-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт вулиці Героїв Майдану в місті Козятин Вінницької області
Завершена
1 059 119.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 295.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 295.60 UAH
Період оскарження:
12.03.2025 16:51 - 22.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
3b4cde951f784fcab69d26c08c46ac1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-12-013148-a.a2
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення про відхилення.docx 06.04.2025 15:58
- Скарга на рішення про відхилення.docx.asice 06.04.2025 16:01
- Довідка 44 про наявність обладнання виправлена.pdf 06.04.2025 16:29
- Лист пояснення щодо невідповідностей.pdf 06.04.2025 16:29
- Підсумкова відомість ресурсів.pdf 06.04.2025 16:29
- Протокол відхилення (8).pdf 06.04.2025 16:29
- Скарга на рішення про відхилення .pdf.asice 06.04.2025 16:29
- Договір про надання послуг 4, свідоцтво.pdf 06.04.2025 16:29
- Скарга на рішення про відхилення.pdf 06.04.2025 16:29
- Договір про надання послуг №2, свідоцтва.pdf 06.04.2025 16:30
- Договір про надання послуг 3, інв.картки.pdf 06.04.2025 16:30
- sign.p7s 06.04.2025 16:32
- рішення від 08.04.2025 № 5468.pdf 08.04.2025 14:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2025 № 6047.pdf 17.04.2025 12:55
- рішення від 16.04.2025 № 6047.pdf 21.04.2025 18:02
- Лист пояснення, щодо невідповідностей.pdf 09.04.2025 15:31
- Відповідь по суті скарги.docx 09.04.2025 15:31
- Відповідь по суті скарги.pdf 09.04.2025 15:31
- Довідка МТБ.pdf 09.04.2025 15:31
- Довідка МТБ виправлена.pdf 09.04.2025 15:31
- Підсумкова відомість ресурсів.pdf 09.04.2025 15:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.04.2025 17:09
Дата розгляду скарги:
16.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 14:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.04.2025 18:03
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
12131298f30245aa8aacb9489b8b3778
Заголовок пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТУР-БУД» вважає рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції таким, що порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема права Скаржника та принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а тому таке рішення підлягає скасуванню.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Протокольним рішення головного спеціаліста з публічних закупівель Управління житлово-комунального господарства Козятинської міської ради №74 від 01.04.2025 р., тендерну пропозицію ТОВ «АРТУР-БУД» було відхиллено на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку із тим, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На думку Скаржника, Замовник невірно трактує вимоги ТД, що призводить до порушення прав Скаржника. В опублікованій Замовником Вимозі про виправлення невідповідностей, останній не встановлював технічних характеристик та вимог, щодо наявних в учасника котків дорожніх, а зазначив лише те, що ТОВ «АРТУР-БУД» для усунення зазначеної невідповідності ПОВИНЕН надати інформацію, щодо котків, які будуть залучені Учасником та/або надати вірну або виправлену інформацію/документи про техніку, яка буде залучена Учасником з дотриманням вимог пункту. Така інформація була надана Скаржником.
Слід зазначити, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей обов’язково повинно містити наступну інформацію:
перелік виявлених невідповідностей;
посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не зазначав у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей необхідність подання Скаржником інформації про наявність котків дорожніх масою 8 тон та 13 тон. Якщо на думку Замовника, невідповідність в документах поданої тендерної пропозиції ТОВ «АРТУР-БУД» полягала у відсутності інформації про наявність котків дорожніх із масою 8 тон та 13 тон, Замовник зобов’язаний був про це зазначити у Повідомленні із вимогою про усунення таких невідповідностей. Так як, Повідомлення такої інформації не містило, Замовник не має права стверджувати про не виправлення Скаржником виявлених невідповідностей.
Більш того, вимогами додатку 1 до ТД також не встановлено технічних характеристик та вимог щодо маси котків. Замовник самостійно визначив в ТД, що учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в тому числі котка масою не менше 5т.
Скаржником надано підтвердження наявності котка масою більше 5 тон, що відповідає вимогам ТД.
Вимога Замовника, визначена в п.1.1.1 додатку 1 до ТД « Заявлена наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть залучатись для надання послуг за предметом договору та зазначені в довідці наданій учасником повинна співпадати з підсумковою відомістю ресурсів» не конкретизує технічні характеристики та/або масу котків.
Подана учасником підсумкова відомість ресурсів містить певний перелік машин та механізмів, наявність яких Скаржником підтверджена у відповідності до вимог ТД.
З урахуванням викладеного, вважаємо, що підстава, обрана Замовник для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРТУР-БУД» є необґрунтованою та суперечить вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, так як Скаржником було виправлено виявлені невідповідності із дотриманням вимог Замовника, вказаних у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей від 28.03.2025 р.
На думку Скаржника, Замовник невірно трактує вимоги ТД, що призводить до порушення прав Скаржника. В опублікованій Замовником Вимозі про виправлення невідповідностей, останній не встановлював технічних характеристик та вимог, щодо наявних в учасника котків дорожніх, а зазначив лише те, що ТОВ «АРТУР-БУД» для усунення зазначеної невідповідності ПОВИНЕН надати інформацію, щодо котків, які будуть залучені Учасником та/або надати вірну або виправлену інформацію/документи про техніку, яка буде залучена Учасником з дотриманням вимог пункту. Така інформація була надана Скаржником.
Слід зазначити, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей обов’язково повинно містити наступну інформацію:
перелік виявлених невідповідностей;
посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не зазначав у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей необхідність подання Скаржником інформації про наявність котків дорожніх масою 8 тон та 13 тон. Якщо на думку Замовника, невідповідність в документах поданої тендерної пропозиції ТОВ «АРТУР-БУД» полягала у відсутності інформації про наявність котків дорожніх із масою 8 тон та 13 тон, Замовник зобов’язаний був про це зазначити у Повідомленні із вимогою про усунення таких невідповідностей. Так як, Повідомлення такої інформації не містило, Замовник не має права стверджувати про не виправлення Скаржником виявлених невідповідностей.
Більш того, вимогами додатку 1 до ТД також не встановлено технічних характеристик та вимог щодо маси котків. Замовник самостійно визначив в ТД, що учасник обов’язково повинен підтвердити наявність в тому числі котка масою не менше 5т.
Скаржником надано підтвердження наявності котка масою більше 5 тон, що відповідає вимогам ТД.
Вимога Замовника, визначена в п.1.1.1 додатку 1 до ТД « Заявлена наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть залучатись для надання послуг за предметом договору та зазначені в довідці наданій учасником повинна співпадати з підсумковою відомістю ресурсів» не конкретизує технічні характеристики та/або масу котків.
Подана учасником підсумкова відомість ресурсів містить певний перелік машин та механізмів, наявність яких Скаржником підтверджена у відповідності до вимог ТД.
З урахуванням викладеного, вважаємо, що підстава, обрана Замовник для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРТУР-БУД» є необґрунтованою та суперечить вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, так як Скаржником було виправлено виявлені невідповідності із дотриманням вимог Замовника, вказаних у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей від 28.03.2025 р.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Права Скаржника порушені тим, що під час розгляду тендерної пропозиції Замовником торгів було допущено порушення Закону та Особливостей, не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд таких пропозицій. Пунктом 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРТУР-БУД» порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону. Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено прав Скаржника. Підставою для подання скарги являються неправомірні рішення Замовника торгів, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо надання додаткової інформації про причини відхилення
Номер:
14f2dda97bba4961a2596242783dd48d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-12-013148-a.b1
Назва:
Вимога щодо надання додаткової інформації про причини відхилення
Вимога:
Відповідно до п. 46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Тому, вимагаємо надати додаткову інформацію про причину відхилення з урахуванням наступного.
Згідно Вимоги про усунення невідповідностей, Вами було зазначено, що «Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію, щодо котків, які будуть залучені Учасником та/або надати вірну або виправлену інформацію/документи про техніку, яка буде залучена Учасником з дотриманням вимог пункту 1.1 (пп.1.1.1-1.1.2) Додатку 1 до тендерної документації».
Узагальненою практикою розгляду органом оскарження скарг у сфері публічних закупівель встановлено, що на усунення невідповідностей можна подавати як виправлені, так і нові документи, та/або інформацію (наприклад, надавати нові договори, змінювати відомості про склад матеріально-технічної бази тощо).
На виконання такої Вимоги, нами було надано виправлену інформацію про залучення котків в кількості 2 одиниці та надано нові підтверджуючі документи у відповідності до вимог п1.1 (пп.1.1.1-1.1.2) Додатку 1 до ТД.
Підпункт 1.1.1 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Заявлена наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть залучатись для надання послуг за предметом договору та зазначені в довідці наданій учасником повинна співпадати з підсумковою відомістю ресурсів.
Відповідно до Кошторисних норм України Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18), затверджених Наказом Мінрегіону від 15.06.2021 № 156, Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші передбачає використання наступної техніки- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т та Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13.
Відповідно, нами було здійснено кошторисні розрахунки з дотриманням вимог Настанови із визначення вартості будівництва із врахуванням передбаченої техніки.
Згідно поданої нами підсумкової відомості ресурсів, надання послуг передбачає використання котків в кількості 2 одиниці. На підтвердження наявності необхідної техніки, нами було зазначено про наявність котка марки BOMAG BW 161 AD-4 ( Маса котка 10100 кг) та котка дорожнього марки HAMM HD12VV, (Маса котка 12845 кг).
Коток дорожній марки BOMAG BW 161 AD-4 масою 10 т. може виконувати функцію котка дорожнього масою 8 тон, без порушення технологічного процесу та навпаки сприяє кращому ущільненню асфальтобетонного покриття. Така обставина не може свідчити про порушення умов технічної специфікації.
Слід відмітити, що Вимогою про виправлення невідповідностей не було передбачено обов’язок учасника підтвердити наявність котка дорожнього масою 8 тон., а було передбачено виключно надання інформації, щодо котків, які будуть залучені Учасником.
Відтак, нами виправлено виявлені невідповідності в повній мірі, шляхом надання інформації до документів, передбачених такою Вимогою і тому є незрозумілим в чому ж саме, учасник не виправив невідповідності.
Просимо надати обґрунтоване роз’яснення причини відхилення з урахування того факту, що Замовник не встановлював технічних характеристик до наявної в учасника матеріально-технічної бази та не вимагав підтвердження наявності котка дорожнього виключно масою 8 тон, водночас вимогами ТД передбачено необхідність наявності кількісного складу техніки , що нами було дотримано.
На нашу думку, обираючи підставу для відхилення, Замовником було допущено грубе порушення вимог Закону України «Про Публічні закупівлі» та Особливостей та здійснено безпідставне відхилення економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «АРТУР-БУД».
Відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У випадку відсутності належного обґрунтування Замовником підстав відхилення, повідомляємо про намір здійснити оскарження такого рішення до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2025 14:20
Вирішення:
Управління житлово-комунального господарства Козятинської міської ради розглянуло вимогу за ідентифікатором UA-2025-03-12-013148-a.b1 від 02.04.2025 року.
Відповідно до пункту 5.9. Розділу V. Настанови визначено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Відповідно до Кошторисних норм України Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18), розцінка 18-42-5 «Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками» передбачає використання наступної техніки: Котки дорожні самохідні гладкі, маса 5 т. Під час розрахунку ціни пропозиції Учасник замінив даний механізм на Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т. Про що свідчить наданий у складі пропозиції документ «Порівняльний склад ресурсів норми КР18-42-5 Улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]».
Відповідно до Кошторисних норм України Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18), розцінка 18-20-2 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи, передбачає використання наступної техніки: Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т. Під час розрахунку ціни пропозиції Учасник замінив даний механізм на Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т. Про що свідчить наданий у складі пропозиції документ «Порівняльний склад ресурсів норми КР18-20-2 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піщано-гравійної суміші [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]».
Це свідчить про те, що під час розрахунку ціни пропозиції Учасник скористався положеннями п.5.9 Розділу V Настанови та замінив передбачені нормами механізми на наявні у нього механізми, зокрема на Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т та Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т. Тобто, під час підготовки кошторису Учасник планував залучити та врахував вартість роботи та трудомісткість саме наявних котків масою 8 та 13т. Під час усунення невідповідностей, учасник виключив з довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій коток масою 7,8 т та каток з не відомою масою замінивши їх катком масою 10,1 т.
Факт того, що під час розрахунку ціни пропозиції враховано роботу котка масою 8 т, а під час надання послуг планується залучити коток масою 10,1 т вказує на не правильний розрахунок, не можливість подальшої підготовки коректних актів виконаних робіт та не відповідність вимозі п.1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації «Заявлена наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть залучатись для надання послуг за предметом договору та зазначені в довідці наданій учасником повинна співпадати з підсумковою відомістю ресурсів».
В вимозі про усунення невідповідностей, яка була надана в електронній системі закупівель зазначено: «Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію, щодо котків, які будуть залучені Учасником та/або надати вірну або виправлену інформацію/документи про техніку, яка буде залучена Учасником з дотриманням вимог пункту 1.1 (пп.1.1.1-1.1.2) Додатку 1 до тендерної документації». Учасником внесено зміни щодо котків, але при цьому не дотримано вимоги пп.1.1.1.
Статус вимоги:
Відхилено