-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин марки А-95 та Дизельне паливо
Торги не відбулися
565 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 654.40 UAH
мін. крок: 1% або 5 654.40 UAH
Період оскарження:
14.03.2025 10:41 - 19.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на на прийняті рішення та дії замовника
Номер:
d5a6c22a70664d41a49d5981386bc29e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-14-003173-a.c2
Назва:
скарга на на прийняті рішення та дії замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантійний Оіл Холдінг_vz.pdf 31.03.2025 15:37
- Вимога.docx 31.03.2025 15:37
- Гарантійний П.Рітейл_vz.pdf 31.03.2025 15:37
- додаток 1 до договору купівлі продажу н. через мережу азс 968-01-24 ОІЛ-ХОЛДІНГ станом на 28.11.24_vz.pdf 31.03.2025 15:37
- Довіреність держзакупівлі Ващенко №103.pdf 31.03.2025 15:37
- 09.PDF 31.03.2025 15:37
- ОІЛ_ХОЛД_Космічна_паливо_2023-2024-1_vz (1).pdf 31.03.2025 15:37
- МОТТО РІТЕЙЛ Договір купівлі-продажу нафтопродуктів через мережу АЗС № 972_01-24 від 10.05.2024 року_vz.pdf 31.03.2025 15:37
- Ліцензія, Дніпро. Генерала Захарченка-1_vz.pdf 31.03.2025 15:37
- ОІЛ-ХОЛДІНГ Договір купівлі-продажу нафтопродуктів через мережу АЗС № 968_01-24 від 10.05.2024 року_vz.pdf 31.03.2025 15:37
- скарга.docx 31.03.2025 15:37
- Скріни з сайту.docx 31.03.2025 15:37
- додаток 1 до договору купівлі продажу н. через мережу азс 972-01-24 МОТТО РІТЕЙЛ (П.Рітейл) станом на 28.11.24_vz.pdf 31.03.2025 15:37
- Зміна назви П. Рітейл_vz.pdf 31.03.2025 15:38
- sign.p7s 31.03.2025 15:53
- рішення від 02.04.2025 № 5154.pdf 02.04.2025 17:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2025 № 5639.pdf 10.04.2025 11:01
- рішення від 09.04.2025 № 5639.pdf 14.04.2025 10:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2025 15:56
Дата розгляду скарги:
09.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2025 17:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.04.2025 10:48
Дата виконання рішення Замовником:
14.04.2025 11:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Комісії від 02.04.2025 № 5154-р/пк-пз виконано уповноваженою особою у повному обсязі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
42a3221079f44c419d65553b1cc01bd4
Заголовок пункту скарги:
неправомірне прийняття рішення №09 від 27.03.2025
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Замовником торгів було проведено відкриті торги з особливостями за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-03-14-003173-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Параллель-М ЛТД» виявило бажання взяти участь у даних торгах та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі були бензин марки А-95 та дизельне паливо код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти, що зазначено в оголошенні та Тендерній документації.
На майданчику https://gov.e-tender.ua/ було проведено торги, де учасниками були ТОВ «Параллель-М ЛТД» та ТОВ "НЄФТЕК ТРЕЙД".
За результатами проведення торгів пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» є найбільш економічно вигідною. Тому, саме ТОВ «Параллель-М ЛТД» мало стати переможцем у цій закупівлі.
Однак, після розгляду тендерної документації ТОВ «Параллель-М ЛТД», Замовником 27.03.2025 було прийнято протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №09 (надалі – рішення №09), згідно якого тендерна пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» була відхилена.
Підставою для відхилення зазначено те, що нібито ТОВ «Параллель-М ЛТД» не надало документальне підтвердження наявності АЗС у межах м.Дніпра або Дніпровського району.
Вважаємо, що зазначене рішення №09 є необґрунтованим та підлягає скасуванню, враховуючи наступне.
Оскільки, рішення №09 про відхилення пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД» є безпідставним та необґрунтованим, ТОВ «Параллель-М ЛТД» 27.03.2025 було подано через електронну систему закупівель вимогу до Замовника щодо скасування вищезазначеного рішення. Однак відповіді з боку Замовника на цю вимогу не надійшло.
ТОВ «Параллель-М ЛТД» вважає, що Замовником у процесі проведення торгів було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», через рішення №09 є безпідставним та необґрунтованим, зважаючи на наступне.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Проте, у ході проведення процедури закупівлі (відкритих торгів) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-14-003173-a Замовником, а саме ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було порушено вищезазначені законодавчі принципи.
Відповідно до п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Так, згідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
За цими критеріями переможцем стало ТОВ «Параллель-М ЛТД», надавши найбільш економічно вигіднішу пропозицію.
Після оцінки пропозиції замовник у порядку статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянув тендерну пропозицію ТОВ «Параллель-М ЛТД» на відповідність вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД», Замовником 27.03.2025 було прийнято рішення №09, згідно якого тендерна пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» була відхилена.
Підставою для відхилення зазначено те, що нібито ТОВ «Параллель-М ЛТД» не надало документальне підтвердження наявності АЗС у межах м.Дніпра або Дніпровського району. Однак, це не відповідає дійсності.
Під час участі у закупівлі ТОВ «Параллель-М ЛТД» було подано повний пакет документів згідно вимогами тендерної документації. Так, однією з вимог тендерної документації було: «Розташування АЗС учасника на території Дніпровського району Дніпропетровської області (або на АЗС учасника-переможця на території Новоолександрівської територіальної громади або м. Дніпра)».
ТОВ «Параллель-М ЛТД» на виконання цієї вимоги запропонувало перелік АЗС (сторінки 27-29 файлу «Документи до пропозиції 21.03»), на яких можливий відпуск пального за талонами, як власних АЗС, так і партнерських, які розташовані у межах м.Дніпра та Дніпропетровської області. Жодних обмежень щодо залучення до виконання договору партнерських АЗС тендерна документація не містить.
На підтвердження можливості відпуску пального на партнерських АЗС ТОВ «Параллель-М ЛТД» було подано договір купівлі-продажу нафтопродуктів через мережу АЗС №968/01-24 від 10.05.2024 з ТОВ «Оіл-Холдінг» та договір купівлі-продажу нафтопродуктів через мережу АЗС №972/01-24 від 10.05.2024 з ТОВ «Мотто Рітейл» (нинішня назва ТОВ «П.Рітейл»). Також окремими файлами було додано додатки №1 до цих договорів з переліком АЗС, на яких можливий відпуск пального за талонами ТОВ «Параллель-М ЛТД». Ці додатки містять у переліку АЗС у межах м.Дніпра. Крім того, додатково ТОВ «Параллель-М ЛТД» надано гарантійні листи від ТОВ «Оіл-Холдінг» та ТОВ «П.Рітейл» щодо гарантування з їхнього боку відпуску пального за талонами ТОВ «Параллель-М ЛТД» на виконання зазначених вище договорів згідно переліку АЗС, який містять ці договори. Ще ТОВ «Параллель-М ЛТД» надало діючі ліцензії партнерів на роздрібну торгівлю на АЗС у межах м.Дніпра. На підтвердження додавання цих документів у тендерній документації надаємо скріни з сайту e-tender.
Більш того, при винесені рішення №09 Замовник у ньому чомусь зазначив, що ТОВ «Параллель-М ЛТД» надало у переліку АЗС невідомої нам компанії ТОВ «Мото Трейдінг». Натомість, як зазначено вище, ТОВ «Параллель-М ЛТД» до виконання умов закупівлі з метою можливості відпуску пального на АЗС у м.Дніпрі залучило партнерські АЗС компаній ТОВ «Оіл-Холдінг» та ТОВ «П.Рітейл». На підтвердження можливості відпуску пального на цих АЗС за талонами ТОВ «Параллель-М ЛТД» надало копії відповідних партнерських договорів, гарантійні листи від партнерів, а також копії ліцензій на роздрібну торгівлю на АЗС партнерів у м.Дніпро. Усі ці документи підтверджують можливість здійснення заправлення авто за талонами ТОВ «Параллель-М ЛТД» на АЗС у м.Дніпро.
Отже, ТОВ «Параллель-М ЛТД» виконало усі вимоги тендерної документації щодо забезпечення відпуску пального на АЗС у межах м.Дніпра.
Незважаючи на виконання вимог тендерної документації, а також беручи до уваги, що ТОВ «Параллель-М ЛТД» запропонувало найбільш економічно вигідну пропозиції у закупівлі, Замовник, а саме ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ відхилив пропозицію ТОВ «Параллель-М ЛТД» та визнав переможцем ТОВ "НЄФТЕК ТРЕЙД", незважаючи на те, що ТОВ "НЄФТЕК ТРЕЙД" надало вищу цінову пропозицію у даній закупівлі.
Таким чином, рішення №09 від 27.03.2025 прямо порушує права ТОВ «Параллель-М ЛТД» як учасника закупівлі, оскільки ТОВ «Параллель-М ЛТД» виконало всі умови, визначені тендерною документацією, та мало стати переможцем у вказаній закупівлі.
Предметом закупівлі були бензин марки А-95 та дизельне паливо код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти, що зазначено в оголошенні та Тендерній документації.
На майданчику https://gov.e-tender.ua/ було проведено торги, де учасниками були ТОВ «Параллель-М ЛТД» та ТОВ "НЄФТЕК ТРЕЙД".
За результатами проведення торгів пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» є найбільш економічно вигідною. Тому, саме ТОВ «Параллель-М ЛТД» мало стати переможцем у цій закупівлі.
Однак, після розгляду тендерної документації ТОВ «Параллель-М ЛТД», Замовником 27.03.2025 було прийнято протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №09 (надалі – рішення №09), згідно якого тендерна пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» була відхилена.
Підставою для відхилення зазначено те, що нібито ТОВ «Параллель-М ЛТД» не надало документальне підтвердження наявності АЗС у межах м.Дніпра або Дніпровського району.
Вважаємо, що зазначене рішення №09 є необґрунтованим та підлягає скасуванню, враховуючи наступне.
Оскільки, рішення №09 про відхилення пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД» є безпідставним та необґрунтованим, ТОВ «Параллель-М ЛТД» 27.03.2025 було подано через електронну систему закупівель вимогу до Замовника щодо скасування вищезазначеного рішення. Однак відповіді з боку Замовника на цю вимогу не надійшло.
ТОВ «Параллель-М ЛТД» вважає, що Замовником у процесі проведення торгів було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», через рішення №09 є безпідставним та необґрунтованим, зважаючи на наступне.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Проте, у ході проведення процедури закупівлі (відкритих торгів) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-14-003173-a Замовником, а саме ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було порушено вищезазначені законодавчі принципи.
Відповідно до п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Так, згідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
За цими критеріями переможцем стало ТОВ «Параллель-М ЛТД», надавши найбільш економічно вигіднішу пропозицію.
Після оцінки пропозиції замовник у порядку статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянув тендерну пропозицію ТОВ «Параллель-М ЛТД» на відповідність вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД», Замовником 27.03.2025 було прийнято рішення №09, згідно якого тендерна пропозиція ТОВ «Параллель-М ЛТД» була відхилена.
Підставою для відхилення зазначено те, що нібито ТОВ «Параллель-М ЛТД» не надало документальне підтвердження наявності АЗС у межах м.Дніпра або Дніпровського району. Однак, це не відповідає дійсності.
Під час участі у закупівлі ТОВ «Параллель-М ЛТД» було подано повний пакет документів згідно вимогами тендерної документації. Так, однією з вимог тендерної документації було: «Розташування АЗС учасника на території Дніпровського району Дніпропетровської області (або на АЗС учасника-переможця на території Новоолександрівської територіальної громади або м. Дніпра)».
ТОВ «Параллель-М ЛТД» на виконання цієї вимоги запропонувало перелік АЗС (сторінки 27-29 файлу «Документи до пропозиції 21.03»), на яких можливий відпуск пального за талонами, як власних АЗС, так і партнерських, які розташовані у межах м.Дніпра та Дніпропетровської області. Жодних обмежень щодо залучення до виконання договору партнерських АЗС тендерна документація не містить.
На підтвердження можливості відпуску пального на партнерських АЗС ТОВ «Параллель-М ЛТД» було подано договір купівлі-продажу нафтопродуктів через мережу АЗС №968/01-24 від 10.05.2024 з ТОВ «Оіл-Холдінг» та договір купівлі-продажу нафтопродуктів через мережу АЗС №972/01-24 від 10.05.2024 з ТОВ «Мотто Рітейл» (нинішня назва ТОВ «П.Рітейл»). Також окремими файлами було додано додатки №1 до цих договорів з переліком АЗС, на яких можливий відпуск пального за талонами ТОВ «Параллель-М ЛТД». Ці додатки містять у переліку АЗС у межах м.Дніпра. Крім того, додатково ТОВ «Параллель-М ЛТД» надано гарантійні листи від ТОВ «Оіл-Холдінг» та ТОВ «П.Рітейл» щодо гарантування з їхнього боку відпуску пального за талонами ТОВ «Параллель-М ЛТД» на виконання зазначених вище договорів згідно переліку АЗС, який містять ці договори. Ще ТОВ «Параллель-М ЛТД» надало діючі ліцензії партнерів на роздрібну торгівлю на АЗС у межах м.Дніпра. На підтвердження додавання цих документів у тендерній документації надаємо скріни з сайту e-tender.
Більш того, при винесені рішення №09 Замовник у ньому чомусь зазначив, що ТОВ «Параллель-М ЛТД» надало у переліку АЗС невідомої нам компанії ТОВ «Мото Трейдінг». Натомість, як зазначено вище, ТОВ «Параллель-М ЛТД» до виконання умов закупівлі з метою можливості відпуску пального на АЗС у м.Дніпрі залучило партнерські АЗС компаній ТОВ «Оіл-Холдінг» та ТОВ «П.Рітейл». На підтвердження можливості відпуску пального на цих АЗС за талонами ТОВ «Параллель-М ЛТД» надало копії відповідних партнерських договорів, гарантійні листи від партнерів, а також копії ліцензій на роздрібну торгівлю на АЗС партнерів у м.Дніпро. Усі ці документи підтверджують можливість здійснення заправлення авто за талонами ТОВ «Параллель-М ЛТД» на АЗС у м.Дніпро.
Отже, ТОВ «Параллель-М ЛТД» виконало усі вимоги тендерної документації щодо забезпечення відпуску пального на АЗС у межах м.Дніпра.
Незважаючи на виконання вимог тендерної документації, а також беручи до уваги, що ТОВ «Параллель-М ЛТД» запропонувало найбільш економічно вигідну пропозиції у закупівлі, Замовник, а саме ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ відхилив пропозицію ТОВ «Параллель-М ЛТД» та визнав переможцем ТОВ "НЄФТЕК ТРЕЙД", незважаючи на те, що ТОВ "НЄФТЕК ТРЕЙД" надало вищу цінову пропозицію у даній закупівлі.
Таким чином, рішення №09 від 27.03.2025 прямо порушує права ТОВ «Параллель-М ЛТД» як учасника закупівлі, оскільки ТОВ «Параллель-М ЛТД» виконало всі умови, визначені тендерною документацією, та мало стати переможцем у вказаній закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №09 від 27.03.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Параллель-М ЛТД»
Вимога
Є відповідь
безпідставне відхилення
Номер:
331d2617c1a9422ebead162a35293713
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-14-003173-a.a1
Назва:
безпідставне відхилення
Вимога:
ТОВ «Параллель-М ЛТД» за результатами участі у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-03-14-003173-a подало найбільш економічно вигідну пропозицію і мало стати переможцем у цій закупівлі.
Разом з тим, 27.03.2025 Замовником винесено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №09 щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Параллель-М ЛТД» через те, що нібито ТОВ «Параллель-М ЛТД» не надало документальне підтвердження наявності АЗС у межах м.Дніпра. Крім того, у цьому рішенні Замовник вказує якусь невідому нам компанію, а саме ТОВ «МОТО Трейдінг». Вважаємо, що зазначене рішення є необґрунтованим та підлягає скасуванню, враховуючи наступне.
Під час участі у закупівлі ТОВ «Параллель-М ЛТД» було подано повний пакет документів згідно вимогами тендерної документації. Так, однією з вимог тендерної документації було: «Розташування АЗС учасника на території Дніпровського району Дніпропетровської області (або на АЗС учасника-переможця на території Новоолександрівської територіальної громади або м. Дніпра)».
ТОВ «Параллель-М ЛТД» на виконання цієї вимоги запропонувало перелік АЗС (сторінки 27-29 файлу «Документи до пропозиції 21.03»), на яких можливий відпуск пального за талонами, як власних АЗС, так і партнерських, які розташовані у межах м.Дніпра та Дніпропетровської області. Жодних обмежень щодо залучення до виконання договору партнерських АЗС тендерна документація не містить.
На підтвердження можливості відпуску пального на партнерських АЗС ТОВ «Параллель-М ЛТД» було подано договір купівлі-продажу нафтопродуктів через мережу АЗС №968/01-24 від 10.05.2024 з ТОВ «Оіл-Холдінг» та договір купівлі-продажу нафтопродуктів через мережу АЗС №972/01-24 від 10.05.2024 з ТОВ «Мотто Рітейл» (нинішня назва ТОВ «П.Рітейл»). Також окремими файлами було додано додатки №1 до цих договорів з переліком АЗС, на яких можливий відпуск пального за талонами ТОВ «Параллель-М ЛТД». Ці додатки містять у переліку АЗС у межах м.Дніпра. Крім того, додатково ТОВ «Параллель-М ЛТД» надано гарантійні листи від ТОВ «Оіл-Холдінг» та ТОВ «П.Рітейл» щодо гарантування з їхнього боку відпуску пального за талонами ТОВ «Параллель-М ЛТД» на виконання зазначених вище договорів згідно переліку АЗС, який містять ці договори. Ще ТОВ «Параллель-М ЛТД» надало діючі ліцензії партнерів на роздрібну торгівлю на АЗС у межах м.Дніпра.
Таким чином, ТОВ «Параллель-М ЛТД» виконало усі вимоги тендерної документації щодо забезпечення відпуску пального на АЗС у межах м.Дніпра.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «Параллель-М ЛТД» вимагає скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №09 від 27.03.2025 щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Параллель-М ЛТД» через його необґрунтованість і безпідставність.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 31.03.2025 16:01
Дата подачі:
27.03.2025 17:09
Вирішення:
Викладено у сканованій копії протоколу.
Статус вимоги:
Відхилено