-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31520000-7 «Світильники та освітлювальна арматура» (світлодіодні світильники)
Завершена
7 043 839.25
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 219.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 219.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2018 18:21 - 06.09.2018 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
12ef057b64b948edb2bc0f95d57646db
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-01-002169-b.b1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію на закупівлю № UA-2018-08-01-002169-b, де предметом закупівлі є товар - «Світильники та освітлювальна арматура» (світлодіодні світильники), нами встановлено наявність дискримінаційних вимог, що є порушенням частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
I. В додатку 2 ТД зазначена вимога щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції наступних документів:
«1. Креслення об’єкту з відображенням: приміщень по кожному поверху, розташування світильників (що будуть встановлені). Файли креслень повинні бути у форматі .dwg (AutoCad 2000).
2. Файли фотометрії всіх світильників, що використовуються для встановлення на об’єктах (у форматі. ies або .ldt).»
В той же час в цьому ж додатку №2 зазначено повний перелік світильників, їх кількість по кожному закладу , їх розширені технічні характеристики, які встановлено замовником самостійно «з метою дотримання норм освітленості у приміщеннях закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти згідно ДБН В.2.5-28-2006 (зміна 2) та Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів».
Відповідно до діючих в Україні норм та законів у кожному державному дитячому закладі в ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ Є плани приміщень, технічні паспорти на них та інша необхідна технічна документація.
Як зрозуміло, вимога надати плани приміщень жодним чином не може вплинути та змінити кількість або характеристики світильників, які встановлено в тендерній документації.
Отже, вимога надати креслення приміщень та файли фотометрії всіх світильників необґрунтована, жодним чином не пов’язана з предметом закупівлі, створює додаткові перешкоди та витрати для учасників.
Вимагаємо вилучити із тендерної документації вищезазначені дискримінаційні та неправомірні вимоги, встановлені в п.1 та п.2 Додатку №2.
ІІ. Проаналізувавши технічні вимоги до світильників, встановлено, що вони прописані під конкретного постачальника (виробника), оскільки:
- Відсутня необхідність встановлення для внутрішнього освітлення приміщень класу захисту світлової частини ІР 64-65, оскілки згідно ГОСТ 14254-96 дані класи захисту класифікуються, як : ІР 64 – пилонепроникнений з захистом від проникнення води під дією суцільного обприскування та ІР 65 – пилонепроникний з захистом від проникнення води під дією струменя. Стандартний клас захисту даних світильників повинен бути – ІР 20.
- Згідно технічного завдання тендерної документації світлова ефективність(Лм/Вт) на світильник 33 Вт – не менше 135, на світильник 60 Вт – не менше 133, на світильник 20 Вт – не менше 125, на світильник 35 Вт – не менше 128 та світильник 35 Вт – не менше 129. Виникає питання, чому на всі світильники встановлено різні вимоги значення світлової ефективності, при стандартних значеннях світлової ефективності по даних світильниках 120 Лм/Вт.
Вимагаємо змінити вищезазначені показники на стандартні значення.
ІІІ. Згідно технічного завдання тендерної документації в Таблиці №1 п.1 зазначено «Світильник світлодіодний на поворотному кронштейні».
В дошкільних та шкільних навчальних закладах не доцільно використовувати світильники на поворотному кронштейні, натомість просимо вказати КСС світильника 20 ватт:
Тендер / Стандарт
Розмір, мм 211*167 211*167
Енергоспоживання, Вт, не більше 20/ 20
Світлова ефективність, лм/Вт, не менше 125 /120
Колірна температура, К 4000+/-300 4000+/-300
Коефіцієнт потужності, не менше 0,95 0,95
І Р 64 / 20
Термін експлуатації 100 000 годин 3 роки
Світильник 35 Ватт:
Тендер / Стандарт
Розмір, мм 391*164 / 391*164
Енергоспоживання, Вт, не більше 35/ 35
Світлова ефективність, лм/Вт, не менше 128 /120
Колірна температура, К 4000+/-300 4000+/-300
Коефіцієнт потужності, не менше 0,95 0,95
ІР 64 / 20
Термін експлуатації 100 000 годин 3 роки
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА світильники Голосіївська освіта.doc 30.08.2018 18:27
Дата подачі:
30.08.2018 18:30
Вирішення:
І. Звертаємо Вашу увагу, що предметом даної закупівлі є товар – світильники світлодіодні з супутніми послугами щодо їх встановлення, що відповідає вимогам частини 5 Розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454. Вимога тендерної документації щодо надання учасниками креслень об’єкту з відображенням приміщень по кожному поверху, розташування світильників (що будуть встановлені) підтверджує розташування світильників, які будуть встановлені у відповідних приміщеннях та якісні характеристики предмету закупівлі, а саме: надає можливість здійснення розрахунків на відповідність нормам освітленості приміщень згідно вимог ДБН В.2.5-28-2006, ДБН В.2.2-3:2018 (Заклади освіти), ДБН В.2.2-4:2018 (Заклади дошкільної освіти), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів та Державних санітарних правил і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів. Крім цього, враховуючи довготривалий гарантійний термін експлуатації світильників, наявність таких креслень у Замовника дозволить контролювати відповідну гарантійну заміну світильника (у разі його виходу з ладу) у повній відповідності до технічних вимог.
Щодо надання файлів світлотехнічного розрахунку: Дана вимога встановлена для підтвердження якісних характеристик, що вимагаються технічними вимогами. У виробників якісної світлотехнічної продукції, продукція яких відповідає технічним регламентам та стандартам, є в наявності файли світлотехнічного розрахунку, які підтверджують потужність, світловий потік, тип кривої сили світла (КСС) тощо. Учасники (постачальники) світлодіодних світильників можуть отримати файли фотометрії світильників у виробників світильників.
Отже, вимоги щодо надання Учасниками креслень приміщень та файли фотометрії всіх світильників є обґрунтованими, не призводить до дискримінації учасників та враховуючи достатній строк для підготовки тендерних пропозицій (який було подовжено) може бути без перешкод виконаний учасниками.
Також, у наведеній вимозі про усунення порушень, потенційним учасником не доведено неможливість виконання технічного завдання до предмету закупівлі, встановленого в тендерній документації в частині надання файлів світлотехнічного розрахунку.
ІІ. -При використанні світлодіодних світильників з захистом оптичної частини менш ніж IP64 неможливе дотримання вимоги терміну експлуатації не менше 100 000 год (11-35 років), так як за цей час під плафон потрапляє пил, що суттєво знижує ресурс роботи світлодіодів та знижує світловий потік світильника, що призводить згодом до невиконання вимог ДБН В.2.5-28-2006, ДБН В.2.2-3:2018 (Заклади освіти), ДБН В.2.2-4:2018 (Заклади дошкільної освіти), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів та Державних санітарних правил і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів. Рекомендації щодо використання світильників с захистом оптичної частини IP20 розповсюджується для світильників з люмінесцентними лампами та лампами розжарювання, в яких дозволяється проводити багаторазову чистку ламп та світильників не менше ніж 2 рази на рік згідно ДБН В.2.5-28-2006 (зміна 2) згідно табл.3. Оскільки світлодіоди не підлягають очищенню, то прийнято рішення максимально захистити оптичну частину до рівня IP64 та залишити захист IP20 для інших частин світильника (у випадку виконання будівельно-ремонтних робіт, що супроводжуються значним скупченням пилу та бруду).
- Світильники з класом захисту оптичної частини та джерела живлення IP65 необхідні для встановлення в приміщеннях з потенційно вологим середовищем. Наприклад, харчовий блок де готують їжу.
- Щодо світлової ефективності світильника, не існує "стандартного" значення 120 лм/Вт. Оскільки світильники різного виконання (конструкції) IP65 та IP20, а також мають різні значення потужності, то майже неможливо отримати однакові значення, наприклад, 120 лм/Вт. Для досягнення максимальної економії на споживанні електроенергії в рамках виділеного бюджету закупівлі було прийнято рішення використовувати максимально ефективні світильники, які вказані в технічному завданні. Технічне завдання передбачає пропонувати світильники з кращими показниками.
ІІІ. Поворотний кронштейн є універсальним кріпленням як для стелі, так і для стін. Враховуючи, що встановлення світильників світлодіодних передбачається в тому числі у приміщеннях спортивних залів (з кріпленням на стінах) та харчоблоків, які не встановлюються безпосередньо над варочними поверхнями згідно ПУЕ, тому є необхідність у використанні поворотних механізмів для спрямування світлового потоку в напрямку обладнання.
Статус вимоги:
Відхилено