• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Виготовлення проектно - кошторисної документації на «Реконструкція комплексу будівель і споруд Державної установи «Інститут геронтології імені Д.Ф. Чеботарьова Національної академії медичних наук України» з прибудовою споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття (ПРУ) на вул. Вишгородській 67, Подільському районі м. Києва»

Торги не відбулися

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 13.03.2025 15:17 - 26.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: ececac889d0740e6a18fb3dca3302886
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-13-010834-a.a2
Назва: СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Процедура закупівлі UA-2025-03-13-010834-a за предметом «Виготовлення проектно - кошторисної документації на «Реконструкція комплексу будівель і споруд Державної установи «Інститут геронтології імені Д.Ф. Чеботарьова Національної академії медичних наук України» з прибудовою споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття (ПРУ) на вул. Вишгородській 67, Подільському районі м. Києва» була оголошена 13.03.2025 р. Відповідно до Протоколу від 06.05.2025р. (щодо прийняття рішення уповноваженою особою) (надалі – Протокол) пропозиція ТОВ «ІК «АРКОН» була відхилена. Дане рішення Замовника є помилковим та хибним порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ІК «АРКОН», прийняте з порушенням положень чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки:
Дата розгляду скарги: 20.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.05.2025 16:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.05.2025 15:23
Автор: ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН", Білик Олександр Михайлович +380673458153 tov.ik.arcon@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c16c5033084e40da8e5bfc84f1369a7d
Заголовок пункту скарги: Щодо аналогічного досвіду
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу, Замовником в аргументації власного рішення вказано наступне:
1). Замовником було виявлено невідповідності в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а саме відсутність документів на виконання вимог Додатку 2 документації: 3.1. Надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів) формою.
На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно вимог п. 3.1. Учасник подає у складі тендерної пропозиції:
3.2. Сканований договір аналогічного * до предмету даної закупівлі з усіма невід'ємними додатками.
3.3. копії актів приймання — виконання робіт, які передбачені договором та підписані сторонами та засвідчені їх печатками.
3.2. Лист-відгук до наданого аналогічного * договору, з інформацією щодо виконання договору, якості виконаних робіт, та виконання/не виконання роботи в повному обсязі від замовника, який зазначений у наданому позитивному експертному звіті.
3.3. Копію позитивного експертного звіту за наданим аналогічним договором.
*Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір по закупівлі аналогічних робіт (в частині Розробки ПКД з реконструкції об'єкту будівництва (будівлі або споруди) закладу охорони здоров'я або соціального захисту населення за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3).
На виконання вимоги Замовника учасником процедури закупівлі було надано
Експертний звіт № 284/e/24 затверджений 29 квітня 2025 року.
Також учасником дозавантажено Акт виконаних робіт №57 від 16.08.2024 року та аналогічний договір № 02-06/9 від 04.03.2024р. (далі – Договір) за текстом якого термін дії договору складає до 31.12.2024 року. Відповідно до вищевказаного акту виконаних робіт - роботи були завершені до 31.12.2024р.
Відповідно Додатку до Договору Розрахунок вартості експертизи №5 визначено: «вартість проведення експертизи проєкту будівництва за всіма напрямами (клас наслідків (відповідальності) СС2, середні наслідки)..», у Додатку 3 Договору Завдання на проектування п. 13 «Попередньо-визначений клас наслідків (відповідальності) CC2.
Відповідно до інформації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва Експертний звіт Редакція 1 станом на завершення дії Договору передбачав клас наслідків СС2. Договір не містить інформації/доповнень від учасника та/або додаткової угоди, зміст якої передбачає внесення змін до проекту.
Отже Редакція 2 експертного звіту, була відсутня станом на завершення строку подання тендерних пропозицій, а також не доводить наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору(ів) виконаний договір по закупівлі аналогічних робіт (в частині Розробки ПКД з реконструкції об'єкту будівництва (будівлі або споруди) закладу охорони здоров'я або соціального захисту населення за класом наслідків (відповідальності) не нижче CC3).
Таким чином на вимогу Замовника учасником процедури закупівлі було надано договір за класом наслідків СС2, що не відповідає умовам тендерної документації, тобто учасником процедури закупівлі не усунено виявлені Замовником невідповідності.

Щодо даного твердження Замовника слід зазначити що, відповідно до вимог тендерної документації встановлено чіткий та вичерпний перелік документів які Учасник мав надати на підтвердження наявності аналогічного досвіду, в свою чергу ТОВ «ІК «АРКОН» в повній мірі було дотримано всіх вимог Замовника та тендерної документації, а саме :

1. Вимога ТД :
3.2. Сканований договір аналогічного * до предмету даної закупівлі з усіма невід'ємними додатками.
Надано:
Аналогічний договір № 02-06/9 від 04.03.2024р. За предметом роботи з розробки проектної документації та проходження експертизи по об’єкту «Реконструкція з розширенням приймального відділення комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (реконструкція), за адресою: Україна, Київська обл., Фастівський р-н, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Соборності, 51»; 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015.

2. Вимога ТД:
3.3. копії актів приймання — виконання робіт, які передбачені договором та підписані сторонами та засвідчені їх печатками.
Надано:
Акт виконаних робіт №57 від 16.08.2024 року до аналогічного договору, підписані сторонами та засвідчені їх печатками.

3. Вимога ТД:
3.3. Копію позитивного експертного звіту за наданим аналогічним договором.
Надано:
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 284/е/24 від 18 липня 2024, Редакція №2 затверджена 29.04.2025р.
Класи наслідків (відповідальності) об’єктів СС3.

Тендерна документація визначає, що «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір по закупівлі аналогічних робіт (в частині Розробки ПКД з реконструкції об'єкту будівництва (будівлі або споруди) закладу охорони здоров'я або соціального захисту населення за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3).»

Таким чином, згідно вищезазначеного ТОВ «ІК «АРКОН» було виконані всі вимоги тендерної документації.
Замовник не встановлював окремих або додаткових вимог, щодо дат чи редакцій експертного звіту який надається до аналогічного договору. Також тендерна документація не містить окремих вимог які б передбачали, що додавати до пропозиції на виправлення недоліків можна лише ті документи які отримані до кінцевої дати прийому пропозицій.
Більш того, тендерна документація не передбачає вимоги відповідно до якої інформація щодо попередньо-визначеного класу наслідків яка зазначена в договорі є визначальною, або має співпадати з останньою редакцією експертного звіту.
Також Замовник не вимагав надання інформації /доповнень від учасника, зміст яких передбачав би внесення змін до проекту.

Таким чином, зазначена позиція Замовника не ґрунтується на вимогах тендерної документації, рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» було прийняте з порушенням норм чинного законодавства на підставі суб’єктивної думки Замовника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: adc1c630fc584303849ddeb496229ea4
Заголовок пункту скарги: Щодо кошторисних розрахунків
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2). Відповідно до вимог пункту 10 Додатку 5 до тендерної документації Учасник процедури повинен надати розрахунки (кошториси, зведений кошторис, тощо) відповідно до своєї пропозиції, які розраховані згідно з Кошторисними нормами України (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво) затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 з урахуванням технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" наявні розрахунки Договірна ціна на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та Зведений кошторис на проєктні, науково-проектні, вишукувальні роботи. Надані учасником розрахунки не відповідають вимогам пункту 10 Додатку 5 до тендерної документації, а саме: Договірна ціна на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт не містить інформацію про черги будівництва, що не відповідає формі договірної ціни згідно Настанови та не відповідає вимогам технічного завдання (Додаток 3), враховуючи, що пунктом 11 додатку 3 до тендерної документації передбачено виділення черг будівництва.
Отже, учасником процедури закупівлі не вказано інформацію про черговість будівництва, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.

Щодо даного твердження Замовника слід зазначити що, відповідно до вимог Додатку №3 тендерної документації передбачено, що Учасник процедури повинен надати розрахунки (кошториси, зведений кошторис, тощо) відповідно до своєї пропозиції, які розраховані згідно з Кошторисними нормами України (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво) затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 з урахуванням технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації).

В п. 11 Додатку 3 до тендерної документації визначено: Передбачити виділення черг будівництва.

У складі пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» надано файл «25.Кошторис. pdf», який містить кошторисні розрахунки складені відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво) затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 з урахуванням технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації), в тому числі і з врахуванням черговості.

Відповідно до п. 2 кошторису № 5 передбачено застосування коефіцієнту КОІ=1,05 (даний коефіцієнт являє собою 5% які приведено у даний вигляд для можливості належного та зручного обчислення) застосовано відповідно до глави 2 п. 2.10 Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво) затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Так, глава 2, п. 2.10 вищезазначеної Настанови передбачає, що під час розроблення проектної документації, яка передбачає поділ об’єкта будівництва за чергами та/або пусковими комплексами, вартість проектних робіт збільшується на 5 % за підсумком вартості проектних робіт відповідного об’єкту, що і було виконано ТОВ «ІК «АРКОН» у наданих розрахунках, а саме збільшено вартість на 5% за допомогою КОІ=1,05.

Окрім цього Кошторис №5 містить інформацію, що він розрахований відповідно до технічних. Вимог замовника та до переліку та об’ємів робіт визначених у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі), що вчергове підтверджує врахування ТОВ «ІК «АРКОН» вимог Додатку№3 до тендерної документації.

Врахування черговості в тому числі підтверджує і інформація наведена ТОВ «ІК «АРКОН» в договірній ціні «найменування об'єкта будівництва, черги будівництва», тобто ТОВ «ІК «АРКОН» передбачає наявність даних черг.
Окрім цього, варто зазначити, що Додаток 3 до тендерної документації не передбачає конкретну кількість черг, відповідно Замовник немає підстав стверджувати, що ТОВ «ІК «АРКОН» якимось чином не врахувано черговість будівництва.

Замовник не має підстав стверджувати, що наданий ТОВ «ІК «АРКОН» розрахунок не відповідає вимогам тендерної документації та формі договірної ціни згідно Настанови, відтак пропозиція ТОВ «ІК «АРКОН» відхилена неправомірно.

Замовник не має правових підстав стверджувати про невідповідність пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» стосовно вимог які навіть не було встановлено в тендерній документації.

Відповідно, враховуючи вищезазначене, рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ІК «АРКОН» порушує вимоги чинного законодавства права та охоронювані законодавством інтереси ТОВ «ІК «АРКОН».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 6208fb5f426d4b6dbf8cc93a3752cfd9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-13-010834-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
щодо порушення ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ІНСТИТУТ ГЕРОНТОЛОГІЇ ІМЕНІ Д.Ф.ЧЕБОТАРЬОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) в частині визначення переможцем відкритих торгів ТОВ «Європроектбудсервіс» на закупівлю: Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Реконструкція комплексу будівель і споруд Державної установи «Інститут геронтології імені Д.Ф. Чеботарьова Національної академії медичних наук України» з прибудовою споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття (ПРУ)на вул. Вишгородській 67, Подільському районі м. Києва » ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. UA-2025-03-13-010834-a ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ІНСТИТУТ ГЕРОНТОЛОГІЇ ІМЕНІ Д.Ф.ЧЕБОТАРЬОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (надалі – Замовник) через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу, було оголошено закупівлю UA-2025-03-13-010834-a за предметом: Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Реконструкція комплексу будівель і споруд Державної установи «Інститут геронтології імені Д.Ф. Чеботарьова Національної академії медичних наук України» з прибудовою споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття (ПРУ)на вул. Вишгородській 67, Подільському районі м. Києва» ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. За результатами розгляду відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 03.04.2025р. (надалі – Протокол) пропозиція ТОВ «Європроектбудсервіс» визнана переможцем процедури закупівлі та такою що відповідає вимогам замовника. Скаржник не згодний з рішенням замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Європроектбудсервіс» в повному обсязі, вважає останнє необґрунтованим та таким, що суперечить законодавству України. Аналіз документів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Європроектбудсервіс», свідчить про невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Дане рішення Замовника ставить учасників у не рівні умови, оскільки пропозиція ТОВ «Європроектбудсервіс» була визнана переможцем не дивлячись на невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації, що порушує основоположні принципи проведення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», права та охоронювані законом інтереси ТОВ Технолоджи Проджект Груп.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.04.2025 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.04.2025 17:11
Дата виконання рішення Замовником: 25.04.2025 14:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення органу оскарження виконано
Автор: ТОВ Технолоджи Проджект Груп, Супрунюк Дмитро Олександрович +380508532134 supruniuk@tpgmedical.group

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d3f8e0a081b04705bd4aa4c3d936a9ea
Заголовок пункту скарги: Щодо кошторисних розрахунків
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) визначено, що Учасник процедури повинен надати розрахунки (кошториси, зведений кошторис, тощо) відповідно до своєї пропозиції, які розраховані згідно з Кошторисними нормами України (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво) затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 з урахуванням технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації). Учасник в обсязі технічної складової своєї пропозиції надає календарний графік виконання робіт згідно завдання на проєктування та вимог до термінів, передбачених проектом Договору відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації.
У складі пропозиції ТОВ «Європроектбудсервіс» надано файл «Кошторис.pdf» який містить кошторисні розрахунки які не відповідають вимогам тендерної документації (Додатку №3 до тендерної документації) та Настанові з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, а саме:
№1. У складі Договірної ціни та Зведеного кошторисного розрахунку відсутній кошторис на проведення експертизи:
- згідно п. 3.5. Додатка 4 до тендерної документації (Проект договору на виготовлення проектно-кошторисної документації) Замовник делегує Виконавцю виступити замовником експертизи;
- згідно Додатка 3 до тендерної документації п.26 «Вимоги щодо складання відомості з обсягами робіт»: Кошторисами передбачити витрати на вартість проектних, вишукувальних робіт та експертизи;
- згідно відповіді Замовника на електронному майданчику було передбачено, що учасник має включити у в кошторисну вартість робіт з проектування, вишукувань та експертизи;
№2. У складі Договірної ціни та Зведеного кошторисного розрахунку відсутній кошторис на отримання містобудівних умов:
- згідно п. 3.6 Додатка 4 до тендерної документації Замовник делегує Виконавцю функції з отримання містобудівних умов і обмежень;
- згідно відповіді Замовника на електронному майданчику було визначено, що Виконавець буде виконувати отримання містобудівних умов;
№3. Згідно вимогам визначеним в розділі «Інше» в Додатку 3 до тендерної документації: Учасник процедури повинен надати розрахунки (кошториси, зведений кошторис, тощо) відповідно до своєї пропозиції.
1. Кошториси 1-25 не відповідають формі Додатка 3, 4 КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.1.2021 р. №281 (далі Настанова): «п.1.1 Ця Настанова є обов’язковою для будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії. Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.», а саме відсутній підпис головного інженера проекту.
№4. У Кошторисі 12 не враховано вартість інженерно-геодезичного вишукування з виготовленням топографічного плану масштабу 1:2000 згідно п.8 «Дані про інженерні вишукування» Додатка 3 до тендерної документації.
№5. У Кошторисах 14-24 не вірно порахований показник вартості одного м2 - 21687 грн з ПДВ, згідно Інформації на сайті Мінрегіону України на 15 січня 2019 р., цей показник станом на 01.01.2019 р., тому згідно п.2.2 Настанови повинен бути приведений в поточний рівень цін, чого не було зроблено.
У Кошторисах 14-24 не вірно прийнятий показник вартості одного м2 - 21687 грн з ПДВ, а саме згідно з Інформацією на сайті Мінрегіону України від 15 січня 2019 р., Лист Мінрегіону України від 17.10.2018 №7/15.3/10900-18 цей показник вартості використовується для «Адміністративних будівель», що не відповідає призначенню переліку будівель, вказаних в п. 10 «Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики об’єкта, у тому числі функціональні групи приміщень, назви та площі приміщень», п.11 «Потужність або характеристика об’єкта будівництва, виробнича програма» Додатку 3 до тендерної документації.
Для розуміння, визначення поняття «Адміністративна будівля» зазначено в п.3.9 ДБН В.2.2-28:2010 «Будинки і споруди. Будинки адміністративного та побутового призначення».
№6. У Кошторисах 14-25 не враховано виділення черг будівництва, як це передбачено згідно п. 11 Додатка 3 до тендерної документації та п. 2.10. Настанови.
№7. У Кошторисах 14-25 зазначені коригувальні коефіцієнти від 0,5-0,8, які відсутні в Настанові та не надано роз’яснень, якщо це на обсяги робіт, то кошторисні розрахунки не відповідають до технічних вимог Замовника та до переліку та об'ємів робіт визначених у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації).
Враховуючи наведене, пропозиція ТОВ «Європроектбудсервіс» мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі Особливості).
Замовник порушив вимоги п. 44 Особливостей, згідно з якими Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція ТОВ «Європроектбудсервіс» суттєво не відповідає вимогам тендерної документації, предмету закупівлі, порушує прямо встановлені положення тендерної документації. Визнання зазначеної пропозиції такою, що відповідає умовам закупівлі свідчить про порушення Замовником умов проведення закупівлі, прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ Технолоджи Проджект Груп та чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір