• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Охоронні послуги)

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2025 17:48 - 25.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: bf9f04b43eae48a78b021a2451396c6a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-12-013733-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 19.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.05.2025 14:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.05.2025 12:39
Автор: ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС", Григорій Діногло +380665046071 tov.titanius@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 20945efb9d0d45d0b11b71cf1102a5fa
Заголовок пункту скарги: Щодо вимоги до транспорту реагування. Відповідно до пункту 5 додатку 2 до тендерної документації встановлені наступні вимоги: - кількість автомобілів – 4 шт. з постійною дислокацією на Території;
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо вимоги до транспорту реагування.
Відповідно до пункту 5 додатку 2 до тендерної документації встановлені наступні вимоги:
- кількість автомобілів – 4 шт. з постійною дислокацією на Території;
- рік випуску автомобілів - не пізніше 2015 року;
- автомобілі повинні бути оснащені засобами радіотехнічного зв'язку та кольорографічними схемами (написами), тобто мати на кузові знаки належності до учасника (Найменування учасника, телефон, фірмову емблему(за наявності)) які дозволяють з будь якого кута огляду визначити автомобіль як транспорт реагування;
- автомобілі повинні бути оснащені світловими сигнальними пристроями авто жовтого (оранжевого) кольору.
Крім того, пунктом 1.2 додатка 3 до тендерної документації вимагається надати Фотографії 4-х автомобілів ГШР (транспорту реагування), по 4 фотографії з різних сторін на кожен автомобіль.

В складі пропозиції Переможця міститься:
- Фотограії 4-х автомобілів (файл: 7.Фото ТЗ 4 авто Авангард (оновлене)).




Відповідно до наданих фотографій, переможцем не виконана вимога щодо наявності на кузові знаки належності до учасника (Найменування учасника, телефон, фірмову емблему(за наявності)), які дозволяють з будь якого кута огляду визначити автомобіль як транспорт реагування. Також було надано лише 3 фотографії та не з усіх сторін.
Крім того, в результаті сканування QR коду автомобілів знаки належності до учасника також не відслідковуються:




До того ж, звертаємо увагу на те, що в складі тендерної пропозиції Переможця міститься Гарантійний лист від 25 квітня 2025 року з вих. №68/45, яким гарантується, що після підписання договору патрульний автомобіль матимуть наклейки по кузову авто зі словом «АВАНГАРД».

Що прямо суперечить вимогам замовника, адже на кузові мають бути знаки належності саме до учасника.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 1a9678270ee741e3b96474a1e2e318f6
Заголовок пункту скарги: Щодо надання листа в довільній формі з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично зна
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 2. Щодо надання листа в довільній формі з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг.

Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників. Також, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, Учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг).

В складі тендерної пропозиції переможця міститься:
-статут Приватного підприємства «АЛЬФА-УКРАЇНА ПЛЮС», затверджений Протоколом Рішення власника від 23 квітня 2018 року (файл: 36.Статут Альфа 23.04.18 (НОВИЙ)).
Проте, в складі тендерної пропозиції відсутній один з документів, який вимагався замовником для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: лист в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг).
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.

Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця.
Факт порушених прав підтверджується тим, що ми є учасником відповідної процедури закупівлі. Замовник не врахував відсутність необхідних документів у пропозиції учасника та визнав його переможцем всупереч вимогам тендерної документації та положенням чинного законодавства, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення Переможцем закупівлі ПП Альфа-Україна Плюс

Номер: cf2bb4500b19417c89182cbe510e1d85
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-12-013733-a.a3
Назва: Скарга на неправомірне визначення Переможцем закупівлі ПП Альфа-Україна Плюс
Скарга:
За результатами проведення процедури відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-12-013733-a за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Охоронні послуги), 02 травня 2025 року замовником прийнято рішення № 17/6 від 02 травня 2025 року про визначення Учасника – Приватне підприємство «Альфа-Україна Плюс» переможцем процедури закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «Агенція безпеки «Центр-Київ» (надалі за текстом – ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ «ЦЕНТР-КИЇВ», Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника з огляду на таке.
Дата розгляду скарги: 19.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.05.2025 14:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.05.2025 15:12
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-КИЇВ", Ігор Дубчак 380957776136 i.dubchak@centr.od.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b58ba5c65d574b969696ba1a1f9adc95
Заголовок пункту скарги: Щодо невідповідності перепусток що підтверджують право на пересування комендантську годину
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1.5 додатку 3 до Тендерної документації у складі пропозиції Учасники повинні надати копії документів щодо транспорту реагування, що підтверджують право на пересування в комендантську годину на території Одеської області.
На виконання зазначеної вимоги Учасником ПП «Альфа-Україна Плюс» у складі пропозиції надано скановані копії перепусток що підтверджують право на пересування комендантську годину щодо транспортних засобів RENAULT SANDERO ВН 3183 НВ, RENAULT SANDERO ВН 1984 ЕА, RENAULT SANDERO ВН 3186 НВ, RENAULT SANDERO ВН 9888 НІ (Файл «8.Перепустки Альфа Обьєднані.pdf»), але надані документи не відповідають вимогам тендерної документації з огляду на таке.
Пунктом 1 розділу «Пам’ятка», що розміщений на зворотньому боці перепустки визначено, що Перепустка надає право на перебування особи в комендантську одину на території міста Одеса та Одеського району Одеської області.
Зазначені перепустки, по-перше не надать права на перебування саме траспортного засобу, а лише особи. А по друге, зазначені перепустки не підтверджують права на пересування в комендантську годину на території Одеської області, а діють виключно в межах м. Одеса та Одеського району.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені пунктом 43 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) і Замовник мав би надати ПП «Альфа-Україна плюс» 24 години на виправлення вказаних невідповідностей, натомість Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію, тим самим порушуючи право Скаржника та принципи закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принцип добросовісної конкуренції та принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови (невиконання рішення АМКУ)

Номер: e4079a4e9b824bab9da24a018f3d685f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-12-013733-a.a2
Назва: Скарга на умови (невиконання рішення АМКУ)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.04.2025 14:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.04.2025 08:54
Дата виконання рішення Замовником: 23.04.2025 17:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №6109-р/пк-пз від 17.04.2025р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівел, внесені відповідні зміни
Автор: ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС", Григорій Діногло +380665046071 tov.titanius@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 27c97c5821a745c2a3fc1f5dbe70029c
Заголовок пункту скарги: до п.2.2.4 додатку 1 до тендерної документації: виконавець зобов’язаний забезпечити одного охоронця який буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації та системи відеоспостереження
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення: Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п.2.2.4 додатку 1 до тендерної документації: виконавець зобов’язаний забезпечити одного охоронця який буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації та системи відеоспостереження встановлених на території Замовника. Здійснювати фіксацію та облік відвідувачів які бажають потрапити в приміщення Авангардівської селищної ради.
Відповідно до п.4 додатку 2 до тендерної документації: учасник зобов’язаний забезпечити одного охоронця, який буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації та системи відеоспостереження встановлених на території Замовника. Здійснювати фіксацію та облік відвідувачів які бажають потрапити в приміщення Авангардівської селищної ради.

По-перше, предметом даної закупівлі є ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги. Скаржник немає та не зобов’язаний мати працівників, які будуть здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації встановлених на території Замовника під час здійснення охоронних послуг.
Ліцензійні умови також не передбачають обов’язкову наявність у суб’єкта охоронної діяльності осіб, які буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Для здійснення моніторингу та контролю роботи систем сигналізації та пожежної системи Замовнику потрібно оголошувати іншу процедуру закупівлі.
Вимога про здійснення моніторингу та контролю роботи систем сигналізації розрахована на учасників торгів, які додатково, окрім здійснення охоронних послуг спроможні здійснити вказані заходи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.

По-друге, вказані умови документації вже були предметом розгляду Комісії АМКУ, яка прийняла рішення №4656-р/пк-пз від 25.03.2025 року (додаємо до скарги), в якому зазначили:
«Предмет закупівлі - Охоронні послуги (Охоронні послуги).
Враховуючи зазначене, наведені вимоги в частині здійснення моніторингу та контролю роботи систем сигналізації, пожежної системи не узгоджується з предметом закупівлі, а тому Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції».
Таким чином, Замовник не виконав рішення №4656-р/пк-пз від 25.03.2025 року.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 5c5c42d5a0134b7496a1ee2ceeb65c60
Заголовок пункту скарги: п. 6.2.5 додатку 1 до тендерної документації: Під час здійснення патрулювання ГШР зобов’язаний здійснювати візуальне відстеження підозрілих осіб (за думкою патрульних), спілкуватися із зазначеними особами, для встановлення цілі перебування на Території. Під час спілкування із підозрілими особами у ГШР повинна бути включена нагрудна камера відеоспостереження (екшн-камери).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення: Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 6.2.5 додатку 1 до тендерної документації: Під час здійснення патрулювання ГШР зобов’язаний здійснювати візуальне відстеження підозрілих осіб (за думкою патрульних), спілкуватися із зазначеними особами, для встановлення цілі перебування на Території. Під час спілкування із підозрілими особами у ГШР повинна бути включена нагрудна камера відеоспостереження (екшн-камери).

По-перше, Ліцензійні умови не передбачають обов’язкову наявність екшн-камер у суб’єктів охоронної діяльності.
Вимога про наявність екшн-камер розрахована на учасників торгів, в яких вони є вказані, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.

По-друге, вказані умови документації вже були предметом розгляду Комісії АМКУ, яка прийняла рішення №4656-р/пк-пз від 25.03.2025 року (додаємо до скарги), в якому зазначили:
«Слід зазначити, що Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 та Постанова Кабінету міністрів України "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності" від 11.02.2013 № 97 не передбачають наявності в суб'єкта господарювання охоронної діяльності, зокрема, екшн-камер розміщених на фірмовому одягу суб’єктами охоронної діяльності.
Враховуючи наведене, вищенаведена вимога Документації не узгоджується з ліцензійними умовами в цій частині.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Таким чином, Замовник не виконав рішення №4656-р/пк-пз від 25.03.2025 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на умови)

Номер: f6359fd7948e4185a31c98f4c72adeb2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-12-013733-a.b1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на умови)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2025 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.03.2025 09:04
Дата виконання рішення Замовником: 07.04.2025 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №4656-р/пк-пз від 25.03.2025. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівел, внесені відповідні зміни
Автор: ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС", Григорій Діногло +380665046071 tov.titanius@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2f131aa55c9142a994f384f35e368669
Заголовок пункту скарги: п. 2.2.1. додатку 1 до тендерної документації - вимоги стосовно умов проекту договору - всі охоронники повинні бути забезпечені фірмовим одягом
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: 1. Стосовно проекту договору.
1) Фірмовий одяг.
Відповідно до п. 2.2.1. додатку 1 до тендерної документації: всі охоронники повинні бути забезпечені фірмовим одягом із шевронами з надписом «АВАНГАРД», «ПРИЛИМАНСЬКЕ» та «НОВА ДОЛИНА» «ХЛІБОДАРСЬКЕ» відповідно, укомплектовані засобами зв’язку, екшн-камерами розміщеними на фірмовому одягу (не менше однієї камери на групу із 2 охоронців) і оснащені дозволеними до використання спеціальними засобами захисту, відповідно до вимог Постанови КМУ № 97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
Відповідно до п.1.11. додатку 3 до тендерної документації: кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, встановлені статтею 16 Закону: Довідку у довільній формі про наявність у Учасника фірмового одягу. А також копії документів, які підтверджують право власності або законне користування Учасником фірмового одягу (договір купівлі-продажу / видаткові накладні на придбання / договір оренди тощо).

Ліцензійні умови про провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкової наявності у суб’єктів охоронної діяльності будь-якого фірмового одягу. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Скаржник не розуміє, що має на увазі Замовник формулюючи вищенаведену вимогу тендерною документації.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.

2) Патрулювання.
Відповідно до п. 2.2.1. додатку 1 до тендерної документації: ГШР здійснює охорону цілодобово, в т. ч. у святкові та вихідні дні. ГШР здійснює патрулювання території Замовника не менше 12 годин на добу.
Відповідно до п.6 додатку 2 до тендерної документації: час патрулювання - цілодобово, в т. ч. у святкові та вихідні дні. – суперечить договору – але не менше 12 годин на добу.

Тендерна документація містить неузгодженості стосовно часу патрулювання. На підтвердження надаємо копію тендерної документації.
Вказана неузгодженість часу патрулювання позбавляє можливості розрахувати та надати цінову пропозицію у закупівлі.

3) Підбір охоронників.
Відповідно до п.7 додатку 2 до тендерної документації: взаємодія із Замовником -підбір охоронників здійснюється з погодженням уповноваженої особи Авангардівської селищної ради.
Відповідно до п. 2.2.1. додатку 1 до тендерної документації: підбір охоронників здійснюється з погодженням уповноваженої особи Авангардівської селищної ради.

Вказана умова тендерної документації дозволяє Замовнику здійснювати пряме втручання в господарську діяльність контрагента за договором. За таких умов Замовник може не погодити жодного охоронника контрагента за договором.
Жодним чинним нормативного правовим актом не передбачено необхідність підбору охоронників виключно за умови погодженням з Замовником торгів.
На підтвердження надаємо копію тендерної документації.

4) Моніторинг та контроль роботи систем сигналізації, пожежної системи та системи відеоспостереження.
Відповідно до п.2.2.4 додатку 1 до тендерної документації: виконавець зобов’язаний забезпечити одного охоронця який буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації, пожежної системи та системи відеоспостереження встановлених на території Замовника.
Відповідно до п.4 додатку 2 до тендерної документації: учасник зобов’язаний забезпечити одного охоронця який буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації, пожежної системи та системи відеоспостереження встановлених на території Замовника.

Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги. Скаржник немає та не зобов’язаний мати працівників, які будуть здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації та пожежної системи встановлених на території Замовника під час здійснення охоронних послуг.
Ліцензійні умови також не передбачають обов’язкову наявність у суб’єкта охоронної діяльності осіб, які буде здійснювати моніторинг та контроль роботи систем сигналізації, пожежної системи. Надаємо копію.
Для здійснення моніторингу та контролю роботи систем сигналізації та пожежної системи Замовнику потрібно оголошувати іншу процедуру закупівлі.

5) Об’єкти комунальної власності Авангардівської селищної ради.
Відповідно до п. 2.2.5 додатку 1 до тендерної документації: всі нерухомі об’єкти комунальної власності Авангардівської селищної ради на яких встановлено систему охоронної сигналізації, після підписання цього Договору зобов’язані бути підключеними до системи охорони Виконавця, без абонентської оплати, та виведеними на пульт реагування Виконавця.
Відповідно до п.6 додатку 2 до тендерної документації: всі нерухомі об’єкти комунальної власності Авангардівської селищної ради на яких встановлено систему охоронної сигналізації, після підписання Договору зобов’язані бути підключеними до системи охорони Учасника, без сплати абонентської плати, та виведеними на пульт реагування Учасника.

Тендерна документація не містить чіткого переліку всіх нерухомих об’єктів комунальної власності Авангардівської селищної ради, на яких встановлено систему охоронної сигналізації.
За відсутності вказаного переліку об’єктів Скаржник позбавлений можливості розрахувати та надати цінову пропозицію у закупівлі.
Вказана вимога розрахована на учасників торгів, яким відомо повний перелік всіх нерухомих об’єктів комунальної власності Авангардівської селищної ради, на яких встановлено систему охоронної сигналізації, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
На підтвердження надаємо копію тендерної документації.

6) Вжиття заходів.
Відповідно до п. 6.2.6 додатку 1 до тендерної документації: забезпечити вжиття заходів, спрямованих на припинення дій осіб, які вчинили адміністративне або кримінальне правопорушення, або щодо осіб відповідно до яких є підозра у вчинені ними адміністративного або кримінального правопорушення.
Відповідно до п. 6.2.7 додатку 1 до тендерної документації: у разі виявлення вчинення правопорушення ГШР зобов’язана зробити зауваження та зобов’язати винних осіб здійснити заходи для усунення наслідків правопорушення (прибирання сміття, припинення вживання алкоголю, виключення музикального супроводу при порушенні режимі тиші), в іншому випадку – викликати дільничного інспектора відділу поліції, або поліцію для складання протоколу про порушення. В цьому випадку ГШР зобов’язана забезпечити присутність винних осіб до прибуття співробітника поліції.

Суб’єкти охоронної діяльності, в тому числі Скаржник не є уповноваженим органом, до повноважень яких віднесено встановлення складу адміністративного або кримінального правопорушення або винну осіб та не є уповноваженим органом в розпорядженні якого є інформація стосовно осіб, які вчинили адміністративне або кримінальне правопорушення, або щодо осіб відповідно до яких є підозра у вчинені ними адміністративного або кримінального правопорушення.
Також суб’єкти охоронної діяльності, в тому числі Скаржник не є уповноваженим органом, до повноважень якого віднесено можливість впливу на, зокрема на винних осіб щодо здійснення заходів для усунення наслідків правопорушення (прибирання сміття, припинення вживання алкоголю, виключення музикального супроводу при порушенні режимі тиші).
Варто зазначити, що вживання алкоголю не є будь-яким правопорушенням.
При цьому, суб’єкти охоронної діяльності, в тому числі Скаржник не є органом, що здійснює нагляд за виконанням або виконанням покарань або органом пробації.
На підтвердження надаємо копію тендерної документації.

Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 54742e208ea842c3ad2e70bc8f64f644
Заголовок пункту скарги: п. 5 додатку 2 до тендерної документації: вимоги до транспорту реагування: - тип кузову авто - позашляховик або кросовер
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 5 додатку 2 до тендерної документації: вимоги до транспорту реагування:
- тип кузову авто - позашляховик або кросовер;
- автомобілі повинні бути забезпечені трекерами GPS, для надання інформації про місцезнаходження автомобілів та маршрути їхнього переміщення по визначеній території.
Відповідно до п. 2.2.1. додатку 1 до тендерної документації: Патрульні автомобілі повинні бути забезпеченими GPS-трекерами, для надання інформації про місцезнаходження автомобілів та маршрути їхнього переміщення по визначеній території.

Ліцензійні умови не передбачають обов’язкової наявності у транспортних засобах суб’єктів охоронної діяльності трекерів GPS для надання інформації про місцезнаходження автомобілів та маршрути їхнього переміщення по визначеній території. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних вимог.
Також Ліцензійні умови не передбачають обмежень стосовно типу кузову автомобілів суб’єктів охоронної діяльності.
У Скаржника наявний транспортні засоби, тип кузову яких не є «позашляховик» або «кросовер». На підтвердження надаємо копію свідоцтва про реєстрацію.
Вимога про наявність позашляховиків або кросоверів, які забезпечені трекерами GPS розрахована на учасників торгів, в яких є вказані авто, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: bd9b1fb092bb4626b6b808b725458c51
Заголовок пункту скарги: п. 1.9. додатку 3 до тендерної документації: кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, встановлені статтею 16 Закону: 1.9 Довідку у довільній формі про наявність у Учасника екшн-камер.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до п. 1.9. додатку 3 до тендерної документації: кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, встановлені статтею 16 Закону: 1.9 Довідку у довільній формі про наявність у Учасника екшн-камер. А також копії документів, які підтверджують право власності або законне користування Учасником екшн-камерами (договір купівлі-продажу / видаткові накладні на придбання / договір оренди тощо).
Відповідно до п. 6.2.5 додатку 1 до тендерної документації: під час здійснення патрулювання ГШР зобов’язаний здійснювати візуальне відстеження підозрілих осіб (за думкою патрульних), спілкуватися із зазначеними особами, для встановлення цілі перебування на Території. Під час спілкування із підозрілими особами у ГШР повинна бути включена нагрудна камера відеоспостереження (екшн-камери).
Відповідно до п. 2.2.1. додатку 1 до тендерної документації: Всі охоронники повинні бути забезпечені фірмовим одягом із шевронами з надписом «АВАНГАРД», «ПРИЛИМАНСЬКЕ» та «НОВА ДОЛИНА» «ХЛІБОДАРСЬКЕ» відповідно, укомплектовані засобами зв’язку, екшн-камерами розміщеними на фірмовому одягу (не менше однієї камери на групу із 2 охоронців) і оснащені дозволеними до використання спеціальними засобами захисту, відповідно до вимог Постанови КМУ № 97 від 11.02.2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».

Ліцензійні умови не передбачають обов’язкову наявність екшн-камер у суб’єктів охоронної діяльності.
Вимога про наявність екшн-камер розрахована на учасників торгів, в яких вони є вказані, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: a700e0afe1b441e3b658aa7b9d7667ea
Заголовок пункту скарги: п. 12 додатку 3 до тендерної документації - термін дії забезпечення виконання договору буде перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 4. Відповідно до п. 12 додатку 3 до тендерної документації: кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, встановлені статтею 16 Закону: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору в відповідному розмірі у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів.
Відповідно до п. 6 розділу 6 тендерної документації: термін дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору в відповідному розмірі у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі та про те, що термін дії забезпечення виконання договору буде перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів.

По-перше, ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) та Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі- Постанова) не містить окремих вимог стосовно того, що банківська гарантія має перевищувати строк дії договору не менше, ніж на 30 робочих днів. Надаємо копії вказаних НПА на підтвердження.
Скаржник вважає належною вимогу про строк дії банківської гарантії, який має закінчуватись в дату закінчення самого договору. Надмірною та необґрунтованою є вимога про більший строк дії банківської гарантії, ніж строк дії договору.
На думку Скаржник, наведені вище умови щодо строку дії забезпечення договору протягом строку, що перевищує строк дії договору, не відповідають чинному законодавству, а також принципу розумності зобов'язань.

По-друге, відповідно до частини другої статті 27 Закону Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Разом з тим, положеннями Закону та Постанови не передбачено повернення забезпечення виконання договору про закупівлю пізніше, ніж через 30 робочих днів після закінчення строку дії договору.

Вимоги тендерної документації не узгоджуються з нормами чинного законодавства.
Таким чином, Замовник повинен усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 11536-р/пк-пз від 03.07.2024 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації