-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Берегоукріплення нижнього ставка у національному музеї – заповіднику М.В. Гоголя в с. Гоголево Шишацького району Полтавської області. Коригування»
Завершена
8 910 502.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 891.05 UAH
мін. крок: 0% або 891.05 UAH
Період оскарження:
03.09.2018 15:31 - 15.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскардження протоколу №230
Номер:
31ddf87bc478447d927e41dbac9314c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-03-001402-a.a2
Назва:
Оскардження протоколу №230
Вимога:
Скарга
на неправомірні дії тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 17:10
Вирішення:
Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Департамент), розглянувши скаргу від 04.10.2018 № 04/10-01 щодо порушення Департаментом порядку проведення процедури закупівлі, повідомляє наступне.
Замовником було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД № UA-2018-09-03-001402-a на закупівлю робіт по об'єкту: «Берегоукріплення нижнього ставка у національному музеї – заповіднику М.В. Гоголя в с. Гоголево Шишацького району Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) з очікуваною вартістю 8 910 502,00 UAH з ПДВ.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 27.09.2018 № 230 відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» (далі - Скаржник) на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон).
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Кінцевим строком оскарження умов вищевказаної закупівлі є 15 вересня 2018 року, дана інформація також опублікована в системі Prozorro у Розділі «Інформація про процедуру» за номером вищевказаного оголошення.
Зі змісту даної скарги вбачається аргументація лише щодо непогодження Скаржника з вимогами тендерного комітету Замовника, зокрема, з вимогами тендерної документації.
Щодо твердження Скаржника про допущення формальної помилки у ненаданні довідки про згоду з умовами проведення оцінки тендерних пропозицій необхідно зазначити наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Дана норма кореспондується з вимогами тендерної документації, зокрема, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад, замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення).
Відповідно до даної документації технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад, пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету.
Тобто, ненадання учасником повного пакету документів, зазначених у тендерній документації, не є формальною помилкою, зокрема, у даному випадку учасник не надав у своїй тендерній пропозиції довідку про згоду з умовами проведення оцінки тендерних пропозицій, яка є самостійним документом, що вимагається Замовником.
Слід також зазначити, що вищевказана довідка, копія якої Скаржником надається в якості додатку до даної скарги, не може бути взята до уваги, оскільки одержана не в порядку та строки, встановлені чинним законодавством України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ст. 25 Закону документи, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються.
Зі змісту скарги вбачається відсутність зазначених скаржником будь-яких норм нормативного-правового акту, які було допущено Замовником, а відтак, скарга є необґрунтованою. До того ж, необхідно зауважити, що Скаржником невірно обрано спосіб захисту своїх прав та інтересів, що, як наслідок, і процесуально унеможливлює розгляд питань прохальної частини даної скарги.
Таким чином, тендерний комітет Департаменту категорично не погоджується з твердженням Скаржника щодо неправомірності рішення Замовника щодо порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження протоколу №230
Номер:
14844e8d359e485e8139ac67a70dcfd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-03-001402-a.b1
Назва:
Оскарження протоколу №230
Вимога:
Скарга
на неправомірні дії тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ»
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 05.10.2018 17:06
Дата подачі:
05.10.2018 17:06
Вирішення:
Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Департамент), розглянувши скаргу від 04.10.2018 № 04/10-01 щодо порушення Департаментом порядку проведення процедури закупівлі, повідомляє наступне.
Замовником було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД № UA-2018-09-03-001402-a на закупівлю робіт по об'єкту: «Берегоукріплення нижнього ставка у національному музеї – заповіднику М.В. Гоголя в с. Гоголево Шишацького району Полтавської області. Коригування» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) з очікуваною вартістю 8 910 502,00 UAH з ПДВ.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 27.09.2018 № 230 відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ДНЕПР ЕКОСТРОЙ» (далі - Скаржник) на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон).
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Кінцевим строком оскарження умов вищевказаної закупівлі є 15 вересня 2018 року, дана інформація також опублікована в системі Prozorro у Розділі «Інформація про процедуру» за номером вищевказаного оголошення.
Зі змісту даної скарги вбачається аргументація лише щодо непогодження Скаржника з вимогами тендерного комітету Замовника, зокрема, з вимогами тендерної документації.
Щодо твердження Скаржника про допущення формальної помилки у ненаданні довідки про згоду з умовами проведення оцінки тендерних пропозицій необхідно зазначити наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Дана норма кореспондується з вимогами тендерної документації, зокрема, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад, замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення).
Відповідно до даної документації технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад, пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету.
Тобто, ненадання учасником повного пакету документів, зазначених у тендерній документації, не є формальною помилкою, зокрема, у даному випадку учасник не надав у своїй тендерній пропозиції довідку про згоду з умовами проведення оцінки тендерних пропозицій, яка є самостійним документом, що вимагається Замовником.
Слід також зазначити, що вищевказана довідка, копія якої Скаржником надається в якості додатку до даної скарги, не може бути взята до уваги, оскільки одержана не в порядку та строки, встановлені чинним законодавством України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ст. 25 Закону документи, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються.
Зі змісту скарги вбачається відсутність зазначених скаржником будь-яких норм нормативного-правового акту, які було допущено Замовником, а відтак, скарга є необґрунтованою. До того ж, необхідно зауважити, що Скаржником невірно обрано спосіб захисту своїх прав та інтересів, що, як наслідок, і процесуально унеможливлює розгляд питань прохальної частини даної скарги.
Таким чином, тендерний комітет Департаменту категорично не погоджується з твердженням Скаржника щодо неправомірності рішення Замовника щодо порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено