-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування обладнання (джерел резервного живлення (генератори)) в закладах освіти Саксаганського району
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
1 341 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 708.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 708.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2025 13:29 - 18.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
d988a6bb41f94af8803c9bb662e6770c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-13-007548-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимірювальна лабораторія ISO.pdf 01.04.2025 15:52
- Договір з актом.pdf 01.04.2025 15:53
- Скарга.pdf 01.04.2025 15:58
- sign.p7s 01.04.2025 16:01
- ріішення від 03.04.2025 №5221.pdf 03.04.2025 19:04
- інформація про резолютивну чатсину рішення від 10.04.2025 №5710.pdf 11.04.2025 14:01
- рішення від 10.04.2025 №5710.pdf 15.04.2025 07:50
- Договір з актом.pdf 07.04.2025 12:34
- Відповідь АМКУ -обслуговування генераторів.docx 07.04.2025 12:34
- АМКУ - заперечення.pdf 07.04.2025 12:34
- Вимірювальна лабораторія ISO.pdf 07.04.2025 12:34
- свідоцтво2023.pdf 07.04.2025 12:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2025 16:03
Дата розгляду скарги:
10.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.04.2025 19:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.04.2025 07:50
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9ebdb00ed8274b91adaed07a88d9d8ae
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Управління освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2025-03-13-007548-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Послуги з технічного обслуговування обладнання (джерел резервного живлення (генератори))в закладах освіти Саксаганського району ДК 021:2015: 50530000-9 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки»
ФОП Січевий Сергій Олександрович ( далі по тексту також – скаржник) підготував та подав свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
У аукціоні взяли участь пропозиції наступних учасників:
27.03.2025 Замовником було оприлюднене протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №19 від 27.03.2025 року, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР», та було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з даним учасником.
ФОП Січевий Сергій Олександрович не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
I. Тендерна пропозиція ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна була бути відхилена Замовником з наступних підстав:
Відповідно до п.1 розділі ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
В додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником було зазначено, зокрема, наступне:
1.2. Обов’язково: наявність вимірювальної лабораторії (Учаснику процедури необхідно надати копію/сканований оригінал чинного свідоцтва, яке свідчить, що за результатами аудиту стан системи вимірювань вимірювальна лабораторії відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання»)
Учасником ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР» не було виконано вимоги тендерної документації визначених Замовником в цій частині, а саме учасник не надав копію/сканований оригінал чинного свідоцтва, яке свідчить, що за результатами аудиту стан системи вимірювань вимірювальна лабораторії ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР» відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».
Учасником надано в складі пропозиції файл «МТБ.rar» , в складі якого наявний договір оренди лабораторії №34 від 01.04.2024 з свідоцтвом №08-0040/2020 від 17.07.2020 виданого ТОВ «Криворіжцівільпроект» з просроченим терміном придатності. Термін дії свідоцтва 3 роки з моменту видачі, тобто на дату подання тендерної пропозиції воно не дійсне.
Також до вказаного договору оренди додано скановану копію свідоцтва з іншим номером 09-0152/2023 від 10.06.2023 року, що видано ТОВ «Криворіжцівільпроект».
В свідоцтві вказано наступне: «сферу об’єктів вимірювань та процесів системи вимірювань на які поширюється свідоцтво наведено у додатку, який є невід’ємною частиною цього свідоцтва. Дане свідоцтво містить додаток з переліком робіт, які можна виконувати з цим свідоцтвом. А даному додатку відсутні роботи, пов'язані з обслуговуванням генераторів з наданням послуг з електричних вимірювань. Також хочемо зазначити про те, що свідоцтво про аудиту стан системи вимірювань вимірювальна лабораторії відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» дійсне тільки у організації, стосовно якої виконувався аудит.
За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР» не відповідала умовам тендерної документації в цій частині і повинна була бути відхилена Замовником.
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР», при наявності порушень та не надавши зазначеному учаснику повідомлення про усунення невідповідностей, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до скаржника та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 43, 44, 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про визначення переможцем процедури ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР»
4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
ФОП Січевий Сергій Олександрович
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Управління освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2025-03-13-007548-a щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Послуги з технічного обслуговування обладнання (джерел резервного живлення (генератори))в закладах освіти Саксаганського району ДК 021:2015: 50530000-9 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки»
ФОП Січевий Сергій Олександрович ( далі по тексту також – скаржник) підготував та подав свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
У аукціоні взяли участь пропозиції наступних учасників:
27.03.2025 Замовником було оприлюднене протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №19 від 27.03.2025 року, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР», та було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з даним учасником.
ФОП Січевий Сергій Олександрович не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції переможця, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
I. Тендерна пропозиція ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна була бути відхилена Замовником з наступних підстав:
Відповідно до п.1 розділі ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
В додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником було зазначено, зокрема, наступне:
1.2. Обов’язково: наявність вимірювальної лабораторії (Учаснику процедури необхідно надати копію/сканований оригінал чинного свідоцтва, яке свідчить, що за результатами аудиту стан системи вимірювань вимірювальна лабораторії відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання»)
Учасником ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР» не було виконано вимоги тендерної документації визначених Замовником в цій частині, а саме учасник не надав копію/сканований оригінал чинного свідоцтва, яке свідчить, що за результатами аудиту стан системи вимірювань вимірювальна лабораторії ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР» відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».
Учасником надано в складі пропозиції файл «МТБ.rar» , в складі якого наявний договір оренди лабораторії №34 від 01.04.2024 з свідоцтвом №08-0040/2020 від 17.07.2020 виданого ТОВ «Криворіжцівільпроект» з просроченим терміном придатності. Термін дії свідоцтва 3 роки з моменту видачі, тобто на дату подання тендерної пропозиції воно не дійсне.
Також до вказаного договору оренди додано скановану копію свідоцтва з іншим номером 09-0152/2023 від 10.06.2023 року, що видано ТОВ «Криворіжцівільпроект».
В свідоцтві вказано наступне: «сферу об’єктів вимірювань та процесів системи вимірювань на які поширюється свідоцтво наведено у додатку, який є невід’ємною частиною цього свідоцтва. Дане свідоцтво містить додаток з переліком робіт, які можна виконувати з цим свідоцтвом. А даному додатку відсутні роботи, пов'язані з обслуговуванням генераторів з наданням послуг з електричних вимірювань. Також хочемо зазначити про те, що свідоцтво про аудиту стан системи вимірювань вимірювальна лабораторії відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» дійсне тільки у організації, стосовно якої виконувався аудит.
За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР» не відповідала умовам тендерної документації в цій частині і повинна була бути відхилена Замовником.
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР», при наявності порушень та не надавши зазначеному учаснику повідомлення про усунення невідповідностей, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до скаржника та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 43, 44, 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником.
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про визначення переможцем процедури ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР»
4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
ФОП Січевий Сергій Олександрович
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати протокол про визначення переможцем процедури ТОВ «МЕГАЛІТ ІНТЕРГРУП КР» Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.