• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Торги відмінено

262 602.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 626.02 UAH
Період оскарження: 14.03.2025 17:02 - 20.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 3d2151891c75462086ea7bbc225a323b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-14-012103-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 04.04.2025 р. №80/юр/25.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.04.2025 14:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.04.2025 13:09
Дата виконання рішення Замовником: 25.04.2025 14:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КП ПОР "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" ВИРІШИЛА: 1. Виконати рішення Комісії про скасування рішення уповноваженої щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Альва 2017» на закупівлю паперу офісного формату А4, згідно коду Єдиного державного закупівельного словника» ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (30197630-1 — «Папір для друку»), № UA-2025-03-14-012103-a. 2. Оприлюднити інформацію про скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Альва 2017» щодо проведення відкритих торгів на закупівлю паперу офісного формату А4, згідно коду Єдиного державного закупівельного словника» ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (30197630-1 — «Папір для друку»), № UA-2025-03-14-012103-a.
Автор: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cb0ae5cbe99647bd8af586b0bbbbe838
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Альва 2017»», про намір укладення договору з ТОВ «Альва 2017» не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «Альва 2017» було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Додатком 5 Документації встановлено Технічні вимоги та порядок постачання товару, а саме:

1. Інформація про предмет закупівлі:
Характеристики:
папір офісний формату А4,
формат А-4 (210x297);
кількість товару – папір офісний формат А4 – 1500 пачок;
кількість аркушів в пачці --500;
колір - білий
упаковка – вологостійка по 5 пачок у коробці;
призначення - для використання в копіювальній техніці та принтерах, в тому числі з двостороннім друком;

2. Фізичні властивості наведені нижче у таблиці
Властивості (од. вим.) Цільові
показники
клас паперу В, А
щільність, г/м.кв., ISO 536 Не менше 80 г/м2
Гладкість (шорсткість) ml/min ISO 8791-2 мл / хв 150-250
Білизна, CIE ISO 11475
клас «А» – 95-98%, клас «B» – 92-95%, 160 -165
Яскравість, %, ISO 2470 Не менше 110
Непрозорість, %, ISO 2471 90-94
Вміст вологи, %, ISO 287, повинна бути не більше Не більше 4,8 %
Тип відбілювання паперу ECF, вироблена без використання елементарного хлору
Також, п.п.4. п.3. Додатку 5 Документації встановлено, Учасник повинен надати Сертифікат відповідності (у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності чи якості, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів.
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «Альва 2017» надало в складі своєї тендерної пропозиції сертифікат якості на папір ТМ MAESTRO® standard+ у файлі з ім’ям «MAESTRO® standard+ 2025р.pdf».
Потрібно зазначити, що технічні характеристики паперу М MAESTRO® standard+, запропонованого до постачання ТОВ «Альва 2017» не відповідають технічним вимогам, встановленим у Додатку 5 Документації, а саме:
- за технічною характеристикою щільність Замовником встановлене значення – не менше 80 г/м2. В той же час, технічній характеристиці щільність паперу ТМ MAESTRO® standard+, запропонованого до постачання ТОВ «Альва 2017», відповідає значення 80+/-3,0 г/м2. Отже, нижнє значення діапазону даної технічної характеристики в розмірі 77 г/м2 не відповідає вимозі Замовника, якою значення показника встановлене не менше 80 г/м2.;
- за технічною характеристикою вологість Замовником встановлене значення – не більше 4,8 %. В той же час, технічній характеристиці вологість паперу ТМ MAESTRO® standard+, запропонованого до постачання ТОВ «Альва 2017», відповідає значення 4,6+/-0,6%. Отже, верхнє значення діапазону даної технічної характеристики в розмірі 5,2% не відповідає вимозі Замовника, якою значення показника встановлене не більше 4,8 %;
- за технічною характеристикою яскравість Замовником встановлене значення – не менше 110%. В той же час, технічній характеристиці яскравість паперу ТМ MAESTRO® standard+, запропонованого до постачання ТОВ «Альва 2017», відповідає значення 110,5+/-1,5 %. Отже, нижнє значення діапазону даної технічної характеристики в розмірі 109 не відповідає вимозі Замовника, якою значення показника встановлене не менше 110%;
- за технічною характеристикою білизна Замовником встановлене значення – 160-165(тобто від 160 до 165)%. В той же час, технічній характеристиці білизна паперу ТМ MAESTRO® standard+, запропонованого до постачання ТОВ «Альва 2017», відповідає значення 161+/-3,0 %. Отже, нижнє значення діапазону даної технічної характеристики в розмірі 158 не відповідає вимозі Замовника, якою значення показника встановлене від 160%.
- за технічною характеристикою гладкість (шорсткість) Замовником встановлене значення – 150-250 ml/min. В той же час, дана технічна характеристика взагалі не зазначена в сертифікаті якості на папір ТМ MAESTRO® standard+, що міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ «Альва 2017».

Отже, просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «Альва 2017» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.

Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Без відповіді

Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"

Номер: cd7c6061c0224b84a42362ffcd6c34b1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-14-012103-a.c1
Назва: Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Вимога:
Просимо розглянути вимогу та надати відповідь
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі

Номер: 60219748ff214734b3829474bf66eaf2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-14-012103-a.a3
Назва: Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 09.05.2025 р. №113/юр/25.
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 20.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.05.2025 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.05.2025 17:35
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2025 13:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення Комісії про скасування рішення про відміну процедури закупівлі — "Офісне устаткування та приладдя різне", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03- 14-012103-a.
Автор: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: db4aa201121b4ac68cf854b62f30bf02
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: З рішенням Замовника про відміну тендеру не погоджуємось, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням правових норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.

Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «Замовником на етапі подання тендерних пропозицій було виявлено ряд помилок в технічній документації, а саме: Починаючи з 02.09.2024 при створенні закупівлі у Замовників з ’явилась можливість вказувати інформацію про умови доставки в електронних полях. Функція реалізована для запобігання виникненню непорозумінь між замовником та постачальником на етапі підписання договору, адже це допоможе постачальникам максимально чітко визначити параметри доставки та враховувати всі логістичні витрати при формуванні цінової пропозиції Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів на закупівлю товару: паперу офісного формату А4, згідно коду Єдиного державного закупівельного словника» ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне здійснюється на склади філій підприємства, а також не зазначено, що окремі партії здійснюються малими партіями: А саме потрібно в додатку 5 тендерної документації зазначити.«1 Доставка Товару зі складу (магазину) Постачальника здійснюється силами та за рахунок Постачальника до складу Замовника. Місце поставки: м. Полтава, вул. Козака 1А (склад підприємства - 4 поверх) м. Полтава, вул. Спаська 9 Доставка по районним дільницям Замовника: м. Зіньків, м. Карлівка, смт. Опішня, селище Котельва, м. Кобеляки, смт Н. Санжари, смт Машівка 2. Поставка товару здійснюється окремими партіями (від 5 пачок), згідно письмової заявки Замовника, в якій зазначається дата, час, місце поставки. 3. Кількість разової партії товару може коригуватися залежно від потреб Замовника 4. Строк поставки/відвантаження - до 31 грудня 2025року.» Дана інформація суттєво відобразиться на ціновій політиці даного товару. Якщо замінити та викласти в новій редакції інформацію щодо інших вимог предмету закупівлі, тоді загальна очікувана вартість закупівлі товару зміниться у бік збільшення, так як під час публікації не було враховано параметри доставки та не враховані всі логістичні витрати при формуванні цінової пропозиції».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Також Скаржнику не зрозуміло чому Замовник не може укласти з переможцем закупівлі, в період укладення договору, додатку угоду до договору на зміну/доповнення місць поставки товару?!

Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-03-14-012103-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 та № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)