимогою обмежується коло учасників, оскільки виконати дану вимогу зможе лише той учасник, який отримав висновок СЕС до 29 березня 2017р.
Таким чином, Замовником порушується принцип здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дану вимогу.
13. Відповідно до п.10, 11 Додатку 2 до тендерної документації визначено:
10. Пропозиція Учасника повинна містити гарантійний лист із зазначенням, що випадку поставки підприємством котельного обладнання, яке не відповідає заявленим Замовником в технічній документації вимогам параметрах і які виявлені в процесі експлуатації, при умові виконання монтажних і пусконалагоджувальних робіт спеціалізованими підприємствами, які мають відповідні дозвільні документи гарантує у 2-ух місячний термін 100% повернення коштів Замовнику за поставлене котельне обладнання, а також затрат Замовника на монтаж та наладку котельного обладнання згідно виставленого рахунку.
11. При передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам.
Які параметри можна виявити в процесі експлуатації? Експлуатуюча організація не є експертом або лабораторією яка може чітко вирахувати теплопродуктивність котла, або інші параметри і даний вислів є лише підставою обмежити коло учасників до визначеного наперед виробника Ретро (код ЄДРПОУ 36565365) м. Рівне, який можливо вже поставив дане обладнання, а зараз відбувається звична в такому випадку корупційна схема.
Таким чином, порушується принципи здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дані вимоги.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до прийняття рішення.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
4. Прийняти рішення про визнання тендерної документації оприлюдненої Замовником – КП «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» СМТ.ЛИПОВА ДОЛИНА порушенням принципів здійснення публічних закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі», допущеними під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Котел твердопаливний 400 кВт (код ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі).
5. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Докази невідповідності Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Постанова КМУ № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» 29 березня 2017 р.
2. Копія першої сторінки ТУ У 25.2-38718237-003:2017, «Котли опалювальні водогрійні та парові теплопродуктивністю від 0,1 МВт до 5,0 МВт і тиском пари до 0,9 МПа торгових марок «ARS» та «BRS»
3. Доказ зазначення невірного габаритного розміру котла по висоті
4. Доказ щодо таблиці нашого обладнання
5. Копія ТУ У 28.2-36565365-002:2010 «Котли опалювальні водогрійні та парові торгової марки « RETRA»
6. Викопіювання з офіційного сайту Retra
Розглянувши Тендерну документацію Замовника ми вважаємо що її умови є дискримінаційними та порушують принципи публічних закупівель, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі які визначені Замовником повністю відповідають технічним характеристикам котла Retra-3М Plus 400 кВт https://retra.com.ua/vse-kotly/kotel-retra-3m-400-kvt
2. В Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначені технічні характеристики предмета закупівлі, які є дискримінаційними. Так, в п.6 вказано що температура води на виході з котла має становити 950С. Як Замовник буде постійно контролювати температуру, яка в процесі роботи може коливатися? Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
3. Вимога п. 7 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації, щодо температури води на вході в котел 550С взагалі є незрозумілою, оскільки температуру води забезпечує експлуатуюча організація Замовника, а не Учасник закупівлі. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
4. В пункті 8 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: площа поверхні теплообміну в котлі - 34,2 м2. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
5. В пункті 9 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: об’єм камери згорання - 1,3 м3. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
6. В пункті 11 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: водяна ємність котла - 1020 л. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
7. В пункті 12 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: маса котла без води - 2950 кг. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
8. В пункті 16 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: розмір горловини завантажувального люку: ширина - 530, висота - 455. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
Така конкретизація параметрів котла до мм, л і кг, без виразів не менше або не більше може слугувати підставою для обґрунтованого припущення, що Замовником написані технічні характеристики під конкретний котел певного виробника.
9. В п.6 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати:
- інструкцію з експлуатації на запропонований котел з повністю заповненою інформацією, яка включає, але не обмежується: загальні відомості про котел (найменування та модель котла, заводський номер, дата виготовлення, назва виробника, адреса та контакти виробника), технічні характеристики, вимоги до монтажу та експлуатації, комплект поставки, гарантійні зобов’язання.
- паспорт на котел (зі схемою поперечного та поздовжнього розрізу).
Згідно п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником потрібно надати лист від виробника про гарантію наявності товару (фото котлів та табличок із вказанням заводських номерів та дат виготовлення).
А в п.3 Додатку 2 до тендерної документації визначено строк поставки: упродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання договору.
Вищевказані умови, ще раз вказують на дискримінаційність вимог Замовника, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та підтверджують що технічні вимоги визначені під конкретного виробника, у якого котли вже є в наявності на складі.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дані вимоги.
10. Згідно малюнка у додатку 2 до тендерної документації видно, що розмір L в мм є дійсно габаритним розміром котла, а розмір Н не є габаритним розміром котла, а розміром до якогось елемента котла. Над ним існує частини виступаючих деталей які в кінцевому залишку збільшують загальний габарит котла (до 200 мм) і можуть слугувати підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. З огляду на вимогу Замовника, що у разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію.
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника зазначити повний габаритний розмір щодо висоти Н з висловом не більше або не менше, так як у кожного виробника еквіваленту габарити різні.
11. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається:
- копія Технічних умов України, зареєстрованими в єдиному державному реєстрі (усі сторінки).
Навіщо надавати усі сторінки, коли ТУ У є зареєстрованими в єдиному державному реєстрі і за запитом є у вільному доступі. Крім того, звертаємо увагу, що Технічні умови є комерційною таємницею. Для підтвердження виконання даної вимоги Замовника достатньо надання перших трьох сторінок Технічних умов.
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити вимогу про надання перших трьох сторінок ТУ У.
12. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається:
- висновок СЕС, що отриманий на основі ТУ У.
Словосполучення «висновок СЕС» розшифровується як «висновок санітарно-епідеміологічної служби». Постановою КМУ № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» 29 березня 2017 р. Державну санітарно-епідеміологічну службу було ліквідовано. Таким чином, даною вимогою обмежується коло учасників, оскільки виконати дану вимогу зможе лише той учасник, який отримав висновок СЕС до 29 березня 2017р.
Таким чином, Замовником порушується принцип здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дану вимогу.
13. Відповідно до п.10, 11 Додатку 2 до тендерної документації визначено:
10. Пропозиція Учасника повинна містити гарантійний лист із зазначенням, що випадку поставки підприємством котельного обладнання, яке не відповідає заявленим Замовником в технічній документації вимогам параметрах і які виявлені в процесі експлуатації, при умові виконання монтажних і пусконалагоджувальних робіт спеціалізованими підприємствами, які мають відповідні дозвільні документи гарантує у 2-ух місячний термін 100% повернення коштів Замовнику за поставлене котельне обладнання, а також затрат Замовника на монтаж та наладку котельного обладнання згідно виставленого рахунку.
11. При передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам.
Які параметри можна виявити в процесі експлуатації? Експлуатуюча організація не є експертом або лабораторією яка може чітко вирахувати теплопродуктивність котла, або інші параметри і даний вислів є лише підставою обмежити коло учасників до визначеного наперед виробника Ретро (код ЄДРПОУ 36565365) м. Рівне, який можливо вже поставив дане обладнання, а зараз відбувається звична в такому випадку корупційна схема.
Таким чином, порушується принципи здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дані вимоги.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до прийняття рішення.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
4. Прийняти рішення про визнання тендерної документації оприлюдненої Замовником – КП «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» СМТ.ЛИПОВА ДОЛИНА порушенням принципів здійснення публічних закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі», допущеними під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Котел твердопаливний 400 кВт (код ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі).
5. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Докази невідповідності Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Постанова КМУ № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» 29 березня 2017 р.
2. Копія першої сторінки ТУ У 25.2-38718237-003:2017, «Котли опалювальні водогрійні та парові теплопродуктивністю від 0,1 МВт до 5,0 МВт і тиском пари до 0,9 МПа торгових марок «ARS» та «BRS»
3. Доказ зазначення невірного габаритного розміру котла по висоті
4. Доказ щодо таблиці нашого обладнання
5. Копія ТУ У 28.2-36565365-002:2010 «Котли опалювальні водогрійні та парові торгової марки « RETRA»
6. Викопіювання з офіційного сайту Retra
×
-
Назва доказу:
Викопіювання з офіційного сайту Retra
-
Повʼязаний документ:
Викопіювання з офіційного сайту Retra.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія ТУ У 28.2-36565365-002:2010 «Котли опалювальні водогрійні та парові торгової марки « RETRA»
-
Повʼязаний документ:
ТУ RETRA.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ щодо таблиці нашого обладнання
-
Повʼязаний документ:
Інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ зазначення невірного габаритного розміру котла по висоті
-
Повʼязаний документ:
Доказ зазначення невірного габаритного розміру котла по висоті.jpg.p7s
-
-
Назва доказу:
Копія першої сторінки ТУ У 25.2-38718237-003:2017, «Котли опалювальні водогрійні та парові теплопродуктивністю від 0,1 МВт до 5,0 МВт і тиском пари до 0,9 МПа торгових марок «ARS» та «BRS»
-
Повʼязаний документ:
перша сторінка ТУ на котли.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» 29 березня 2017 р.
-
Повʼязаний документ:
Деякі питання Державної санітарн... _ від 29.03.2017 № 348.pdf.p7s
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобовязати Замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
83dfef7d97954b8bbe0eb617a949a4bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-17-008508-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.docx 19.03.2025 16:06
- скарга.pdf.p7s 19.03.2025 16:06
- Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.07.2024).docx 19.03.2025 16:06
- sign.p7s 19.03.2025 16:08
- рішення від 21.03.2025 № 4406.pdf 21.03.2025 15:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.03.2025 16:28
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.03.2025 15:34
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e1d2bed0ac554df29d1439dcd4a74e09
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - КП «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» СМТ.ЛИПОВА ДОЛИНА (ЄДРПОУ: 32141799) було оголошено закупівлю ID UA-2025-03-17-008508-a на: Котел твердопаливний 400 кВт (код ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі).
Розглянувши Тендерну документацію Замовника ми вважаємо що її умови є дискримінаційними та порушують принципи публічних закупівель, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі які визначені Замовником повністю відповідають технічним характеристикам котла Retra-3М Plus 400 кВт https://retra.com.ua/vse-kotly/kotel-retra-3m-400-kvt
2. В Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначені технічні характеристики предмета закупівлі, які є дискримінаційними. Так, в п.6 вказано що температура води на виході з котла має становити 950С. Як Замовник буде постійно контролювати температуру, яка в процесі роботи може коливатися? Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
3. Вимога п. 7 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації, щодо температури води на вході в котел 550С взагалі є незрозумілою, оскільки температуру води забезпечує експлуатуюча організація Замовника, а не Учасник закупівлі. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
4. В пункті 8 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: площа поверхні теплообміну в котлі - 34,2 м2. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
5. В пункті 9 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: об’єм камери згорання - 1,3 м3. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
6. В пункті 11 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: водяна ємність котла - 1020 л. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
7. В пункті 12 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: маса котла без води - 2950 кг. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
8. В пункті 16 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: розмір горловини завантажувального люку: ширина - 530, висота - 455. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
Така конкретизація параметрів котла до мм, л і кг, без виразів не менше або не більше може слугувати підставою для обґрунтованого припущення, що Замовником написані технічні характеристики під конкретний котел певного виробника.
9. В п.6 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати:
- інструкцію з експлуатації на запропонований котел з повністю заповненою інформацією, яка включає, але не обмежується: загальні відомості про котел (найменування та модель котла, заводський номер, дата виготовлення, назва виробника, адреса та контакти виробника), технічні характеристики, вимоги до монтажу та експлуатації, комплект поставки, гарантійні зобов’язання.
- паспорт на котел (зі схемою поперечного та поздовжнього розрізу).
Згідно п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником потрібно надати лист від виробника про гарантію наявності товару (фото котлів та табличок із вказанням заводських номерів та дат виготовлення).
А в п.3 Додатку 2 до тендерної документації визначено строк поставки: упродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання договору.
Вищевказані умови, ще раз вказують на дискримінаційність вимог Замовника, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та підтверджують що технічні вимоги визначені під конкретного виробника, у якого котли вже є в наявності на складі.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дані вимоги.
10. Згідно малюнка у додатку 2 до тендерної документації видно, що розмір L в мм є дійсно габаритним розміром котла, а розмір Н не є габаритним розміром котла, а розміром до якогось елемента котла. Над ним існує частини виступаючих деталей які в кінцевому залишку збільшують загальний габарит котла (до 200 мм) і можуть слугувати підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. З огляду на вимогу Замовника, що у разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію.
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника зазначити повний габаритний розмір щодо висоти Н з висловом не більше або не менше, так як у кожного виробника еквіваленту габарити різні.
11. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається:
- копія Технічних умов України, зареєстрованими в єдиному державному реєстрі (усі сторінки).
Навіщо надавати усі сторінки, коли ТУ У є зареєстрованими в єдиному державному реєстрі і за запитом є у вільному доступі. Крім того, звертаємо увагу, що Технічні умови є комерційною таємницею. Для підтвердження виконання даної вимоги Замовника достатньо надання перших трьох сторінок Технічних умов.
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити вимогу про надання перших трьох сторінок ТУ У.
12. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається:
- висновок СЕС, що отриманий на основі ТУ У.
Словосполучення «висновок СЕС» розшифровується як «висновок санітарно-епідеміологічної служби». Постановою КМУ № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» 29 березня 2017 р. Державну санітарно-епідеміологічну службу було ліквідовано. Таким чином, даною вимогою обмежується коло учасників, оскільки виконати дану вимогу зможе лише той учасник, який отримав висновок СЕС до 29 березня 2017р.
Таким чином, Замовником порушується принцип здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дану вимогу.
13. Відповідно до п.10, 11 Додатку 2 до тендерної документації визначено:
10. Пропозиція Учасника повинна містити гарантійний лист із зазначенням, що випадку поставки підприємством котельного обладнання, яке не відповідає заявленим Замовником в технічній документації вимогам параметрах і які виявлені в процесі експлуатації, при умові виконання монтажних і пусконалагоджувальних робіт спеціалізованими підприємствами, які мають відповідні дозвільні документи гарантує у 2-ух місячний термін 100% повернення коштів Замовнику за поставлене котельне обладнання, а також затрат Замовника на монтаж та наладку котельного обладнання згідно виставленого рахунку.
11. При передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам.
Які параметри можна виявити в процесі експлуатації? Експлуатуюча організація не є експертом або лабораторією яка може чітко вирахувати теплопродуктивність котла, або інші параметри і даний вислів є лише підставою обмежити коло учасників до визначеного наперед виробника Ретро (код ЄДРПОУ 36565365) м. Рівне, який можливо вже поставив дане обладнання, а зараз відбувається звична в такому випадку корупційна схема.
Таким чином, порушується принципи здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дані вимоги.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до прийняття рішення.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
4. Прийняти рішення про визнання тендерної документації оприлюдненої Замовником – КП «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» СМТ.ЛИПОВА ДОЛИНА порушенням принципів здійснення публічних закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі», допущеними під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Котел твердопаливний 400 кВт (код ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі).
5. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розглянувши Тендерну документацію Замовника ми вважаємо що її умови є дискримінаційними та порушують принципи публічних закупівель, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі які визначені Замовником повністю відповідають технічним характеристикам котла Retra-3М Plus 400 кВт https://retra.com.ua/vse-kotly/kotel-retra-3m-400-kvt
2. В Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначені технічні характеристики предмета закупівлі, які є дискримінаційними. Так, в п.6 вказано що температура води на виході з котла має становити 950С. Як Замовник буде постійно контролювати температуру, яка в процесі роботи може коливатися? Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
3. Вимога п. 7 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації, щодо температури води на вході в котел 550С взагалі є незрозумілою, оскільки температуру води забезпечує експлуатуюча організація Замовника, а не Учасник закупівлі. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
4. В пункті 8 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: площа поверхні теплообміну в котлі - 34,2 м2. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
5. В пункті 9 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: об’єм камери згорання - 1,3 м3. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
6. В пункті 11 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: водяна ємність котла - 1020 л. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
7. В пункті 12 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: маса котла без води - 2950 кг. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
8. В пункті 16 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації визначено: розмір горловини завантажувального люку: ширина - 530, висота - 455. Враховуючи те, що Замовником визначено, що при передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам. У разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію. Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити характеристики в діапазоні ±10%, або не менше, не більше.
Така конкретизація параметрів котла до мм, л і кг, без виразів не менше або не більше може слугувати підставою для обґрунтованого припущення, що Замовником написані технічні характеристики під конкретний котел певного виробника.
9. В п.6 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати:
- інструкцію з експлуатації на запропонований котел з повністю заповненою інформацією, яка включає, але не обмежується: загальні відомості про котел (найменування та модель котла, заводський номер, дата виготовлення, назва виробника, адреса та контакти виробника), технічні характеристики, вимоги до монтажу та експлуатації, комплект поставки, гарантійні зобов’язання.
- паспорт на котел (зі схемою поперечного та поздовжнього розрізу).
Згідно п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником потрібно надати лист від виробника про гарантію наявності товару (фото котлів та табличок із вказанням заводських номерів та дат виготовлення).
А в п.3 Додатку 2 до тендерної документації визначено строк поставки: упродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання договору.
Вищевказані умови, ще раз вказують на дискримінаційність вимог Замовника, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та підтверджують що технічні вимоги визначені під конкретного виробника, у якого котли вже є в наявності на складі.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дані вимоги.
10. Згідно малюнка у додатку 2 до тендерної документації видно, що розмір L в мм є дійсно габаритним розміром котла, а розмір Н не є габаритним розміром котла, а розміром до якогось елемента котла. Над ним існує частини виступаючих деталей які в кінцевому залишку збільшують загальний габарит котла (до 200 мм) і можуть слугувати підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. З огляду на вимогу Замовника, що у разі, якщо надані учасником документи та інформація будуть заповнені не в повному обсязі або міститимуть неповну, суперечливу чи недостовірну інформацію, Замовник залишає за собою право відхилити таку тендерну пропозицію.
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника зазначити повний габаритний розмір щодо висоти Н з висловом не більше або не менше, так як у кожного виробника еквіваленту габарити різні.
11. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається:
- копія Технічних умов України, зареєстрованими в єдиному державному реєстрі (усі сторінки).
Навіщо надавати усі сторінки, коли ТУ У є зареєстрованими в єдиному державному реєстрі і за запитом є у вільному доступі. Крім того, звертаємо увагу, що Технічні умови є комерційною таємницею. Для підтвердження виконання даної вимоги Замовника достатньо надання перших трьох сторінок Технічних умов.
Вважаємо, цю вимогу дискримінаційною, що порушує принципи публічних закупівель визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити вимогу про надання перших трьох сторінок ТУ У.
12. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається:
- висновок СЕС, що отриманий на основі ТУ У.
Словосполучення «висновок СЕС» розшифровується як «висновок санітарно-епідеміологічної служби». Постановою КМУ № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» 29 березня 2017 р. Державну санітарно-епідеміологічну службу було ліквідовано. Таким чином, даною вимогою обмежується коло учасників, оскільки виконати дану вимогу зможе лише той учасник, який отримав висновок СЕС до 29 березня 2017р.
Таким чином, Замовником порушується принцип здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дану вимогу.
13. Відповідно до п.10, 11 Додатку 2 до тендерної документації визначено:
10. Пропозиція Учасника повинна містити гарантійний лист із зазначенням, що випадку поставки підприємством котельного обладнання, яке не відповідає заявленим Замовником в технічній документації вимогам параметрах і які виявлені в процесі експлуатації, при умові виконання монтажних і пусконалагоджувальних робіт спеціалізованими підприємствами, які мають відповідні дозвільні документи гарантує у 2-ух місячний термін 100% повернення коштів Замовнику за поставлене котельне обладнання, а також затрат Замовника на монтаж та наладку котельного обладнання згідно виставленого рахунку.
11. При передачі товару Замовник проводить перевірку на відповідність заявленим вимогам.
Які параметри можна виявити в процесі експлуатації? Експлуатуюча організація не є експертом або лабораторією яка може чітко вирахувати теплопродуктивність котла, або інші параметри і даний вислів є лише підставою обмежити коло учасників до визначеного наперед виробника Ретро (код ЄДРПОУ 36565365) м. Рівне, який можливо вже поставив дане обладнання, а зараз відбувається звична в такому випадку корупційна схема.
Таким чином, порушується принципи здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо зобов’язати Замовника анулювати дані вимоги.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до прийняття рішення.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
4. Прийняти рішення про визнання тендерної документації оприлюдненої Замовником – КП «ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» СМТ.ЛИПОВА ДОЛИНА порушенням принципів здійснення публічних закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі», допущеними під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Котел твердопаливний 400 кВт (код ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі).
5. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
×
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.07.2024).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов"язати Замовника внести зміни до тендерної документації