• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Промислове кухонне обладнання

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації

Завершена

213 760.11 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 068.80 UAH
Період оскарження: 16.03.2025 15:42 - 21.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА, ЯКЕ ОФОРМЛЕНЕ У ПРОТОКОЛІ № 615 ВІД 01.04.2025

Номер: 0902fd73df4b4e7789d72c1c5ae69d87
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-16-000175-a.b1
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА, ЯКЕ ОФОРМЛЕНЕ У ПРОТОКОЛІ № 615 ВІД 01.04.2025
Скарга:
На підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) від 25.12.2015 № 922- VIII, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» звертається зі скаргою щодо незаконного рішення Замовника, оформлених у вигляді протоколу № 615 від 01.04.2025 року ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ: Рішення Замовника, оформлене у протоколі № 615 від 01.04.2025 року, про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» з причин її невідповідності умовам тендерної документації є такими, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», положенням Тендерної документації Замовника, та Постанові КМУ від 12.10.2022 року № 1178, а отже підлягає скасуванню. Вважаємо, що таким прийнятим рішенням було порушено права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів проведення публічних закупівель. ОБҐРУНТУВАННЯ: 16 травня 2025 р. Замовником ДНІПРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ (надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю Промислове кухонне обладнання код за ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-16-000175-a ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відкритих торгах та подав тендерну пропозицію. Пропозиція ТОВ «ТВК Укрпромпостач» 161 316,00 грн була найвигіднішою та на 15,9% менша за пропозицію іншого учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПОЛЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, тендерна пропозиція якого становить 186 970,00 грн. Уважно вивчивши причини дискваліфікації з вказаними рішеннями Замовника не погоджується, вважаємо їх незаконними, такими, що порушують наші права й інтереси та підлягають скасуванню Підстава відхилення Заперечення на підставу відхилення ТОВ «ТВК Укрпромпостач» надали довідку із обслуговуючого банку АТ «УКРСИББАНК», яка є встановленою формою стосовно змісту надання довідок. Також варто зазначити, що в розумінні законодавства, що регулює банківську діяльність, позика і кредит є тотожними. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг»: - фінансова установа - юридична особа, яка відповідно до закону надає одну чи декілька фінансових послуг, а також інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг, у випадках, прямо визначених законом, та внесена до відповідного реєстру в установленому законом порядку. До фінансових установ належать банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії та інші юридичні особи, виключним видом діяльності яких є надання фінансових послуг, а у випадках, прямо визначених законом, - інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг. Не є фінансовими установами (не мають статусу фінансової установи) незалежні фінансові посередники, що надають послуги з видачі фінансових гарантій в порядку та на умовах, визначених Митним кодексом України; -фінансовий кредит - кошти, які надаються у позику юридичній або фізичній особі на визначений строк та під процент. Відповідно до ч.1 ст1046 ЦК України за договором позики одна сторона (позикодавець) передає у власність другій стороні (позичальникові) грошові кошти або інші речі, визначені родовими ознаками, а позичальник зобов'язується повернути позикодавцеві таку ж суму грошових коштів (суму позики) або таку ж кількість речей того ж роду та такої ж якості. Договір позики є укладеним з моменту передання грошей або інших речей, визначених родовими ознаками. Відповідно до ст.1054 ЦК України за кредитним договором банк або інша фінансова установа (кредитодавець) зобов'язується надати грошові кошти (кредит) позичальникові у розмірі та на умовах, встановлених договором, а позичальник зобов'язується повернути кредит та сплатити проценти. До відносин за кредитним договором застосовуються положення параграфа 1 цієї глави (щодо позики), якщо інше не встановлено цим параграфом і не випливає із суті кредитного договору. Таким чином відсутність в довідках, що видані банківськими установами слова «позика» не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції оскільки поняття» кредит» і «позика» при здійсненні кредитування банківськими установами є тотожними. В складі нашої тендерної пропозиції нами надано : Довідку від АТ «УКРСИББАНК» Вих №60-4-04/29 від 01.04.2025 р 10 годин 22 хвилин про відсутність заборгованості за кредитами; Даними довідками підтверджується факт відсутності заборгованості за кредитами, в тому числі і простроченої заборгованості (оскільки прострочена заборгованість також є частиною заборгованості), що відповідає умовам тендерної документації. На завершення хочемо акцентувати увагу, що Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ідентичну за змістом вимогу за тендерною документацією розглядала в рамках іншої процедури закупівлі, що оголошена Відділ освіти Марківської районної державної адміністрації", і прийняла наступне рішення №18105-р/пк-пз від 25.09.2020 (питання №1 стор.3-4): Замовник не довів та документально не підтвердив, що вказана інформація у вищезазначених довідках не свідчить про відсутність простроченої заборгованості, у тому числі, за позиками. Таким чином, причина дискваліфікації щодо ненадання інформації в повному обсязі є необґрунтованою та беззмістовною. З огляду на вищевказане, Замовник ДНІПРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ своїми діями порушили пункт 2 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі», відхиливши учасника, пропозиція якого має найменшу ціну та повністю відповідає тендерній документації, порушили принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати Протокол № 615 від 01.04.2025 року щодо дискваліфікації ТОВ «ТВК Укрпромпостач» 3. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «ТВК Укрпромпостач», та визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації. Додатки: рішення АМКУ №18105-р/пк-пз від 25.09.2020 * Документи, на які посилається Скаржник у своїй вимозі знаходяться у відкритому доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-16-000175-a Директор Милобог Ю.В.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.04.2025 15:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.04.2025 16:43
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ", УКРПРОМПОСТАЧ ТВК 380676375651 twk.ukrprompostach@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9da1ea7e27714c948ba1d40671311576
Заголовок пункту скарги: скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Підстава відхилення
Учасником не було виконано дану вимогу в повному обсязі – довідка банку (файл
«довідка_4.pdf»), яку Учасник завантажив на усунення невідповідностей, не містить
повну інформацію, яка вимагалася.
У довідці зазначено, що Учасник «не має станом на 01.04.2025р. отриманих та
непогашених кредитів» але відсутнє підтвердження, що відсутня прострочена
заборгованість по позиках. Також відсутні інші довідки від обслуговуючого(чих)
банку(ків), якими було б окремо підтверджена відсутність прострочена заборгованість
по позиках, як вимагалося п.7.2. Додатку №8 тендерної документації

Заперечення на підставу відхилення
ТОВ «ТВК Укрпромпостач» надали довідку із обслуговуючого банку АТ «УКРСИББАНК», яка є встановленою формою стосовно змісту надання довідок.
Також варто зазначити, що в розумінні законодавства, що регулює банківську діяльність, позика і кредит є тотожними.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг»:
- фінансова установа - юридична особа, яка відповідно до закону надає одну чи декілька фінансових послуг, а також інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг, у випадках, прямо визначених законом, та внесена до відповідного реєстру в установленому законом порядку. До фінансових установ належать банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії та інші юридичні особи, виключним видом діяльності яких є надання фінансових послуг, а у випадках, прямо визначених законом, - інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг. Не є фінансовими установами (не мають статусу фінансової установи) незалежні фінансові посередники, що надають послуги з видачі фінансових гарантій в порядку та на умовах, визначених Митним кодексом України;
-фінансовий кредит - кошти, які надаються у позику юридичній або фізичній особі на визначений строк та під процент.
Відповідно до ч.1 ст1046 ЦК України за договором позики одна сторона (позикодавець) передає у власність другій стороні (позичальникові) грошові кошти або інші речі, визначені родовими ознаками, а позичальник зобов'язується повернути позикодавцеві таку ж суму грошових коштів (суму позики) або таку ж кількість речей того ж роду та такої ж якості.
Договір позики є укладеним з моменту передання грошей або інших речей, визначених родовими ознаками.
Відповідно до ст.1054 ЦК України за кредитним договором банк або інша фінансова установа (кредитодавець) зобов'язується надати грошові кошти (кредит) позичальникові у розмірі та на умовах, встановлених договором, а позичальник зобов'язується повернути кредит та сплатити проценти. До відносин за кредитним договором застосовуються положення параграфа 1 цієї глави (щодо позики), якщо інше не встановлено цим параграфом і не випливає із суті кредитного договору.
Таким чином відсутність в довідках, що видані банківськими установами слова «позика» не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції оскільки поняття» кредит» і «позика» при здійсненні кредитування банківськими установами є тотожними.

В складі нашої тендерної пропозиції нами надано :
Довідку від АТ «УКРСИББАНК» Вих №60-4-04/29 від 01.04.2025 р 10 годин 22 хвилин про відсутність заборгованості за кредитами;

Даними довідками підтверджується факт відсутності заборгованості за кредитами, в тому числі і простроченої заборгованості (оскільки прострочена заборгованість також є частиною заборгованості), що відповідає умовам тендерної документації.

На завершення хочемо акцентувати увагу, що Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ідентичну за змістом вимогу за тендерною документацією розглядала в рамках іншої процедури закупівлі, що оголошена Відділ освіти Марківської районної державної адміністрації", і прийняла наступне рішення №18105-р/пк-пз від 25.09.2020 (питання №1 стор.3-4): Замовник не довів та документально не підтвердив, що вказана інформація у вищезазначених довідках не свідчить про відсутність простроченої заборгованості, у тому числі, за позиками.

Таким чином, причина дискваліфікації щодо ненадання інформації в повному обсязі є необґрунтованою та беззмістовною.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника