-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рукавиці (Код ДК 021:2015 - 18140000-2- Аксесуари до робочого одягу)
Завершена
195 989.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 979.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 979.95 UAH
Період оскарження:
13.03.2025 16:18 - 19.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
2ce8770015f34f93af8da04a2d4712df
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-13-012805-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3.1. Технічна специфікація.pdf 09.04.2025 13:39
- 3.2. Порівняльна таблиця.pdf 09.04.2025 13:39
- Скарга.pdf 09.04.2025 13:39
- Скарга.doc 09.04.2025 13:39
- 1. Протокол відхилення.docx 09.04.2025 13:39
- sign.p7s 09.04.2025 13:42
- рішення від 11.04.2025 №5758.pdf 11.04.2025 15:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2025 №6202.pdf 21.04.2025 11:38
- рішення від 18.04.2025 № 6202.pdf 23.04.2025 15:33
- Пояснення по суті скарги 14.04.2025 15:47
- Пояснення по суті скарги 14.04.2025 15:47
- Технічна специфікація 14.04.2025 15:47
- Порівняльна таблиця 14.04.2025 15:47
- Рукавички Trident CANAD Aартикул 1218 14.04.2025 15:47
- Протокол відхилення 14.04.2025 15:47
- Протокол про скасування рішення 23.04.2025 16:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2025 16:05
Дата розгляду скарги:
18.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.04.2025 15:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.04.2025 15:34
Дата виконання рішення Замовником:
23.04.2025 16:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dd23392c20eb4de386776b816410ef63
Заголовок пункту скарги:
Щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протоколом № 179 від 07.04.2025 року (Додаток 1) пропозицію Скаржника, ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД», було відхилено із зазначенням наступного обґрунтування:
«Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація містить такі вимоги:
Згідно пп.3.1 п.3 Додатку1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: технічну специфікацію згідно з Таблицею 1 ( пп.3.1 п.3 Додатку1 до тендерної документації ).
1) Згідно п.7 Таблиці 1 Учасник вказав до постачання технічні характеристики на Комбіновані спілкові рукавиці артикул 1218 , модель Canada такі, які вимагав Замовник. При перевірці Замовником технічних характеристик Комбінованих спілкових рукавиць артикул 1218, модель Canada було виявлено, що заявлені Учасником технічні характеристики по факту даного товару не відповідають технічним характеристикам описаним в технічній специфікації тендерної документації Замовника, а саме – заявлені в тендерній документації :
- товщина спилка 1.1мм.
Запропоновані Комбіновані спілкові рукавиці артикул 1218, модель Canada:
- товщина спилка не вказана, опис рукавиць, поданий в порівняльній таблиці Учасником, як еквівалент, також не містить інформації, що запропоновані рукавиці даного артикулу на долонях і двох пальцях підсилені.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
Вважаємо вищезазначене рішення Замовника, такими, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також суперечать вимогам Закону та Особливостей з наступних підстав.
Відповідно до п. 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно, до Закону тендерна пропозиція учасників торгів складається виключно із документів, що завантажуються в електронну систему закупівель. На виконання умов ТД Замовника, Скаржником надано в складі тендерної пропозиції ряд документів для підтвердження її відповідності встановленим вимогам і виконав умови тендерної документації Замовника в повному обсязі.
Вказане, в тому числі підтверджується, безпосередньо Замовником, адже Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від № 179 від 07.04.2025 року не містить інформації про ненадання у складі пропозиції Скаржника будь-якого документу, що б вимагався умовами закупівлі чи не відповідність наданих документів умовам тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 45 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Скаржником у складі тендерної пропозиції надані документи 3.1. Технічна специфікація (Додаток 2), 3.2. Порівняльна таблиця (Додаток 3) на підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі які повністю відповідають умовам тендерної документації, та підтверджують технічні характеристики які встановлював Замовник для товару. З огляду на викладене, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
«Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація містить такі вимоги:
Згідно пп.3.1 п.3 Додатку1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: технічну специфікацію згідно з Таблицею 1 ( пп.3.1 п.3 Додатку1 до тендерної документації ).
1) Згідно п.7 Таблиці 1 Учасник вказав до постачання технічні характеристики на Комбіновані спілкові рукавиці артикул 1218 , модель Canada такі, які вимагав Замовник. При перевірці Замовником технічних характеристик Комбінованих спілкових рукавиць артикул 1218, модель Canada було виявлено, що заявлені Учасником технічні характеристики по факту даного товару не відповідають технічним характеристикам описаним в технічній специфікації тендерної документації Замовника, а саме – заявлені в тендерній документації :
- товщина спилка 1.1мм.
Запропоновані Комбіновані спілкові рукавиці артикул 1218, модель Canada:
- товщина спилка не вказана, опис рукавиць, поданий в порівняльній таблиці Учасником, як еквівалент, також не містить інформації, що запропоновані рукавиці даного артикулу на долонях і двох пальцях підсилені.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
Вважаємо вищезазначене рішення Замовника, такими, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також суперечать вимогам Закону та Особливостей з наступних підстав.
Відповідно до п. 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно, до Закону тендерна пропозиція учасників торгів складається виключно із документів, що завантажуються в електронну систему закупівель. На виконання умов ТД Замовника, Скаржником надано в складі тендерної пропозиції ряд документів для підтвердження її відповідності встановленим вимогам і виконав умови тендерної документації Замовника в повному обсязі.
Вказане, в тому числі підтверджується, безпосередньо Замовником, адже Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від № 179 від 07.04.2025 року не містить інформації про ненадання у складі пропозиції Скаржника будь-якого документу, що б вимагався умовами закупівлі чи не відповідність наданих документів умовам тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 45 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Скаржником у складі тендерної пропозиції надані документи 3.1. Технічна специфікація (Додаток 2), 3.2. Порівняльна таблиця (Додаток 3) на підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі які повністю відповідають умовам тендерної документації, та підтверджують технічні характеристики які встановлював Замовник для товару. З огляду на викладене, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції Скаржника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
3.2. Порівняльна таблиця
-
Повʼязаний документ:
3.2. Порівняльна таблиця.pdf
-
-
Назва доказу:
3.1. Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
3.1. Технічна специфікація.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
1. Протокол відхилення.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати протиправними дії та скасувати рішення уповноваженої особи КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг, код ЄДРПОУ 13974620, оформлене протоколом № 179 від 07.04.2025 року, яким відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на відміну закупівлі
Номер:
d262dc1a99c34f86b9447fd9f6ab0d0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-13-012805-a.c2
Назва:
Скарга на відміну закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол про скасування Рішення про відміну торгів 13.05.2025 10:46
- Протокол 13.05.2025 08:13
- Протокол відміни 01.05.2025 12:25
- Протокол відміни 01.05.2025 12:25
- Пояснення по суті скарги 01.05.2025 12:25
- Пояснення по суті скарги 01.05.2025 12:25
- рішення від 07.05.2025 № 7305.pdf 12.05.2025 18:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2025 № 7305.pdf 08.05.2025 11:04
- рішення від 30.04.2025 № 6823.pdf 30.04.2025 17:22
- sign.p7s 28.04.2025 13:43
- Скарга.doc 28.04.2025 13:42
- Скарга.pdf 28.04.2025 13:42
- П. 31. Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення.docx 28.04.2025 13:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2025 14:12
Дата розгляду скарги:
07.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2025 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.05.2025 18:24
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2025 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
87a74f721dcf4647b65853bf00a49879
Заголовок пункту скарги:
Незаконна відміна закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протокольним рішенням №200 від 23.04.2025 Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі Рукавиці (Код ДК 021:2015 - 18140000-2- Аксесуари до робочого одягу) (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). З рішенням Замовника про відміну тендеру не погоджуємось, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням правових норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, при цьому має міститися опис таких порушень. Однак замовник у описі не зазначив жодного порушення законодавства. Статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 7 грудня 1984 року №8074-X зі змінами встановлений вичерпний перелік Порушення законодавства про закупівлі. При цьому невірно складена технічна специфікація не відноситься до таких порушень.
Замовник, його підрозділи/уповноважені особи відповідно до статті 19 Конституції У країни, не наділені повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Всупереч підпункту 2 п.50 Особливостей в електронній системі закупівель Замовником не зазначено опис порушень, які неможливо усунути та підстави прийняття такого рішення.
Звертає увагу, що і у рішенні Замовника відсутній опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, яка норма Закону/Особливостей на момент відміни процедури закупівлі порушена, а також відсутні будь-які посилання на інше законодавство у сфері публічних закупівель.
Водночас в даному випадку можна припустити, що така відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести наявність порушень.
Крім цього, викликає подив таке рішення Замовника про відміну процедури закупівлі прийняте ним після того, як Скаржник виграв Скаргу та мам бути визнаний Замовником переможцем по даній закупівлі.
Як свідчить практика органу оскарження у сфері закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішення № 2805-р/пк-пз від 24.02.2025, оголошення №UA-2025-01-07-007968-a, Рішення № 6275-р/пк-пз від 21.04.2025, оголошення №UA-2025-03-04-001918-a, Рішення №5562-р/пк-пз від 08.04.2025, оголошення №UA-2025-02-26-003165-a, відміна процедури закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень повинна бути обґрунтованою.
З огляду на зазначені рішення Колегії визначальним при відміні відкритих торгів є належне обґрунтування відміни, що повинно бути обов’язково документально підтвердженим.
Твердження Замовника, що потреба Замовника в уточненні/деталізації/зміні технічного завдання (специфікації) шляхом внесення змін до Документації після розкриття Пропозицій, на думку Скаржника, не є підставою для відміни процедури закупівлі як неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. За таких обставин, Замовник безпідставно відмінив процедуру проведення закупівлі, оскільки опис підстав, що зазначений у Протоколі відміни торгів не відповідає критерію "порушення у сфері публічних закупівель" та не регулюється Законом та Особливостями, а тому Скаржник вважає, що у Замовника відсутні підстави для відміни торгів.
Також, Замовник у Протоколі зазначає «Як наслідок, це не дозволяє закупівлю Комбінованих спілкових рукавиць та Рукавичок захисних тієї якості та технічних характеристик які саме потрібні Замовнику.», що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем.
Не бажаючи визнавати переможцем даного тендеру пропозицію, подану ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД», Замовник ухвалив неправомірне рішення про відміну тендеру. При цьому Замовник не ознайомився із товаром Запропонованим Скаржником, вважає що йому товар не підходе!
При цьому звертаємо увагу Колегії, що Замовник зазначає, що «В описі технічних характеристик Комбінованих спілкових рукавиць не вказано, що рукавички мають бути одношаровими.», ми пропонуємо одношарові рукавички! Також Замовник зазначає: «Також, не вірно визначені документи та інформація які мають надати Учасники закупівлі для підтвердження технічних і якісних характеристик товару.», проте ми як учасник надали у складі пропозиції, щодо кожної позиції Сертифікати експертизи типу та Декларації про відповідність, з якими Замовник може додатково ознайомитися.
Отже, Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника викладеним у Протоколі, оскільки вважає, що відміна процедури закупівлі є безпідставною, необгрунтованою та такою, що грубо порушує вимоги Закону та взагалі нівелює принципи здійснення публічних закупівель, чим порушино вимоги ст. 5, 29 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 50, 55, 56, 59 Особливостей, враховуючи наведене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про скасування закупівлі.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, при цьому має міститися опис таких порушень. Однак замовник у описі не зазначив жодного порушення законодавства. Статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 7 грудня 1984 року №8074-X зі змінами встановлений вичерпний перелік Порушення законодавства про закупівлі. При цьому невірно складена технічна специфікація не відноситься до таких порушень.
Замовник, його підрозділи/уповноважені особи відповідно до статті 19 Конституції У країни, не наділені повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Всупереч підпункту 2 п.50 Особливостей в електронній системі закупівель Замовником не зазначено опис порушень, які неможливо усунути та підстави прийняття такого рішення.
Звертає увагу, що і у рішенні Замовника відсутній опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, яка норма Закону/Особливостей на момент відміни процедури закупівлі порушена, а також відсутні будь-які посилання на інше законодавство у сфері публічних закупівель.
Водночас в даному випадку можна припустити, що така відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести наявність порушень.
Крім цього, викликає подив таке рішення Замовника про відміну процедури закупівлі прийняте ним після того, як Скаржник виграв Скаргу та мам бути визнаний Замовником переможцем по даній закупівлі.
Як свідчить практика органу оскарження у сфері закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Рішення № 2805-р/пк-пз від 24.02.2025, оголошення №UA-2025-01-07-007968-a, Рішення № 6275-р/пк-пз від 21.04.2025, оголошення №UA-2025-03-04-001918-a, Рішення №5562-р/пк-пз від 08.04.2025, оголошення №UA-2025-02-26-003165-a, відміна процедури закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень повинна бути обґрунтованою.
З огляду на зазначені рішення Колегії визначальним при відміні відкритих торгів є належне обґрунтування відміни, що повинно бути обов’язково документально підтвердженим.
Твердження Замовника, що потреба Замовника в уточненні/деталізації/зміні технічного завдання (специфікації) шляхом внесення змін до Документації після розкриття Пропозицій, на думку Скаржника, не є підставою для відміни процедури закупівлі як неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. За таких обставин, Замовник безпідставно відмінив процедуру проведення закупівлі, оскільки опис підстав, що зазначений у Протоколі відміни торгів не відповідає критерію "порушення у сфері публічних закупівель" та не регулюється Законом та Особливостями, а тому Скаржник вважає, що у Замовника відсутні підстави для відміни торгів.
Також, Замовник у Протоколі зазначає «Як наслідок, це не дозволяє закупівлю Комбінованих спілкових рукавиць та Рукавичок захисних тієї якості та технічних характеристик які саме потрібні Замовнику.», що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем.
Не бажаючи визнавати переможцем даного тендеру пропозицію, подану ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД», Замовник ухвалив неправомірне рішення про відміну тендеру. При цьому Замовник не ознайомився із товаром Запропонованим Скаржником, вважає що йому товар не підходе!
При цьому звертаємо увагу Колегії, що Замовник зазначає, що «В описі технічних характеристик Комбінованих спілкових рукавиць не вказано, що рукавички мають бути одношаровими.», ми пропонуємо одношарові рукавички! Також Замовник зазначає: «Також, не вірно визначені документи та інформація які мають надати Учасники закупівлі для підтвердження технічних і якісних характеристик товару.», проте ми як учасник надали у складі пропозиції, щодо кожної позиції Сертифікати експертизи типу та Декларації про відповідність, з якими Замовник може додатково ознайомитися.
Отже, Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника викладеним у Протоколі, оскільки вважає, що відміна процедури закупівлі є безпідставною, необгрунтованою та такою, що грубо порушує вимоги Закону та взагалі нівелює принципи здійснення публічних закупівель, чим порушино вимоги ст. 5, 29 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 50, 55, 56, 59 Особливостей, враховуючи наведене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про скасування закупівлі.
×
-
Назва доказу:
П. 31. Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення.
-
Повʼязаний документ:
П. 31. Протокол про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відміни процедури закупівлі, за предметом закупівлі «Рукавиці (Код ДК 021:2015 - 18140000-2- Аксесуари до робочого одягу)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-13-012805-a.