-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові вікна, двері та супутні вироби
Торги не відбулися
207 570.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 037.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 037.85 UAH
Період оскарження:
16.03.2025 23:59 - 21.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
неправомірне відхилення пропозиції учасника
Номер:
95bb763a23c34152850070a6cdb075fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-16-000408-a.c2
Назва:
неправомірне відхилення пропозиції учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ДСНС Київська 5 дпрз відхилення УМБ.docx 15.04.2025 21:33
- Скарга ДСНС Київська 5 дпрз відхилення УМБ.pdf 15.04.2025 21:33
- Рішення АМКУ аналогічні+код доступу+не той гарантійний+відсутність розрахунку.pdf 15.04.2025 21:33
- рішення про лист від виробника не від того 24години.pdf 15.04.2025 21:33
- протокол відхилення УМБ.PDF 15.04.2025 21:34
- sign.p7s 15.04.2025 21:36
- Доповнення до скарги ДСНС Київська 5 дпрз відхилення УМБ.pdf 24.04.2025 15:14
- Доповнення до скарги ДСНС Київська 5 дпрз відхилення УМБ.docx 24.04.2025 15:14
- рішення від 17.04.2025 № 6072.pdf 17.04.2025 17:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2025 № 6633.pdf 25.04.2025 17:37
- рішення від 25.04.2025 № 6633.pdf 30.04.2025 10:42
- ПОЯСНЕННЯ 5 ДПРЗ.docx 21.04.2025 17:03
- ПОЯСНЕННЯ 5 ДПРЗ.PDF 21.04.2025 17:03
- протокол засідання групи.PDF 21.04.2025 17:11
- протокол продовження.PDF 21.04.2025 17:11
- протокол на вимогу.PDF 21.04.2025 17:11
- протокол відміни.PDF 21.04.2025 17:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2025 21:38
Дата розгляду скарги:
25.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.04.2025 17:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.04.2025 10:43
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5f522d44bfbd4eed9a4b24e0832c58c0
Заголовок пункту скарги:
неправомірне відхилення пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
16-03-2025 р. 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) розмістило оголошення в Електроній системі закупівель (далі-ЕСЗ) № UA-2025-03-16-000408-a на закупівлю : «Металопластикові вікна, двері та супутні вироби ДК 021:2015: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби» на суму 207 570 UAH (з ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 24-03-2025, 08:00.
25-03-2025, 12:53 по даній закупівлі після проведеного аукціону було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ТОВ " УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО " на суму 199 999,99 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "ВКФ Атланта-плюс" на суму 200 000 UAH, з ПДВ
Системою ЕСЗ цінова пропозиція ТОВ " УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО " (далі – Скаржник) була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію, але відповідно до Протоколу Замовника від 09.04.2025р. була відхилена , як така що не відповідає вимогам ТД з наступних підстав:
- «пунктом 1 абзацу 15 розділу 2 Додатку 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022; ДСТУ EN 1279- 2:2022».
Дана вимога була виконана не в повному обсязі, а саме: Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279- 2:2022- відсутній.
- пунктом 7 абзацу 15 розділу 2 Додатку 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Інформацію про технічні характеристики пропонованого учасником товару з схематичним зображенням та обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару»- інформація відсутня.
- пунктом 8 абзацу 15 розділу 2 Додатку 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Якщо Учасник не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника продукції, який підтверджує повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Замовнику та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару» листи , адресовані Замовнику , які містять посилання на номер і дату оприлюднення оголошення, від виробників продукції на які подано сертифікати, а саме : ПП «Екіпаж», ТОВ «МІРОПЛАСТ» та ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ» - не надано.
- Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації : Учасник повинен надати довідку за формою 1 відповідно до вимог Додатку 1.2 до тендерної документації. – надана Учасником довідка не відповідає вимогам , а саме відсутні інформація про Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання-передачі тощо) та ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)
- Відсутній протокол випробування на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкідні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR №0319010/25 від 19.03.2025р.
Скаржник не погодився з таким рішенням Замовника та 10-04-2025р. розмістив наступну вимогу:
«Шановний Замовник, ми категорично незгодні з прийнятим Вами рішенням про відхилення нашої пропозиції на підставі протоколу від 09.04.2025р. з наступних підстав :
1. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.1 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022. Дійсно у даному сертифікаті відсутня інформація про відповідність до ДСТУ EN 1279- 2:2022, але ж відповідно до п.43 Особливостей :
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так як, виправлення цієї невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, то Ви повинні були надати вимогу про усунення даної невідповідності шляхом надання 24 годин на виправлення.
2. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.7 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений файл «65 Інформація про товар1.pdf» який містить Інформацію про технічні характеристики пропонованого учасником товару з схематичним зображенням та обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару.
3. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.8 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений файл «65 лист від Екіпаж.pdf», який помилково містить інформацію про іншого Замовника та номер іншої закупівлі. Відповідно до п.43 Особливостей Ви повинні були надати нам 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується багатьма рішенням АМКУ. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно п.4.1. Розділу 1 ТД предметом закупівлі є металопластикові вікна, двері та супутні вироби. Згідно Додатку 1.1. «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.Технічна специфікація до предмета закупівлі» вказано : «Металопластикові вікна, двері та супутні вироби (ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) - (за текстом “Товар”)», тобто Ви закуповуєте товар. Водночас , у даному додатку вказаний цей Товар, а саме: металопластикові вікна та супутні вироби –оцинковані відливи та підвіконня. Тобто ви не закуповуєте окремо металопластикові профілі та фурнітуру, тому Ваша вимога про надання листів від ТОВ «МІРОПЛАСТ» та ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ» є неправомірною , так як дані підприємства не є виробниками товару.
4. Відповідно до вимоги Додатку1 ТД нами була завантажена довідка про виконання аналогічних договорів яка була складена в довільній формі , що не відповідає Формі 1 . Відповідно до п.43 Особливостей Ви повинні були надати нам 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується багатьма рішенням АМКУ.
5. Ви вказуєте одну з причин про відхилення, про те що нами у складі тендерної пропозиції не наданий протокол випробування на пристрої Аксор, але ж у ТД відсутня вимога про надання протоколів випробувань на ці пристрої.
На підставі вищенаведених фактів, вимагаємо скасувати Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції та надати 24 години на виправлення даних невідповідностей. У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необґрунтованої відповіді , ми будемо вимушені звернутись до АМКУ із відповідною скаргою для захисту своїх прав та інтересів».
На дану вимогу від замовника 14-04-2025р. надійшла відповідь про її незадоволенням з наступним змістом:
«Шановний Учасник, Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. У відповідь на вимогу повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887) відхилена відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей — тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей з наступних підстав: - пунктом 1 абзацу 15 розділу 2 Додатка 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022; ДСТУ EN 1279-2:2022» Дана вимога була не виконана в повному обсязі, а саме: сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-2:2022 відсутній, тобто Учасник, в повному обсязі, не підтвердив якісні характеристики запропонованого товару. - пунктом 8 абзацу 15 розділу 2 Додатку 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Якщо Учасник не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника продукції, який підтверджує повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Замовнику та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару» - в тендерній пропозиції надані сертифікати та протоколи випробувань на металопрофіль, виробником якого вказано ТОВ «МІРОПЛАСТ», але відсутній лист до Уповноваженої особи про те, що ПП «ЕКІПАЖ», може представляти інтереси виробника сировини для виготовлення металопластикових конструкцій, також в тендерній пропозиції подані висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків ТМ AXOR та сертифікат відповідності виданий виробнику ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ», але також відсутній вищезгаданий лист. - однією з вимог тендерної документації є: фурнітура, закріплювальні деталі та елементи повинні бути корозієстійкі. Механізм відкривання – поворотно-відкидний, жорсткий, витримуючий масу 90-120 кг. З наявного сертифікату не можна встановити чи відповідає фурнітура заявленим в тендерній документації технічним вимогам, тому що протокол випробування № 0319010/25 від 19.03.2025 року відсутній у складі тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887), у зв’язку з ненаданням змістовного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі»
Вважаємо, що прийняте рішення Замовника є необґрунтованим та неправомірним, а саме:
По-перше - На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.1 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022. Дійсно у даному сертифікаті відсутня інформація про відповідність до ДСТУ EN 1279- 2:2022, але ж відповідно до п.43 Особливостей : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Так як, виправлення цієї невідповідності (надання додаткового документа) не призведе до зміни предмета закупівлі, то Замовник повинен був оприлюднити повідомлення про вимогу усунення даної невідповідності шляхом надання 24 годин на виправлення. Але ж Замовник двічі проігнорував дану норму законодавства, чим скоїв порушення у сфері публічних закупівель.
По-друге- На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.7 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений 23-03-2025, 12:19:01 файл «65 Інформація про товар1.pdf» який містить Інформацію про технічні характеристики пропонованого учасником товару з схематичним зображенням та обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару. Але ж з невідомих причин Замовник двічі чомусь не помічає даний документ.
По-третє - На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.8 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був помилково завантажений файл «65 лист від Екіпаж.pdf», який містить інформацію про іншого Замовника та номер іншої закупівлі. Відповідно до п.43 Особливостей Замовник повинен був надати Скаржнику 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується багатьма рішенням АМКУ, наприклад № 4622-р/пк-пз від 13.03.2024р та №10586-р/пк-пз від 18.06.2024. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно п.4.1. Розділу 1 ТД предметом закупівлі є металопластикові вікна, двері та супутні вироби. Згідно Додатку 1.1. «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.Технічна специфікація до предмета закупівлі» вказано : «Металопластикові вікна, двері та супутні вироби (ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) - (за текстом “Товар”)», тобто Замовник закуповує товар. Водночас , у даному додатку вказаний цей Товар, а саме: металопластикові вікна та супутні вироби –оцинковані відливи та підвіконня. Таким чином в ТД чітко вказане, що саме закуповується Замовником : металопластикові вікна , оцинковані відливи та підвіконня. Тобто Замовник не закуповує окремо металопластикові профілі та фурнітуру, а тому вважаємо, що вимога про надання листів від ТОВ «МІРОПЛАСТ» та ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ» є неправомірною , так як дані підприємства не є виробниками товару, що закуповується. Окрім того, у ТД відсутня будь яка інформація про надання листів від виробників профільної системи та віконної фурнітури. У своїй відповіді на вимогу Скаржника Замовник пояснює : «в тендерній пропозиції надані сертифікати та протоколи випробувань на металопрофіль, виробником якого вказано ТОВ «МІРОПЛАСТ», але відсутній лист до Уповноваженої особи про те, що ПП «ЕКІПАЖ», може представляти інтереси виробника сировини для виготовлення металопластикових конструкцій, також в тендерній пропозиції подані висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків ТМ AXOR та сертифікат відповідності виданий виробнику ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ», але також відсутній вищезгаданий лист. - однією з вимог тендерної документації є: фурнітура, закріплювальні деталі та елементи повинні бути корозієстійкі. Механізм відкривання – поворотно-відкидний, жорсткий, витримуючий масу 90-120 кг». Замовник сам визнає про те що металопластиковий профіль ТОВ «МІРОПЛАСТ» є сировиною , тобто не товаром, але ж все ж таки чомусь наполягає про надання вищевказаного листа та не відомо з яких причин вимагає , що виробник товару повинен надати підтвердження про можливість представляти інтереси виробника сировини. Окрім того , у своїй відповіді Замовник сам визнає про те що, віконна фурнітура є деталями віконної конструкції, а не товаром і знов таки чомусь наполягає про надання вищевказаного листа
Все ці додаткові вимоги не передбачались умовами ТД і тому є лише субєктивною точкою зору Замовника.
По-четверте - Відповідно до вимоги Додатку1 ТД нами дійсно була завантажена довідка про виконання аналогічних договорів яка була складена в довільній формі , що не відповідає Формі 1 ТД. Відповідно до п.43 Особливостей Замовник повинен був надати Скаржнику 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується рішенням АМКУ №10586-р/пк-пз від 18.06.2024.
По-п’яте – Замовник вказуєте одну з причин про відхилення пропозиції Скаржника, про те що у складі тендерної пропозиції не наданий протокол випробування на пристрої Аксор та те, що з наявного сертифікату не можна встановити чи відповідає фурнітура заявленим в тендерній документації технічним вимогам, тому що протокол випробування № 0319010/25 від 19.03.2025 року відсутній . Але ж у ТД та додатках до неї відсутня вимога про надання протоколів випробувань на ці пристрої. Взагалі не зрозуміла позиція Замовника з цього приводу, а чому його не цікавлять протоколи випробувань на профіль та склопакет? Вони ж теж не вимагались та і по наданим сертифікатам відповідності на профіль і склопакети теж не все можливо визначити.
Всі вищенаведені факти , підтверджують те, що Замовник прийняв суб’єктивне безпідставне необґрунтоване рішення, яке також є дискримінаційне по відношенню до Скаржника.
На підставі цього, Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
25-03-2025, 12:53 по даній закупівлі після проведеного аукціону було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ТОВ " УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО " на суму 199 999,99 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "ВКФ Атланта-плюс" на суму 200 000 UAH, з ПДВ
Системою ЕСЗ цінова пропозиція ТОВ " УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО " (далі – Скаржник) була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію, але відповідно до Протоколу Замовника від 09.04.2025р. була відхилена , як така що не відповідає вимогам ТД з наступних підстав:
- «пунктом 1 абзацу 15 розділу 2 Додатку 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022; ДСТУ EN 1279- 2:2022».
Дана вимога була виконана не в повному обсязі, а саме: Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279- 2:2022- відсутній.
- пунктом 7 абзацу 15 розділу 2 Додатку 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Інформацію про технічні характеристики пропонованого учасником товару з схематичним зображенням та обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару»- інформація відсутня.
- пунктом 8 абзацу 15 розділу 2 Додатку 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Якщо Учасник не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника продукції, який підтверджує повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Замовнику та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару» листи , адресовані Замовнику , які містять посилання на номер і дату оприлюднення оголошення, від виробників продукції на які подано сертифікати, а саме : ПП «Екіпаж», ТОВ «МІРОПЛАСТ» та ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ» - не надано.
- Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації : Учасник повинен надати довідку за формою 1 відповідно до вимог Додатку 1.2 до тендерної документації. – надана Учасником довідка не відповідає вимогам , а саме відсутні інформація про Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання-передачі тощо) та ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)
- Відсутній протокол випробування на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкідні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR №0319010/25 від 19.03.2025р.
Скаржник не погодився з таким рішенням Замовника та 10-04-2025р. розмістив наступну вимогу:
«Шановний Замовник, ми категорично незгодні з прийнятим Вами рішенням про відхилення нашої пропозиції на підставі протоколу від 09.04.2025р. з наступних підстав :
1. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.1 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022. Дійсно у даному сертифікаті відсутня інформація про відповідність до ДСТУ EN 1279- 2:2022, але ж відповідно до п.43 Особливостей :
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так як, виправлення цієї невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, то Ви повинні були надати вимогу про усунення даної невідповідності шляхом надання 24 годин на виправлення.
2. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.7 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений файл «65 Інформація про товар1.pdf» який містить Інформацію про технічні характеристики пропонованого учасником товару з схематичним зображенням та обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару.
3. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.8 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений файл «65 лист від Екіпаж.pdf», який помилково містить інформацію про іншого Замовника та номер іншої закупівлі. Відповідно до п.43 Особливостей Ви повинні були надати нам 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується багатьма рішенням АМКУ. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно п.4.1. Розділу 1 ТД предметом закупівлі є металопластикові вікна, двері та супутні вироби. Згідно Додатку 1.1. «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.Технічна специфікація до предмета закупівлі» вказано : «Металопластикові вікна, двері та супутні вироби (ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) - (за текстом “Товар”)», тобто Ви закуповуєте товар. Водночас , у даному додатку вказаний цей Товар, а саме: металопластикові вікна та супутні вироби –оцинковані відливи та підвіконня. Тобто ви не закуповуєте окремо металопластикові профілі та фурнітуру, тому Ваша вимога про надання листів від ТОВ «МІРОПЛАСТ» та ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ» є неправомірною , так як дані підприємства не є виробниками товару.
4. Відповідно до вимоги Додатку1 ТД нами була завантажена довідка про виконання аналогічних договорів яка була складена в довільній формі , що не відповідає Формі 1 . Відповідно до п.43 Особливостей Ви повинні були надати нам 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується багатьма рішенням АМКУ.
5. Ви вказуєте одну з причин про відхилення, про те що нами у складі тендерної пропозиції не наданий протокол випробування на пристрої Аксор, але ж у ТД відсутня вимога про надання протоколів випробувань на ці пристрої.
На підставі вищенаведених фактів, вимагаємо скасувати Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції та надати 24 години на виправлення даних невідповідностей. У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необґрунтованої відповіді , ми будемо вимушені звернутись до АМКУ із відповідною скаргою для захисту своїх прав та інтересів».
На дану вимогу від замовника 14-04-2025р. надійшла відповідь про її незадоволенням з наступним змістом:
«Шановний Учасник, Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. У відповідь на вимогу повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887) відхилена відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей — тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей з наступних підстав: - пунктом 1 абзацу 15 розділу 2 Додатка 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022; ДСТУ EN 1279-2:2022» Дана вимога була не виконана в повному обсязі, а саме: сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-2:2022 відсутній, тобто Учасник, в повному обсязі, не підтвердив якісні характеристики запропонованого товару. - пунктом 8 абзацу 15 розділу 2 Додатку 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Якщо Учасник не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника продукції, який підтверджує повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Замовнику та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару» - в тендерній пропозиції надані сертифікати та протоколи випробувань на металопрофіль, виробником якого вказано ТОВ «МІРОПЛАСТ», але відсутній лист до Уповноваженої особи про те, що ПП «ЕКІПАЖ», може представляти інтереси виробника сировини для виготовлення металопластикових конструкцій, також в тендерній пропозиції подані висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків ТМ AXOR та сертифікат відповідності виданий виробнику ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ», але також відсутній вищезгаданий лист. - однією з вимог тендерної документації є: фурнітура, закріплювальні деталі та елементи повинні бути корозієстійкі. Механізм відкривання – поворотно-відкидний, жорсткий, витримуючий масу 90-120 кг. З наявного сертифікату не можна встановити чи відповідає фурнітура заявленим в тендерній документації технічним вимогам, тому що протокол випробування № 0319010/25 від 19.03.2025 року відсутній у складі тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887), у зв’язку з ненаданням змістовного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі»
Вважаємо, що прийняте рішення Замовника є необґрунтованим та неправомірним, а саме:
По-перше - На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.1 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022. Дійсно у даному сертифікаті відсутня інформація про відповідність до ДСТУ EN 1279- 2:2022, але ж відповідно до п.43 Особливостей : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Так як, виправлення цієї невідповідності (надання додаткового документа) не призведе до зміни предмета закупівлі, то Замовник повинен був оприлюднити повідомлення про вимогу усунення даної невідповідності шляхом надання 24 годин на виправлення. Але ж Замовник двічі проігнорував дану норму законодавства, чим скоїв порушення у сфері публічних закупівель.
По-друге- На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.7 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений 23-03-2025, 12:19:01 файл «65 Інформація про товар1.pdf» який містить Інформацію про технічні характеристики пропонованого учасником товару з схематичним зображенням та обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару. Але ж з невідомих причин Замовник двічі чомусь не помічає даний документ.
По-третє - На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.8 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був помилково завантажений файл «65 лист від Екіпаж.pdf», який містить інформацію про іншого Замовника та номер іншої закупівлі. Відповідно до п.43 Особливостей Замовник повинен був надати Скаржнику 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується багатьма рішенням АМКУ, наприклад № 4622-р/пк-пз від 13.03.2024р та №10586-р/пк-пз від 18.06.2024. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно п.4.1. Розділу 1 ТД предметом закупівлі є металопластикові вікна, двері та супутні вироби. Згідно Додатку 1.1. «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.Технічна специфікація до предмета закупівлі» вказано : «Металопластикові вікна, двері та супутні вироби (ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) - (за текстом “Товар”)», тобто Замовник закуповує товар. Водночас , у даному додатку вказаний цей Товар, а саме: металопластикові вікна та супутні вироби –оцинковані відливи та підвіконня. Таким чином в ТД чітко вказане, що саме закуповується Замовником : металопластикові вікна , оцинковані відливи та підвіконня. Тобто Замовник не закуповує окремо металопластикові профілі та фурнітуру, а тому вважаємо, що вимога про надання листів від ТОВ «МІРОПЛАСТ» та ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ» є неправомірною , так як дані підприємства не є виробниками товару, що закуповується. Окрім того, у ТД відсутня будь яка інформація про надання листів від виробників профільної системи та віконної фурнітури. У своїй відповіді на вимогу Скаржника Замовник пояснює : «в тендерній пропозиції надані сертифікати та протоколи випробувань на металопрофіль, виробником якого вказано ТОВ «МІРОПЛАСТ», але відсутній лист до Уповноваженої особи про те, що ПП «ЕКІПАЖ», може представляти інтереси виробника сировини для виготовлення металопластикових конструкцій, також в тендерній пропозиції подані висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків ТМ AXOR та сертифікат відповідності виданий виробнику ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ», але також відсутній вищезгаданий лист. - однією з вимог тендерної документації є: фурнітура, закріплювальні деталі та елементи повинні бути корозієстійкі. Механізм відкривання – поворотно-відкидний, жорсткий, витримуючий масу 90-120 кг». Замовник сам визнає про те що металопластиковий профіль ТОВ «МІРОПЛАСТ» є сировиною , тобто не товаром, але ж все ж таки чомусь наполягає про надання вищевказаного листа та не відомо з яких причин вимагає , що виробник товару повинен надати підтвердження про можливість представляти інтереси виробника сировини. Окрім того , у своїй відповіді Замовник сам визнає про те що, віконна фурнітура є деталями віконної конструкції, а не товаром і знов таки чомусь наполягає про надання вищевказаного листа
Все ці додаткові вимоги не передбачались умовами ТД і тому є лише субєктивною точкою зору Замовника.
По-четверте - Відповідно до вимоги Додатку1 ТД нами дійсно була завантажена довідка про виконання аналогічних договорів яка була складена в довільній формі , що не відповідає Формі 1 ТД. Відповідно до п.43 Особливостей Замовник повинен був надати Скаржнику 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується рішенням АМКУ №10586-р/пк-пз від 18.06.2024.
По-п’яте – Замовник вказуєте одну з причин про відхилення пропозиції Скаржника, про те що у складі тендерної пропозиції не наданий протокол випробування на пристрої Аксор та те, що з наявного сертифікату не можна встановити чи відповідає фурнітура заявленим в тендерній документації технічним вимогам, тому що протокол випробування № 0319010/25 від 19.03.2025 року відсутній . Але ж у ТД та додатках до неї відсутня вимога про надання протоколів випробувань на ці пристрої. Взагалі не зрозуміла позиція Замовника з цього приводу, а чому його не цікавлять протоколи випробувань на профіль та склопакет? Вони ж теж не вимагались та і по наданим сертифікатам відповідності на профіль і склопакети теж не все можливо визначити.
Всі вищенаведені факти , підтверджують те, що Замовник прийняв суб’єктивне безпідставне необґрунтоване рішення, яке також є дискримінаційне по відношенню до Скаржника.
На підставі цього, Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Прийняти нашу скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати протокол від 09.04.2025р. згідно якого пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" була відхилена. 3. Зобов’язати Замовника надати ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" 24 години на виправлення відповідно до п.43 Особливостей.
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення пропозиції учасника
Номер:
f2e3920305ba4c8e8d385e9008d9b9d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-16-000408-a.a1
Назва:
неправомірне відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Шановний Замовник, ми категорично незгодні з прийнятим Вами рішенням про відхилення нашої пропозиції на підставі протоколу від 09.04.2025р. з наступних підстав :
1. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.1 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022. Дійсно у даному сертифікаті відсутня інформація про відповідність до ДСТУ EN 1279- 2:2022, але ж відповідно до п.43 Особливостей :
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так як, виправлення цієї невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, то Ви повинні були надати вимогу про усунення даної невідповідності шляхом надання 24 годин на виправлення.
2. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.7 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений файл «65 Інформація про товар1.pdf» який містить Інформацію про технічні характеристики пропонованого учасником товару з схематичним зображенням та обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару.
3. На підтвердження якості запропонованого товару відповідно до вимоги п.8 абз.15 розділу 2 Додатка 1.1. ТД нами був завантажений файл «65 лист від Екіпаж.pdf», який помилково містить інформацію про іншого Замовника та номер іншої закупівлі. Відповідно до п.43 Особливостей Ви повинні були надати нам 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується багатьма рішенням АМКУ. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно п.4.1. Розділу 1 ТД предметом закупівлі є металопластикові вікна, двері та супутні вироби. Згідно Додатку 1.1. «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.Технічна специфікація до предмета закупівлі» вказано : «Металопластикові вікна, двері та супутні вироби (ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби) - (за текстом “Товар”)», тобто Ви закуповуєте товар. Водночас , у даному додатку вказаний цей Товар, а саме: металопластикові вікна та супутні вироби –оцинковані відливи та підвіконня. Тобто ви не закуповуєте окремо металопластикові профілі та фурнітуру, тому Ваша вимога про надання листів від ТОВ «МІРОПЛАСТ» та ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ» є неправомірною , так як дані підприємства не є виробниками товару.
4. Відповідно до вимоги Додатку1 ТД нами була завантажена довідка про виконання аналогічних договорів яка була складена в довільній формі , що не відповідає Формі 1 . Відповідно до п.43 Особливостей Ви повинні були надати нам 24 години на виправлення цієї невідповідності. Це підтверджується багатьма рішенням АМКУ.
5. Ви вказуєте одну з причин про відхилення, про те що нами у складі тендерної пропозиції не наданий протокол випробування на пристрої Аксор, але ж у ТД відсутня вимога про надання протоколів випробувань на ці пристрої.
На підставі вищенаведених фактів, вимагаємо скасувати Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції та надати 24 години на виправлення даних невідповідностей. У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необґрунтованої відповіді , ми будемо вимушені звернутись до АМКУ із відповідною скаргою для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- SCAN0014.PDF 14.04.2025 18:59
Дата подачі:
10.04.2025 14:52
Вирішення:
Шановний Учасник, Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
У відповідь на вимогу повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887) відхилена відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей — тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей з наступних підстав:
- пунктом 1 абзацу 15 розділу 2 Додатка 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022; ДСТУ EN 1279-2:2022»
Дана вимога була не виконана в повному обсязі, а саме: сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-2:2022 відсутній, тобто Учасник, в повному обсязі, не підтвердив якісні характеристики запропонованого товару.
- пунктом 8 абзацу 15 розділу 2 Додатку 1.1 Тендерної документації встановлено вимогу: «На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Якщо Учасник не є виробником товару, що входить до складу предмету закупівлі, то він повинен надати лист від виробника продукції, який підтверджує повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Замовнику та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару» - в тендерній пропозиції надані сертифікати та протоколи випробувань на металопрофіль, виробником якого вказано ТОВ «МІРОПЛАСТ», але відсутній лист до Уповноваженої особи про те, що ПП «ЕКІПАЖ», може представляти інтереси виробника сировини для виготовлення металопластикових конструкцій, також в тендерній пропозиції подані висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків ТМ AXOR та сертифікат відповідності виданий виробнику ТОВ «АКСОР ІНДАСТРІ», але також відсутній вищезгаданий лист.
- однією з вимог тендерної документації є: фурнітура, закріплювальні деталі та елементи повинні бути корозієстійкі. Механізм відкривання – поворотно-відкидний, жорсткий, витримуючий масу 90-120 кг. З наявного сертифікату не можна встановити чи відповідає фурнітура заявленим в тендерній документації технічним вимогам, тому що протокол випробування № 0319010/25 від 19.03.2025 року відсутній у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Код ЄДРПОУ 45023887), у зв’язку з ненаданням змістовного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено