-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з цілодобового спостереження за системами пожежної сигналізації закладів освіти, підпорядкованих управлінню освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області згідно коду ДК 021:2015 75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб (код ДК 021:2015 75251110-4 - Послуги з протипожежного захисту)
Завершена
213 108.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 131.08 UAH
мін. крок: 1% або 2 131.08 UAH
Період оскарження:
15.03.2025 19:04 - 09.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
336b2d6181254efd9083970afc981493
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-15-000483-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.docx 28.04.2025 22:37
- Скарга до АМКУ.pdf 28.04.2025 22:37
- Протокол про визначення переможцем (1).docx 28.04.2025 22:37
- sign.p7s 28.04.2025 22:39
- Управління освіти Чорноморської МР відповідь на скаргу.docx 29.04.2025 20:25
- Управління освіти Чорноморської МР відповідь на_скаргу_щодо_відхилення_пропозиції_переможця.docx 02.05.2025 18:29
- рішення від 30.04.2025 № 6836.pdf 30.04.2025 16:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2025 № 7317.pdf 08.05.2025 10:54
- рішення від 07.05.2025 № 7317.pdf 12.05.2025 18:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2025 22:42
Дата розгляду скарги:
07.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2025 16:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.05.2025 18:20
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
69dd870f01d24e369d789ba014ffb6b8
Заголовок пункту скарги:
п.5 додатку 3 до тендерної документації, до п. 7 розділу 1 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції не було надано автентичного перекладу послужного списку
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно п.5 додатку 3 до тендерної документації: на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник має надати довідку за Формою 3. Склад та кількість працівників має відповідати п.22,23 Ліцензійних умов, а саме учасник повинен забезпечити наявність:
- Керівник робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи із спостерігання за системами протипожежного захисту чи з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протипожежного захисту не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (надати скан-копію диплому з додатком тощо, трудової книжки/послужного списку).
- Виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам:
інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування” (надати диплом з додатком тощо, що підтверджує кваліфікацію працівника).
наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень;
наявність двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду для чергування та аварійного виїзду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд працівників).
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за Формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками:
- для працівників за основним (або неосновним) місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників. Обов'язково надаються повідомлення з Державної фіскальної служби України (або з Державної податкової служби України) про прийняття працівників на роботу з квитанцією №2;
- для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру тощо. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій.
У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Форма 3
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти** Інше
1 2 3 4 5 6
* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт/надання послуг/поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення тощо).
У складі тендерної пропозиції надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих.№07 від 27.03.2025 року (файл: 28. довідка працівники.pdf), в якій міститься інформація про технічного керівника Гомелько І.В. Також у склад тендерної пропозиції надано послужний список іноземною мовою (файл: 33. щодо стажу ПОСЛУЖНИЙ ГОМЕЛЬКО І.В..pdf.)
Відповідно до п. 7 розділу 1 тендерної документації: тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
У складі тендерної пропозиції не було надано автентичного перекладу послужного списку.
Таким чином, тендерна пропозиції містить невідповідності, що передбачені п.43 Особливостей.
Отже, тендерна пропозиція учасника має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № б/н від 23.04.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
- Керівник робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи із спостерігання за системами протипожежного захисту чи з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протипожежного захисту не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (надати скан-копію диплому з додатком тощо, трудової книжки/послужного списку).
- Виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам:
інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування” (надати диплом з додатком тощо, що підтверджує кваліфікацію працівника).
наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень;
наявність двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду для чергування та аварійного виїзду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд працівників).
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за Формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками:
- для працівників за основним (або неосновним) місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників. Обов'язково надаються повідомлення з Державної фіскальної служби України (або з Державної податкової служби України) про прийняття працівників на роботу з квитанцією №2;
- для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру тощо. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій.
У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Форма 3
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти** Інше
1 2 3 4 5 6
* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт/надання послуг/поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення тощо).
У складі тендерної пропозиції надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих.№07 від 27.03.2025 року (файл: 28. довідка працівники.pdf), в якій міститься інформація про технічного керівника Гомелько І.В. Також у склад тендерної пропозиції надано послужний список іноземною мовою (файл: 33. щодо стажу ПОСЛУЖНИЙ ГОМЕЛЬКО І.В..pdf.)
Відповідно до п. 7 розділу 1 тендерної документації: тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
У складі тендерної пропозиції не було надано автентичного перекладу послужного списку.
Таким чином, тендерна пропозиції містить невідповідності, що передбачені п.43 Особливостей.
Отже, тендерна пропозиція учасника має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № б/н від 23.04.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Протокол про визначення переможцем
-
Повʼязаний документ:
Протокол про визначення переможцем (1).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ".
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
b9f3fa837e7a400c87aacd93a665e279
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-15-000483-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на відхилення.pdf 23.04.2025 23:03
- Скарга на відхилення.doc 23.04.2025 23:03
- ООВ ФАКТУМ ЦОВ ТОВ лист 1356і_22042025.pdf 23.04.2025 23:03
- Протокол відхиленя.docx 23.04.2025 23:03
- sign.p7s 23.04.2025 23:04
- рішення від 25.04.2025 № 6591.pdf 25.04.2025 15:33
- інформація про перенесення розгляду скарги від 05.05.2025 № 1111.pdf 05.05.2025 18:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2025 № 7549.pdf 13.05.2025 16:01
- рішення від 12.05.2025 № 7549.pdf 15.05.2025 16:44
- Управління освіти Чорноморської МР відповідь на скаргу.docx 30.04.2025 10:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.04.2025 23:06
Дата розгляду скарги:
05.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.04.2025 15:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2025 16:45
Дата виконання рішення Замовником:
19.05.2025 09:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Доброго дня! Замовником виконано рішення АМКУ від 12.05.2025 року №7549-р/пк-пз
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a478f0ff68a0414c822d237a6bc42440
Заголовок пункту скарги:
до п. 17 додатку 3 до тендерної документації. Щодо звіту про аудит
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 17 додатку 3 до тендерної документації: Надати у складі пропозиції такі документи (документи мають бути чинними, та видані повноважними на те органами сертифікації, в іншому випадку пропозиція учасника відхиляється): сертифікат ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління. Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції» (ISO/TR 14062:2002, IDT), виданий органом сертифікації разом зі звітом про аудит, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату.
В складі пропозиції учасника міститься:
- сертифікат на систему екологічного управління №UA.CУ.14062.241230.03-25 від 31.01.2025 (файл: Сертифікат ISO 14062 ТОВ СПАС.pdf).
Протягом вимоги про усунення невідповідностей було надано:
- звіт №241230.03/СУ від 31.01.2025 (файл: 4 Звіт ISO 14062 ТОВ СПАС.pdf»).
Сертифікат на систему екологічного управління №UA.CУ.14062.241230.03-25 від 31.01.2025 підтверджує відповідність вимогам ДСТУ 14001:2015 (ISO14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» з урахуванням ДСТУ ISO/TR 14062:2006 (ISO/TR 14062:2002, IDT) «Екологічне управління. Враховування екологічних аспектів у проектування та розроблянні продукції.»
Звіт №241230.03/СУ від 31.01.2025 в розділі тип аудиту підтверджує проведення первинну сертифікацію.
Замовник не довів та документально не підтвердив, що учасником не було надано звіт про аудит.
Надані файли в повному обсязі відповідають вимогам тендерної документації, оскільки сертифікат відповідності, виданий із додержанням вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT), на підставі звіту з перевірки систем екологічного управління на відповідність вимогам вищезгаданих нормативних документів, складеного за результатами сертифікаційного аудиту за №241230.03/30СУ, затвердженого керівником ОС 31.01.2025 року.
Вказаний звіт складений при проведенні первинної перевірки ТОВ «СПАС» вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 (ISO/TR 14062:2002, IDT) та є належним підтвердженням проведення первинного аудиту відповідності ТОВ «СПАС» вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 (ISO/TR 14062:2002, IDT), про що додатково виданий сертифікат UA.СУ.14062.247230.03-25 від 31.01.2025 року.
Разом із цим повідомляємо, що у звʼязку із тим, що ДСТУ ISO/TR 14062:2006 (ISO/TR 14062:2002, IDT) не містить у собі вимог до системи управління, відповідність СЕУ підприємства, не може бути сертифікована на відповідність вказаному ДСТУ, без підтвердження відповідності запровадженої підприємством СЕУ, вимогам 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) й отже, складення окремого звіту не є доцільним.
Вищенаведена інформація також підтверджується листом від ТОВ «Центр з Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» №1356/I від 22.04.2025 року, який додаємо до скарги.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
В складі пропозиції учасника міститься:
- сертифікат на систему екологічного управління №UA.CУ.14062.241230.03-25 від 31.01.2025 (файл: Сертифікат ISO 14062 ТОВ СПАС.pdf).
Протягом вимоги про усунення невідповідностей було надано:
- звіт №241230.03/СУ від 31.01.2025 (файл: 4 Звіт ISO 14062 ТОВ СПАС.pdf»).
Сертифікат на систему екологічного управління №UA.CУ.14062.241230.03-25 від 31.01.2025 підтверджує відповідність вимогам ДСТУ 14001:2015 (ISO14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» з урахуванням ДСТУ ISO/TR 14062:2006 (ISO/TR 14062:2002, IDT) «Екологічне управління. Враховування екологічних аспектів у проектування та розроблянні продукції.»
Звіт №241230.03/СУ від 31.01.2025 в розділі тип аудиту підтверджує проведення первинну сертифікацію.
Замовник не довів та документально не підтвердив, що учасником не було надано звіт про аудит.
Надані файли в повному обсязі відповідають вимогам тендерної документації, оскільки сертифікат відповідності, виданий із додержанням вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT), на підставі звіту з перевірки систем екологічного управління на відповідність вимогам вищезгаданих нормативних документів, складеного за результатами сертифікаційного аудиту за №241230.03/30СУ, затвердженого керівником ОС 31.01.2025 року.
Вказаний звіт складений при проведенні первинної перевірки ТОВ «СПАС» вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 (ISO/TR 14062:2002, IDT) та є належним підтвердженням проведення первинного аудиту відповідності ТОВ «СПАС» вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 (ISO/TR 14062:2002, IDT), про що додатково виданий сертифікат UA.СУ.14062.247230.03-25 від 31.01.2025 року.
Разом із цим повідомляємо, що у звʼязку із тим, що ДСТУ ISO/TR 14062:2006 (ISO/TR 14062:2002, IDT) не містить у собі вимог до системи управління, відповідність СЕУ підприємства, не може бути сертифікована на відповідність вказаному ДСТУ, без підтвердження відповідності запровадженої підприємством СЕУ, вимогам 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) й отже, складення окремого звіту не є доцільним.
Вищенаведена інформація також підтверджується листом від ТОВ «Центр з Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» №1356/I від 22.04.2025 року, який додаємо до скарги.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхиленя.docx
-
-
Назва доказу:
ООВ ФАКТУМ ЦОВ ТОВ лист 1356і 22042025
-
Повʼязаний документ:
ООВ ФАКТУМ ЦОВ ТОВ лист 1356і_22042025.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " СПАС " та всі наступні рішення
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
1d8daf2e97954e369c62b2ba5c33ef4d
Заголовок пункту скарги:
до п. 16 додатку 3 до тендерної документації. Щодо калькуляції надання послуг з цілодобового спостереження за системами пожежної сигналізації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 16 додатку 3 до тендерної документації: надати калькуляцію надання послуг з цілодобового спостереження за системами пожежної сигналізації закладів освіти підпорядкованих управлінню освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за формою таблиці 1, розраховану згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації.
В складі пропозиції учасника міститься:
- калькуляція № 1/ТП від 11.04.2025 (файл: 1. Калькуляція.pdf).
Надана калькуляція в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, за формою таблиці 1, розрахована згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Наголошуємо, що в тендерній документації відсутні вимоги щодо вказівки в калькуляції будь-якого переліку послуг.
Замовник не довів та документально не підтвердив, що надана калькуляція не враховує той перелік послуг на який посилається Замовник.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №б/н від 18.04.2025 р.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
В складі пропозиції учасника міститься:
- калькуляція № 1/ТП від 11.04.2025 (файл: 1. Калькуляція.pdf).
Надана калькуляція в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, за формою таблиці 1, розрахована згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Наголошуємо, що в тендерній документації відсутні вимоги щодо вказівки в калькуляції будь-якого переліку послуг.
Замовник не довів та документально не підтвердив, що надана калькуляція не враховує той перелік послуг на який посилається Замовник.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №б/н від 18.04.2025 р.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхиленя.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " СПАС " та всі наступні рішення
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
13ef3994027d4877b54c1189194f00e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-15-000483-a.c1
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.doc 19.03.2025 22:41
- 4. Додаток 1-технічні вимоги_цілодобове спостереження.docx 19.03.2025 22:41
- 1,2,3,4 Ліцензійні умови.doc 19.03.2025 22:41
- Скарга до АМКУ.pdf 19.03.2025 22:41
- sign.p7s 19.03.2025 22:44
- рішення від 21.03.2025 № 4411.pdf 21.03.2025 15:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2025 № 4902.pdf 31.03.2025 12:03
- рішення від 28.03.2025 № 4902.pdf 02.04.2025 15:28
- відповідь.docx 25.03.2025 19:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.03.2025 22:47
Дата розгляду скарги:
28.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.03.2025 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.04.2025 15:28
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2025 11:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Доброго дня! Замовником виконано рішення АМКУ №4902-р/пк-пз від 28.03.2025 року та внесено зміни до Тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2e01ec74c85944eea297af57816b6207
Заголовок пункту скарги:
п. 5 додатку 3 до тендерної документації. Щодо надання документів, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт/надання послуг/поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 5 додатку 3 до тендерної документації: 5.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, учасник має надати довідку за Формою 3.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за Формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників (накази про прийняття на роботу працівників).
У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Форма 3
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти** Інше***
1 2 3 4 5 6
* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт/надання послуг/поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)
*** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт/надання послуг/поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено отримання працівниками суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
• документів, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт/надання послуг/поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо
• документів, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт/надання послуг/поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких у працівників наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства та не узгоджуються з вимогами Ліцензійних умов.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за Формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників (накази про прийняття на роботу працівників).
У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Форма 3
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти** Інше***
1 2 3 4 5 6
* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт/надання послуг/поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)
*** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт/надання послуг/поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено отримання працівниками суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
• документів, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт/надання послуг/поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо
• документів, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт/надання послуг/поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо).
На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких у працівників наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства та не узгоджуються з вимогами Ліцензійних умов.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
32121bf20dbc48a0b0886d473bbe8795
Заголовок пункту скарги:
п.4 додатку 3 до тендерної документації. Щодо наявності пункту централізованого спостереження для суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.4 додатку 3 до тендерної документації учасник має надати: довідку, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема:
- пункту централізованого спостереження,
- пульту централізованого спостереження.
Відповідно до п.24 Ліцензійних умов: Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
центрів приймання тривожних сповіщень, в яких обладнані приміщення для розміщення персоналу (керівників пульта, інженерно-технічних працівників, диспетчерів або операторів) та акумуляторного і комп’ютерного обладнання, побутова кімната і санвузол;
пультів пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення).
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності пункту централізованого спостереження для суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявний пункту централізованого спостереження, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства та не узгоджуються з вимогами Ліцензійних умов.
- пункту централізованого спостереження,
- пульту централізованого спостереження.
Відповідно до п.24 Ліцензійних умов: Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
центрів приймання тривожних сповіщень, в яких обладнані приміщення для розміщення персоналу (керівників пульта, інженерно-технічних працівників, диспетчерів або операторів) та акумуляторного і комп’ютерного обладнання, побутова кімната і санвузол;
пультів пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення).
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності пункту централізованого спостереження для суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявний пункту централізованого спостереження, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства та не узгоджуються з вимогами Ліцензійних умов.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
7dd3d2f7c3804437b296790197f3c66a
Заголовок пункту скарги:
п. 17 додатку 3 до тендерної документації. Щодо надання сертифікату
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 17 додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати у складі пропозиції такі документи (документи мають бути чинними, та видані повноважними на те органами сертифікації, в іншому випадку пропозиція учасника відхиляється):
- сертифікат, який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ-СЕN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (СЕN/TS 54-14:2018, IDT), виданий органом сертифікації разом зі звітом про аудит, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності вищенаведеного сертифікату для суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких наявні вищенаведений сертифікат, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства та не узгоджуються з вимогами Ліцензійних умов
- сертифікат, який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ-СЕN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (СЕN/TS 54-14:2018, IDT), виданий органом сертифікації разом зі звітом про аудит, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності вищенаведеного сертифікату для суб’єкта провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. На підтвердження надаємо копію ліцензійних умов.
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких наявні вищенаведений сертифікат, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства та не узгоджуються з вимогами Ліцензійних умов
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
e1a881d2111d497eb7dd919606abfd3f
Заголовок пункту скарги:
п. 18 додатку 3 до тендерної документації. Щодо надання дозволу на роботи підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 18 додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати: дозвіл на роботи підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи верхолазні та обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів,, зареєстровану(і) відповідно до вимог чинного законодавства. Дозвіл та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці можуть бути видані як на Учасника, так і на субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) та повинні бути зареєстровані відповідно до вимог чинного законодавства.
Додаток 1 до тендерної документації не передбачає будь-яких верхолазних робіт та обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів. На підтвердження надаємо копію додатку 1 до тендерної документації.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявні вищенаведені документи, які дозволяють виконувати верхолазні робіти, обстеження, ремонт, чищення димарів та повітропроводів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині не узгоджуються з вимогами Ліцензійних умов.
Додаток 1 до тендерної документації не передбачає будь-яких верхолазних робіт та обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів. На підтвердження надаємо копію додатку 1 до тендерної документації.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, в яких наявні вищенаведені документи, які дозволяють виконувати верхолазні робіти, обстеження, ремонт, чищення димарів та повітропроводів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині не узгоджуються з вимогами Ліцензійних умов.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1- технічні вимоги
-
Повʼязаний документ:
4. Додаток 1-технічні вимоги_цілодобове спостереження.docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1,2,3,4 Ліцензійні умови.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.