-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту, технічного обслуговування та повірка вимірювальних приладів
Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом за СРV за ДК 021:2015 – 71630000-3 (Послуги з ремонту, технічного обслуговування та повірка вимірювальних приладів) Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції викладена у пункті 8 Розділу І тендерної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 5 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Закупівля послугиздійснюється на виконання вимог: 1. Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-VII від 05.06.2014р. (із змінами від 10.10.2024р. № 4017-IX); 2. «Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» затвердженому ПКМУ від 04.06.2015р. №374; 3. «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193 за «Міжповірочними інтервалами законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» затвердженими наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.10.2016 за №1747 (із змінами від 29.03.2024 р. №7953). Закупівля цієї послуги забезпечує доведення похибок засобів вимірювальної техніки (далі – ЗВТ), які експлуатуються підрозділами філії до відповідності, щодо точності регламентованої в експлуатаційних документах на ці ЗВТ з метою забезпечення єдності вимірювань у сфері законодавчо регульованої метрології, забезпечення контролю безпеки умов праці та розрахунків за енергетичні та матеріальні ресурси. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 12.02.2020, з використанням методу: направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг за наступним розрахунком: визначення середньої вартості послуг за результатами отриманих листів-пропозиції. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
мін. крок: 0.5% або 1 135.00 UAH
оскарження визнання переможця
- Протокол про визначення учасника переможцем та намір укласти договір.docx 27.03.2025 12:34
- sign.p7s 27.03.2025 12:34
- Довідка по субпідрядниках.pdf 27.03.2025 12:34
- скарга перемож ампу рені.docx 27.03.2025 12:34
- скарга ампу Рені.pdf 27.03.2025 12:34
- sign.p7s 27.03.2025 12:40
- рішення від 31.03.2025 № 4921.pdf 31.03.2025 16:16
- інформація про перенесення розгляду скарги від 07.04.2025 №847.pdf 07.04.2025 16:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2025 № 5860.pdf 15.04.2025 11:22
- рішення від 14.04.2025 № 5860.pdf 16.04.2025 12:02
- Пояснення по суті скарги.docx 02.04.2025 14:50
- List.pdf 02.04.2025 14:50
- Skan-kopiya_(pidpisanij_list).pdf 02.04.2025 15:18
Пункт скарги
Якщо учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (суб’єкта(ів) господарювання) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується наступними документами:
- довідкою, що містить інформацію про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) згідно наведеної нижче форми:
Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Види робіт/послуг, на які учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця
(суб’єкта господарювання) Орієнтовний обсяг
робіт/послуг (у відсотках) субпідрядника/співвиконавця
(суб’єкта господарювання)
___________________ _____________________ ________________
(Посада) (Підпис) (ПІБ)
М.П.
- листом(ами) від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) з погодженням на виконання робіт/надання послуг, на які учасник процедури закупівлі планує його(їх) залучати (від кожного, зазначеного учасником процедури закупівлі у таблиці);
- інформацію про наявність у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації;
- інформацію про наявність у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) працівників відповідної кваліфікації, з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до цієї тендерної документації;
- інформацію про виконання субпідрядником(ами) / співвиконавцем(цями) учасника (суб’єкта(ми) господарювання) аналогічного договору (ів) (в частині тих робіт/послуг, на які учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця), з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації;
У разі залучення учасником процедури закупівлі до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі менше 20 відсотків, такий учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі або довідку у довільній формі, в якому (який) зазначається відповідна інформація.
У разі не залучення учасником процедури закупівлі до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання), такий учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання).
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "СПЕЦНАЛАДКА-ПЛЮС" надано довідку про залучення субпідрядника / співвиконавця № Т-006 від 19.03.2025 року (файл: Довідка по субпідрядниках).pdf), в якій вказана інформація про намір залучити субпідрядників для проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та/або вимірювання метрологічних характеристик ЗВТ та випробувального обладнання (далі - ВО), які застосовуються поза сферою законодавчо регульованої метрології, а саме:
- Державне підприємство "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації" код ЄДРПОУ: 04725970, м. Одеса, вул.Чорноморська, 10;
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ЮГ» код ЄДРПОУ 38012384 68100, Одеська обл., м. Татарбунари, вул. В.Тура, 75 разом з відкоремленим підрозділом код ЄДРПОУ: 42683635 Одеська обл., м.Татарбунари, вул. В.Тура, 75.
Враховуючи те, що Державне підприємство "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації" та ТОВ "СПЕЦНАЛАДКА-ПЛЮС" надають аналогічні послуги та є конкуруючими організаціями і учасниками однієї і тієї ж закупівлі UA-2025-03-13-004960-a, наше підприємство не має наміру співпрацювати з ТОВ "СПЕЦНАЛАДКА-ПЛЮС" та виступати в якості субпідрядника в зазначеній закупівлі.
Таким чином довідка ТОВ "СПЕЦНАЛАДКА-ПЛЮС" про залучення субпідрядника/співвиконавця № Т-006 від 19.03.2025року містить недостовірну інформацію.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги кожного критерію» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником / переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Згідно вимог п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» цього ж розділу, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
До того ж, у п. 42. Особливостей визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Таким чином, замовник не звернувся до Державного підприємства "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації" за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі та неправомірно визнав переможцем закупівлі ТОВ "СПЕЦНАЛАДКА-ПЛЮС".
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол від 25.03.2025 року.
2. Довідка про залучення субпідрядника / співвиконавця № Т-006 від 19.03.2025 року.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "СПЕЦНАЛАДКА-ПЛЮС", не звернув увагу на недостовірність інформації у наданих документах та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "СПЕЦНАЛАДКА-ПЛЮС", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "СПЕЦНАЛАДКА-ПЛЮС", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол про визначення учасника переможцем та намір укласти договір.docx
-
-
Назва доказу:
Довідка по субпідрядниках
-
Повʼязаний документ:
Довідка по субпідрядниках.pdf
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "СПЕЦНАЛАДКА-ПЛЮС" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "СПЕЦНАЛАДКА-ПЛЮС". 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.