• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Серверні шафи

Завершена

380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 06.09.2018 17:51 - 20.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога-звернення щодо оцінки тендерної пропозиції Учасника

Номер: e6331915dcba4ea09bfbbec06a5f14c2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-06-000883-c.a2
Назва: Вимога-звернення щодо оцінки тендерної пропозиції Учасника
Вимога:
Вимога щодо оцінки тендерних пропозицій Учасників та перегляду результатів закупівлі, зокрема просимо Вас звернути увагу на факти невідповідності пропозиції Учасник-переможця вимогам закупівельної документації. Детальний опис викладений у вкладенні до даної вимоги.
Вирішення: Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. Із змісту вимоги вбачається по суті оскарження результатів закупівлі та вимога переглянути результати проведення відкритих торгів на закупівлю серверних шаф. Звертаємо увагу, що оскарження процедури закупівлі передбачене статтею 18 Закону. Пропозиція ТОВ «Стілнет» за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною. Також повідомляємо, що виписка та витяг містять аналогічну за змістом інформацію про суб’єкта господарювання, яка також відображається у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію, а саме до змісту Додатку № 4 Проект договору на закупівлю засобів інформатизації.

Номер: 4a35f4ba4bee4a439f02f6a2a042adff
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-06-000883-c.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію, а саме до змісту Додатку № 4 Проект договору на закупівлю засобів інформатизації.
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, вивченням Додатку № 4 Проект договору на закупівлю засобів інформатизації до тендерної документації нами встановлено ряд невідповідностей його змісту вимогам самої тендерної документації до предмету закупівлі та умов його постачання, а саме: Згідно зі змістом тендерної документації, а саме п.п. 4.4. Розділу 1 визначено, що строк постачання товарів (надання послуг, виконання робіт) - протягом 2018 року. Тобто до кінця року. У той же час, в Додатку № 4 Проект договору на закупівлю засобів інформатизації, Вами обмежено строк постачання до 10 робочих днів. При цьому не вказано яка подія є початком перебігу строку постачання – дата підписання договору, дата надання заявки на постачання чи інше. Враховуючи, що виробництво серверних шаф, передбаченої тендерною документацією комплектації, вимагає певного часу, а також те, що постачання обладнання здійснюватиметься на 19 адрес міст та селищ Вінницької області, строк поставки 10 робочих днів (до якого входить час на виготовлення та постачання вказаного товару) є вкрай замалим. З урахуванням викладеного просимо внести зміни до Додатку № 4 Проекту договору та встановити чітко визначені розумні строки постачання товару. П.п. 7.2. п. 7 "Відповідальність Сторін" Додатку № 4 передбачено, що у разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції – пеню у розмірі 5 відсотків вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожен день прострочення. У той же час, п.п. 7.3. відповідальність Замовника за не оплату чи не своєчасну оплату поставленого Товару обмежується сплатою Постачальнику пені в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення. Що значно менше санкцій передбачених п.п. 7.2. Таким чином, Замовником у договорі висуваються до постачальника дискримінаційні умови. Враховуючи викладене просимо внести зміни до Додатку № 4 Проекту договору та передбачити як для Постачальника, так і для Замовника однакові штрафні санкції. Щодо вимог до технічних, якісних характеристик до предмету закупівлі: Згідно зі змістом п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання Учасником інформацієї про необхідну технічну, якісну та кількісну характеристику предмета закупівлі (Додаток №2). Тобто, Додатком № 2 (далі – Технічна специфікація) до тендерної документації передбачено вичерпний перелік технічних, якісних та кількісних вимог Замовника до предмету закупівлі. Специфікацією передбачено постачання серверної шафи телекомунікаційної напільної певної комплектації. Строк дії гарантії на вказану серверну шафу технічною специфікацією передбачений не менше 12 місяців. Крім того, у примітках до Технічної специфікації передбачено, що Постачальник здійснює організацію доставки та розвантаження товару. Всі витрати, пов’язані з доставкою та розвантаженням товару постачальник несе за власний рахунок. У той же час, Додатком № 4 Проект договору на закупівлю засобів інформатизації передбачено: 5. Постачання Товару п.п.5.5. Датою поставки Товару вважається дата доставки та підключення (монтажу) Товару у приміщенні місця постачання та підписання Акту відповідним Отримувачем. п.п. 5.8. Поставка та підключення (монтаж) Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Крім того, згідно з Додатком № 4 обов’язками Постачальника передбачено: п.п.6.3.1. Забезпечити поставку, встановлення та підключення (монтаж) Товару у строки, встановлені цим Договором; п.п.6.3.2. Забезпечити поставку, встановлення та підключення (монтаж) Товару, якість якого відповідає умовам, установленим цим Договором При цьому тендерною документацією, у тому числі і Додатком № 2 Технічною специфікацією, не передбачено послуги з підключення та монтажу Товару, а лише послуги з доставки та розвантаження товару. Тому вимога Додатку № 4 щодо рахування датою поставки Товару дати підключення (монтажу) є необґрунтованою. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до п.п. 5.5. та інших пунктів Додатку № 4 Проекту договору та видалити з вказаного додатку вимоги, не передбачені тендерною документацією до предмету закупівлі що передбачають вимогу підключення (монтажу) Товару. Згідно з вимогами Додатку № 2 Технічна специфікація передбачено гарантійний термін на Товар не менше 12 місяців. У той же час, Додатком № 4 вказаний термін вже збільшено у 5 разів, та відповідно до змісту зазначеного додатку до обов’язків Постачальника включено: 6. Права та обов’язки Сторін П. 6.3. Постачальник зобов’язаний: п.п.6.3.6. Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійні зобов’язання, а саме: строк дії гарантії не менше 60 місяців. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до п.п.6.3.6. Додатку № 4 Проекту договору щодо приведення строку дії гарантії у відповідність до технічних вимог Замовника до предмету закупівлі, викладеним у Додатку № 2, та передбачити у вказаному пункті проекту договору строк дії гарантії не менше 12 місяців. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Тендерним комітетом територіального управління розглянуто звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та повідомляємо таке. Щодо внесення змін до додатку №4 до Тендерної документації повідомляємо, що типовий договір на придбання засобів інформатизації викладений у відповідності до листа Державної судової адміністрації України № 15-4153/18 від 01.03.2018 щодо погодження заходів з інформатизації Державним агентством з питань науки, інновацій та інформатизації України. Гарантійний термін на серверні шафи передбачений терміном не менше 12 місяців. У п.п. 6.3.6 додатку № 4 до Тендерної документації допущена механічна помилка. Додаток № 2 до Тендерної документації передбачає технічні вимоги до серверних шаф. Інформація щодо доставки, підключення (монтажу) обладнання не може вважатися технічними вимогами. Вказана інформація зазначена там з метою звернення уваги та нагадування учасникам на те, щоб усі додаткові витрати, що передбачені Тендерною документацією та додатками були включені до тендерної пропозиції (Додаток №3 Тендерної документації). Також звертаємо увагу що в додатку №3 Тендерної документації також зазначено «при розрахунку вартості пропозиції конкурсних торгів учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати (накладні витрати, вартість доставки та розвантаження техніки на території замовника, в ціну повинні бути включені витрати на транспортування та ПДВ).».
Статус вимоги: Не задоволено